Hey alle sammen. Synes vi skal have noget mere gang i siden igen.
og jeg vil starte med at gøre det, med en konkurrence. Det vil ende med at der er 5 omegaer og alfaer i både varulve og vampyrer, men siden vampyrernes alfa gruppe allerede er fyldt helt op, så kommer der ikke nogle nye der i, med mindre Zafira ikke er på siden mere.
Dem der forløbig er i de forskellige grupper Alfa Vampyr Madelaine Claire Dominic Daniella Zafira
For at vinde en status skal man skrive en ansøgning, som godkendes af mig det her skal du have med i
1 :: skriv noget om dig selv 2 :: skriv noget om din historie 3 :: skriv en rpg historie hvor du beviser hvordan du kan spille. - Jeg dømmer meget efter længden på rpg historien, men ikke kun, dømmer også på hele beskrivelsen.
Hvis i synes der er nogle af dem der er omega eller alfa, der burde skiftes ud, så skriv det gerne i kommentarene, med begrundelse. Ansøgningerne skal afleveres i en besked. inden den 1 oktober.
NB. Alle omega og alfa, SKAL være mere aktive end de normale brugere ellers bliver de skiftet ud.
Sidst rettet af Madelaine Man Sep 06, 2010 2:31 pm, rettet i alt 6 gange
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: Alfa & Omega. Søn Sep 05, 2010 12:47 pm
Den første vinder af en Omega stilling er Sargas. Nu skal han bevise han er sin status værdig.
Tillykke til ham.
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Alfa & Omega. Søn Sep 05, 2010 1:07 pm
Den anden vinder af en omega stilling er Duncan. Han har allerede været Omega før, så er sikker på han vil være en meget passende kandidat
Tillykke til ham
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Alfa & Omega. Søn Sep 05, 2010 3:06 pm
Den tredje person til at blive omega er Frygtsomme Grace Hun er en god RPG'er og har en meget stærk og unik personlighed
Tillykke med hende.
Daniella Bruger
Erfaring : 2726 Respekt : 30 Antal indlæg : 1628
Emne: Sv: Alfa & Omega. Søn Sep 05, 2010 4:08 pm
Tillykke venner, og Duncan :3' Mwuahhaah, ej xD Helt seriøst, Tillykke til jer. Men bryder mig nu ikke helt om at Duncan den utilregnelige bliver stærkere. [:
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Alfa & Omega. Søn Sep 05, 2010 4:30 pm
Linchton har fået den sidste plads hos omega vampyrerne Nu vil han være på prøve for at bevise han er en værdig omega
Tillykke til ham
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Alfa & Omega. Søn Sep 05, 2010 8:09 pm
Den første til at vinde en alfa stilling er Alexis for en meget flot ansøgning, du virker som en der kan forsvare denne rank godt
Tillykke til dig.
Madelaine Leaders
Emne: Sv: Alfa & Omega. Man Sep 06, 2010 2:31 pm
Den anden til at vinde en alfa stilling er Dicky Med din fremragende ansøgning, regner jeg med du vil passe godt som en alfa
Tillykke til dig
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: Alfa & Omega. Man Nov 15, 2010 6:12 pm
I am back ö eller det er jeg først nu.. Mine forældre har ikke ladet mig komme ind på den her side, fordi nettet er så fucker mucker dyrt heroppe, men nu har jeg fundet ud af at jeg kan gøre det på gymnasiet, HALLELUJAH 8D
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …