Det bliver ikke det store indlæg desværre, jeg kom bare på for at sige fire ord til jer dejlige mennesker: Merry Christmas to everyone (;
Jeg ønsker jer en glædelig jul, samt et godt nytår.
Christabel Bruger
Erfaring : 845 Respekt : 11 Antal indlæg : 799
Emne: Sv: Det er jul! Søn Dec 26, 2010 5:49 pm
I lige måde, kæreste Dani! Jeg savner sådan at være på forks ):
Daniella Bruger
Erfaring : 2726 Respekt : 30 Antal indlæg : 1628
Emne: Sv: Det er jul! Søn Dec 26, 2010 6:58 pm
Christabel skrev:
I lige måde, kæreste Dani! Jeg savner sådan at være på forks ):
Jeg savner folk ER på forks. Adminsne bør få et fast greb om siden. Bruge tid på den.
Zoey Bruger
Erfaring : 330 Respekt : 2 Antal indlæg : 284
Emne: Sv: Det er jul! Man Dec 27, 2010 4:37 pm
I lige måde Dani
Annika Leaders
Erfaring : 435 Respekt : 16 Antal indlæg : 353
Emne: Sv: Det er jul! Man Dec 27, 2010 6:00 pm
Jeg undskylder meget alt mit fravær, men jeg er på så mange sider. Men jeg skal nok gøre mit bedste for at komme på! Jeg har bare mistet min twilight interesse her for tiden /:
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: Det er jul! Man Dec 27, 2010 6:21 pm
Nej Anni den må du altså ikke have mistet ö jeg ville gerne hjælpe med at få siden op og kører, og hvis jeg havde boet i Danmark den dag i dag, så ville jeg også kunne gøre det uden problemer, men det er pisse svært at hjuælpe til på en side, når man kun må være på internettet i et hvis stykke tid, for ellers bliver det for dyrt, og jeg må ikke loade billeder eller musik :/ men jeg vil gerne hjælpe jer når jeg kommer hjem til Danmark, i skal bare lige holde siden oppe et måneder endnu... I KNOW YOU CAN DO IT!!! (hovsa der kom vidst en hel tale ud af det :b)
Daniella Bruger
Emne: Sv: Det er jul! Man Dec 27, 2010 7:29 pm
Jamen, så syntes jeg da bare vi holder siden oppe et par måneder mere, og så må vi se tiden an. For vi har altså brug for admins der tager sig af siden. Det må vi sgu også snakke med Maddie om.
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: Det er jul! Tirs Dec 28, 2010 6:15 pm
Det skal jo helst også være nogen som har tid til det, for hvis man ikke har det, så er det jo lidt svært (:
Daniella Bruger
Emne: Sv: Det er jul! Tirs Dec 28, 2010 7:51 pm
Arya skrev:
Det skal jo helst også være nogen som har tid til det, for hvis man ikke har det, så er det jo lidt svært (:
Ja selvfølgelig (;
Sam Bruger
Erfaring : 653 Respekt : 11 Antal indlæg : 598
Emne: Sv: Det er jul! Tors Dec 30, 2010 1:57 pm
I lige måde Dani ^^
Er sgu oss ked af at jeg ikke har været online.. vildt længe. Det er bare sådan, at når jeg ved at der ikke er nogen online, har jeg heller ikke selv rigtig lyst /: Vi må få sparket noget liv i siden igen! (:
Daniella Bruger
Emne: Sv: Det er jul! Tors Dec 30, 2010 3:34 pm
Sam skrev:
I lige måde Dani ^^
Er sgu oss ked af at jeg ikke har været online.. vildt længe. Det er bare sådan, at når jeg ved at der ikke er nogen online, har jeg heller ikke selv rigtig lyst /: Vi må få sparket noget liv i siden igen! (:
Det er netop der problemet ligger. Hvis folk ikke er online, har ingen lyst til at komme på. Jeg håber virkelig at der bliver sparket liv i siden igen. Det ville være synd hvis den gik tabt. Jeg har altid holdt meget af menneskene på forks.
Christabel Bruger
Erfaring : 845 Respekt : 11 Antal indlæg : 799
Emne: Sv: Det er jul! Søn Jan 02, 2011 1:03 am
Enig! Vi skal virkelig have gang i siden igen! Men for at være ærlig, som Annika, har jeg også efterhånden mistet min twilight-vampire-interesse for tiden. Og det er bare overhovedet ikke til at overskue at komme på over på efterskolen, der er bare ikke tid. Og som Sam også siger, er det også det at man ved der ikke er nogen online, så derfor magter man ligesom heller ikke rigtig selv at komme online.
Daniella Bruger
Emne: Sv: Det er jul! Man Jan 03, 2011 6:44 pm
Christabel skrev:
Enig! Vi skal virkelig have gang i siden igen! Men for at være ærlig, som Annika, har jeg også efterhånden mistet min twilight-vampire-interesse for tiden. Og det er bare overhovedet ikke til at overskue at komme på over på efterskolen, der er bare ikke tid. Og som Sam også siger, er det også det at man ved der ikke er nogen online, så derfor magter man ligesom heller ikke rigtig selv at komme online.
Jeps. Håber sgu også der kommer gang i siden igen. Menneskerne på forks er og forbliver fantastiske<3.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …