Emne: Miiine Hjemmesider ^^' Tors Feb 23, 2012 2:26 pm
Hey Fokzz!!!!
Jeg syntes bare lige at jeg ville skrive mine hjemmesider ind her ^^ Håber virkelig i vil tjekke dem ud, og måske lave en bruger derinde xD De kunne nemlig godt bruge lidt flere.. Nååå, meen. Her er linket til dem så ^^
Håber i vil lave en bruger, og håber at i synes de er gode.. Og btw: Den nederste er ikke færdig endnu, men i kan stadig godt lave en bruger derinde jo ^^'
~ Marissa Noise Partiet Silver <33
Marissa Bruger
Erfaring : 114 Respekt : 3 Antal indlæg : 95
Emne: Sv: Miiine Hjemmesider ^^' Tirs Feb 28, 2012 1:12 am
Jeg ELSKER Clare's serie, jeg tjekker siden ud med det samme! Hvis du vil have hjælp til at lave den færdig, siger du bare til. Jeg har ikke så lidt erfaring med Danskforums.
Ogz mig!!!!!!!!! Er igang med tre'eren. Men har læst de tre første før. Dette er anden gang jeg læser dem. Og har allerede fået fire'eren. Så glæder mig til at skulle læse den!!
Og du må da meget gerne hjælpe mig! Gætter på at du er Madison xD
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …