Emne: DUDES OG DUDETTER !!!! Lør Nov 13, 2010 10:42 pm
Synes at der skal skubbes lidt til sidens aktivitet igen xD *Claire sukker da det overhovedet ikke hjælper at det kun R hende der siger det. Hun kigger derfor over på de andre og ser om hun kan få noget støtte der*.. Jeg vil glædeligt gerne være en af dem der begynder på det igen xD.. altså jeg har ikke rigtig været på, fordi at jeg ikke rigtig har nogen computer fordi at den R helt lukket ned. Men siden at jeg nu starter med at PRØVE at få siden op og starte igen. (Med det med at RPG'e). Så.. R DER NOGEN DER VIL EMNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
- Jeres Claire<3
vincent Bruger
Erfaring : 263 Respekt : 3 Antal indlæg : 248
Emne: Sv: DUDES OG DUDETTER !!!! Søn Nov 14, 2010 3:26 pm
Mm.. Y, Jeg ville da gerne emne, Men... Man kunne jo også lave et KÆMPE Plot, Hvor End Varulv, Eller Vampyr bryder reglerne der er. Og derfor bliver det trykkede forhold mellem varulve og vampyrer, til En lille krig hvor vampyrer og varulve kunne FORSØGE at nakke hinanden og bekrige hinanden i de emner. ._. nu ved jeg ikke om det lyder mega lamt men.. ^^ Thumps up hvis i er enige ;iiiiii?
Claire Bruger
Erfaring : 3226 Respekt : 30 Antal indlæg : 2104
Emne: Sv: DUDES OG DUDETTER !!!! Søn Nov 14, 2010 11:58 pm
Det har vi prøvet på op til flere gange Vincent. Desværre, gik det ikke særlig godt :/ selvom at vi rent faktisk kommer med emner omkring det. Og forklare folk at vi R kommet op med det plot. Det R pga. at der R alt for mange vampyre og varulve der bliver venner på denne side. Derfor R det jo meget svært at lave en krig imellem disse to racer ikke sandt? (: Og JA, vi har prøvet SÅ mange gange at fortælle at det ikke R sådan man skal spille på denne side xD. men som sagt, bestemmer de fleste jo over deres egen personer (:.
og det ville være fedt hvis du ville emne xD.. skal jeg oprette eller vil du? Og hvor skal det være ? :'D
vincent Bruger
Emne: Sv: DUDES OG DUDETTER !!!! Man Nov 15, 2010 4:10 pm
Mm, Jaer, du må gerne lave Og det skal være... Det ved jeg ikke helt.. det må du selv bestemme, hvor claire nu holder mest til
Claire Bruger
Erfaring : 3226 Respekt : 30 Antal indlæg : 2104
Emne: Sv: DUDES OG DUDETTER !!!! Man Nov 15, 2010 11:44 pm
Nu R det lavet. Tjek det ved skoven (:
vincent Bruger
Emne: Sv: DUDES OG DUDETTER !!!! Lør Nov 20, 2010 12:03 am
Soz clair er ikke sikke på jeg kommer til at svare på emnet her i weekenden, lige været inde og se hp 7 (; Og skal ud til moster imorgen så.. har ikke lige kreavititet til det
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …