Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Enlig shopning

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeSøn Okt 10, 2010 7:31 pm

Tid :: Ca. 16.24.
Omgivelser :: Folk der shopper – hvad ved jeg.
Vejr :: Ser ud til regn, koldt.
Sted :: Port Angeles torv.
Dato :: 10/10.
Årstid :: Efterår.

Destinee tog langsomme skridt, da hun bevægede sig elegant rundt på torvet. Hun elskede smykker, derfor var hun taget ud på en lille shoppetur i Port Angeles. Hun gik med hænderne godt gravet ned i hendes blå, varme jakke, som betød meget for hende. Hun gik med en blå kasket, og hendes nyfarvede brune hår sad i en fletning, som gik ned langs den højre side.
Hun stoppede udenfor en smykkebutik. En af hendes yndlingsbutikker. Hun bevægede sig langsomt indenfor. Varmen strømmede ind i ansigtet på hende, idet hun trådte indenfor. Der var folk derinde, men ikke mange. Heldigvis for de folk, så var Destinee ikke tørstig, og desuden – hun var ikke til den slags blod.
Destinee lukkede forsigtigt døren efter sig og tog et skridt, idet en klokke over hende dinglede. Hun blev stående i et lille stykke tid foran døren og lod blikket glide rundt. Det var egentlig stor butik, men ikke den største. Arbejderne løb rundt i butikken for, at tage sig af kunderne. Destinee lod som ingenting, og gik så lidt rundt i butikken med et lille smil over læberne.


Sidst rettet af Destinee Tors Okt 14, 2010 2:05 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeOns Okt 13, 2010 6:21 pm

Zoey kom ind i Butikken.
Hun var i rigtigt godt humør.
Den hjort havde virkeligt gjort noget ved hendes humør.
Hun kiggede rundt.
En lugt fangede hendes opmærksomhed.
En hun-vampyr, kunne hun lugte.
Det var som om hun-vampyrer havde en søderer lugt end han-vampyrer.
Zoey fik hurtigt øje på hende.
Hun gik glad i retningen af hende, men stoppede lidt fra hende,
for ikke at virke for nysgerrig....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeOns Okt 13, 2010 9:29 pm

Destinee, som nu stod og kiggede på halskæder med bogstaver på, kunne straks lugte lugten af vampyr. Hun vendte sig lynhurtigt og bemærkede pigen, som stod lidt fra hende. Hun stirrede på vampyren med et virkelig gennemtrængende blik, uden at blinke. Hendes gyldne øjne skinnede nærmest pga. lysene i butikken.
Så ændrede hendes blik sig. Det var nu et lettere venligt blik. Men hvilken slags vampyr var denne hunvampyr? Destinee anede det ikke, men ville da gerne finde ud af det. ”Hejsa.”
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 6:50 am

Zoey var lidt usikker. Hun ville gerne kommer tættere på, men sagde hende at hun skulle være forsigtig. Så tog hun sig sammen og gik lidt tættere på.
"Hej med dig," sagde hun, med et venligt smil. Hun kunne godt mærke at den lille pause mellem dem, havde trukket sig uønsket opmærksomhed. Nu skød zoey's nysgerrighed fra.
"Hvad hedder du så," spurgte hun, og vendte sig mod halskæderne. Det var ikke altid hun kunne skjule hvor nysgerrig hun var, så derfor afled hun bare sin egen opmærksomhed på noget andet. hendes gyldne øjne gled ned over halskæderne. Hun drejede smilende hovedet, og så på pigen.....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 12:32 pm

Destinee sendte hunvampyren et lille, let smil. Hun betragtede hende i et lille stykke tid, inden hun lagde hovedet en lille smule, og let på skrå. ”Destinee Hale,” præsenterede hun sig høfligt. Normalt ville hun række hånden frem, hvilket også var i orden, da denne her pige selv var vampyr?
Derfor rakte hun hånden frem imod hunvampyren. ”Og du er?” spurgte hun med venlighed glimtende i øjnene. Dette var et af hendes første vampyrmøder i Forks. Ærligt, så havde hun ikke snakket med en vampyr i Forks. Hun var en lille smule ny i byen, så det var nok derfor.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 1:34 pm

Zoey smilte, og tog Destinee's hånd.
"Jeg hedder Zoey Black Bird," sagde hun høfligt.
Hun havde hverken mødt eller set Destinee før,
så hun var meget stille, ikke så grinagtig som hun plejede at være.
Eller ikke så grinagtig som hun er når hun var sammen med Bonnie....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 2:04 pm

Destinee trykkede hendes hånd og trak derefter sin hånd til sig igen. Hun kiggede på halskæderne igen. Der var mange rigtig flotte, mange rigtig flotte, som denne hunvampyr gerne ville have fingrene i. Men havde hun penge nok? Nej. Desuden, så skulle hun have nogle nye støvler, ikke smykker. Hun ejede alverdens smykker, så hvorfor flere? Ikke lige nu i hvert fald.
Destinee så på Zoey igen. ”Hyggeligt at møde dig, Zoey.” sagde hun venligt og lagde hovedet derefter en smule let på skrå. ”Så, hvad laver du så i Port Angeles?”
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 2:23 pm

Zoey trak hånd tilbage, og kiggede lidt på smukkerne.
Da Destinee sagde noget så hun hen på hende.
"Jo jeg var ude og jage, i et dejligt sted ude i boschi, eller som alle andre klare den skoven. Undskyld jeg kommer fra italien. Nå, men jeg kom forbi, og tænkte at jeg ville købe nogle nye smykker, for mine andre er næsten hundrede år gamle," sagde hun, med et smil. Hun det var ikke med vilje hun havde sagt boschi istedet for skoven, men det var der ikke noget at gøre ved....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 2:27 pm

Destinee betragtede vampyren og nikkede kort. ”Jeg kender det.” svarede han og sendte hende et lille smil. Hun betragtede en sølv kæde med en blå safir som vedhæng. Hun elskede blå. Hun elskede smykker. Dette var noget af det smukkeste hun havde set længe. Hun stirrede bare på smykket med et lettere ivrigt blik.
Destinee lagde armene om sig selv og så på Zoey. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, så hun vendte blikket imod smykket med den blå safir igen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 3:03 pm

Zoey fulgt Destinee's blik. Hun så den smukke sølvkæde med det smukke safir blå vedhæng. Hun forstod med det samme at Destinee gerne ville have den. Den minede om hendes egen. Hun trak den frem. Zoey blev forbavset. Det lignede Zoey's på en prik. Hun havde fået den af sin bedstemor da hun var lille, og hun havde fået den af Zoey's bedstefar, som havde fået den smedet af den gamle smed. Zoey kiggede fra sin halskæde til den som lå i glasmontrumet. Hun vendte sin om, og så at der stod SN på bagsiden. Så vendt hun den om igen og lod den falde ned på brystet igen, med et suk....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 3:16 pm

Destinee bemærkede Zoey’s bevægelser, og bemærkede hendes halskæde. Hun brød sig ikke om, at have magen til halskæde som nogle hun kendte. Hun kiggede på smykket og rystede kort på hovedet. Hun sendte Zoey et lille smil, inden hun begyndte at gå lidt videre for, at lede efter en ny halskæde. Måske også en ring? Hun stoppede op, da hun så en smuk sølv ring. Der var et lille sølv hjerte på med en meget lille, blå diamant i højre del af hjertet.
Destinee lænede sig forover og beundrede ringen. Den ville hun meget gerne have fingrene i. Hun stirrede på ringen, derefter rettede hun sig op og så hen på hunvampyren. Gad vide om denne vampyr også havde dén ring? Hun var ligeglad. Hun måtte eje den ring!
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 3:28 pm

Zoey smilte til Destinee.
"Noget i sigte?" spurgte hun, og gik hen til hende.
"En meget smuk ring," sagde hun anerkendende.
Hun så på Destinee.
"Lad mig gætte, du må bare eje den, ikke?" spurgte hun, af ren og skær nysgerrighed.
Hun kiggede igen ned på ringen.
Hun havde aldrig set noget lignene.
Hun forstod ud mærket at Destinee ville have fat i den.
Zoey gik lidt videre. Hun stoppede ved andre ringe.
En ring faldt, i hendes smag.
Den så meget gammel ud.
Det var en sølv ring, med mønster hele vejen rundt.
Midt i alt mønsteret var der en rød diamant.
En diamant skåret som et hjerte.
Jeg lade hovedet lidt på skrå, og beundrede den.....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 3:38 pm

Destinee så ned imod ringen igen. Hun nikkede, inden hun så efter Zoey, som var gået videre. Hun så hen imod en pige, som arbejdede i butikken. En pige, som hun før havde snakket med, da hun jo tit var inde i denne smykkebutik.
Hun pillede lidt ved sin fletning, inden hun gik hen til pigen og prikkede hende på skulderen. ”Jeg har fundet noget,” sagde hun og smilede venligt. Pigen fulgte efter Destinee, da hun gik hen til det sted, hvor ringen lå. Hun pegede ned på ringen med et smil. Pigen nikkede og fik så gjort ringen klar. Hun gik hen imod kassen. ”Jeg kigger lidt videre,” halvråbte Destinee efter hende og sendte hende et smil, som pigen gengældte, samt et nik.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeLør Okt 16, 2010 6:39 pm

Zoey smilte til Destinee. Hun havde ikke selv bestem sig. Hun kiggede ned på ringen igen.
"Kan jeg hjælpe dem?" spurgte en mand bag hende. Hun blev lidt forskrækket, selvom hun havde hørt/lugtet ham før han spurgte. Stemmen var lidt bekendt, og et billed af Stefen kom fra i hendes underbevidsthed. Hun vendte sig forventningsfuldt om. Manden bag hende lignede ham på en prik. Hans brune hår og de brune øjne. Hun tog sig sammen.
"Ja det ville være dejligt," svarede hun. Hans øjne strålede af glæde.
"Hvad er det så?" spurgte han, med julelys i øjnene. Hun smilte til ham.
"Den der," sagde hun, og pegede. Han tog den og gik op til kassen. Zoey var lige i hælene på ham. Hun fandt pengene frem imens, og lagde dem på kassen da de kom der op. Han kiggede forvirret på hende.
"Det passer," sagde hun bare. Han gav hende ringen, og talte pengene.
"Jeg kigger videre." Hun vendte om og gik hen til Destinee, med et smil....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeOns Okt 20, 2010 11:35 pm

Destinee, som havde vendt sig imod Zoey og manden, vendte sig lynhurtigt om, da Zoey vendte gik hen imod hende. Hun tog et par skridt videre og betragtede de mange flotte smykker. Gid det alt sammen var hendes. Hun ville elske at kunne bære hver og en, hver dag..
Hun rettede sig op, men bøjede sig indover og kiggede nærmere på et armbånd. Et armbånd med en masse vedhæng, dog kun med ankere. Men det gjorde heller intet. For hun elskede det symbol. Hun betragtede det med øjne der var fyldt med nysgerrighed. Hun kneb det ene øje lidt mere sammen end det andet, mens hun kiggede.
Så rettede Destinee sig op og foldede hænderne bag ryggen. Hun skar en grimasse, da hun så prisen på armbåndet. Hun trak kort på skulderne og gik videre til næste smykke; en halskæde med et sølv anker. Hun betragtede intenst kæden med det smukke vedhæng. Hun kunne ikke lade være med at stirre. Det lignede den halskæde som hendes far en gang gav hende, dengang han sejlede bort over havet og aldrig vendte tilbage – Hun rakte ud for at røre, tænkte ikke over glasset..
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 9:09 am

Zoey gik langsomt hen til den kiggende Destinee. Hun hørte noget glas gå i stykker. Hun satte med den samme i løb, og på et milli sekundt var hun hen ved hende.
"Hvad laver du?" spurgte hun forvirret, og kiggede mod disken, ingen havde opdaget noget endnu. Hun var forvirret over hvad det var der var sket. Hendes gyldne øjne gled ned over hendes hånd, som var gået i gennem det tykke glas. Hun vendte sig om for ikke at hvis hendes følelser. Nu fik de menneskerne på nakken.
"Hvordan vil du forklare det?" spurgte hun, og kiggede mod disken. De havde lige opdaget det. Hende lod atter sin gyldne øjne glide ned op glasset... og så lidt længere. der lå en smukke halskæde.
"Destinee vi skal væk, ellers har du et kæmpe forklarings problem," sagde hun, med en blid stemme. Hun ville ikke have at Destinee skulle stå med det alene, selvom det ville alle andre have gjort. De ville bare være gået. Men sådan var Zoey ikke. Hun ville hjælpe hende, om hun vil have det eller ej. Hun kiggede igen mod disken. Ham der havde betjent hende, var på vej ned til dem. Han kom alene.
"Jeg har en idé," sagde hun, og gik om ham.
"Hey hvad skal du?" spurgte hun, med et smil.
"Ned og se hvad der sker!" sagde han bestemt, men stadig venligt og med et smil.
"Der sker ikke noget! Det var der over det lød som om der blev noget knust," sagde hun og pegede der over. Han kiggede undrene på hende.
"Stol på mig! Jeg har en godt hørelse!" Han trak på skulderne og gik der over.
Hun gik atter tilbage til Destinee...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 12:15 pm

Destinee trak sin hånd til sig. Hun stirrede bare imod smykket. Mon hun kunne få det? Nej, ikke tyveri. Men glasset var i stykker. Desuden, hun kunne hurtigt.. nej! De ville finde ud af hvem hun var. Men hun var vampyr? Hun kunne bare..? Nej. Hun var til dyreblod, ikke menneskeblod.
”Hov.” sagde hun og lød komplet forvirret. Hun havde ikke bemærket omgivelserne omkring sig. Havde nogen virkelig opdaget det? Hun vendte sig imod Zoey.
”Jeg må væk.” sagde hun med en lettere panisk stemme. Hun vendte sig imod halskæden. Hun havde selv mistet sin egen, så hvorfor ikke? Nej.
Destinee lukkede kort øjnene, inden hun lynhurtigt stod udenfor, et lille stykke fra butikken. Hun stod skråt for en bænk. Hun bemærkede bænken og satte sig ned, lod som ingenting. Faktisk, så havde hun ikke lige regnet med at glasset ville gå i stykker. Overhovedet ikke. Sket var sket. Hun måtte forklare det, næste gang hun skulle derind. Eller hvad? Nja, lidt forklædning til livs tid.
Destinee foldede hænderne i sit skød og lagde det ene ben over det andet. Hun så ned i jorden med et tænksomt blik. Pludselig så hun op. Hvor var Zoey? Det var da uhjælpsomt bare at stikke af og efterlade Zoey derinde. Selvom de lige havde mødtes, så var det stadig uhjælpsomt. Hun trak let på skulderne og rejste sig op, nærmede sig butikken igen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 3:10 pm

Zoey så godt at Destinee stak af, men det gjorde ikke nået. Nu skulle hun bare spille lidt blondine-dum, som menneskerne altid kaldte det når lyshårede pige dummede dem. Hun gik langsomt hen til manden, som om hende det var pinligt.
"Øhm du, jeg.... se du... jeg hørte forkert. Du havde ret," sagde hun, mens hun så ned i jorden, og stod lidt urolig. Hun havde prøvet at spille denne rolle før.
"Se hvad jeg sagde!" sagde han, og sukkede højlydt.
"Undskyld! Jeg kiggede på det, og der er noget der er faldet ned op det," sagde hun. Hun var ikke så bange for ikke at have beviser, for det havde hun ordnet. Han kiggede undrende på hende, men gik hen og tjekkede det.
"Undskyld mig, var det ikke dette sted hvor din ven stod?" spurgte han, da han var kommet der hen.
"Hvad mener du!?" spurgte hun, i et skingret tone fald. *Jeg er en rigtig lille dramatøs* tænkte hun.
"Står du der og giver min veninde skylden!? Det kan du da ikke bare! Ikke uden at vide noget." Han sparede straks øjnene op.
"Tag det nu rolig!" sagde han beroligene. Det havde han prøvet før.
"Skal jeg tag det roligt, når du skylder skylden på et uskyldigt menneske?" Hun tog nogle dybe indåndning, som om hun skulle falde ned. Hun fik altid sin vilje, når det galde dette.
"Du har ret, jeg ved ikke noget! Jeg tjekker vidio-kameraet og ser hvad der er sket," sagde han. Zoey kiggede uforstående på ham. Så kom hun i tanke om det eletronek der var kommet. Hun kiggede ned i jorden og snøftede. Han lagde hånden på hendes skulder.
"Det var mig," snøftede hun. "Jeg skal nok betale!"
Han nikkede, og førte hende ned til disken. Efter hende havde betalt, gik hun udenfor. Hun tog en dyb indåndning, og gik smilende hen til Destinee.
"Så er det klaret," sagde hun. "Du er uskyldig, og jeg har betalt."
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeFre Okt 22, 2010 1:53 pm

Destinee var stoppet udenfor butikken. Hun havde stået og kigget ind. Hun lagde hovedet en smule på skrå, mens hun betragtede Zoey. Hun skar ansigt og trådte lidt væk, da Zoey kom ud fra butikken. Hun kiggede på hende med et uroligt blik. ”Har du betalt? For det jeg gjorde?!” Hun nedstirrede hendes nærmest. Det skulle hun ikke ha’ gjort da!
Destinee vendte blikket ned i jorden og slog armene omkring sig selv. ”Undskyld. Jeg vidste ikke lige hvad der gik af mig. Jeg mener,” Hun så på Zoey igen. ”Den halskæde.. den er magen til en halskæde som min far gav mig, inden han forsvandt til søs. Jeg anede virkelig ikke, at glasset ville blive knust.” Hun fugtede sine læber og rakte hånden imod Zoey med et lille, lettere falsk smil. ”Tak. Jeg skylder dig en tjeneste.” Hun betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeFre Okt 22, 2010 4:06 pm

Zoey kiggede på Destinee.
"Jeg kender det godt. Man mister ting og for dem så at ser et andet sted," sagde hun, med et smil på læben. Den forsvandt da hun nævnte det med glasset.
"Nej, men ting går let istykker for os," sagde hun.
Hun kiggede ned på destinee's hånd, og rystede på hovedet.
"Du skylder intet. Det var blot min godhed der hjalp dig, og den kommer igen."
Hun smilte og trak på skulderne.
"Jeg havde når jeg skylder nogen noget, så jeg vil ikke have du skylder mig noget, for så går du bare og undgår mig være gang du ser mig," sagde hun....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeFre Okt 22, 2010 7:27 pm

Destinee kiggede på hende med et smil og nikkede kort. Hun trak så sin hånd tilbage og lagde hovedet en smule på skrå. "Jeg havde lige glemt det," mumlede hun og så til højre, derefter til venstre. Så så hun ned i jorden. "Tak igen." Destinee så på Zoey igen, denne gang med et stort smil over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitimeFre Okt 22, 2010 9:19 pm

Zoey smilte.
"Det var så lidt," sagde hun. hun var glad for at kunne hjælpe Destinee. Hun kiggede ind i butikken. Manden kiggede efter hende. Hun kiggede hurtigt til den anden siden.....

//Krea svigt... Jeg kan seriøst ikke finde den -___-//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Sponsoreret inhold





Enlig shopning Empty
IndlægEmne: Sv: Enlig shopning   Enlig shopning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Enlig shopning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Port Angeles :: Butikkerne-
Gå til: