Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Er I klar på en Genfødsel?

Go down 
+2
Skye
Arya
6 deltagere
ForfatterBesked
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeLør Okt 22, 2011 11:18 pm

Ja! som Overskriften så diskret hentyder til, vil jeg gerne have at Forks får en genfødsel! det vil sige at vi får den op og køre som den kørte for 2 år siden! Jeg har været lidt presset af Gymnasiet og har haft travlt med at skaffe venner,lære min klasse at kende og finde den daglige rytme. Alt dette er sket nu og jeg kan derfor godt sætte tid af til forks. Jeg vil forsøge at komme i kontakt med Annika og få hende med på det, men vi har haft mange forsøg på dette, og folk er altid meget opptimistiske i starten også falder de fra efter kort tid hvilket er grunden til at siden ofte er så øde! Men hvis alle jer som rent faktisk er ofte på eller inde og tjekke, lige skriver en kommentar herunder ville det være fedt, så vi kan se om Forks virkelig er parat til en genfødsel! Smile

Og lige en ting til! hvis I har nogle venner derude som er twilight/vampire fikserede, eller elsker at skrive, rpg'e, eller møde nye venner på nettet! så få dem herind! Smile

Har i gode forslag til siden, evt. at få den op og køre så skriv til mig på min E-Mail. Igguh@hotmail.com

Tak for jeres opmærksomhed Smile


-Arya Silver Islanzadi
Tilbage til toppen Go down
Skye
Bruger
Skye


Erfaring : 45
Respekt : 0
Antal indlæg : 45

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 2:41 pm

Lyder fantastisk! ^^
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeTors Okt 27, 2011 10:26 pm

Jeg må vel nok indrømme at jeg en af dem der hurtigt falder fra ..
Men jeg på. Så jeg tjekker bare siden regelmæssigt for hvis der skulle ske noget ;-)
Tilbage til toppen Go down
Skye
Bruger
Skye


Erfaring : 45
Respekt : 0
Antal indlæg : 45

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeFre Okt 28, 2011 11:02 am

God dreng Wink
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeLør Okt 29, 2011 7:30 pm

Helt klar på genfødsel! xD Den her side var så god, og det kommer den til at være igen! xD
Jeg elsker denne side og vil i hvertfal gøre mit til, at den kommer op at køre igen. ^^
Tilbage til toppen Go down
Skye
Bruger
Skye


Erfaring : 45
Respekt : 0
Antal indlæg : 45

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeLør Okt 29, 2011 7:32 pm

God pige Wink
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeLør Okt 29, 2011 8:11 pm

Hehe, year. Altid. Wink
Btw: Sig du ikke det tit? xP
Tilbage til toppen Go down
Skye
Bruger
Skye


Erfaring : 45
Respekt : 0
Antal indlæg : 45

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeLør Okt 29, 2011 8:39 pm

Jo, men jeg gentog selvfølgelig mig selv med vilje xD
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeLør Okt 29, 2011 8:45 pm

Det regnede jeg også med. C:
Tilbage til toppen Go down
Skye
Bruger
Skye


Erfaring : 45
Respekt : 0
Antal indlæg : 45

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeLør Okt 29, 2011 8:49 pm

Selvfølgelig, for jeg er totalt epic :3
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 11:21 pm

Hehe, klaart. ^.-
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeTirs Nov 01, 2011 11:32 pm

okay nu er det lang tid siden at jeg har været på siden. men jeg er efterhånden en smule træt af de andre sider jeg nogen gange hænger ud på. men jeg har også brug for at være sammen med venner og have tid til at træne og danse. men selvfølgelig regner jeg med at når jeg lige har tid til det, at komme herind. der bliver nok mest om aftenen (;
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeOns Nov 02, 2011 5:27 pm

Det mere end fantastisk Claire :3 btw sys du skulle hedde Claire igen ^^
Tilbage til toppen Go down
Skye
Bruger
Skye


Erfaring : 45
Respekt : 0
Antal indlæg : 45

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeOns Nov 02, 2011 8:40 pm

Ja. Jeg savner den gamle Claire (:
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeTors Nov 03, 2011 3:17 pm

Arjh hvor er i søde! Og tænk engang at i kan huske det.
Jamen så kommer jeg tilbage med Claire (;
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeTors Nov 03, 2011 5:11 pm

jeg har bare en skide god hukommelse Very Happy ..til tider altså xP
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeTors Nov 03, 2011 9:28 pm

Haha ja det rigtig nok (; og jeg har som regl altid en skide dårlig hukommelse -.-'
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeFre Nov 04, 2011 2:01 pm

Ogs' miiig! især når det gælder at huske lektier og afleveringer oO fuck, det minder mig om at jeg skal til samtale på mandag -.- piss xD
Tilbage til toppen Go down
Skye
Bruger
Skye


Erfaring : 45
Respekt : 0
Antal indlæg : 45

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeFre Nov 04, 2011 6:54 pm

XD

Hvordan skulle vi kunne glemme lille, søde Claire ^3^
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeTirs Nov 08, 2011 5:01 pm

Søde Claire HAHAHAHAH. Joke for næsten alle andre end Dani<3.

- SELVFØLGELIG. Men Zaf, Mariebabe, det siden har brug for er REKLAME.
Og en opstart. Hvor alle kommer på på en gang!



JEG ELSKER JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER<3
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeOns Nov 09, 2011 4:34 pm

Jeg ER da sød!!! ):<3
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeOns Nov 09, 2011 10:07 pm

Danuur? hvor i helved skulle vi reklamere med siden henne? jeg vil ikke bruge penge på noget ! meget vil jeg gøre for siden, men ingen penge! Smile
Men tror det bliver svært at få en opstart hvor ALLE er på på samme tid! vi er jo ikke så små længere! vi går i byen er mere sammen med vennerne..Jaah vi har mere frie tøjler, også går et par af os i gym og i 9. som begge er hårde(gym er dog hårdest! hæ hæ XD) men hvis folk bare kommer her ind en gang om dagen, måske om aftenen eller noget, så ville det jo også holde siden oppe Smile

haha Claire self. er du sød, og husket..og elsket? Razz
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeTors Nov 10, 2011 5:23 pm

Det er jo det. Jeg kan huske dengang siden var helt oppe og køre, det var der hvor vi alle bare sad foran skærmen hele tiden. Men f.eks. fra min side af, fik jeg lige pludselig venner. Jeg har jo været alene i lang tid uden rigtig nogen at snakke med. Og ligeså snart at jeg fik nogen venner jeg kunne være sammen med og lige pludselig også en kæreste. Så havde jeg altså ikke tid længere fordi at jeg gerne ville være sammen med dem og være glad for det jeg lige havde fået. Også kom lektierne xD.

Men jeg vil gerne være med på at komme lidt om aftenen xD

Selvfølgelig, jeg er super elsket<3
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeTors Nov 10, 2011 8:48 pm

I har ret.
Det med at få flere på er svært.

- Angående reklame; Potterskolen og andre oplagte RPG sider! Wink
Og gerne nye yngre og erfarne. For de har tydeligvis mere tid end os. Tæhæææ
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeFre Nov 11, 2011 7:08 pm

Ja det er møg besværligt!! :O men det med lektierne...nej der står jeg sgu af!!! xD
hvordan skal vi reklamere på PS? hvis man skriver en besked til sådan alle, bliver det vidst kaldt for spam? -.-
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeSøn Nov 13, 2011 7:46 pm

Måtte man godt engang Razz. Min profil reklamere for forks, tæhæhæhæ
Tilbage til toppen Go down
Skye
Bruger
Skye


Erfaring : 45
Respekt : 0
Antal indlæg : 45

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 8:09 pm

Wtf, jeg har lige det modsatte problem. Mine venner hader mig lige nu...

Man kan vist ikke reklamere på PS, men prøv de andre sider der ligger øverst på Dansk Forums top-liste. Fx Lost Word/Deploratus eller Vie La Mort.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeFre Nov 25, 2011 9:12 pm

Hader dig lige nu? ): Was? Sad
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 9:38 pm

fedt o.O Ej kender det godt, det var også grunden til at jeg faldt over disse sider Smile
Men nu har vi jo ferie, så kan jeg sætte hjerne i en tænkeboks også finder jeg ud af noget ^^ jeps Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er I klar på en Genfødsel?  Empty
IndlægEmne: Sv: Er I klar på en Genfødsel?    Er I klar på en Genfødsel?  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er I klar på en Genfødsel?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Nyheder-
Gå til: