Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD
3 deltagere
Forfatter
Besked
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Tors Mar 01, 2012 12:03 am
"Så tager vi dildoen frem, så tager vi dildoen tilbage, så tager vi dildoen frem, og så klasker vi den lidt. Så siger vi pussy, pussy, og så drejer vi omkring, og så knepper vi i ring! ååååååh, pussy, pussy, pussy. HEY! ååååh, pussy, pussy, pussy, HEY! Åååååh, pussy, pussy, pussy, hey! og så knepper vi i ring. HEY! Så tager vi pikken frem, så tager vi forhuden tilbage, så tager vi forhuden frem, og så sutter vi den lidt. så siger vi pussy, pussy og så drejer vi omkring, og så knepper vi i ring! HEEEY!"
Ville ønske de tider eksisterede endnu!! hold kæft det var grinern!! x'D
Daniella Bruger
Erfaring : 2726 Respekt : 30 Antal indlæg : 1628
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Søn Maj 13, 2012 5:17 pm
fuck, en pervert jeg var HAHAHAHAHHAHA DØR. HVOR ER DEN GOD! ARYA<3
Madeline Bruger
Erfaring : 199 Respekt : 10 Antal indlæg : 152
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Søn Maj 13, 2012 8:47 pm
Random! Men faktisk en ret god humør, der ligger bag! xD Det kunne være sjovt hvis, der var nogle herinde som var liidt i den retning. Savner btw lidt at komme igang igen, så vil i måske emne? - Undskyld på forhånd for at skifte emne, men ville lige have nogens opmærksomhed. ^^' Krizzie ;3
Daniella Bruger
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Tors Maj 17, 2012 12:59 pm
Så længe jeg ikke opretter, og I ikke bliver sure på mig fordi jeg ikke er særlig hurtig hæhæhæhæ! Der er lorte mundtlige eksamener på vej
Madeline Bruger
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Tors Maj 17, 2012 7:17 pm
Den er jeg med på. xD Jeg skal nok lave, og jeg bliver selvfølgelig ikke sur! ;3 Yup yup, også her så jeg forstår dig x3
Daniella Bruger
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Tors Maj 17, 2012 7:36 pm
Så skal vi bare høre arya
Madeline Bruger
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Tors Maj 17, 2012 7:40 pm
Jeps x3
Daniella Bruger
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Lør Jun 02, 2012 10:55 am
Vi venter i spænding
Madeline Bruger
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Lør Jun 02, 2012 11:25 am
Yeah, det gør vi. Kan næsten ikke vente mere ^^
Daniella Bruger
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Tirs Jun 19, 2012 7:58 pm
Er så meget klar på at emne for sygt over sommeren. Skal arbejde en masse, og jeg sidder bare fem timer i streg og glor på en computer og sælger billetter så jeg har god tid til emner til sommer! for savner det virkelig.
Madeline Bruger
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Tors Jun 21, 2012 7:10 pm
Yaii! Vil du så ikke emne med mig? Jeg savner det også vildt meget, og især herinde! Det er en af de bedste sider jeg kender
Daniella Bruger
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD Søn Jun 24, 2012 3:24 pm
Jo, hvis du vil oprette!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD
Daniellas version af "the boogy woogy" sangen xD -fuck en pervert du er snuske! xD
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …