Jeg har spurgt de tre alfa varulve på siden om de gerne ville have et kobbel. Det vil sige: Alexis, Dicky og Mig selv. Vi er alle gået med til at vi gerne vil have et kobbel hver. Derfor kan i nu skrive til lederen til det kobbel i gerne vil være med i, at i gerne vil være medlem. Så vil jeg også gerne bede om at dem som er alfa varulve skal skrive lidt om deres kobbel i deres profil. Altså hvis der er forskellige stillinger o.s.v. Det vil være en stor hjælp!
- Annika.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kobbler Søn Maj 29, 2011 8:25 pm
hvad er kobbler?
Annika Leaders
Erfaring : 435 Respekt : 16 Antal indlæg : 353
Emne: Sv: Kobbler Søn Maj 29, 2011 8:27 pm
Kobbler er det som ulvene færdes i. Altså en slags grupper. Med en alfa, som styrer det hele og tit også en anden kommanderende. De passer på menneskerne o.s.v.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kobbler Søn Maj 29, 2011 8:31 pm
oki
Daniella Bruger
Erfaring : 2726 Respekt : 30 Antal indlæg : 1628
Emne: Sv: Kobbler Tors Nov 10, 2011 8:54 pm
Hvis jeg var en hvalp, så kobblede jeg mig gerne til jer!
Skye Bruger
Erfaring : 45 Respekt : 0 Antal indlæg : 45
Emne: Sv: Kobbler Ons Nov 16, 2011 8:11 pm
Sjovt, Danny ... ^3^
Kan vi få en opdatering af koblerne?
Madeline Bruger
Erfaring : 199 Respekt : 10 Antal indlæg : 152
Emne: Sv: Kobbler Fre Nov 25, 2011 4:57 pm
Hmm.. Har lidt lyst til at være ulv nu ^.- Ej, men det lyder da godt. Er det kun ved ulve? Altså kan man komme i en klan som vampyr eller hybrid? xD
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: Kobbler Tirs Dec 20, 2011 9:39 pm
Altså sidst der var tale om vampyr klaner, var det sådan at det kun var alfa'erne som kunne danne klaner, da de er stærkest, og derfor bedst kan styre det men det skal vi lige have snakket om.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …