|
| WOWH?! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 1:08 pm | |
| Victoria trak på skulderne, "jeg bor sammen med min storesøster og min tvillingesøster" svarede hun og smilede, "er det ikke ensomt at bo alene?" spurgte hun lidt efter og så trist på Emily |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 1:31 pm | |
| "Jeg har min Kat" Smilede hun og trak på skuldrene "Det ved jeg ikke rigtigt..Ikke sådanhele tiden" smilede hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 1:35 pm | |
| Victoria tænkte lidt, og smilede så helt vildt og tog Emilys hænder op, "du kunne bo hos mig, vi har et gæste værelse" udbrød Victoria og smågrinte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 1:42 pm | |
| Emilys øjne lyste kraftigt op i glæde. "Virkelig!?" udbrød hun glad og omfavnede Toria "På et gæsteværelse" grinede hun muntert "Jeg skal no....Hvad med dine søstre?" afbrød hun sig selv og kiggede på Toria "Hvad siger de til det?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 1:46 pm | |
| Victoria tænkte lidt, "min storesøster er ligeglad, hun er glad bare jeg er glad, men min tvilling vil nok brokke sig lidt, men hende lytter vi aldrig til og min hund kan godt lide katte så det er bare perfekt" udbrød hun og krammede Emily igen imens hun grinte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 1:48 pm | |
| Emily grinede "jeg skal nok opfører mig Pænt" fnes hun "på ære!" Hun holdt smilende hånden op ved siden af sin hovede som et på-ære signal og smilede muntert //Jeg er bare Så god..Nu virker min tast igen :* // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 1:52 pm | |
| Victoria smilede, og grinte, "du skal bare være dig selv, vi opføre os som vi har lyst til i huset bare vi ikke er for besværlige" smilede Victoria //Hvor er du bare så god heh :*// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 2:11 pm | |
| "Ahaa" Smilede emily "Vil det sige at jeg gerne må spise Chokolade Budding tilo morgenmad og hoppe rundt i sengende+?" spurgte hun glad og grinede muntert |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 2:14 pm | |
| Victoria nikkede grinene og smilede, "ja så bare du ikke laver huller i væggen eller i loftet så er det fint" drillede hun og så på Emily |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 2:17 pm | |
| "Nicest! " grinede emily.. "jeg elsker Chokolade-Budding ^^ " emily fnes muntert og lallede fra side til side "hva? må jeg se huset?" spurgte hun smilende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 2:23 pm | |
| Victoria rejste sig op og gik ved siden af Emily, "ja selvfølgelig, så kan du også hilse på mine søstre" smilede hun og grinte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 2:25 pm | |
| emily nikkede og smilede "Hvilken vej??" spurgte hun og skar grinende ansigt inden og kiggede sig omkring "den vej??2 spurgte hun og pejede ud imellem træerne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 2:29 pm | |
| Victoria nikkede, "ja vores hus ligger lige ude for skoven" svarede hun og smilede imens hun gik imod træerne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 2:34 pm | |
| Emily lukkede øjnene "Victorias Hus" mumlede hun og i billede i hendes hovede bevægede hun sig fremad. hun åbnede øjnene og løb hen og greb Victoria og begyndte at løøøøbe den vej som hun vidste hun skulle gå, og inden hun havde talt til 12 (hah xD) var de ved huset og Emily stoppede forpustet op "puuh..." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 2:38 pm | |
| Victoria grinte imens hun prøvede at få vejert, og rejste sig så op og pegede, "ja det er så mit hus" svarede hun og smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 2:41 pm | |
| "jeg har været her 1 gang før ijk?" grinede hun og kiggede op imod vinduget "Nåeh..er dine søstre hjemme??2 spurgte hun enanelse nervøst og bed sig kort i læben inden hun betragtede huset med en munter atityde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: WOWH?! Søn Aug 16, 2009 2:44 pm | |
| Victoria nikkede og så over på de tre biler der holdt i indkørslen, "ja bare rolig de bider ikke, lidt måske" drillede Victoria og gik over mod døren og åbnede den for Emily |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: WOWH?! | |
| |
| | | | WOWH?! | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 145 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 145 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|