Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Picnic i det grønne. Minus picnic.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 7:46 pm

Tid - Formiddag :p?
Sted - Omegnen uden for Forks, selvfølgelig
Omgivelser - None.
Vejr - Solen skinner, lala Very Happy
Dato - Irl

--

Bill havde været i udlandet nogle måneder, og var netop vendt tilbage til Forks. Siden han var landet, havde hans tanker været hos hans elskede Daniella, og han var fast besluttet på at næste gang han tog af sted, var det med hende ved sin side. Han savnede hende noget så forfærdeligt. Men han mente alligevel, at det ikke var nogen god idé at trække hende med til Tyskland, til den helt store præsentation. Han kunne ikke holde til at bekymre sig om, om Daniella nu også kunne beherske sig, det var svært nok for ham at styre sig. Men han havde overlevet, og endnu vigtigere, hans familie havde overlevet. Han havde fået set dem, og var godt selv klar over, at det nok var for sidste gang. Det havde været for svært.
Men nu skulle han endelig se hende, og derfor kunne han næsten heller ikke sidde stille af længsel.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:08 pm

Et par måneder uden noget at lave, havde kun føltes som et par dage. Men som et par dage i helvede. Hun havde ikke snakket med Claire siden, Claire havde snakket om at rejse, og spurgt om Daniella ville rejse med. Dengang havde hun ikke svaret, vidst nok. Men nogle uger efter viste det sig så selvfølgelig, at Bill lige skulle en smut i udlandet et par måneder. Tidspunkter ønskede hun, at hun selv i mellemtiden kunne rejse med Claire, men vidste at hvis det endelig havde været, så var det ikke kun en lille kort rejse. Claire ville være blevet længe i udlandet, og det havde Daniella aldrig haft lyst til. Så nu måtte hun bare sidde alene i forks, uden ideen om hvor og hvad Claire og Bill henholdsvis var taget hen og fimsede rundt og lavede.
Daniellas slanke og forholdsvis små fødder trådte blidt igennem den bløde mark lidt udenfor forks. Hun havde lige nedlagt sit første byttedyr i flere måneder. Et dådyr. Blodet fra dådyret havde smagt besynderligt, selvom blodet sammenlignet med et menneskets næsten var smagløst. Tungen gled hen over mundvigen og tog den sidste dråbe blod til sig.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:14 pm

Så snart den mindste snert af Daniella dukkede op, fløj han op, og løb hende i måde. Hendes lækre duft var delvist blandet med den knapt så lækre duft af dådyr, men han var ligeglad. Han havde selv jaget dyr, men det var længe siden nu, for han havde villet sikre sig, at han ikke blev alt for fristet af sin menneskefamilie's blod. Og det ville han blive, hvis ikke han var fuldkommen mæt, af menneskeblod selvfølgelig.
Synet af hende, fik flammer af længsel til at blusse op i ham, og hans bare tæer satte automatisk i løb mod hende. Han tænkte overhoved ikke på at han kunne forskrække hende, han gik også ud fra at hun havde opfanget hans fært nu. Han var henne ved hende på mindre end et sekund, og han stoppede op foran hende, og bare kiggede på hende. Ventede på at se hendes reaktion. Hun var måske vred på ham? Hun havde grund til det. Men han havde følt, at han blev nødt til at tage af sted med det samme. Hans mors opringning, om hans stedfars pludselige ildebefindende havde fået ham til at reagere voldsomt. Han havde taget det næste fly.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:27 pm

Et strejf af en vidunderlig duft fyldte Daniellas næsebor, og hun reagerede instinktivt. Kiggede op, og skulle til at sætte i løb. Problemet var bare, at hendes ben nægtede at gå. Så hun fortsatte med, langsomt at lade sine fødder betræde det let beduggede græs. Efter at tage nogen snus til duften, kunne hun med det samme sætte ansigt på hvem den tilhørte. Hun var bare i tvivl om hvordan hun skulle reagere. Skulle hun sætte i løb? Eller ville han opspore hende, når han fik færten af hende? Hun nåede ikke at tænke længere over det, fordi en skikkelse kom drønende imod hende i samme sekund. Dernæst var det som om, at en enorm usynlig stålhånd, greb fat om hendes indvolde og gav hende et underligt sug i maven, og næste øjeblik så hun ind i sjælen på den smukkeste af guds engle. Hun følte sig pludselig helt uværdig igen, men lukkede følelsen ude og følte sig pludselig både vred, lykkelig, og lettet. Hendes krop glinsede roligt i solens skær. Hun var nemlig kun iført en lårkort hvid nederdel, en sort top og med håret sat op i en hestehale. Hun åbnede svagt sin mund, og trak sig ind i Bill's arme. Hun kyssede svagt hans skulder og pressede sig indtil ham.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 8:34 pm

Hun var så smuk, så meget smukkere end han huskede. Den smukkeste pige han nogensinde havde set. Hvordan kunne han få sig selv til at forlade hende? Da han mærkede hendes spinkle krop trykke sig ind til ham, blev han overvældet af kærlighed, og håbede inderligt at hun kunne tilgive ham, for bare at skride. Han lagde sine spinkle arme om hende, og trykkede hende hårdt indtil sig.
Hendes duft svøbte sig om ham, og sendte ham til paradis. Han kyssede hende på toppen af hendes hoved, og dernæst på hendes silkebløde marmor-kinder.
"Jeg har savnet dig, min skat," mumlede han stille til hende. "Hvis du vil have min forklaring kan du godt få den. Men nu vil jeg meget hellere nyde dig lidt." Han stod bare der, og klemte hende ind til sig, mens han nussede hende stille på ryggen.


Sidst rettet af Bill Ons Jun 22, 2011 10:11 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:17 pm

Hele følelsen af at Bill have været væk, havde været det mest forfærdelige længe. Heldigvis havde hun lært sig selv at være stærk. Det var faktisk det eneste, som holdte hende tilbage, for at føle hele verdenen gik under. Hun kiggede ham længe over skulderen, og lod sin hånd glide igennem hans hår. Bare stå og føle at han var tæt. At han rent faktisk eksisterede. Det var det vigtigste for hende lige nu.. Hun svarede ikke hans ord. Hun følte sig tømt for ord i dette sekund.
Hun ville så gerne være pigesur. Opføre sig koldt overfor ham, og vise at det faktisk ikke var helt fair overfor hende. Men hun kunne sgu ikke. For når hun tænkte videre over det, så havde hun bestemt ikke rettighed til at fortælle ham, hvad han måtte. Og hun havde faktisk heller ikke lyst. "Jeg har i hvert fald også savnet dig, min kære." åndede hun ind mod hans bryst.. Hun stod stiv som en pæl, og fortsatte sin holden om ham. Nærmest som at hun frygtede en pludselig forsvinden.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeTors Jun 16, 2011 12:07 pm

Han lyttede til hendes ord, men svarede ikke på dem. Hans tanker kredsede om noget, som han havde tænkt på længe. Men han vidste bare ikke hvordan han skulle få det sagt, hvordan han skulle gøre det eller hvordan hun ville reagere. De havde aldrig talt om det. Han kendte ikke hendes holdning. Han selv havde aldrig været en stor fan af det, men som tingene stod nu? Så meget var jo forandret, siden han havde mødt Daniella. Siden det gik op for dem begge to, at det skulle være dem. Måske var der ikke nogen perfekt måde at gøre det på. Måske skulle han bare springe ud i det? Alle de tanker, og en masse for-og-imod (mest for) havde kørt rundt i hans hoved, på mindre end et sekund. Så tog han en beslutning.
Han greb fat om Daniella liv, bøjede sig ned og slog den ene arm under hendes knæhaser, og trak hende op til sig, så hun lå i hans favn, som en lille pige. Han tog en unødvendig dyb indånding.
"Daniella, jeg elsker dig, og det har jeg altid gjort, lige siden vi lærte hinanden at kende. Du var noget helt specielt, og det vidste jeg fra begyndelsen. Alt andet end en almindelig fan - Og du blev så meget mere. Jeg velsigner den dag jeg mødte dig, og jeg velsigner den dag du fortalte mig at du havde mere en vennefølelser for mig. For den dag gik det også op for mig hvor meget jeg elskede dig, langt mere end man elsker en ven. Jeg vil have at hele verden skal vide at du er min. Vil du gøre mig den ære, at gifte dig med mig?"
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeTors Jun 16, 2011 10:39 pm

Hans arme om hende virkede som et tæppe, og hun nød mere end noget andet at have ham i sin favn igen. Det var som endelig at finde hvile, efter en ufattelig lang ørkenvandring. Stilheden omkring dem var behagelig. Stilheden kunne sluge dem ind uden at det ville blive ensomt. Kun mennesker, som fandt ro i hinanden kunne udholde stilheden, og samtidig nyde den. Hendes nøgne fod skubbede sig forsigtigt mod græsset under den, og hendes hjerteformede læber placerede blidt et kys på hans hals. Hun drejede hovedet nedad, i det sekund at han greb fat om hendes liv. Det næste hun kunne føle var at hun lå i hans arme.
I modsætning til Bill, følte hun det ikke som var hun en lille pige. Hun følte sig som en prinsesse. En virkelig smuk og yndefuld feminin prinsesse. Det eneste de manglede, var sådan set kun den hvide hest. Hun betragtede ham roligt med sit let forelskede blik, og lod ham tale. I næste splitsekund tabte hun underkæben og kunne ikke lade være med at stirre på ham. Hele hendes ansigt var malet af overraskelse. Hun måtte virkelig have hørt forkert. Hun havde aldrig i sit liv drømt eller tænkt på dette. At gifte sig virkede så langt fra vampyrer. Hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere. Men hun vidste hvad svaret var.. Hun kiggede længe ude af stand til at røre sig. Kiggede bare.
Pludselig kastede hun sine hænder om bag hans nakke og kyssede ham dybfølt på munden.
"Tag det som et JA! Det er det sødeste jeg nogensinde har set!" sagde hun lykkeligt og kærtegnede hans ansigt. Præcist som en baby der kærtegnede et fremmed ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeLør Jun 18, 2011 9:06 pm

Da hun kyssede ham, ekslopderede hans verden nærmest, og han vidste hvad hendes svar var, allerede inden hun rent faktisk gav ham det. Hvordan kunne han tvivle på hende? Efter alle de gange hun havde fortalt ham at hun elskede ham? Hvordan kunne der være det mindste gram tvivl i ham. Han stolede jo på hende, troede blindt på hvert et ord hun sagde. Ved lyden af hendes udtalte "ja", lukkede han øjnene i, og trykkede hende ind til sig, og pressede sine marmorlæber mod hendes. For vampyrer var deres læber bløde, for mennesker ville det være som at kysse en statue. Godt at hun var en vampyr.
Hans hænder vandrede om til hendes nakke, hvor de blidt lagde sig til rette, og kærtegnede den bløde hud. Han var tømt for ord. Næsten. Han følte at han måtte takke.
"Tak.. Fordi du er til.. Og fordi at du er min. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan, for at gøre dig til den lykkeligste kvinde, resten af evigheden. Jeg vil gøre mit bedste"
Så brød han ud i et smil, han vidste godt at han lød meget hellig og højtidelig, men ud skulle de altså.. Ordene, lol. xD
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 6:58 pm

Det var en behagelig borende fornemmelse, hun mærkede i hjertet. Et stik af sødme. At hans hjerte nu officielt tilhørte hende var ufatteligt. For godt til at være sandt. Historien om prinsen på den hvide hest var altså ikke kun et eventyr, for hun havde absolut fundet sin. Efter deres små kysseri, lod Daniella sin glædes latter fylde stilheden omkring dem, inden hun endnu engang masede sine læber så tæt på hans, som hun nu komme komme. Hans ord lagde sig som et varmt tæppe om hjertet, og hun genkendte følelsen af at have lyst til at græde af glæde. "Du lyder så højtidelig. Hvor er det sødt. Du behøver ikke engang, at gøre dit bedste. Du aner ikke, hvor meget du rent faktisk giver bare ved din eksistens. Når jeg kigger på dig.. Kan ikke engang beskrive hvordan jeg så har det. Jeg vil bare knuge dig tæt til mig. Jeg vil bare have at du forbliver lykkelig. At du frier er det sødeste jeg nogensinde har oplevet. Mit hjerte er ved, at eksplodere af kærlighed til dig." drønede hendes mund ustoppeligt af den pludselige glæde.
Hun smilede lykkeligt, med hamrende hjerte.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeOns Jun 22, 2011 10:10 am

Hendes pludren fik helt automatisk hans mundvige til at løfte sig op, i hans foretrukne skæve smil, der viste hans perlerække af hvide tænder. Han strøg en finger ned over hendes kind med et saligt udtryk i øjnene. Han vidste, at hvis andre overhørte deres samtale, ville de højest sandsynligt brække sig, så klistrende sødt måtte det lyde i deres ører. Men hvordan skulle det også kunne lyde anderledes? Indtil man selv oplevede den altoverskyggende, betingelsesløse kærlighed til at andet væsen, havde man ingen idé om hvordan det var. Hvor meget det var. Daniella betød alt for ham, og han troede efterhånden også at hun vidste det. Hvor mange gange havde han ikke sagt det? Og hvor mange gange havde hun ikke fortalt ham, hvor meget hun elskede ham? Det var ubeskriveligt.
"Jeg kan kun sige i lige måde sødeste," mumlede han til hende, og hans øjne kunne ikke slippe hendes. "Jeg er ret sikker på at mit hjerte er eksploderet!" lo han, og trak hende, selv om det næsten ikke var muligt, tættere ind til sig.


//AHAHAHAHHAHAH FAIIIIIIIL! Hamrende hjerte!!!! :'D//
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeOns Jun 22, 2011 2:31 pm

//AHAHAHAHHAHAH FAIIIIIIIL YOURSELF! DET ER EN METAFOR. HAR DU ALDRIG HØRT 'MIT HJERTE BANKER KUN FOR DIG'? DE HAR STADIG FØLELSER. DET ER KÆRLIGHEDENS HJERTE DER ER TALE OM, BAMSE. IKKE ET FYSISK HAMRENDE 'HJERTE', MEN DET ANDET! hæhæhæhæhæ.
- BTW svare snart. hæhæhæhæ. Var bare nød til at give dig kommentar back, //
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 10:08 am

//JAJAJA, det skal du jo sige!! Jeg er ikke en bamse, btw? ): Og det lyder godt xD//
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeSøn Jun 26, 2011 6:57 pm

//JAJAJAJA OG DET SKAL DU JO OGSÅ HÆHÆHÆHÆ//

Daniella sad med den samme tanke som Bill. Deres babypludren måtte virkelig lyde alt for sukkersødt. Dengang hun havde været menneske, og studerede, havde der også været en masse kærestepar igennem tiderne. Det så altid så irriterende ud, når folk ikke kunne holde fingrene fra hinanden. Senere kunne man så stå og føle sig pinlig over sin irritation, når det viste sig at man var ligeså blødsøden. Så svag af kærlighedens stramme lænker.
Hendes læber pressede sig roligt sammen og formede et dukkesmil over Bill's sidste ord, inden hun lod sine øjenlåg lukke ned over øjnene. "Hvor var du henne?" skiftede hun emne, og lod sine øjenlåg folde sig op igen, så hun kunne følge ham med øjnene igen. Hun ville nok ikke glemme hans bortgang lige foreløbig, og det havde hun også en klar fornemmelse af at Bill godt vidste. Typisk piger at skulle have lov til at bære den nag i et stykke tid. "Tilværelsen har været så tom uden dig." sagde hun roligt, og trak sig ud af Bills greb igen. Hendes blik var ligeså drømmende og forelsket som altid.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeMan Jul 11, 2011 11:20 am

//HA! Lige i sidste øjeblik! Du gav mig 24 timer kl. 12.07 i går! MWAHAHA!//

Hans milde smil var lettere skyldbevidst og skamfuldt. Han vidste at hun bebrejdede ham at han var taget af sted så pludseligt, og han vidste at hun var i sin gode ret til det. Han havde ikke behandlet hende som han burde, han burde have taget sig tiden til at forklare. Men han var bare blevet så forskrækket.
"Jeg tog af sted, efter et bekymrende opkald fra min mor. Du ved, de er jo ikke helt unge længere. Min stedfar var blevet syg, og jeg blev nødt til at tage ned og se ham. Han har jo været som en ekstra far for mig. Jeg havde intet valg. Jeg beklager at jeg ikke fik sagt hverken det ene eller det andet til dig, min elskede, jeg handlede i panik. Jeg kunne ikke bære tanken om at han måske tog bort, uden jeg fik muligheden for at sige farvel." Han lod sine smalle hænder hvile på hendes marmorkinder.
"Jeg beklager virkelig, og trods mine mange fejltagelser, lover jeg nu, at det ikke sker igen. Du må tro mig." Hans ærlige, mørkerøde øjne fandt hendes, og han håbede hun kunne høre sandfærdigheden i hans stemme også. Det var slut nu. Han kyssede hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeLør Jul 16, 2011 2:00 pm

Hun trak sit højre øjenbryn op og formede dét mest efterlignene smil, hun kunne af Bills. At se Bill's oprigtighed, fik hende på andre tanker, og alt ville hun glemme med det samme. Bills skyldbevidsthed og skam fik en dør til at åbne sig for hende. Hun ville ikke have, at han skulle skamme sig. "Alt er glemt, Bill." sagde hun lavmælt dernæst og tog imod hans kys, med halv åben mund. "Jeg forstår godt hvorfor du tog afsted. Hvordan går det så med din stedfar nu? Og resten af familien? Du taler faktisk ikke meget om dem. Løs båndende og fortæl mig alt.." sagde hun og tog hans hænder. Uden advarsel satte hun sig ned på det grønne græs, og trak Bill med ned. Med hendes kraft, ville han nok falde en del tungere end hende. Samtidig var det faktisk ikke fair at bede Bill lukke op for familie emnet, når hun aldrig selv havde gjort det. På den anden side havde han heller aldrig spurgt hende. "Hvorfor har du valgt ikke at forvandle dem?" spurgte hun dernæst. Tanken om at han ikke havde forvandlet dem dukkede faktisk først op nu. Hendes let røde øjne var ligeså langsomt ved, at blive erstattet af en kaffesort farve. Hendes øjne smilede mildt, mens resten af hendes ansigt blev lagt i ulæselige folder. Kun hendes øjne, som ellers var så kolde, skulle vise varmen.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeMan Jul 18, 2011 4:33 pm

Han trak let på de smalle, lidt for spinkle skuldre, og smilede et lidt trist, halvt smil.
"Thjaa, hvad kan jeg sige? Han er jo ikke helt ung mere, selvom han forhåbentligt lever mange år endnu. Men han kommer sig fint. Og ang. resten af familien, er alt som det skal være." Hans kærlige blik sugede hendes ansigtstræk til sig, han forsvandt langsomt i hendes øjne.
Han lod sig trække ned i græsset. Ikke fordi han ville kunne stritte ret godt imod, da hun jo var alfa, og en del stærkere end ham.
Han tøvede igen.
"Hvorfor jeg ikke har forvandlet dem?" Hans blik slap hendes, og gled rundt i landskabet, inden han fortsatte. "Måske var jeg bange for, at jeg ikke ville kunne stoppe igen. Jeg er godt nok blevet meget bedre, men jeg ville ikke turde løbe risikoen. Det elsker jeg dem for højt til. Desuden ville jeg aldrig tage deres liv fra dem. De er lykkelige. Min forvandling kunne enten ødelægge, eller gøre det endnu bedre. Jeg turde igen ikke løbe risikoen. Nogle mennesker er ikke glade for omvæltninger, deriblandt mine forældre. De er glade for den måde deres liv har udformet sig. Og det samme er jeg." Han så igen på hende, og trykkede et blidt kys på hendes næse.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeMan Jul 18, 2011 7:22 pm

Hun kiggede længe på ham, mens han fortalte. Hun vendte kun blikket væk fra ham, når hun ville pille et par græsstrå op. "Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan forstå dig.. Du har virkelig et hjerte af guld, Bill. Jeg ville aldrig lade min familie slippe for forvandlingen.... Den dag i dag...." sagde hun med den fine glasklare lyd, som stemmebåndet frembragte. For første gang i mange år tog hun emnet op, så fandt derfor heller ikke tid til at tænke på kysset på hendes næse. "Da jeg blev forvandlet lovede jeg mig selv ikke at finde min familie. De flyttede pga. tabet af mig.. Selv hvis de var blevet boende, havde jeg den dag i dag ikke kunne huske hvor de bor... Men de tror vidst stadig at jeg er død... Dengang lovede jeg mig selv ikke at opsøge dem, for ikke at udfordre skæbnen. Jeg ville ikke se dem forvandlet. Men hvis jeg så dem nu, ville jeg knap kunne holde mig tilbage. Jeg ville tørste.. Jeg føler ikke længere savn overfor min familie. Intet... Jeg aner selvfølgelig ikke om følelserne kunne komme tilbage... Men jeg vil alligevel pointere, at jeg ikke ville frygte deres forvandling." sagde hun lavmælt, og mødte hans blik. "Jeg forstår godt dine følelser, men vil måske aldrig selv føle det.. Jeg forstår godt din frygt for at ødelægge dem. Tilgengæld forstår jeg ikke, hvordan du kan undgå at blive egoistisk? Du vil være tvunget til at se dem ældes... Én dag se dem dø, og stadig væk lade være med at handle? Ville du ikke overveje at handle, hvis de lå for døden? Vampyrer er ikke udødelige.. Det ved vi begge alt om.. Hvis de ikke ønskede vampyrstatusen kunne man altid slå dem ihjel. Jeg ville personligt hellere gøre det, end lade dem dø, uden valget.." afsluttede hun, og tog hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeMan Jul 18, 2011 7:37 pm

Han tænkte længe over det hun sagde, og under fortællingen betragtede han hende, og forsøgte at forstå hende.
"Det lyder som en hård omgang du har været igennem," sagde han stille, og gengældte let trykket fra hendes hånd. "Jeg må nok også sige, at jeg har lidt svært ved at forstå dig. Men selvfølgelig, det er anderledes - Du kender eller elsker ikke længere din familie. Hvis du gjorde det, havde tingene måske været anderledes?" Han så undersøgende på hende. Årsagen til at han ikke forvandlede sin familie, var jo kærlighed. Han kendte og elskede Daniella, og vidste hvor kærlig og elskende hun var, indenunder den hårde, kolde overflade. Det var kun fordi han kendte hende så godt. Fremmede mennesker ville blive skræmt af hendes attitude. Men hun havde den jo selvfølgelig heller ikke på overfor ham, ikke længere.
"Hvis de lå for døden.." Han smagte lidt på ordene, og der gik en rum tid inden han svarede. "Jeg ville ikke handle. Jeg har truffet mit valg. Jeg elsker dem, og jeg ville aldrig gøre det her for dem. Tro mig, jeg elsker mit nye liv. Men det ville jeg alligevel ikke gøre ved dem. De elsker det liv de har, og når deres liv kommer til en ende, vil de møde døden med et smil, det er jeg sikker på." Hans afslappede smil og tonefald skjulte næsten fuldkommen et lille gran af tvivl, som Daniella's ord havde plantet i ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeMan Jul 18, 2011 7:54 pm

Hun betragtede ham længe uden at sige noget. Smagte på hans ord. "For det første... Egentlig ikke. Vi har jo samme forvandler, og hun har vel passet os på samme måde.. Jeg ønsker måske bare ikke ligeså meget kærlighed, som du gør.. Det gør for ondt.. Jeg kan klare fysisk smerte, men når den psykiske del er indblandet gør det alt for ondt.... Alt for ondt.. Jeg kan ikke klare at miste. Jeg har på den måde selv valgt at glide fra dem." mumlede hun, med blikket fæstnet fast på ham. "For det andet.. Selvom din familie ville gå smilende døden i møde, ville du automatisk blive såret.. Du ville ikke have muligheden, for at se dem. Og som jeg sagde før, så kan du jo ikke vide om de ville vælge et længere liv. Hvis du forvandlede dem, og de ikke ville leve mere, har du muligheden for at tage deres liv, så de kan dø lykkelige. De kan selv vælge hvornår de ville dø. Ville det ikke være herligt? Og du ville ikke føle stikket i hjertet over deres død på samme måde." sagde hun roligt. "Tænk hvis de var syge, og de kun havde få timer igen? Hvis de ikke havde levet et langt nok liv? Vi har muligheden for at ændre det. Jeg vil ikke lade den løbe fra mig. Det er ikke naturligt at de skal leve længere.. Det ved jeg. Men i kærlighed og krig gælder alle kneb, og gud har ikke lagt nogen bestemte grænser på vores kræfter. Vi har frit slag." sagde hun lavmælt, og satte sig på knæ. Dernæst kravlede hun tættere mod Bill, og lagde en hånd mod hans kind. Kiggede bestemt ind i de øjne, som frelste hendes liv hver dag.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeMan Jul 18, 2011 8:11 pm

Han lyttede, og betragtede hende med hovedet let på skrå.
"Du frister mig, min elskede," mumlede han, og lagde sig ned i græsset, mens han blidt trak hende med ned ved siden af sig. Han lagde en arm under hendes nakke.
"Men alt den smerte. Det var umenneskeligt. Jeg ved ikke om jeg ville kunne udsætte dem for det. Især hvis de ville hade deres nye liv. Så ville det være for ingen verdens nytte. Desuden, hvem siger at jeg ikke ser dem igen?" Han smilede gådefuldt til hende, og betragtede solens stråler spejle sig i hendes ansigt.
Hendes ord havde sat gang i en masse tanker, og pludselig forestillede han sig, hvordan det ville være at forvandle dem - At vide, at de altid ville være der, og at han aldrig behøvede at miste dem. Tanken var fristende, men han gjorde sit bedste for at skubbe den væk. Man kunne ikke få alting her i verden. Livet var flygtigt. Man blev født, man levede, man døde. Sådan burde det være.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeMan Jul 18, 2011 8:24 pm

Hun placerede sin nakkesøjle midt på hans arm, så hun lå nogenlunde. Så lå hun automatisk og kiggede på hans ansigt, mens han betragtede hendes. "Du har ret.. Alt for ret... Den smerte man skal gennemgå er frygtelig. Men hvis det betyder at jeg aldrig skulle miste igen, ville jeg tage smerten ti gange.. Dén smerte aftager. Smerten af at miste en person vil give åbne sår resten af livet. Den heler ikke.." mumlede hun. Næste øjeblik lo hun. "Nej, hvem siger det?" lo hun, og lod sin hjerne tænke over livet efter døden, og om der egentlig var et. Men tankerne omkring det, var så fjernt at hun ikke havde lyst til at tænke på det. Hun kunne fortsætte for evigt. Der fandtes tusinde ting der kunne ske efter livet. Hun kunne dø, og ikke mærke noget. Hun kunne blive hentet af en skytsengel, hvem ved? Engang kunne hun også have svoret på at der ikke fandtes vampyrer. Men selvfølgelig var der mere mellem himmel og jord. "Hvad gør vi, når vi engang er færdige med livet, Bill?" spurgte hun pludselig. Hun følte sig brændemærket i sjælen, da hun tænke over hvad der kunne ske efter livet. Hun frygtede lige pludselig at der ikke var noget liv efter døden. Intetheden kunne slå dem ihjel.. Adskille dem forevigt. For første gang viste hendes øjne ren og skær bekymring og frygt. Hun kunne ikke engang se Bill i øjnene i frygt for, at han ville opdage hendes pludselig opståede uro.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:56 pm

Han smilede mildt ved hendes spørgsmål, og drejede blidt hendes hoved om mod hans, så de igen så hinanden i øjnene.
"Når vi er færdige med livet?" Hviskede han, og nussede hende på kinden med sin næse. "Jeg ved ikke med dig, men uanset hvor jeg skal hen af, har jeg da planlagt at trække dig med. Du skal ikke tro at du sådan lige slipper for mig." Han håbede at hans ord ville få noget af hendes bekymring til at forsvinde. Selv forstod han godt hendes frygt. Man kunne jo aldrig vide.
"Jeg er sikker på, at hverken Gud eller Fanden ville nænne at skille os ad, og så længe jeg er sammen med dig, skider jeg sku' hul i om det er dernede, eller deroppe. Vi vil altid være sammen." Han bad til at han havde ret, men hvem kunne vide det, før det rent faktisk blev aktuelt?
"Vi skal ikke tænke på dagen i morgen. Lad os leve i nuet." Han drejede rundt, og kyssede blidt hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeTirs Jul 19, 2011 8:03 pm

Hun rullede øjne af ham, lo mildt og betragtede hans ansigts konturer. Pludselig, efter kysset, satte hun sig hårdt op. "Hvordan kan du sige det? Hvordan kan man undgå at tænke på i morgen? Hvis man bare lader alt ske, så har man ikke selv muligheden for at forme sin egen fremtid?" sagde hun og lod blikket være stift rettet mod Bill. Roligt efter lidt tid, lod hun sit blik glide væk og ned i græsset. Genvandt den inderste ro, og lagde sig ned igen på Bills arm, med hovedet på Bills brystkasse. Så slyngede hun sin anden arm under hans anden frie arm, og holdte fast om hans skulder. Det eneste hun kunne tænke på var fremtiden. Det var som om, at når tanken først var kommet ind, var den umulig at lukke ude igen. Fremtiden... Hun havde ingen planer for fremtiden.. Da hun blev vampyr var næsten alt muligt, og derved mistede hun alle sine drømme. Hun havde kun en drøm endnu, og den drøm lå lige foran ham, og var allerede gået i opfyldelse. Hun havde kun følelserne for to personer tilbage. Det var sådan set det eneste hun havde at leve for. Udover idéen om at få udryddet alle varulvene selvfølgelig. Men den idé virkede ikke vigtigt ved siden af sin ægte kærlighed.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeOns Jul 20, 2011 1:25 pm

Han smilede så afslappet til hende som han kunne, og lod sin tungespids fugte hans bløde marmorlæber. Så svarede han:
"Skal vi så ikke bare håbe, at hvem der end former min fremtid, former den rigtigt, når nu jeg ikke selv gør det?" Han smilede drillende til hans elskede, som hun lå der, og var så bekymret og dejlig at se på.
"Du må ikke bekymre dig så meget, at du glemmer at leve," hviskede han, og lod sine fingernegle stryge hen ad hendes underarm.
Han var ligeglad med hvad livet bød på. Han havde sit livs vigtigste ressource liggende i hans arme. Forsvandt hun, mistede han sin grund til at leve. Men så længe hun var her, var alt som det skulle være. Så han så ingen grund til at bekymre sig om noget som helst i verden. Han kyssede blidt hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeLør Jul 23, 2011 9:06 pm

Hun lo lavmælt og kiggede op på hans helt vidunderlige kæbe. Så lod hun stilheden glide over dem et par minutter, inden hun igen brød tavsheden. "At du kan ligge dér, og forblive rolig giver mig helt ufatteligt lyst til at smække dig en på siden af hovedet, så du har en årsag til også at smække mig et par. Virkelig. Du er virkelig bare alt for rolig.. Jeg er ved at sprænges. Du ligger bare dér og......" sagde hun og rejste sig op med lynets hast. Hun slyngede sig dernæst op på hans mave, og lod sine hænder glide op til hans, flettede der fingre sammen, og lod lufthullet mellem deres hænder omsluttes af håndkanterne. "Jeg har lige fået dig tilbage, så jeg kan ikke føle mig rolig. Jeg er tryg, jeg er lykkelig, men jeg er ved at sprænges af ro. Bevæg dig voldsomt.. Bevæg dig hurtigt... Slå mig, kys mig... Jeg er ligeglad med hvad du gør... Bare du bevæger dig hurtigt. Jeg har brug for det.." afsluttede hun og bøjede sig ned for at kysse hans læber, inden hun stoppede op lige før de ramte. "Forstår du?" Hele hendes krop dirrede af glæde over hans tilbagevenden, og hun følte at alt var for roligt.. Alt havde været roligt siden, at han var rejst, og nu var hun ligeglad med hvad der skete, så længe de var sammen, og alt føltes hurtigere end hun var klar til. Faktisk anede hun ikke hvad der skete i kroppen på hende. Det eneste hun vidste var, at hvis hun skulle ligge stille bare ét eneste sekund mere, ville hun automatisk eksplodere.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 9:48 pm

Bill fortsatte med at smile det der helt irriterende, zen-agtige smil, og lod sit mørke blik hvile på hende. Da hun kastede sig op på maven af ham, rørte han heller ikke en muskel, lod hende bare ligge der, og kyssede bare blidt tilbage, da hun kyssede ham. Så, med en bevægelse hurtigere end man kunne følge med det blotte øje, rullede han rundt, så han lå ovenpå hende. Han støttede sine håndflader i jorden, på hver side af hendes hoved, og lod sit ansigt svæve få tommer fra hendes. Hans kolde ånde kærtegnede hendes ansigt, og han lod sine læber strefje hendes kind, og derefter nedad mod hendes hals.
"Var det sådan du mente?" Åndede han ind i hendes ene øre, og bed hende drillende i øreflippen. Han lod sin tungespids glide ud af munden, og slikkede hende blidt på halsen, lige under øret. Så trak han hende op til sig, så de begge sad i siddende stilling, og lod sine kølige hænder kærtegne hendes bryst, udenpå trøjen.
"Jeg har sådan savnet dig." Hviskede han, og lod sine hænder danse om på ryggen af hende, og ned mod lænden. Han lod dem fortsætte om foran igen, hvor han nussede hendes lår med lette fingre. Han bed hende drillende i underlæben, og trak sig så lidt væk igen. Hans øjne var fastlåst på hendes, og hans blik var varmt og kærligt, som det kun kunne være når han så på hende. Så kyssede han hende igen, og nød smagen af hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 8:49 pm

Hun havde ventet hans hurtige omvæltning, og alligevel kunne hun ikke indelukke et lavmælt gisp. Det gøs over hele Daniella's krop i det sekund Bill's stemme trængte ind i øregangen. Hans stemme var virkelig bare ren orgasme, da hans stemme alene virkelig indeholdt meget sexappeal. "Nærmest." åndede hun tilbage. Hun havde bedt ham foretage sig noget. Bevæge sig, og bruge kroppen. Det kunne være lige meget, hvad han havde gjort, så længe der var bevægelse. For da hun lå roligt lige før, virkede alt som var verdenen blevet sat i slowmotion. Hendes hjerne kunne bare ikke tage mere stilhed. Ikke mere ro. Der skulle ske noget, ellers ville hun være blevet vanvittig. Heldigvis lystrede Bill jo så fint. Hvad den knægt, dog ikke gjorde for at glæde hende. Det trak i Daniella's smilebånd, og hun lagde en slank pegefinger på hans kind. "Du var kun væk i få måneder." klukkede hun, selvom at hun måtte indrømme, at de måneder havde føltes som flere år, og hun havde i hvert fald også savnet ham. At han så var bedre til at sige det, var noget helt andet. De lod deres læber omsluttes endnu engang, og det var pludselig umuligt for hende at lade være med at smile midt i deres kys. Hun nærmest boblede over af glæde. Af kærlighed, og respekt for den mand, som havde vundet hendes hjerte. Hendes styrke tog over, og endnu engang fik hun ham væltet bagover, så de ikke længere var i nogen siddende stilling. "Hvis mig hvor dominerende du kan være," sagde hun opfordrende, stadig boblende af lykke. Det var nærmest en udfordring på hans styrke. Hun havde altid haft lyst til at se hvor dominerende og hvor barsk han kunne virke. Med tiden havde hun selv fået en del mere selvtillid, og havde pludselig også lyst til at se andres. Hun ville se selvtilliden stråle ud af ham.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeSøn Aug 14, 2011 8:52 pm

Han nikkede langsomt til hendes ord, og alvoren lyste ud af hans øjne. Han lod en slank pegefinger følge de tydeligere linjer i hendes ansigt. Han kyssede blidt det øverste af hendes venstre kind. Så sukkede han.
"Det var måske kun få måneder, men hvert øjeblik jeg ikke havde dig hos mig, var du i mine tanker. Det var så nær ubærligt, som noget nogensinde har været for mig. Han så hende ind i øjnene, og vidste at sandfærdigheden var let at læse i hans blik.
Da hun væltede ham bagover, tog et skævt smil plads på hans ansigt, og han grinede så lavmælt.
"Dominerende? Mig? Hvad tror du dog jeg er?" Så snerrede han lige pludselig, en dyb snerren der kom fra brystet, og brugte overraskelsesmomentet, til at vælte Daniella, så hun lå nederst. Han greb fat om hendes håndled med begge hænder, og klemte hende fast. Han stemte hård imod jorden, og satte sig med benene på hver side af hende, og bøjede sin krop ned mod hende, så hans ansigt svævede få mm. over hendes. Han åndede blidt ud og ind, og glædede sig over endnu et af frynsegoderne ved at være vampyr: Menty-fresh ånde 24/7! Man behøvede aldrig at tænke på den slags. Han ææælskede hans liv! Han lod sin næse nusse hendes kind, ganske forsigtigt, og lod så sine læber strejfe hendes læber. Han tirrede hende, kyssede hende fnuglet på læberne, og trak sig så lidt væk. Lagde sin kind mod hendes, og bed hende i øreflippen med sine skarpe tænder. Lidt for hårdt, men hun kunne klare det. Hendes vampyrhud var nærmest uforgængelig. Så fandt hans læber hendes igen, og han kyssede hende, hårdt, voldsomt og intenst, og han greb fat om hendes, bag ved ryggen, og løftede hende tættere op til sig.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitimeOns Aug 24, 2011 8:41 pm

Hun smilede rørt. At vide at han fulgte hende med tankerne, selvom de var adskilt var direkte smukt. Hun smilte smørret, og forfjamsket. "Jeg er da ked af at du skulle lide under det." klukkede hun. Egentlig ikke. Det føltes fedt. Det føltes virkelig som om, at hun vandt noget ved det. Som om at hans hjerte var et trofæ, og hans tanker og følelser bare beviste, at hun stadig havde vundet spillet. Det var en fed følelse, at nogen holdt så meget af én. Personligt kunne man aldrig forstå, at man var det værdigt. For ens livspartner så det anderledes ud. Modsat. Partneren ville slet ikke kunne forstå, hvordan personen kunne vinde én med så meget værdi's hjerte. Hele Daniellas krop dirrede stadig en smule af pga. roen der havde ligget over dem, og mens smilede hun smørret og læste Bills blik igen og igen. Hun lo let ved Bills næste ord og kiggede ned på hans bryst. Hun gispede kort af overraskelse, ved Bills pludselige snerren. Hun havde faktisk lade sig bedrage af hans ord. Snerren havde været så dyb fra brystet, at det havde virket en den dyrisk, og hun kunne ikke lade være med at smile, ved hendes fastlåste håndled. Hun følte sig for første gang svag. Det føltes virkelig som om, at hendes kræfter var sluppen op. Hun havde lagt alle parader til side, mens hun var sammen med Bill. Selv sanserne virkede svagere. Hendes fornemmelse duede tydeligvis ikke heller. Ellers havde hun reageret hurtigere end Bills tydeligvis planlagte handling. Hun havde alligevel en idé, om at det var noget der skete ubevidst. Som kravlede alle hendes kræfter væk, for at give Bill lov til at være den stærke nu. Lade ham tage over. Hun følte sig faktisk lidt som en kludedukke, og var vild med det. Det var af en mærkelig grund dejligt at føle sig magtesløs. Alt han gjorde tirrede rent faktisk. Flere gange forsøgte hun alt hvad hun kunne for at fange hans læber, men forgæves. Et suk, eller nærmere et støn, gled over hendes læber, idet hun mærkede de skarpe tænder på hendes øreflip. Endelig fangede deres læber hinanden rigtigt, og omsluttede hinanden. Alt hans tirreri, havde gjort hende helt grådig efter kysset, og hun måtte virkelig holdte sig i skindet for ikke at blive for voldsom.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Picnic i det grønne. Minus picnic.  Empty
IndlægEmne: Sv: Picnic i det grønne. Minus picnic.    Picnic i det grønne. Minus picnic.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Picnic i det grønne. Minus picnic.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: