Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Idéer til aktivitet!

Go down 
+2
Grace
Ezra
6 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Idéer til aktivitet!  Empty
IndlægEmne: Idéer til aktivitet!    Idéer til aktivitet!  Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 1:38 pm

- Idéer til plot!

Okay nu det på tide, at I hiver kreativiteten frem, og skriver et svar til dette indlæg, så jeg kan se alle jeres ideer, og samtidig se hvor mange der er interesserede og aktive!
Indlægget handler om nogle mulige plots, der kunne være med til at sparke siden ind i den aktive zone igen. Plottet skal være stort, og kunne foregå over adskillige uger. Desuden skal det være med til at alle kan starte deres egne mindre plots, hvis dette ønskes.
Jeg har selv nogle idéer til hvad et sådan plot kan omhandle, og for at I ikke skal lave alt for meget, har jeg skrevet nogle idéer ned. I er nu velkommende til at skrive hvilken en i synes det skal være, eller komme med jeres eget forslag.


1. Et plot der omhandler magt
2. Et plot der omhandler en genstand
3. Et plot der omhandler [indsæt jeres egen ide]


Dette er kun selve ”grundideen” Men det ville være super fedt at få alles meninger igennem, så man kan se hvad der er mest stemning for!

Der vil sættes en frist på hvor længe man kan skrive forslag. Datoen vil dukke op senere i dag. Så få fingeren ud af hullet, og svar!Smile
Tilbage til toppen Go down
Ezra
Bruger
Ezra


Erfaring : 24
Respekt : 0
Antal indlæg : 22

Idéer til aktivitet!  Empty
IndlægEmne: Sv: Idéer til aktivitet!    Idéer til aktivitet!  Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 2:51 pm

Varulve Plot - Varulvene skal prøve at vække en gammel "leder" tilbage, på det punkt kan det være en leder som har kæmpet for varulvene, i flere kampe imod vampyrerne og har sejret. Efter de fleste måneder hvor vampyrerne har jo trængt ind i La Push, så kan det jo være de ældre har nærmest fundet over hans grav, og fundet et ritual til at dette kan lade sig gører, selvfølgelig skal de bruge visse personer til det. "Fjendes Blod" som en af de ting man skal bruge, en vært til denne ånd, et menneske valgt af varulvene, alt muligt i denne retning.

Vampyr Plot -
Vampyrerne har organiseret sig siden sidst, de har lavet klaner, kontakter, enda magter over hele kloden, igennem en ny magt fuld klan. En slags superklan, fuld af alfaer osv. De er i gang med at finde frem til La Push varulvene, og har i sinde med at tvinge dem i knæ for denne nye klan, men også for at tage fanger, for at gøre nye venner (at tillade at nogle varulve kan joine vampyrernes side, dog vil de kræve en alfa eller omega,) flere og flere vampyrer kommer til forks igennem disse veje, men efter sådan at vampyrerne finder frem til varulvenes plot (på en eller anden måde, som vi finder ud af senere, hvis det er) de vil selvfølgelig finde frem til det osv. De vil tage stilling til om de skal genoplive denne leder, og derved omvende ham, eller om de skal stoppe det.

Hybrid Plot -
Som man ved, er hybrider halvt vampyr og halvt menneske, de skal tage stilling hvor de som en, vil stå, eller om de vil som person hjælpe hinanden, til en ny klan? En ny magt? Evt.
Tilbage til toppen Go down
Grace
Leaders
Leaders
Grace


Erfaring : 71
Respekt : 18
Antal indlæg : 44

Idéer til aktivitet!  Empty
IndlægEmne: Sv: Idéer til aktivitet!    Idéer til aktivitet!  Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:28 pm

Som grundidéen du i starten har skrevet - altså et plot om magt, kan omhandle så meget. deriblandt kan jeg komme med et lille eksempel hvordan man kan have en sådan magtkamp først og fremmest mellem vampyrer.

fx. som Sargas allerede har skrevet er der det med at der er nogle vampyrer som ser dem selv som kongelige fordi de er de stærkeste - alfa og omega osv.. i bund og grund kunne vi have et plot hvor vampyrer også har delt sig op hvor de indbyrdes kæmper om magten, og retten til at bestemme over et bestemt område, hvor de fx. må jagte, mm. Disse grupper eller 'klaner' som vampyrene måske har oprettes kan for eksempel hver indeholde en alfa, to omegaer - eller måske flere af disse - og normale vampyrer. Nogle har måske valgt at slå to alfaer sammen eller flere. Disse grupper vil kæmpe for at bevise hvem der er stærkest, klogest, og bedst egnet til at bestemme.

bare som et eksempel dog. For udover at der vil være indbyrdes kamp mellem vampyrer(med hybrider som kan vælge side også), er der også varulvene som normalt også er i klaner, med én alfa i hver, normalt holder alle varulvene sammen pga deres gruppe instinkter, og troen om at dette måske er den bedste måde at beskytte La Push og menneskende.

Hybriderne til gengæld kan jo enten have valgt at bestemme hvor de har tænkt sig at være - og kæmpe for dem de er hos. Medmindre de som Sargas siger også har valgt at stille sig sammen - få som de er - og kæmpe som en ny 'gruppe' eller magt. Man kan jo også skabe alle mulige små indbyrdes plots mellem brugere, udover store som egentlig skal få det hele til at hænge sammen.
Tilbage til toppen Go down
Tessa
Bruger
Tessa


Erfaring : 66
Respekt : 9
Antal indlæg : 49

Idéer til aktivitet!  Empty
IndlægEmne: Sv: Idéer til aktivitet!    Idéer til aktivitet!  Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 3:49 pm

Ja nu er det sådan at min krea ikke duer til plots idag, som sagt, men jeg vil både vise at jeg er med på et stort plot, samt at jeg er aktiv (Y) :DD.
Jeg hælder dog personligt mest til magtkamp, da jeg ikke helt kan se, hvad dette med en genstand skulle have at byde på? (;
Men ja, det var sådan set bare det :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Idéer til aktivitet!  Empty
IndlægEmne: ide   Idéer til aktivitet!  Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 4:39 pm

ja okay jeg ved godt jeg er ny her inde, men har kigget lidt rundt og fået denne ide:

da jeg kan se at der er mange unge og Teenager. hvad så med prøvet noget som slet ikke høre til Twilight historien, det jo altid sjovt at prøve noget nyt.

min ide kommer fra at jeg har været på mange Boards hvor det har handlet om at være ung og teenager min ide lyder sådan her:

Hvad med at der begyndte at komme noget bande miljø mellem de unge,
det kunne være fx. dem der havde lidt flere penge end andre var i en banden
og dem som ikke havde så mange penge var i en anden bande og de så kæmpede om forskellige territorier(staves)

sådan noget med at de her to bander ikke kan klare hinanden og der vil blive "krig" i mellem dem, og dem som vandt" krigen " om et territorie fik stedet , det kunne fx være et bestemt sted i byen. osv.-
håber i forstår hvad jeg mener
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Idéer til aktivitet!  Empty
IndlægEmne: Sv: Idéer til aktivitet!    Idéer til aktivitet!  Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 6:39 pm

Altså det lyder som en meget god idé men nok bare ikke lige for den her side da den jo er fyldt med vampyrer og varulve og der er nok konflikter mellem dem! vi skal bare finde på noget så konflikten ender i et opgør, hvis jeg har forstået det ret med dette plot? det nytter jo ikke noget at det er menneskene som har hovedrollen, for så er vampyrerne og varulvene nok rimelig ligeglade? det ville min bruger ihvert fald være Wink
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

Idéer til aktivitet!  Empty
IndlægEmne: Sv: Idéer til aktivitet!    Idéer til aktivitet!  Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 7:26 pm

Jeg kan godt forstå det du mener Alena. Men det at der er en krig mellem de unge, er jo lidt ligesom det der forgår mellem Ulvene og Vampyrene. Vil det ikke blive lidt kedeligt hvis det hele bare gentager sig selv? det er bare min mening.
Også kunne jeg også se et godt plot i at det har noget med magt og/eller en ting at gøre. Det kunne være ret fedt, hvis nogle vampyre eller ulve, tog det sidste skridt og startede en rigtig krig. Sådan så de ikke kun behøver at true hinanden. Det ville være seriøst fedt, hvis der kom en rigtig krig mellem dem. Nok ikke for stor, for menneskene må ikke vide uråd. Men nogle mennesker kunne jo sagtens blive revet ind i det?
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Idéer til aktivitet!  Empty
IndlægEmne: Sv: Idéer til aktivitet!    Idéer til aktivitet!  Icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 7:33 pm

Alena, jeg ved ikke helt hvor smart det ville være. For Vampyrene har jo levet i flere år, så de er nok ikke helt 'teenagers'. Selvom at nogen af os måske kan være lidt barnlige i de forskellige emner. Men sådan er det altså, så jeg vil også sige at det ikke helt lyder som en god idé at det skal være sådan noget bande.

Men jeg er bare med på enhver slags plot der kommer, da jeg ikke rigtig har noget i tankerne selvfølgelig (:
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Sponsoreret inhold





Idéer til aktivitet!  Empty
IndlægEmne: Sv: Idéer til aktivitet!    Idéer til aktivitet!  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Idéer til aktivitet!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Nyheder-
Gå til: