Emne: Marissa's baggrund ^^' Søn Feb 26, 2012 3:21 am
Marissa's Baggrund ^^'
Kapitel 1 - Adoption
Marissa kom gående ind af den luksuriøse dobbeltdør og ind i stuen. Hun så ned ad sig selv. Hendes tøj hang i laser og hendes sko var flænset op, så dem havde hun ikke på mere. Hun anede ikke engang hvad der lige var sket, men hun var ikke specielgt glad for det. Hun skyndte sig ind på hendes værelse, men opdagede straks at hendes mor sad på hendes seng. Hun kiggede forskrækket på hende. Moren så på hende med store, vrede øjne. Så spurgte hun hende; "Qu'est-ce que vous avez fait un enfant? Pourquoi êtes-vous pas à la maison maintenant, et pourquoi vous aimez cela, cependant?" Marissa vidste udmærket godt at hendes mor også kunne snakke engelsk og dansk, men når hun blev ophidset talte hun altid fransk. Så Marissa svarede hende også på fransk. "Maman! Je n'ai pas fait quelque chose. La raison pour laquelle j'ai d'abord rentrer à la maison, je .. Quelque chose m'est arrivé .. Je ne suis pas tout à fait sûr de ce que. Je me sentais comme si mon corps a explosé, et c'est aussi pourquoi mes vêtements ressemblent. Je sais que cela semble impossible et folle, mais .. Je suis sûr que je suis devenu un loup. Je sais que vous n'avez probablement pas me croire. Mais il est vrai!" Marissa så på hende og var lige ved at begynde at græde. Marissa's mor rynkede sin pande. "Éclatée? Comment votre corps sera en mesure de faire exploser? Donc, vous voulez simplement probablement mort en ce moment n'est-ce pas? Et un loup? Non! Vous avez absolument raison de dire que je ne vous crois pas! Combien de fois dois-je vous dire que vous ne devriez pas me mentir? Vous êtes à la terre!! Et tu ferais mieux de ne pas mentir à moi!" Nu var hun begyndt at råbe. Marissa begyndte at græde og styrtede ud af rummet. Hun kunne høre sin mors rasende stemme, da hun smækkede døren. Den sagde; "Jeune femme! Vous avez juste à revenir maintenant! Sinon, ne reviennent pas du tout!" Og det fik endnu flere tårer til at trille ned ad Marissa's kinder. Hun tog hen til sin veninde, Jaqueline og sov der. Næste dag ringede hun til sin far. Hun havde stadig ikke lyst til at snakke med sin mor. Han tog den efter et ring. "Papa? Jeg er så ked af at jeg bare gik igår! Men mor.. Hun.. Ja. Hun har vel selv forklaret dig det hele, har hun ikke?" Hun kunne igen mærke tårerne trille ned af sine kinder. Hendes far sukkede. "Marissa. Oui. Det har hun. Og jeg er bange for at du er begyndt at blive meget forvirret. Vi bliver nok nødt til at tage dig med til en psykolog, eller lægen. Je suis désolé. Men det er desværre nødvendigt. Vi kan jo ikke have at du går og forestiller dig sådanne ting, vous faites? Kom hjem. Så kan vi tale om det der." Han lagde langsomt på. Marissa sad stille i et stykke tid. Så kylede hun sin mobil ind i væggen, så den gik i flere stykker. Hun græd. Og da hun havde snakket med Jaqueline om det hele, kunne hun se på Jaqueline at hun heller ikke troede på hende. Hun forlod hende med et stille; "Au revoir, Jaqueline." Og så gik hun rundt i Paris' gader i et par timer før hun besluttede sig for hvad hun ville gøre som det næste. Hun ville tage hjem og pakke sine ting. Hun vidste at hendes far skulle på arbejde om lidt, og at hendes mor næsten lige var taget afsted til et vigtigt møde. Så hun tog en taxa hjem og begyndte at pakke sine ting. Så gik hun ind på sine forældres værelse, for at tage nogle penge. Hun havde selv ret mange, men hvis hun skulle kunne rejse rundt i andre lande, og kunne skabe sig en ordenlig tilstedeværelse, vidste hun at hun var nødt til at have mange flere. Og hendes forældre var nogle af de mest velhavende i hele Frankrig. Hvilket ikke sagde så lidt. Hun sad og rodede i hendes mors skuffer da hun fandt noget. En fødselsattest fra det hospital hun var født på. Hun kiggede ind i den. Så læste hun hvad der stod.
Hun kiggede chokeret op fra sin fødselsattest. Var hun adopteret?! Hun forstod pludselig hvorfor hun aldrig rigtig havde følt at hun hørte hjemme i denne familie. Hun tog fødselsattesten og alle de penge hun kunne finde, og så løb hun ud af døren. Hun kunne ikke klare at være her mere. Hun havde taget en taxa hen til hospitalet. Nu stod hun med sin kuffert i hånden og kiggede på det store hospital. Hun gik langsomt derind. Og så gik hun hen til skranken, hvor der sad en sygeplejrske. Hun sagde en smule trist. "Mon nom est, Marissa Silver. Je suis né ici.. et donnés en adoption. Et j'ai pensé à l'émerveillement eu quelques informations sur ma mère biologique.." Hun så på sygeplejrsken med et spørgende blik. Og hun kunne straks se at hun fik medlidenhed med hende. Marissa skyndte sig at sige: "Son nom était Evangeline Leonia Katovina.. Ou des états."
En time sad Marissa igen i en taxa. Denne gang var det bare på vej ud til lufthavnen. Hun havde fået lov af den venlige sygeplejrske til at gennemgå de oplysninger de havde om en Evangeline Leonia Katovina. Men uheldigvis var der ikke særlig mange. Hun havde fundet ud af hvor gammel hun var da hun havde født Marissa, og at hun havde boet i USA dengang. Hun var af fransk slægt, og havde kun været herovre, fordi hun skulle føde, og havde lovet nogle af sine forældres venner at give dem hendes barn. Hendes forældre, der var fra Frankrig, havde set på hende med skam i blikket, fordi hun var blevet gravid i en alder af 16 år, og fordi hun ikke engang var helt sikker på hvem barnets far var. Så derfor havde de beordret hende til at bortadoptere hendes barn, ligeså snart det blev født. Og det havde hun så gjort. Bagefter var hun tilsyneladene flyttet tilbage til USA, og hun boede der vist stadig den dag idag.
//Den er altså ikke helt færdig endnu..
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Feb 27, 2012 11:56 pm
Jeg gav op ved det fransk Tippemor! Sooo sorry men jeg kan ikke fransk! xD
Marissa Bruger
Erfaring : 114 Respekt : 3 Antal indlæg : 95
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Tirs Feb 28, 2012 12:08 am
Jeg kan skrive sætningerne hernede på dansk..? Skal jeg gøre det? xD
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Ons Feb 29, 2012 8:27 pm
"Hvordan er det dog du ser ud barn? Hvorfor er du først hjemme nu, og hvad har du dog lavet!? Hvad er det du har gjort!?" (Mor)
"Mor! Jeg har ikke gjort noget. Grunden til jeg først kommer hjem nu er at jeg.. Der skete noget med mig.. Jeg er ikke helt sikker på hvad. Jeg følte det som om min krop eksploderede, og det er derfor mit tøj ser ud som det gør. Jeg ved, at det lyder umuligt og vanvittigt, men .. Jeg er sikker på at jeg blev til en ulv. Jeg ved du sikkert ikke tror mig. Men det er sandt!" (Marissa)
"Eksploderet? Hvordan skulle din krop dog kunne eksplodere? Så ville du jo ligesom nok være død lige nu ikke?! Og en ulv? Nej! Du har helt ret i, at jeg ikke tror dig! Hvor mange gange skal jeg fortælle dig, at du ikke skal lyve for mig? Du har stuearrest! Og du må hellere lade være med at lyve for mig igen!" (Mor)
"Unge dame!! Hvis du går ud af den dør nu, skal du aldrig vove at komme tilbage igen!!" (Mor)
"Far? Jeg er så ked af at jeg bare gik igår! Men mor.. Hun.. Ja. Hun har vel selv forklaret dig det hele, har hun ikke?" (Marissa)
"Marissa. Ja. Det har hun. Og jeg er bange for at du er begyndt at blive meget forvirret. Vi bliver nok nødt til at tage dig med til en psykolog, eller lægen. Jeg er meget ked af det. Men det er desværre nødvendigt. Vi kan jo ikke have at du går og forestiller dig sådanne ting, vel? Kom hjem. Så kan vi tale om det der." (Far)
"Farvel, Jaqueline." (Marissa)
"Mit navn er Marissa Silver. Jeg blev født her.. Og bortadopteret. Og jeg tænkte at i måske havde nogle oplysninger om min biologiske mor .." (Marissa)
"Hendes navn var Evangeline Leonia Katovina.. Eller er.." (Marissa)
//Håber i kan finde hoved og hale i dette ^.-
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Ons Feb 29, 2012 8:28 pm
Sådan <33
Robyn Bruger
Erfaring : 91 Respekt : 13 Antal indlæg : 69
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Ons Feb 29, 2012 9:34 pm
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Søn Mar 11, 2012 7:28 pm
Heys. Jeg elsker virkelig jeres underskrift! xD De er virkelig pæne! Ville høre om nogen ville emne, selvom jeg ved det er det dumt sted at spørge. Men så vil jeg så også benytte chancen til at sige: Din baggrund er virkelig god Marissa!
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Søn Mar 11, 2012 11:12 pm
Taak ^^'
Og jeg vil da meget gerne emne med dig xD Men kan du så ikke lave det??
Madeline Bruger
Erfaring : 199 Respekt : 10 Antal indlæg : 152
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Søn Mar 11, 2012 11:14 pm
Så liidt xD Dejligt, og jov det kan jeg godt. Men det må blive i morgen så, for jeg skal desværre til at logge af. Men jeg husker dig til i morgen.
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Søn Mar 11, 2012 11:18 pm
Yaiii! Take your time xD
Madeline Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 6:28 pm
Hehe x3 Jeg laver det nu ^^ Hvor vil du have det henne? ;P Btw: Hvordan har du lavet den super fede underskrift?
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 9:24 pm
Jeg er ret ligeglad ^^ Bare lav det et eller andet sted xD
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 9:41 pm
Super, så laver jeg det et godt sted, som jeg nu lige synes x3 Sejt! ^^
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 10:01 pm
Kay ^^'
Yup! xD
Er den der underskrift egentlig ikke den samme som du har inde på TVD?
Madeline Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 10:06 pm
Øhh.. neeeeeeeii? ^^' Ej, jov det er det. Derfor vil jeg også være mere kreativ og lave noget nyt herinde x3 Hvem er du på TVD? ;P
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 10:09 pm
Haha ^^' Vampira xD Og btw: Vi fik aldrig lavet det der emne derinde..
Madeline Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 10:25 pm
Du.. OO DIG? Noo fucking way?! Wow, det ville jeg godt nok aldrig havde gættet på! ;D Men.. heys! xD Og nej det gjorde vi vist ikke. Jeg vil prøve at være mere online herinde også så er nok lidt mindre på den anden side, men vi skal da lave det inden vi glemmer det igen. ^^
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 10:46 pm
Hvorfor ikke det?? O.o Og jeg vil nok heller ikke være der så meget for tiden.. Har travlt på mine egne sider, HoN og Halvblodslejren..
Madeline Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 10:51 pm
Du virker så.. fuldstændig anderledes herinde, end du gør på TVD Men det er da rart at se nogle få men kender fra andre sider, herinde også ^^ Det er forståligt, helt okay. n.n x3
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 11:06 pm
Mener du fordi jeg er en Varulv? xD Og Ilm! Så er man ikke helt fortabt ^^'
Madeline Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Man Mar 12, 2012 11:12 pm
Ja, også det. xD Men du virker også bare mere rolig herinde ^^ nemlig. Det er rart at have nogen, hvis det hele nu kikser, eller bare for at være en smule tryk n.n x3
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Ons Mar 14, 2012 3:52 pm
Tja, jeg ved heller ikke helt hvad det er ved denne her bruger som er anderledes. Men.. ^^ Måske er det din avatar, hun virke meget roligt og flink på billederne. n.n x3 Super! xD
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Ons Mar 14, 2012 8:28 pm
Haha Kris!
Madeline Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Ons Mar 14, 2012 10:10 pm
Tja, det var da et gæt ;P
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Ons Mar 14, 2012 10:18 pm
Det kan jo godt være ^^' Har forresten svaret i vores emne xD
Madeline Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Ons Mar 14, 2012 10:54 pm
Yeah Super, jeg kigger på det så x3
Marissa Bruger
Emne: Sv: Marissa's baggrund ^^' Ons Mar 14, 2012 11:28 pm
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …