Tjo, har i læst bøgerne om Percy Jackson? Eller set filmen? Eller er i bare interesseret i de græske guder?
Så er den her side lige noget for dig!
Den handler om at man er en halvgud - eller Demigod - og så har man evner, alt efter hvem ens gudeforældre er. Og så ellers lever man bare i denne her halvblodslejr.
Tjek den ud! Vi er ikke særlig mange derinde i nu, så vi kunne godt bruge en masse nye, lækre mennesker :-D
Marissa Bruger
Erfaring : 114 Respekt : 3 Antal indlæg : 95
Emne: Sv: God hjemmeside, juhuuuuu? Søn Mar 04, 2012 4:26 pm
Jeg har en derinde. Og der er da i hvert fald flere brugere derinde end inde på mine hjemmesider Hey Charlie ^.-
Robyn Bruger
Erfaring : 91 Respekt : 13 Antal indlæg : 69
Emne: Sv: God hjemmeside, juhuuuuu? Søn Mar 04, 2012 5:12 pm
Ja, jeg overvejer lidt at joine..
Christabel, skatter, kan du ikke få dig et lidt mindre avatar? Jeg hader når det trækker i siden...
Christabel Bruger
Erfaring : 845 Respekt : 11 Antal indlæg : 799
Emne: Sv: God hjemmeside, juhuuuuu? Søn Mar 04, 2012 6:06 pm
Jo, skal nok se om jeg kan finde et.. Synes sgu også at hendes hånd ser lidt spasser-agtigt ud :-)
- men joinjoinjoin! :-D
Marissa Bruger
Erfaring : 114 Respekt : 3 Antal indlæg : 95
Emne: Sv: God hjemmeside, juhuuuuu? Man Mar 05, 2012 11:33 am
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …