Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 mødt - Tessie

Go down 
ForfatterBesked
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 4:38 pm

Sted: På gaden.
Tid: Ved midnats tid.
Vejr: Fuld Måne
Omgivelser: Masser af mennesker, og høje huse
Påklædning: En mørke rød bluse, og et par blå Jeans.

Zoey kom gående ned af gaden. Hun var virkelig i dårligt humør. Hun havde lige været ude og jage, men der var gået noget galt. Et menneske var gået ned ad det forkerte sti. Han havde set hende drikke fra et dyr, og hun havde været nødt til at dræbe ham. Det var et af hendes få løfter til sig selv. Hun ville aldrig dræbe et menneske igen! Men så havde det menneske lige præsis valgt at gå forkert, og bagefter lige se hende dræbe et dyr. Hun kunne ikke holde tanken ud længere, så istedet satte hun sig op af en mur, og ventede på at der skulle ske noget spændende....


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 7:23 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 5:38 pm

Tessi gik munter gennem nogle mørke gader. Hun havde jaget, og det havde været dejligt at få slukket tørsten. Hun gik stille afsted, lydløst som altid. Hendes hår fulgte stille vinden, og det morede hende. Hun kunne lugte en Hun-vampyr længere henne, og også skimte en svag skikkelse. Hun kendte den lugt, havde mødt den mange gange. "Zoey?" Sagde hun stille, men alligevel gav det en smule genlyd i den mørke gade
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 6:09 pm

Zoey kiggede forskrækket op. Hun havde været i sine egne tanker, og havde ikke hørt Tessie komme.
"Tessie!? Wauh du er lang tid siden," sagde Zoey og tvang et smil på plads. Det så lidt falskt ud. Hendes humør havde ikke ændret sig meget. Hun rejste sig op og børstede sine jeans af. Hun kiggede rundt. Hun ville ikke kigge Tessie i øjnene. Hun ville flippe ud og sige det var synd for menneskene. Zoey kendte hende kun alt for godt...


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 7:23 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 6:15 pm

Tessie smilte til Zoey. Hun kunne godt se der var noget galt, men hun ville ikke køre rundt i det. "Ja! Det er ret lang tid siden. Hvad har du lavet siden sidst? Og hvorfor sidder du her? Du er da mere den der skov type" sagde hun. Hun grinte blidt over hendes egne ord. Hun rettede lidt på hendes top, og på hendes nederdel. Det sad en smule sjusket efter jagten. Tessie lodt sig falde blidt mod muren for at stå lænet mod den, mens hun afvendtede svar fra hendes gamle veninde...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 6:25 pm

Zoey lænede sig også op ad muren. Hun stod lidt men knækkede sammen. Der lød et bomb. Hun kunne ikke mere.
"Jeg har dræbt et menneske," hviskede hun, og gemte sit hoved i hænderne....


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 7:24 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 6:35 pm

Tessie så måløs ned på hendes veninde. Det tog hende lidt inden hun satte sig på hug og lagde en trøstende hånd på Zoey's skulder. "Hvorfor Zoey? Sådan er du jo ikke. Du spiser dyr, ikke mennesker" sagde hun stille. Hun prøvede at trøste Zoey, så hun kunne, da hun vidste hendes veninde havde brug for det....
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 7:10 pm

Zoey blev rørt da hun mærkede Tessies på hendes skulder. Hvis hun kunne græde gjorde hun det. Istedet hulkede hun bare.
"Han så mig drikke, og jeg gik i panik da han begyndte at råbe op og løbe efter hjælp. Jeg havde ikke andet valg. Han blev så irriterende. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg mistede min selvbeherskelse to sekunder, og da jeg havde gevundet den igen var det forsent. Han var død i mine arme." Hun hulkede endnu mere, og ønskede inderligt at hun kunne græde...


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 7:24 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 7:54 pm

Tessie fostod den svære situation hendes veninde havde været i, og hun vidste hun ikke selv ville ha' reageret meget anderledes. Hun forsøgte stadig at trøste hendes triste veninde. "Det er okay. Bare folk ikke begynder at undersøge for meget. Du gjorde det rigtige. Mennesker er ikke til at stole på" sagde Tessie opmuntrende. Hun ville ha' at Zoey skulle ha' dårlig samvittighed over hendes natur, da vores instinkt trods alt er drab. Hun rejste sig igen og håbede at Zoey ville gøre det samme..
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 8:09 pm

Zoey følte sig lidt bedre til mode nu. Det hvad lang tid siden hun havde snakket med Tessie. Det skulle ikke ende med at de begge hulkede som sidst. Hun begyndte at grine sin vidunderlig legende latter som hun hadede så meget.
"Tak Tes. Det er dejligt at du kan forstå mig." Zoey rejste sig på og så for første gang ind i Tessies gyldne øjne. Hendes egne var jo blevet orange. Hun gav Tessie et kram...


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 7:25 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:18 pm

Tessie krammede med og smilte. " Dejligt at se dig igen. Nå men altså, Hvad laver du her midt i byen? Du bor da i skoven ikke? Jeg er lige flyttet her til, så vi kommer nok til at møde hinanden lidt oftere nu" Sagde hun og smilte. Hun havde savnet hendes vidunderlige veninde, En der forstod hende, og en hun forstod. Hun lænte sig endnu engang mod muren for at virke mere afslappet overfor Zoey
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:30 pm

"Næ Ikke i skoven! Her i byen. Faktisk lige derhenne." Hun pegede hen på lejeligheden, for enden af vejen. "Det er ikke så stort, men man kan bo der. Det er det vigtigste. Er du virkelig flyttet her til? Wauh så kommer vi jo til at se meget til hinanden." sagde hun og smilte stort og ægte....


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 7:26 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:54 pm

" Ja, island blev for kedeligt, og jeg vidste jo du boede her. Må jeg se hvor du bor?" Tessie lød meget interesseret i hendes venindes liv, og det var hun. Hun var glad for at de ikke længere snakkede om jagt og døde mennesker, da hun selv havde svært ved at modstå mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:09 pm

"ja selvfølelig kom!" De begyndte at gå da de ikke kunne løbe for alle de mennesker. Da de nåde der hen låste Zoey på. de satte i løb op ad trappen da der ikke var nogen og alle sove. Da de nåde op på 5 sal gik de hen til den dør der stod:
'Zoey Black Bird' på. Zoey låste op og gik ind. Det var ikke særligt stort og der var ikke særligt mange møbler. Der var en seng, to lænestole, et bord og en sofa.
"Dette er så min bolig," sagde hun, og satte sig i sofaen....


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 7:26 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:42 pm

"Ej hvor sødt! Men hvad er sengen til?" Spurgte Tes uforstående. Hun ejede ikke selv en da hun jo aldrig sov. Hun gik lidt rundt for at danne indtryk af hendes venindes hjem, eller det hun kaldte hjem xD udsigten var rigtig god. En masse mennesker der gik forbi hele tiden, virkelig appetit vækkende og virkelig.. Tes stoppede sig selv og vendte sig mod Zoey for at få svar på sengen
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:54 pm

"Det ved jeg enligt ikke... Men den er da sød ikke?" Sagde Zoey og spekulerede over hvorfor hende egentligt havde købt den.
"Jeg tror jeg købte den fordi jeg syntes virker naturligt. Du ved jo at jeg aldrig kommer mig over at vi ikke kan sove, selvom 202 år burde jeg for længst ha' vænet mig til det. Men det har jeg vidst ikke" sagde hun og undrede sig lidt mere...


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 7:25 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 11:18 pm

"Zoey Blackbird, Du blir aldrig som os andre" lo Tessie blidt. Hun satte sig i sofaen, ikke fordi hunvar træt eller udmattet, men fordi hun havde lyst. Hun op på Zoey med et smil da det føltes godt at være hos hende igen, lidt væk fra island og alle de får xD
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 4:58 pm

"Næ det gør jeg vel aldrig," sagde Zoey, og begyndte at grine sin vidunderlige legende latter. Hun det elskede at kunne tale med Tessie. "Heldigvis har du da vænet dig til det Tes!" Hun kiggede rundt, af gammel vane. "Når hvad har du så lavet i den sidste tid?....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Gæst
Gæst




mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 8:05 pm

"Jeg boede på island. Men der var ikke særlig mange Vampyre. Der var godt nok en masse dyr og mennesker, men det var kedeligt aldrig at møde nye. Så jeg tænkte, at du jo boede her i USA, og at jeg sikkert ville møde nogen nye vampyre her. Og lidt nyt blod ville ikke gøre noget. Man blir træt af heste og får i længden" Sagde Tessie og grinte blidt. Hun så på hendes veninde og nød at være tilbage ved gamle venner. "Hvad med Bonnie? Hvor er hun?" Spurgte Tessie undrende
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitimeMan Sep 13, 2010 6:03 pm

Zoey kiggede ned. Hun havde haft et dårligt møde med bonnie sidste gang. Bonnie havde ikke været sig selv efter den uvelkommende havde kysset hende.
"Vi har haft nogle problemer. Det er lidt... Hun er ikke sig selv i den her til. Men hun bor ude i skoven," sagde hun, og sprang let og elengant hen over, hvorfor hun ikke var sig selv...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Sponsoreret inhold





mødt - Tessie Empty
IndlægEmne: Sv: mødt - Tessie   mødt - Tessie Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mødt - Tessie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: