Heys. Er ret forvirret her, så vil lige vide hvad der er rigtigt og forkert. Er det tilladt med den sammme avatar? xD
Skye Bruger
Erfaring : 45 Respekt : 0 Antal indlæg : 45
Emne: Sv: Avatar? oO Lør Okt 29, 2011 7:29 pm
Helst ikke, men nu er der jo ikke så mange af de gamle brugere der er online, så du kan sikkert godt snige dig til at tage et af deres ^^ Jeg tror ikke at der er nogen der bruger Kristen Steward lige nu.
Madeline Bruger
Erfaring : 199 Respekt : 10 Antal indlæg : 152
Emne: Sv: Avatar? oO Lør Okt 29, 2011 7:53 pm
Yaii xD Hende har jeg nuppet så. x3
Skye Bruger
Erfaring : 45 Respekt : 0 Antal indlæg : 45
Emne: Sv: Avatar? oO Lør Okt 29, 2011 8:59 pm
Jeg synes bare det er list sørgeligt at du kopirer, når der findes så mange flotte piger. Du kan jo bare kigge på weheartit.com, du behøver da ikke at have et faceclaim. Ellers, kender jeg da et par skår du kan se på XD
Madeline Bruger
Emne: Sv: Avatar? oO Fre Nov 25, 2011 5:15 pm
Ved det. Har også haft en anden, men synes ikke lige jeg ville have hende mere, da hun ikke passede til den person jeg ville lave. Men kunne kun lige finde Kristen Stewart, og det er faktisk også lidt med vilje jeg har taget hende. Hun passer bare rigtig godt. Synes ikke lige jeg kan gøre det store ved det, og synes måske heller ikke det er helt fair, da der også er 3 af nogle af de andre, med samme avatar.
Daniella Bruger
Erfaring : 2726 Respekt : 30 Antal indlæg : 1628
Emne: Sv: Avatar? oO Fre Nov 25, 2011 9:10 pm
Der er ingen regler for det. Men det er jo selvfølgelig sjovest hvis man finder nogle mindre kendte piger .
Madeline Bruger
Emne: Sv: Avatar? oO Søn Jan 15, 2012 5:25 pm
Ved det, men er virkelig faldet gdt til med hende her på de andre sidder. Så vil ikke ændre det nu. Pluds jeg har ikke set Kristen på endnu, så tror det går ^.-
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …