Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 12:03 am

"Så tager vi dildoen frem, så tager vi dildoen tilbage, så tager vi dildoen frem, og så klasker vi den lidt. Så siger vi pussy, pussy, og så drejer vi omkring, og så knepper vi i ring!
ååååååh, pussy, pussy, pussy. HEY! ååååh, pussy, pussy, pussy, HEY! Åååååh, pussy, pussy, pussy, hey! og så knepper vi i ring. HEY!
Så tager vi pikken frem, så tager vi forhuden tilbage, så tager vi forhuden frem, og så sutter vi den lidt. så siger vi pussy, pussy og så drejer vi omkring, og så knepper vi i ring! HEEEY!"

Ville ønske de tider eksisterede endnu!! hold kæft det var grinern!! x'D
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 5:17 pm

fuck, en pervert jeg var HAHAHAHAHHAHA DØR. HVOR ER DEN GOD!
ARYA<3
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 8:47 pm

Random! Laughing
Men faktisk en ret god humør, der ligger bag! xD
Det kunne være sjovt hvis, der var nogle herinde som var liidt i den retning. Wink
Savner btw lidt at komme igang igen, så vil i måske emne?
- Undskyld på forhånd for at skifte emne, men ville lige have nogens opmærksomhed. ^^'
Krizzie ;3
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 12:59 pm

Så længe jeg ikke opretter, og I ikke bliver sure på mig fordi jeg ikke er særlig hurtig hæhæhæhæ! Der er lorte mundtlige eksamener på vej Sad
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 7:17 pm

Den er jeg med på. xD Jeg skal nok lave, og jeg bliver selvfølgelig ikke sur! ;3
Yup yup, også her så jeg forstår dig x3
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 7:36 pm

Så skal vi bare høre arya Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 7:40 pm

Jeps x3
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 10:55 am

Vi venter i spænding Razz
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 11:25 am

Yeah, det gør vi.
Kan næsten ikke vente mere ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 7:58 pm

Er så meget klar på at emne for sygt over sommeren. Skal arbejde en masse, og jeg sidder bare fem timer i streg og glor på en computer og sælger billetter så jeg har god tid til emner til sommer! for savner det virkelig.
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 7:10 pm

Yaii! Very Happy Vil du så ikke emne med mig? Jeg savner det også vildt meget, og især herinde! Det er en af de bedste sider jeg kender Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 3:24 pm

Jo, hvis du vil oprette!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD   Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sangen til Cedric.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Nyheder-
Gå til: