Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Velkommen til gossip

Go down 
ForfatterBesked
Rosalie
Bruger
Rosalie


Erfaring : 31
Respekt : 1
Antal indlæg : 20

Velkommen til gossip Empty
IndlægEmne: Velkommen til gossip   Velkommen til gossip Icon_minitimeLør Mar 24, 2012 7:27 pm

Hej alle sammen og velkommen til vores lille gossip forum her på siden. Alt hvad der bliver skrevet her er sendt af jeres venner og fjender, bekendte som ubekendte, så had ikke mig, jeg pynter bare og gør det lidt saftigt, jeg er en bruger som også emner ligesom jer, og jeg kan ikke vente til at I skriver lidt saftig sladder til mig. I behøver ikke at være i emnet, som admin darlingerne har skrevet man skal, I skal bare skrive til mig! har I læst et eller andet saftigt emne med masser af lækre detaljer? så skriv så alle kan se det! Det kan de jo i forvejen, men herinde får folk et lidt hurtigere overblik over det, hvilket er lidt sjovere, så skriv! Jeg laver nok også snart en liste over de medlemmer som viser sig mest, og kårer folk til sidens bangebuks, charmetrold, parret, osv. Men jeg kan ikke gøre det uden jer, så update tak! Very Happy

Skriv helst til mig i en pm <3

XoXo
Inna Dolce
Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen til gossip
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fri bar, men ingen lyst til at drikke.. (Alle er velkommen^^)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours-
Gå til: