Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Livs nødvendigt at spørge

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:15 pm

Hej alle sammen jeg er ny på siden dog ikke ny til RPG jeg har mange brugere på FX Vie-La-Mort og potterskolen og jeg vil gerne spørge om en vigtig ting det er livs nødvendigt

*trommevirvel*




Nogen der vil emne? *total stilhed*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:16 pm

Altid, men lige et hurtigt spørgsmål: Hvad race er du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:17 pm

Gæt Silver jeg spurgte hvad det var for en på Vie-La-Mort^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:20 pm

Det er ikke mit skyld o.o
Men... Du laver ikke? oo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:21 pm

Du har mere erfaring på siden her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:22 pm

Suk! Det er jo helt rigtig .3
-Men, du laver stadiig, ikke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:22 pm

Søde jeg ville påpege med det der at du nok ville være hurtigere til at lave emnet end mig her på siden:( sorry
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:24 pm

Okay! :3
- Men hvad skal der være om?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:24 pm

Hvad det skal handle om? I don't know Deamons første dag her^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:26 pm

Det går jo an på om du siger at han har været her mange år?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:27 pm

Tja men så Deamons første ven? Hvad er silver egentlig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:28 pm

Skriver over Pm, ikke :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 3:29 pm

Varulve og vampyrer er fjender ikk?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 9:10 pm

Deamon skrev:
Hej alle sammen jeg er ny på siden dog ikke ny til RPG jeg har mange brugere på FX Vie-La-Mort og potterskolen og jeg vil gerne spørge om en vigtig ting det er livs nødvendigt

*trommevirvel*




Nogen der vil emne? *total stilhed*

Gerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeOns Nov 03, 2010 3:15 pm

Fedt Danielle men laver du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeTors Nov 11, 2010 1:29 pm

Hallo?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 8:20 pm

Nej du laver Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 10:13 pm

Helle for IKKE at lave^^ stinker til at lave er nu her jo Razz
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeFre Nov 12, 2010 10:56 pm

ikke fair ^^
jamen jeg har intet krea ok. du laver^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 10:07 am

Jamen jeg er ny her? Sad
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 1:43 pm

Jamen jeg er syg ? ):
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 5:15 pm

Deamon skrev:
Hej alle sammen jeg er ny på siden dog ikke ny til RPG jeg har mange brugere på FX Vie-La-Mort og potterskolen og jeg vil gerne spørge om en vigtig ting det er livs nødvendigt

*trommevirvel*




Nogen der vil emne? *total stilhed*

Gerne Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Nov 29, 2010 6:18 pm

Stakkels dig Danielle? Men okay skal nok lave det

Fedt^^ kan du lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Nov 29, 2010 6:18 pm

Deamon skrev:
Stakkels dig Daniella? Men okay skal nok lave det

Fedt^^ kan du lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeMan Nov 29, 2010 8:40 pm

Deamon skrev:
Hej alle sammen jeg er ny på siden dog ikke ny til RPG jeg har mange brugere på FX Vie-La-Mort og potterskolen og jeg vil gerne spørge om en vigtig ting det er livs nødvendigt

*trommevirvel*




Nogen der vil emne? *total stilhed*

Jeg vil da gerne! *At mangle noget så der er grund til at være Online* Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeOns Dec 01, 2010 5:58 pm

Okey dokey^^ du laver så er det en aftale^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitimeTirs Aug 23, 2011 3:27 pm

Jeg vil da meget gerne skrive^^
Og jeg er vampyr^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Livs nødvendigt at spørge Empty
IndlægEmne: Sv: Livs nødvendigt at spørge   Livs nødvendigt at spørge Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Livs nødvendigt at spørge
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: