Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en blød sjæl!!

Go down 
ForfatterBesked
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeSøn Aug 29, 2010 10:08 pm

Tid :: 00.00
Sted :: Skoven
Vejr :: Overskyet, regn
Dato :: i dag
Omgivelser :: Kun Claire

Claire sukkede stille. Hvorfor var hun begyndt at blive blød!? Hun havde lige været inde i Seattle og var gået på jagt. Og da hun lige havde fundet sit offer, havde hun fanget hende og ville så gerne have noget blod. Men så hørte hun at hun græd. Hun bad om forladelse. Claire plejede da at kunne lide sådan noget!? Hun havde elsket når de græd og skreg. Men denne gang havde hun været så blød, at hun havde ladet hende slippe fri. Tøsen havde ikke fået én eneste skramme. Måske et blåt mærke, fordi at Claire havde taget hende hårdt op af en væg.
Claire havde flygtet til skoven da hun havde indset hvad der lige var sket. Regnen dryppede ned på hende lige dette tidspunkt. Hun tænkte over, hvorfor gjorde hun overhovedet dette? Hun hadede det at mennesker havde det så sjovt. De skulle føle hvordan hun havde det. Hun havde lyst til at græde, men det kunne hun jo ikke!? Hvorfor kunne hun ikke græde!? Hvorfor kunne hun ikke føle sig menneskelig igen!? Hendes øjne var helt blodrøde, det havde de været i et godt stykke tid nu. Pludselig udbrød hun et vredesskrig! Hun slog hårdt ind imod et træ og kort tid efter, var den væltet. Hun satte sig ned på den og tog sine hænder frustreret, op til hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeSøn Aug 29, 2010 10:22 pm

Hvis ikke lugten havde været så velkendt, og hvis ikke husene og skoven var placeret som altid, ville Duncan aldrig havde fundet tilbage. Men det havde han.. Efter lang tid.
Han stod i skoven, som han havde gjort den gang, på den samme sti, der ikke synes at have forandret sig spor. Det eneste der synes at være forandret var ham selv. ja, også menneskerne, væsnerne og dyrene -Hundene var under denne kategori-
Fordi var alle pludselig væk?!
ingen havde han fundet, selvom han havde ledt længe.. Alle husene der før havde været beboet af kendte væsner, synes nu tomme og forladte..
Han sukkede kort, det var ikke præcis som han havde forventet. Men, tænkte han, hvad havde han forventet? at alt ville være normalt? godt og som altid? før han skred? næppe.. Men han havde forventet mere end det her! langt mere..!
Men nu stod Duncan her, uden at vide hvad han egentlig skulle. De isblå øjne blinkede ikke da det gik op for ham hvad der manglede. Lig. Skrig. og lugten af blod mødte ikke hans sanser. Duncan gyste.. Hvor var alle?? Alle dem der gjorde at dette sted ikke blev til et eventyr med happy ending!
Det var som om nogen havde hørt hans tanker, for i selv samme kløvede et skrig luften!
Han drejede hovedet mod lyden, idet et lille smil krusede på hans læber.. ENDELIG!
Med lette ben, satte han afsted mod lyden og den lugt som ramte ham. intet blod.? men hvad var det så?
Øjnene blev spærret let op af bar overraskelse da han så hende, og det tog ham ikke mange sekunder for han at finde hende frem fra det indre..
"..Claire!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeSøn Aug 29, 2010 10:30 pm

Hun rejste sig hurtigt op fra det træ som hun lige havde væltet. På grund af al sin frustration, havde hun overhovedet ikke kunne høre, lugte eller mærke ham på nogen måde. Hun vendte sig med det samme over imod det sted hvor han stod. Hun trådte nogle skridt tilbage og nogle minder kom frem i hende. Det tidspunkt hvor hun havde fulgtes med ham ind i mørket. Hvor det hele havde været som slowmotion. Hvorfor følte hun også at det skete lige på dette tidspunkt? Hun bed sig let i underlæben, før det var at hun langsomt fik ordene over sine læber. "Duncan..?" hun vidste overhovedet ikke hvad hun følte på dette tidspunkt. Mange tanker og minder fløj straks ind i hendes hoved.
Det var så tydeligt, at hun var blevet en svag lille sjæl. Overhovedet ikke den samme som dengang hvor han havde forladt hende. Men hun havde været sikker på, at hvis han havde blevet der.. så ville hun stadig være den samme person som altid. Sådan en tøs der ville gøre alt for at ødelægge et menneskeligt familie liv. Hende som ville gøre alt for at irritere en varulv så groft, at de angreb hende. Men nej.. sådan var det jo overhovedet ikke. Fra det tidspunkt af hvor han forlod hende. Hvor han forlod Forks, var det hele jo blevet ændret.
Så nu hvor hun stod der, vidste hun overhovedet ikke hvad hun skulle gøre. Hun havde sådan en stor lyst til bare at angribe ham og skrige af ham. Fortælle ham at det var hans skyld. For han havde ikke fortalt hende hvem hun var, på det tidspunkt. Hun var blevet forvandlet til en almindelig vampyr. Hun huskede, at da hun så Daniella, var det hele kommet tilbage til hende. Hun havde fået sin hukommelse tilbage! Hvor hun kunne mærke hvor svag hun var blevet. Heldigvis var hun blevet alfa igen og hun havde præcis samme evne som hun havde dengang. Så kom hun i tanke om hvad hun ville! Hun ville vise overfor ham, at hun var blevet alfa igen. Så lige pludselig stoppede det hele. Blæsten var der ikke længere og det var så tydeligt at tiden stoppede, da det var at regndråberne også nærmest bare hang. Alt stod helt stille, alt var stille. Hun havde selvfølgelig sørget for at Duncan ikke var en del af den tidsstop hun havde lavet. Han ville kunne se det hele. Han ville kunne bevæge sig, ligesom hun ville kunne bevæge sig.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeMan Aug 30, 2010 5:55 pm

Det korte smil der før havde været var forsvundet så snart han havde mærket, at der var noget helt galt. Duncan rynkede panden.. Det kunne ikke passe. Claire var den sidste han ville tro dét om! den sidste!
svaghed.. svaghed.. Han mærkede en let irritation brede sig i sin kolde krop, i det han betragtede hende med de isblå øjne.
Nej, det var ikke ren irritation han følte, og heller ikke vrede. Det var skuffelse..
Skuffelsen over at hun ikke stod med blod på hænderne. Ikke havde det vilde blik i de klare øjne. Ikke ignorerede den jamren som mennesker, der led, plejede at lave.
Hun stod bare! som.. som.. et simpelt menneske!!
afskyen ramte hans øjne, idet han betragtede hende med nye øjne. skuffelse.. skuffelse og afsky..
Duncan var tæt på at vende om og løbe.. løbe langt, langt væk! Men så stoppede tiden.
Han blinkede forundret. hvad?
Så gættede han det, og det gemte smil, blev i et øjeblik synligt, for Claire. Alfa.. Var hun alfa?
Han bevægede sig let frem mod hende, forundret over at de var det eneste som kunne bevæge sig. Det var mærkeligt, men som Duncan nu engang var, fandt han straks en masse gode muligheder med sådan en evne.
" Alfa.. Du er blevet alfa?" Hans stemme var kølig og neutral.. et tonefald der både kunne bruges til fremmede og bekendte..
" ..En sød lille Alfa!" Et hånligt strejf rørte hans ord..

Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeMan Aug 30, 2010 9:45 pm

Hun havde godt lagt mærke til skuffelsen i hans øjne. Men selvfølgelig, hvad havde hun dog regnet med? Hun bed sig let i underlæben og ventede bare på hvad hans reaktion var, da han så tiden stoppede. Hun havde været så forvirret for tiden. Hun vidste at det var på grund af at hun havde været forelsket. Sådan en følelse, kunne ændre en kold sjæl, til den svage sjæl hun var nu. Hun havde selvfølgelig fortrudt det. Hun havde slappet alt for meget af vidste hun.
Da han begyndte at bevæge sig frem imod hende, trådte hun nogle skridt tilbage. Hvad ville han dog ikke gøre imod hende? Nu hvor det var at han vidste hvor svag hun var. Hun vidste at Duncan ikke nærede de samme følelser for hende, som hun altid havde gjort for ham. Han var kun ude efter magt.. og hun vidste at inderst inde, var hun ude efter det samme. Hun var ude efter at få varulvene udryddet, få mennesker som slaver og mad. Et simpelt insekt, der bare skulle dø. Da han begyndte at snakke, følte hun sig en smule tryg. Den kolde stemme han nu havde fik hende på en underlig måde tryg. Måske var det fordi at hun havde vænnet sig til den, dengang de stadig snakkede sammen. Dengang.. han kaldte hende for en engel. Ingen havde nogen sinde gjort det, men ville han overhovedet kalde hende det længere, nu hvor hun mindede om alle de andre?
Ligeså snart at hun hørte ham sige: 'en sød lille alfa'. Forsvandt alt hendes passivhed. Straks fyldtes hendes øjne med vrede og denne gang var det hende der trådte frem imod ham. "DET HELE ER DIN SKYLD AT JEG ER DEN JEG ER NU! LIGESÅ SNART AT DU FORVANDLER MIG TIL EN VAMPYR IGEN, SKRIDER DU FANDME BARE I STEDET FOR AT HJÆLPE MIG!?" hun var ret så sikker på, at ligeså snart at tiden ville starte igen, ville mennesker kunne høre dette skrig. Det som blev råbt, ville blive gentaget meget hurtigt og ingen ville vide hvor det kom fra. "JEG VIDSTE IKKE ENGANG HVEM JEG VAR!? ALLE VIDSTE HVEM JEG VAR, MEN JEG VAR ALTID FORVIRRET!?" hun tog straks fat i ham og kastede ham over imod træet. Hun var hurtigere og stærkere end ham lige dette tidspunkt og det så hun som noget meget godt. Hun kunne ikke få sig selv til at være alt for hård mod ham, så det var derfor at hun kun havde kastet ham imod dette træ. Nu var hendes øjne de helt krystalklare blå øjne. Nu var der overhovedet ingen tegn på den 'onde' side af hende. Hun havde lige indset at hun havde kastet ham over imod træet. Dér følte hun at hun ikke havde været sig selv. Eller var det denne person, som ikke var hende? Hun rystede på hovedet af sig selv og gik nogle skridt bagud igen. Derefter sank hun ned på knæene. "Hvad er det der sker med mig..?" hviskede hun og tog en dyb indånding. "Jeg kender ikke mig selv længere.." frustrationen kom straks igen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 5:13 pm

Det var som at se hendes tanker, gennem de øjne hun havde.
Se hvert et billed, hver en følelse, uden overhovedet at se noget..
Duncan så så mange af hendes tanker, som En blind ser lys..
og alligevel, fornemmede han at hun tænkte tilbage, et kort øjeblik.. Det undrede ham. Ikke at hun huskede det, men at han selv gjorde.. Det havde været Madelaines fødselsdag.. havde det ikke? tankerne blandede sig, og Duncan var efterhånden ikke sikker mere. Men han huskede Madelaine, søsteren der på så mange måder mindede om Claire, og alligevel var hinandens modsætninger.. Madelaine han havde elsket, og så alligevel havde været klar over at de ikke kunne være sammen.. nu var hun væk? og han havde, Duncan, derfor taget det for en selvfølge, at Claire også var væk. forduftet!
Men Claire havde atter vist sig, trods den bløde sjæl, i live.. Øjnene flakkede efter den anden kendte skikkelse, Søsteren. Madelaine.. Men hun var der ikke.. Modsat Claire, var hun stadig borte.
Forbavset så Duncan mod Claire igen, hvis blik nu var vildt. Det glædede ham faktisk, og han kunne da heller ikke skjule et smil.. helt god var englen trods ikke.
Hans ryg blev i næste nu smadret mod træet.. Han bukkede sig sammen, og bed sig i læben, for kun at sukke ganske svagt af den smerte hun lige havde påført ham.. Det tog ham adskillige sekunder at rejse sig. med ulmende øjne, vrede af kort had, over at hun turde finde på det, og samtidig med sådan et smil, der kun kunne defineres som glæde..
Aldrig havde smerte været så ønsket.
Men ligesom sidst forduftede både smil og vrede, da hun endte på knæ.. hviskende for sig selv.
Duncan lagde hovedet på skrå, og trådte nærmere, uden at tage blikket fra hende..Han besvarede ikke hendes råb. men istedet hendes hvisken.
" Hvorfor er du blevet sådan?.. Hvor er de andre?" hans stemme afslørede undren.
" Den bløde sjæl klæder dig ikke.." Konkluderede han lidt efter..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 7:05 pm

Det gjorde hende glad på en eller anden måde, at hun rent faktisk kunne skade ham. Hun vidste at hun kunne gøre mere imod ham, men hun kendte ham for meget, til at hun overhovedet ville kunne gøre det. Godt nok havde han altid været en meget mystisk en, men hun vidste hvem han var og han betød en del for hende. Så hvorfor gøre noget imod ham? Hun ville bare vise overfor ham, at han ikke skulle kalde hende sød, med den toneleje han nu havde brugt.
Hun vidste allerede dette tidspunkt, at han ledte efter Madelaine. Claire og Madelaine havde altid været hinanden nær. Men der var sket et eller andet. Siden at Claire havde været væk i lang tid, så var der også sket noget i mellem tiden der. Ligesom dengang hvor Duncan var forsvundet, der var der også sket en del. Claire savnede selvfølgelig sin søster, men hun tænkte ikke så meget på det længere. Det var så lang tid siden at hun havde set hende. Så hvorfor overhovedet undre sig mere? Hun vidste allerede at Madelaine havde et barn og var et eller andet random sted her i denne verden. Claire orkede ikke at lede efter Madelaine. Selvfølgelig betød Madelaine en hel del for hende, men Claire var ikke den der opsøgte folk. Det var altid hende der blev opsøgt af andre.
Da hun hørte at han trådte nærmere, gjorde hun intet ved det. Hun blev ved med at sidde på hug og stirre ned på de brune blade der lå på jorden, stadig helt stoppet af tiden. Hun sukkede, da han spurgte. "Det er din skyld det hele.." mumlede hun og rejste sig op. Hun stilte sig op lige foran ham og stirrede ham ind i øjnene. Hun kunne godt mærke at det var lang tid siden, men hun følte stadig en svag frygt for ham. Selvom at hun vidste at hun var stærkere end ham. Men der var noget over ham, der gjorde hende bange. Men alligevel tryg. En blandet følelse hun ikke anede hvad var. "Siden du forlod mig.. ændrede jeg mig!" hviskede hun og man kunne høre at hun på en eller anden måde afskyede ham, på grund af det. "Og lige for tiden.. har jeg aldrig kunne se mig selv i en genspejlning. Fordi at jeg netop frygter at se min bløde side!" hvæsede hun let, men var stadig stille. Som om at der ikke var nogen der skulle høre det hun sagde til ham. Selvom hun nærede denne svage frygt for ham, ville hun stadig ikke holde sine meninger tilbage. "Nogen er døde.. andre er flygtet.. de ALLE er ved at blive bløde igen! Og de nærmest trækker mig ind til sig! JEG FØLER MIG FOR ENGANGS SKYLD ELSKET EFTER LANG TID!"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 7:42 pm

" min skyld?!" Hans stemme lød irriteret..
" og hvorfor så lige det?" Spurgte han, før hun svarede.. Det var så nemt at give andre skylden, i sær når man var svag.. han fnyste.
" ja, det kan jeg se.. " svarede han utålmodigt og neutralt.. " men hvorfor? bild mig ikke ind at jeg var den eneste der holdt dig til det rigtige.. til den sande side.. Onde side, som nogen kalder det.. Giv ikke mig skylden for noget, som er din egen fejl Claire!" Igen kom den lette irritation hen over..
men det var intet i forhold til den irritation der kom da hun fortalte det næst sidste..
" bløde?! " han kunne ikke tro det.. var de alle så svage?!
" Dem alle sammen? .. Hvordan?!" Vreden mod de andre skyllede over ham.. forrædere! forbandede små mider..
Duncan så med væmmelse på hende et øjeblik, før hans ansigt blev roligt og tomt, som altid..
" hmm.. Elsket? det ligner det ikke" samtykkede han studst.
men ja, eftersom alt var forandret, så kunne intet overraske ham.. heller ikke hvis Ulve og Vamps nu var venner.. selvom Tanken var frastødende.
" Tag dig sammen Claire.." Mumlede han lidt efter.. " som sagt klæder dette her, dig ikke.."
han betragtede hende med et hævet øjenbryn.. Der var noget han ville vide.
" Hvad så med Ulvene? lever de nu roligt i blandt os?"
hun måtte ikke svare ja.. det måtte hun bare ikke.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 7:54 pm

Hun tog en dyb indånding. Han havde ret. Det kunne ikke havde været hendes skyld. På en måde havde hun stadig holdt nogen kørende oppe på det punkt, hvor de var onde. Hun bed sig let i underlæben. Derefter så hun op med de klare blå øjne. Men imens at hun så på ham, blev de ligeså langsomt blodrøde igen. Det var som om, at hans tilstedeværelse gjorde at hendes anden side kom frem i hende. Hendes onde side. Langsomt nikkede hun. "Ja! De alle er blevet bløde!" hendes stemme var blevet lettere kold. Men lidt frydefuldt. Man kunne godt mærke på Claire, at hun havde fået en personlighedsspaltning, en der endda var ret så tydelig. Da han spurgte hvordan. Trak hun lidt på skuldrende. "De alle sammen ser krigen som én stor joke.. de mener alle sammen at man sagtens kan snakke med de.. hårbolde!" hun ville ikke sige varulv, for hun vidste jo, at det var de ikke.
"Ulvene prøver at lave lidt ro.. jeg så denne varulv.. en som jeg kender noget til. Hun stod og snakkede med en vampyr. Senere kom der endda en anden vampyr og begyndte at snakke med dem! De kunne heldigvis ikke dufte mig på grund af den pokkers hårdbold!" hun bed sig let i underlæben og trådte længere ind imod ham, så deres næser nærmest rørte hinanden. "Lad ikke det her ske Duncan! Jeg er langsomt igang med at danne en gruppe.. her for nogle dage siden, ville jeg lave en slags elite. Jeg vil føre dem, vise dem hvad de skal gøre! Vise dem at det ikke er iorden at disse ildelugtende tingester render rundt!". Hun vidste at der ville være en hel del imod dem, men med Duncan ved sin side, ville det jo være perfekt? Hun kunne dog mærke at han ikke var alfa. Hvad var der dog sket? Det samme som der var sket med hende? Pludselig begyndte tiden at gå igen og blæsten kom og fjernede noget af hendes pandehår fra hendes øjne. Hun var alvorlig, hun var seriøs omkring dette. Regnen begyndte at slå hårde og hun smilte skævt. Hun håbede virkelig at han forstod, at hun ville have ham til at stå ved sin side. For det var ham der fik hende til at indse, at være menneske ikke var nogen god ting. Hun kunne huske dengang hvor han havde fulgt efter hende, set hvor svag hun var og havde gjort hende stærk. Derfor valgte hun at tro på, at hun kunne blive stærk igen. Nu hvor han stod her foran hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 8:20 pm

Duncan, hvis isblå øjne, kun var rettet mod Claire, nikkede stumt. Kort og næsten uset.
han kunne se at hans ord var trængt ind, at dyret i hendes indre som hungrede efter blod var vækket..
at lysten til at dræbe, til at knuse og flå, lå på lur i hende.. Derfor var dette næsten usete nik, baseret på anerkendelse.
respekt endda.. Overfor hende, Claire. Hendes øjne forandrede sig. Den blod røde farve dukkede frem, som gløder i mørket. et grufuldt syn, hvis man ikke var på hendes side.
Duncan lyttede til hendes ord, der stak fornærmende nåle i ham.. Sådan føltes det. En skændsel var hvad de var, og Duncan var ikke sikker på om det var ulvene han hadede mest efterhånden.. De vampyrer! .. De der lod sig kue, lod sig blive venner med de kryb af dyr.. Dem afskyede han efterhånden endnu mere.
Men han nød hendes forandring.. den måde at hun fik Alfa'en -det onde- frem i hende.. Det var et skønt syn, et syn der var savnet.. Et syn Duncan ikke havde set længe!
Et smil kom til syne.. et smil af gru, og glæde.. på den psykopatiske måde.. Duncan havde trang til at le, men holdt det igen. imens vinden atter ramte deres ansigter, lod Duncan de isblå øjne falde ind i Claire's.
" Denne gruppe.. er nok den bedste idé du har fået hidtill" Svarede han med et tyndt smil og et strejf af morskab.
endelig ville der ske noget!
endelig ville der komme hævn!
Endelig ville de sande komme frem, og vise hvem der var bedst..
Endelig!
" Og Claire.. " han blinkede. " Jeg glæder mig til at det vil begynde.." han bukkede hovedet kort, som tegn på respekt, og frem ad. " og nu synes jeg denne Skov snart skal skrige af smerte, som i de gamle dage.." Duncan lo koldt og kort.. Som en lav hvisken.. " for ikke at tale om byen.."
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 8:31 pm

Hun havde den samme trang til at le som ham. Men Duncan måtte også efterhånden kende hende så godt. Når hun var denne onde person, var hun meget legesyg. Hun elskede at jagte de delikate mennesker, som om at det var et spil. Hun slikkede sig let om munden, da hun så at han endelig var en smule stolt af hende. Det var altid det hun havde hungret efter. Det var som om at hun var en lærling som bare gerne ville gøre et godt indtryk på sin læremester. Godt nok var Claire i en højere rang end Duncan, men Duncan havde lært hende så meget, før hun blev stærkere end ham. Hun så sig rundt omkring. Hun glædede sig til at se blod! Hun kunne nærmest se det hele for sig. Nu hvor hun var forvandlet tilbage til denne lille psykotiske tøs, kunne hun godt mærke tørsten. Hun så på ham, trådte nogle skridt tilbage og lagde hovedet lidt på skrå. "Er jeg køn nu?" spurgte hun og prøvede at lave store hundeøjne. Det lykkedes hende, men en hel del ondskab kunne skimtes bag det. Hun ville bare spørge om det onde nu klædte hende. Da han jo før havde brokket sig over at hun så så svag ud. Men hende der stod der nu, var ikke svag. Hun var selvsikker, hun vidste hvad hun ville!
"Men vi er nødt til at finde disse vampyre!" sagde hun roligt, men koldt. "Vi skal få vores hær helt op og køre!" smilte hun skævt. "Spioner.. kæmpere.. vi skal træne dem!..sammen!" hun begyndte at danse rundt, som det lille barn hun nu var, når hun var ond. Det var det specielle ved hende. Imens at alle mulige bare stod og så frydefulde ud. Kunne hun bevæge sig, lave sjov og have det frydefulde smil på læben. Når man så hende, ville man tro at det var en uskyldig pige. En som bare gerne ville have nogen at være sammen med. Men ligeså snart at man trådte for tæt på og hun ikke ville have det. Var man indenfor en zone, hvor man ville fortryde det! Fortryde at man overhovedet var født. "Vi skal få de pokkers uldtotter splittet af!"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 9:05 pm

Om hun var smuk? Det var et nemt spørgsmål..
svaret var indlysende! Hvem ville ikke synes en yndig pige, med røde vilde øjne og en en mund i en sindssyg grimasse var køn? bare vildskaben.. Hadet og lysten til at dræbe, der stod ud af begge øjne, skabte et ord der overgik smuk. Det onde der hang om hende, som en aura er sort farve.. Ild måske.?
Derfor var svaret så indlysende, så nemt at besvare.
" Ja. Claire, Det synes jeg!" Svarede han ærligt, og kvalte et grin, der i stedet blev til et smørret smil.
Et smil der blottede de hvide tænder.
Claire var fascinerende. enestående og unik. Det vidste han.. og det gjorde det kun bedre at han havde bidt hende!
Duncan glædede sig, han så det hele for sit blik.. især dræberdelen.. Der hvor de andre ville blive toturet og dræbt.. ja, han glædede sig ! meget!
Latteren kom dybt nede fra, med en sindssyg glæde, der fik latteren til at lyde skræmmende og fangende..
" De har ikke en chance.." svarede han.. " de vil bukke for os, om vi så skal tvinge dem!"
lysten til at dræbe fik hans fingre til at dirre.
følelsen vældede op i ham..
" Lad os dræbe Dem Claire.. Lad os torturere dem, til de er for hæse til at skrige!"
Dræb... Dræb..
Øjnene blev langsomt røde.. han måtte dræbe.. han måtte kæmpe.. For deres sag! for deres magt!
for der ville ikke være nogen tvivl om hvem vinderne ville blive.. Det ville blive dem! og dem alene!
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 9:14 pm

Hun bed sig let i læben, imens at hans lille peptalk var igang. Hvor hvert et ord blev hun mere vild. Hun havde større og større lyst til at dræbe. Til sidst da hun hørte ordet dræbe. Kunne hun ikke rigtig holde sig længere. "Duncan forhelved!" sagde hun lettere irriteret, men også ondt. "Vi skal du og jage!" hun begyndte atter at danse rundt, efter sin lille snerren. Hun bed sig let i underlæben og begyndte at danse i cirkler rundt omkring ham. Hun havde så mange planer for hvad der skulle ske. Hvor stor deres hær skulle være, før de skulle i krig. Egentlig ville der være mange der tænkte: 'hvorfor stopper hun ikke bare tiden og dræber dem?'. Godt nok var der ikke så mange der kendte til hendes evne overhovedet. Men hun mente ikke at det var godt nok. Det ville være svagt af hende, at dræbe en der stod helt stille. Hun ville vise overfor andre, at hun også var stærk uden sine evner! At hun sagtens kunne være taktisk og slås!
Hun kiggede på Duncan imens at hun dansede rundt om ham. Hun ventede bare på at han ville sætte afsted, så de kunne få fat i en tøs og trække hende ind i skoven. Godt nok var det vigtigt med at have hende udenfor grænsen. Eller bare sørge for at varulvene ikke lagde mærke til noget overhovedet. Selvom at der var mange fra Forks der var forsvundet fra den gamle tid. Var der stadig nogen der var tilbage. Og de fleste vidste rent faktisk at Claire og Duncan var farlige når de var sammen. De tænkte nogen gange på to forskellige måder, men det var det der var det gode. De slog det altid sammen så det blev ondere, end det skulle havde været. De begge to var ude efter det samme. De ville have samme rettigheder. De ville have slaver, de ville have magt! Og det var hun sikker på, at de snart ville have. "Vi skal have fat i en tøs!" hviskede hun let. "En brunette! De smager så godt!" sagde hun let og slikkede sig om munden. Hun løb over til et træ og løb af den. Op på en træstamme og stod så på line. Ja, hun lignede virkelig en lille pige der bare ville lege. Og det ville hun også, med sin mad!
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeOns Sep 01, 2010 5:49 pm

Hvis et menneske havde været tilstede nu, ville det være dødt.. enten død af skræk, eller død efter at blive opdaget, af de røde øjne, som de to skabninger bar. Blege som de var, lyste de næsten. Rubinerne i deres øjne, skinnede.
'vi skal ud og og jage' havde Claire bekendtgjort! og det var mere end bare sandt..
de skulle ud og skabe kaos! ud og skabe liv blandt den sovende by. Ud og høre skrig og lyd af knogler.. lyd af døende mennesker. Glæde!
Claire dansede rundt, fik hende til at virke endnu mere sindssyg, endnu mere ond og endnu mere, i følge Duncan, Fascinerende!
Følelsen efter at dræbe og flå overmandede ham næsten.
" Ja.." nærmest snappede han, pga. det dræber instinkt som var vækket.. pga. den tørst som endelig, ja endelig, brændte i ham og hungrede efter blod! rødt sødt blod.
" brunetter?" spurgte han, for at sikre at hun stod ved sit valg af 'fødevarere'.
Det var lidt ligesom når man vil finde nogen, og man skal vide sig helt sikker, fordi tankerne allerede er langt foran.. Sådan var det. præcis sådan.. Duncan slikkede sig let om læberne..tørsten brændte mere.. Lysten efter at dræbe steg yderligere.
Sammen udgjorde de to, Skabningerne, en farlig enhed.. Et kaos, som kun de to, sammen, Claire og Duncan, kunne herske over..
Så gav Duncan efter.. Tankerne blev sat ud af spil, og det eneste han kunne, var at sige de sidste ord, før han satte af i løb, over den mørke jord..
" jamen.. hvad venter vi så på?" Et syret smil hang på hans læber, mens han løb mellem træerne.
uden egentlig at tænke på Claire. Hun ville hurtigt komme op på siden, og som en ekstra lille sjov leg, udså Duncan hende som konkurent! en der skulle bekæmpes, uden at dræbes..
lydløst havde han set en udfordring igang..
Hvem ville finde den bedste brunette, og hvem ville, efter en lille kamp, på venskabeligvis, vinde?
Duncans chancer var ikke store, men denne 'leg' var også blot for at tjekke hvor stærk Claire var, og hvor hurtige reflekser, han selv ejede.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeOns Sep 01, 2010 9:01 pm

Claire lagde aldrig selv mærke til hvor psykotisk hun kunne se ud. Hun var bare den hun ville være, når hun var i dette humør. Det humør til at dræbe. Nogen havde troet at det var med vilje, men det var noget som hun så som helt almindeligt. Det var derfor at Claire var helt unik, hun vidste det ikke selv. Men der var så mange der så op til hende, selvom at de måske ikke kunne lide hende. Fordi at hun var så stærk, og selvom at hun var ond.. havde hun stadig nogen der holdte af hende. For den hun var! Alle hendes venner var valgt med omhu, det var nogen hun kunne blive sure på, men vidste at de altid ville være der for en. Det var derfor at hun havde tilgivet Duncan så hurtigt. Det ene tidspunkt var hun sur og vred.. det andet tidspunkt, stod hun her og skulle til at jage sammen med ham. Med det syge og på samme tid nuttede smil på læberne.
Hun lagde godt mærke til hvor meget han hungrede efter blod. Og hun gjorde det jo også selv, så hun tænkte også, hvad var det de ventede på? Hun bed sig let i underlæben imens at hun begyndte at hoppe foran ham. Da han så endelig satte i løb, smilte hun skævt. Lige der kunne hun se hvad han var ude på. Dét var måske tegn på at hun kendte ham nok til at kunne se hvad han ville. Men hun var straks med på den! Hun manglede stadig lidt træning til at være en helt perfekt alfa vampyr. Men hun ville også bevise overfor ham at hun sagtens kunne fange en, uden at bruge sine evner. Det kunne de fleste vampyre nok, men hun glædede sig nærmest helt til at høre et menneskes skrig og bare den måde deres knogler ville sige 'knæk' på. Det fik hende bare til at grine og løbe hurtigere. Som Duncan havde forudset, var hun meget hurtig til at løbe foran ham. Hun kendte skoven så godt, at det nærmest var som om at hun selv havde stillet træerne der hvor de nu stod. Hun kiggede nemlig på ham og blinkede til ham imens at de løb. Uden overhovedet at ramme nogen træer. Hvor havde hun dog savnet at være sammen med ham! Men stadig, var hun ude efter at vinde denne usagte konkurence. For hun var noget af en konkurence-'vampyr'. De nåede til enden af skoven og hun begyndte at løbe over imod byen. Allerede nu, kunne hun høre nogen der var ude og gå.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 12:24 pm

Duncan var modsat Claire, på dette punkt, hvad angik skoven.
jo, han kunne stadig vejen, men den sikkerhed hun udviste, som om det var hende, der havde sat hvert eneste træ, bar han ikke. Duncan var langt oftere nødt til at se frem, for at undgå diverse ting.
Ikke at det betød så meget ellers, For instinkterne over tog bare.
De røde øjne var rettet fremad, mod den lugt, han netop havde fornemmet. Hans krop var indstillet på jagt. Og Duncan stoppede ikke, før det mål, han havde sat sig, var nået. Om der så stod et par træer i vejen.
Der var kun en ude. et glimrende tal. En var bedre end to, for det betød at deres lille 'kamp' kun omhandlede en.. Den der tabte fik altså intet. Og trods det, at Duncan måske var langt svagere, var han ikke opsat på at tabe.
Sulten, tørsten, var for stor.. Han kunne ikke tabe. Han måtte ikke!
Han fik øje på pigen, som skæbne agtigt bar brunt hår, på en af de tomme gader, i udkanten af byen. Claire fornemmede han tæt på, og trods det, stoppede han..
Med sin halve opmærksomhed rettet mod den valgte, og det tilsyneladende eneste menneske i nærheden. Den anden del af opmærksomheden rettet mod Claire..
For mennesket betød ingen ting, Mennesket kunne ikke udgøre en trussel, kunne ikke løbe bort, eller på anden måde stikke af. Claire derimod, Kunne alt. Hun var fjenden her, Hun var den som gjorde at Duncan ikke bare sprang på mennesket, og stillede sin tørst. Claire var den som fik Duncans tørst til at vokse og brænde i hans hals..
han måtte dræbe.. Han måtte dæmpe sin evige tørst.. og det betød at han måtte overraske Claire, og vinde.
Han var stoppet, hvor lyset nåede ham, midt på gaden. Ingen kan overraske en Vampyr, specielt ikke en Alfa, så derfor havde Duncan ikke spildt tiden med at skjule sig. Han stod, godt 7 meter fra menneske pigen, der nu også var stoppet. Hun synes ikke at få nok af hand ydre, og gloede med åben mund.. Duncan's mundvig røg kort op, mens han betragtede hende i skjul. for han havde kun siden til hende, mennesket. Selve hans øjne var rettet mod Claire, som han så nemt kunne fornemme..
Det måtte være en specielt syn, for hende pigen..
Hun så en så smuk ung mand, stå, ensomt mit i det blege lys, iført det løse og alligevel fornemme tøj, der klædte ham. Pigen, som ikke havde en eneste ide om hvor farlig han var, og hvad mere vigtigere var, hun havde ikke en eneste ide om at noget langt farligere var på vej.. Nej, hun så kun ham, Duncan, stå i lyset, og vente.

Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 8:37 pm

Grunden til at hun kendte så meget til skoven, var jo fordi at hun havde boet i Forks i virkelig lang tid. Og tit havde hun taget nogle ofre med ud i skoven, hvor der selvfølgelig var kommet ballade. Da varulvene jo prøvede at holde vagt så tit omkring det. Men selvfølgelig kunne Claire ikke gøre noget ved det løfte. Hun fattede overhovedet ikke hvorfor der havde været nogen vampyre der havde aftalt at de aldrig mere skulle jage i Forks. Hvorfor havde de ikke bare taget kampen op imod varulvene? Hvorfor havde de ikke bare sagt at de bare skulle skride og lade vampyrene bestemme over hvad det var at de jagtede. Varulve kunne alligevel ikke lide vampyre, så hvorfor skulle vampyre lytte til dem?
Claire vidste at Duncan tænkte på et eller andet. Men selvfølgelig vidste hun overhovedet ikke hvad det var. Duncan var meget svær at regne ud, hvilket irriterede hende meget groft. Men hun var vel nødt til at leve med det. Men en dag ville hun tage en chance, lige meget hvad, ville hun ikke tænke på hvad han ville sige det. Hun bed sig let i underlæben og blev ved med at følges med ham. Hun ville se hvad det var han ville. Men var det måske på nogen måde en god idé? Hun tog en dyb indånding og holdte så vejret. Hun havde sådan en stor lyst til at bare springe på tøsen. Men tænk nu hvis det var at han bare ventede på at hun ville gøre det? Det var jo svært at regne sådan noget ud. Det var derfor hun var glad for at han var kommet tilbage. Han ville lære hende det taktiske måske? Hun kunne måske lære ham noget og omvendt. Hun passede derfor på og kiggede på hvad han lavede. Hvad skulle han mon gøre? Hun så godt at pigen havde lagt mærke til ham. Måske følte den pige sig ret heldig? Claire kunne ikke lade være med at smile skævt, hun glædede sig sådan til at se hendes tåre glide ned af hendes kinder. Bare at se hende trygle om at lade hende leve. Men nu hvor hun kom i tanke om det, kunne hun ikke bare sådan dele med Duncan!? Hun var sulten! Hun havde brug for at dræbe nogen. Det var mest derfor at hun holdte vejret, for ikke at dufte for meget af mennesket. For hun var ret sikker på at hun så ville gå helt amok. Især nu hvor det var at hun også kunne se tøsen. Derfor ville hun næsten kunne dræbe ham, da hun var så sulten. Hun gik langsomt længere frem, uden at kunne ses. Hun ville se hvad der skete.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:23 pm

Duncan bemærkede at Claire ikke nærmede sig. Godt nok.
Det betød at hun kunne starte, hvilket faktisk passede ham bedst. Mon Claire overhovedet vidste at han ikke ville dele, var budskabet sivet ind? at han beregnede hendes som fjende til denne pige var nedlagt, og vinderen fundet?
Duncan tvivlede et øjeblik. Så overbevidste han sig selv om, at Claire var klar over det..
Duncan træk på skuldrene, ville kun vente, ville han da bare begynde.. Pigen havde stadig ikke rykket sig, men betragtede ham som noget nær det gudelige.. ikke at hun tog så meget fejl, tænkte han,Duncan, Han var bare langt mere end gudelig.. for han eksisterede!
Med en let bevægelse, drejede han sig så fronten blev mod pigen, der stadig kun kiggede... fæ..
Han var nu så opsat, at han valgte at se bort fra Claires tilstedeværelse. Nu var der kun denne tøs.. Han så nu kun hende, Lugtede kun hende og hørte kun hende.. alt om ham blev sort, i det han lod begge de nu højrøde øjne fokusere på Pigen.
Hendes hjerte kunne høres, selv på denne afstand, og Duncan måtte tvinge sig selv til ikke at springe mod hende.. Istedet trådte han nærmere, lod hende se ham, uden at snakke.. Roligt gik han, i et langsomt tempo..
Pigen stod som forstenet, og kun hendes vejrtrækning og den hurtige banken fra det levende hjerte bevidnede hendes eksistens.. Duncan smilede.. Et smil, der pga hans skønhed, virkede varm, og gudeligt. Et smil der i virkeligheden var baseret på psykopatisk glæde og tørst..
Hun opdagede farven i hans øjne, og Duncan fornemmede hendes skræk..
Det var her, han tomt ud i luften spurgte.. " Sikker på du ønsker at jeg skal få hende, Claire?" Et smil sad i stemmen, et smil af triumf!
han Satte så af, og rev menneske pigen mod en mur..
med de røde øjne rettet mod hendes hals, mumlede han..
" Nyd det, det er sidste gang nogen vil kæmpe om dig!" så tvang han hendes ansigt væk, så halsen blev blottet..
" sidste chance Claire.. Ellers har du tabt" Pigen gispede.. Hun havde nu forstået af hendes sidste tid var kommet!
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:31 pm

Nej. Claire var overhovedet ikke sikker på om hun ville lade ham tage tøsen. Det var jo bare at lade ham vinde og det ville ikke give nogen træning til dem overhovedet. Hun bed sig let i underlæben og begyndte så at trække vejret så hun ville have lyst til bare at tage tøsen fra hende. Men han var endnu ikke gået frem imod pigen, så hun løb over bag pigen, men stadig indhyldet i mørke. Hun så på Duncan og lagde godt mærke til hans fjerne blik. Hun kunne ikke lade være med at smile, det lignede virkelig at han var forelsket i tøsen. Selvom at det var sjovt for hende, kunne hun mærke en stik af jalouxi. Hun vidste godt at Duncan aldrig ville være forelsket i et menneske, men alligevel? Det blik fik hende til at tænke på noget. Mon han tænkte på en anden imens at han så på mennesket? Eller var det bare fordi at han var så opsat på sin mad? Hun gættede på at det var den sidste og håbede virkelig ikke at det var hendes første tanke.
Da han så gik over imod mennesket og spurgte Claire om hun virkelig var sikker på at han skulle have maden. Hun tænkte sig lidt om og rystede så på hovedet. Selvfølgelig ville hun ikke lade ham gøre det? Da han meget hurtigt tog fat i tøsen og tog hende op imod en væg, løb Claire straks derover og hev ham væk fra tøsen. Hun smilte skævt til tøsen, "nej.. jeg er ikke helten!" hviskede hun så, før hun meget hurtigt havde taget fat i pigen og begyndte at løbe meget stærkt fra Duncan. Pigen bad om at Claire skulle slippe hende. Men Claire grinte blot af hende, rystede på hovedet og havde løbet tilbage til skoven igen. Hun tog tøsen op af et træ og blottede straks hendes hals, før hun lod sine sylespidse tænder bore sig ned i pigens hals. Pigen skreg højt og tydeligt og mange vampyre ville sikkert havde hørt dette skrig. Claire kunne mærke hvor tilfredsstillet hun blev. Hun begyndte at tage blodet ind til sig og nød ethvert sekund. Hun kunne jo ikke vide hvornår Duncan ville komme frem. For lige nu kom al denne tøs duft ind i Claires næse og gjorde hende bare endnu mere vild. Og da blodet hurtigt sivede ned af hendes hals, ville hun ikke være i stand på at tænke på andet!
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:45 pm

Duncan havde forventet at hun ville blande sig, men ikke så sent. Ikke hvor hun bogstaveligt tog pigen, ud af munden på Duncan..De røde øjne lyste af vrede.. hvor kunne hun!
Dog var han bevidst om at dette blot var en leg, men også bevidst om, at Claire kunne tåle meget! rigtig meget!
Han hvæsede, og var ikke længe om at følge Claire.. Men hun forsvandt dog hurtigt ud af syne..
irriteret og tørstig, valgte Duncan en hurtig vej..
og det tog da heller ikke længe før han så dem igen, men der virkede det forsent. Claire havde sat tænderne i den skrigende pige. Blussende af vrede, rev han en tyk gren af de nærmeste træ, og kastede den mod Claire, mens han råbte..
" FÅ SÅ DE TÆNDER VÆK FRA MIN MAD!" De røde øjne lynede, mens samtidig bevarede han det lille smil, som fik alt til at se langt farligere ud.
Den tykke gren, havde Taget Claires opmærksomhed, og i det øjeblik, var Duncan kravlet op, og snuppet pigen, som nu hulkede..
Mad.. Blod.. Lygten overfusede ham, og han lod sin tunge glide over pigens hals, så smagen af blod ramte ham..
mmh.. Han havde savnet det.. Verdenen lukkede sig om ham.. der var kun blod, blod og den nydelse det medførte.
og hvor han dog elskede det! nu forstod han hvorfor brunhårede var så gode, som Claire havde sagt..
igen havde han glemt Claire..
Smagen af blod var det eneste tilbage..
Pigen var hans, Hendes blod tilhørte ham! og dem der ville tage det blod fra ham, ville bøde for det !
Igen slikkede han lidt blod i sig.. Ah.. Nu kunne ingen tage hende fra ham, ingen!
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 6:24 pm

Hun vredt over imod ham og smilte skævt, da hun fik en god idé. Hun tog straks fat i det træ han havde kastet imod hende og kastede den lige over hovedet på ham, så træet hun kastede, væltede det træ som den ramte. Imens at hun havde gjort det, stod hun ved siden af dem, indtil at træet var taget. For så havde tøsen ikke noget at støtte sig op af, og Duncan ville nærmest falde, når træet væltede. Hun tog derfor straks fat i tøsen og var lidt ligeglad med at han stadig havde tænderne i tøsen. Hvilket resulterede i at der kom en lang og meget dyb flænge hen over hendes hals. Pigen skreg så højt som hun kunne og de sidste tåre gled hen over hendes kinder, da hun langsomt og smertefuldt døde.
Imens at hun løb blev hun ved med at slikke det blod af der strømmede ned fra flængen. Der kom jo mere og mere ud og hun kunne ikke bare lade det gå til spilde. Men det resultede også i blodpletter på skovbunden, hun vidste godt at det var dumt. Da det jo gav mere spor til dem der senere ville finde liget. Straks lagde hun mennesket ned på skovbunden og drak alt det hun kunne. Hun var nødt til det, inden det var at Duncan kom frem til hende. Derfor sivede blodet ned fra hendes mundvige, ned af halsen og ned til hendes kavalergang. Hvor hun dog inderligt nød dette! Denne gang var det hendes tur til kun at tænke på mennesket. Men det virkede lidt anderledes, for nu havde mennesket jo ikke noget hjertebanken. Det var også en anden grund til at drikke så hurtigt. Hun syntes at efter fem minutter et menneske var død, smagte blodet bare ikke af det samme. Der hungrede man ikke ligeså meget efter det. Man ledte altid efter en ny. Så hun var nødt til at få det bedste ud af at drikke dette menneskes blod. Hun vidste jo heller ikke hvornår det var at Duncan ville komme tilbage. Det var hun også nødt til at tage som en overraskelse. For hun ville ikke lede efter ham på nogen måde. Så ville hun jo drikke blodet langsommere.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 10:03 pm

Bumb..
Duncan landede bag hende, med et stille lyd..Hans arme hang ned langs siden..
hans øjne var mørke, og blodet dryppede fra hans hage.. Duncan ignorerede det, han vidste at det ikke nyttede at fjerne blodet, når det om lidt ville komme tilbage. Mennesket var dødt, hvilket betød at Duncan fandt det meningsløst at kæmpe om det.. i stedet var hans øjne rettet mod Claire, der havde ryggen til ham. I en lydløs bevægelse, lagde han hånden på hendes skulder, og drejede hende rundt, så hun havde front mod ham. Duncan fulgte blodet fra hendes mund med øjnene et øjeblik.. Så greb han med hånden mod hendes blodplettede hals, mens et svagt smil kom til syne.
Stille, uden ord.. bevægelsen forekom både langsom og hurtig, idet han rettede øjnene mod hendes egne røde. Øjnene flakkede kun enkle gange mod hendes hals.
så brød han tavsheden..
" Du skylder mig noget Claire.. " Stemmen var glat og rolig.. på sin vis forførende, dog uden at Duncan selv var klar over det..
Så uden at forsætte med at snakke, bøjede han let sit hoved mod hendes hals...
og lod tungen slikke over menneskepigens blod, som Claire jo havde på halsen.. Ikke en eneste tanke kørte igennem ham.. han ikke så meget som overvejede hvad hun mon ville sige til det.
det var en handling som ikke var tænkt igennem. Impulsiv.
Sådan var han, Duncan.. han greb altid hvad der var nær hans hænder uden at tænke på følgerne.. Det havde han gjort engang, men en fejl havde lært ham, at det var dumt. at det var idiotisk at tænke for meget, når handlinger var så meget mere ligetil, så langt bedre!
Duncan lod Tænderne røre hendes sårbare hud.. mens hans ventede på hendes reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeMan Sep 06, 2010 11:07 pm

Det overraskede hende lidt at han ikke kæmpede længere. Men nu hvor hun tænkte sig om, gav hun jo ham egentlig meget tavst ret. Det gav ingen meningen at kæmpe om noget der var dødt. Så var det fuldstændig ubrueligt. Endnu engang blev hun overrasket, da det var at han tog fat i hende og fik hende til at vende sig om imod ham. Hun holdte vejret lige dette tidspunkt. Hun vidste at hvis hende hjerte havde kunne banke, ville det bare fare afsted lige dette tidspunkt. Da han sagde at hun skyldte ham noget, forstod hun overhovedet ikke hvad det var han mente. Men hun kunne ikke få et ord ud over læberne. Nej, det var alt for svært at sige noget på disse tidspunkter. Hun havde det som om at han vidste at hun havde faldet pladask for ham, siden at de lærte hinanden at kende. Mon han brugte dette imod hende lige nu? Eller var det ubevidst? Lige dette spørgsmål, turde hun ikke engang at gætte på. Hun ville overhovedet ikke tænke på svaret.
Da han slikkede hende over halsen lukkede hun øjnene hårdt i. Hun gjorde alt for at modstå trangen til at kysse ham. For hun vidste at det ikke var det han var ude efter. Halsen.. halsen.. halsen.. det var det han ville bide i. Ikke sandt? Var det ikke det der var ved at ske? Men hvorfor rykkede hun sig ikke ud af stedet? Hun forstod det overhovedet ikke. Hun var nærmest lige blevet forstenet. Hun holdte stadig vejret og rykkede sig ikke på nogen måde. Det var sådan hendes reaktion var. Hun ville ikke have noget imod det, men var hun mon bange for det?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Sep 07, 2010 6:44 pm

Duncan blev ikke slået væk.. Han blev ikke smadret mod et træ. På en hvis måde, var det noget af en overraskelse.. Men, Tænkte Duncan, var det, også det bedste! Det, at hun lod ham. Det, at hun ikke gjorde modstand..
Han mærkede den kendte fornemmelse, der dukkede i ham, og som altid kom, når han gjorde noget, han han ikke burde gøre.. når han legede med skæbnen, uden at tænke på følgerne!
en skøn følelse, som Duncan følte sig, på en underlig måde, afhængig af. Det var så langt bedre end stoffer.. så langt bedre end blod.. Det var adrenalin. Det som fik Duncan til at føle sig så pokkers levende. Det som fik ham til at forsætte..
Tænderne skar igennem huden, der trods det hårde ydre, virkede så blødt.. Dog var det ikke et stort sår, men kun et lille bid, der fik en spinkel streg af blod, til at løbe ned af hendes hals. Claires blod. Det Duncan allerede havde smagt en gang. Blod der indholdt kræfter, styrke og unik psyke.. blod, som Duncan havde hungret efter, så langt mere end menneskets.
Med kontrol, drak han, af det lille sår, han havde påført hende. Og med kontrol, stoppede han også igen..
Blodet var skønt, og fyldte hans mund.. Slukkede tørsten, og fik de ellers så røde øjne til at blive endnu rødere!
gud.. hvor det smagte godt!
Men Duncan kontrollerede det. Han rettede sig, mens tungen gled over underlæben.. Et behageligt smil var til syne..
Styrken voksede. og han følte at han kunne smadre verden, ved blot at betragte den.. Hvor havde han savnet det! savnet det, at tro man kan alt. savnet det at være sin egen og verdens hersker. At være uovervindelig.
Den næste handling, var præget af det.. Det, at han selv troede at han i dette nu, kunne alt. at han var frygtløs, grænseløs, samvittighedsløs.. Og samtidig, var det en handling der var bevidst. En handling der kun var bygget op af en ting; nemlig lyst..
Duncan kyssede Claire.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Sep 07, 2010 6:56 pm

Claire havde lukket øjnene imens at han bed i hendes hals. Hun følte det som om at det var en lidenskabelig scene i en film. Hun havde det som om at det var et filmset de var på lige nu. Men trods det, skete det jo i virkeligheden. Det var nu og her. Da det var sket, havde hun ikke kunne styre sine kræfter. Derfor blev tid og rum stoppet. Alt.. stod stille. Hun lagde ikke mærke til det, da hun jo selv havde lukkede øjne. Og hun gad ikke at føle efter blæsten eller regnen. De var jo stadig våde i tøjet, så hun lagde ikke rigtig mærke til det. På en eller anden måde turde hun ikke at åbne øjnene. For tænk nu hvis dette kun var en drøm? Godt nok vidste hun godt at det ikke var en drøm. Men måske var det bare en drøm, at hun var en vampyr? Måske drømte hun om denne verden, også var dette det afgørende tidspunkt i det hele? Der for filmen sluttede. Og det var det hun ønskede ikke skulle ske. Hun ønskede ikke at blive ved med at tænke på det her tidspunkt. Hun ville ikke have at hun tænkte på en drøm.
Men da hun så kunne føle, at han ikke drak mere, var hun nødt til at åbne øjnene. For at sikre sig at han ikke bare sådan forsvandt ud i den blå luft. For det måtte han ikke! Og først her lagde hun også mærke til at hun havde stoppet tiden. Men hun syntes at det var ret flot af hende, at hun ikke havde stoppet ham på samme tid. Men hun ville ikke starte tiden igen. Nej.. det var så dejligt roligt. Der var noget specielt over det her. Nu var der jo pauset.. men hun kunne jo stadig røre sig. Hun blev ved med at kigge på ham og lagde mærke til hans øjenskiften. Eller.. hvor de bare blev mere røde. Hun tog en dyb indånding, gad vide om han ville gå amok på hende? Men nej, hun kendte jo allerede svaret. Duncan havde vampyr i meget lang tid, så han kunne sagtens styre sig, selvom at det måske gjorde ondt inde i ham.
Men så skete det! Kysset! Dét var en kæmpe overraskelse. Hun spærrede øjnene op da det skete, men ønskede ikke at han skulle stoppe. Hun knugede sine hænder sammen og trak ikke vejret længere. Var det her noget hun forstillede sig. Eller skete det i virkeligheden?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Sep 07, 2010 7:26 pm

Duncan vidste ikke hvad han tænkte, eller om han overhovedet gjorde det. Tænkte altså..
han vidste kun få ting, få vigtige ting; Han stod i en skov, med et menneskelig, og en hunkøns vampyr.
En vampyr han selv havde skabt. En han respekterede, og som han kendte godt. Claire hed hun, vampyren.
Hende, Duncan netop nu kyssede..
Det var mærkeligt, på en vidunderlig måde.. Han nød det.
Han lagde den ene hånd på hendes kolde hånd, så blodet stille løb ud mellem hans fingre.
tiden stod stille, uden Duncan vidste om det var noget Claire gjorde, eller noget han selv følte.
Det måtte ikke stoppe.
Han åbnede let munden, et øjeblik, hvorefter han tvang sig selv til at slippe hende.. Bare for at se hvordan hun overhovedet reagerede på alt dette her.
Langsomt gik det op får Duncan hvad han egentlig havde gjort.. Tanken fik ham til at smile.
Hvor havde han længe ønsket at kysse hende..
og endelig havde han gjort det. Duncan fortrød ikke. Det havde endda overgået hans forventninger..
og, tænkte han, Duncan, dette her var bare et kys..
Med hovedet let på skrå, så Duncan fra hendes hals, til hendes mund, for tilsidst at se ind i hendes øjne.. ventende..
øjnene lyste af det liv, Duncan for så længe siden havde mistet!
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTirs Sep 07, 2010 7:36 pm

Hun ønskede ikke at stoppe på noget tidspunkt, men man var nødt til at kunne rive sig fra hinanden. Hvilket Duncan hjalp hende med. Da han trak sig tilbage, bed hun sig let i underlæben. Hendes blodrøde øjne blev hurtigt til de almindelige krystalblå øjne. De øjne, der fik hende til at se mindre ud end hun var. Men her kunne man se, hvor lykkelig hun var. Det var som om at hun var et lille barn, der lige havde smagt sin første slikkepind. De var store og nuttede og det var svært at se hendes vanvid lige dette øjeblik. Ikke fordi at det var forsvundet. Nej, det var der stadig, herunder de herre overlykkelige øjne. Hun smilte genert og tog en dyb indånding. ”Wow..” hviskede hun så og så ned på sine fingre. Hvor havde hun ventet længe på det her. Hun var blevet ved med at kigge på ham på de tidspunkter de var sammen. Og hun havde følt noget helt specielt imens at de havde været sammen. Og det her tidspunkt, var jo helt normalt. Hun lod tungen glid hen over hendes underlæbe, før hun så op på ham igen. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige overhovedet. Det var svært at finde på noget. Men straks hoppede hun på ham og krammede ham. Hun tænkte overhovedet ikke over det. Hun var måske en smule nervøs for, om det var noget han havde gjort, for at få hende til at blive blød. Et trick måske? Men hun ville bare tage chancen. Håbe på at han ikke var den slags fyr. Hun lukkede øjnene imens at hun holdte om ham og havde sådan en stor lyst til at fortælle ham, at hun elskede ham overalt på denne jordklode. Men skulle hun mon det? For det var ikke meningen at hun skulle have følelser for nogen. Men nu hvor hun tænkte over det. Hun kunne tillade sig at være ond og grusom overfor andre. Overfor mennesker og ulve. Hun ville få lov til at dræbe så meget som hun overhovedet ville. Med Duncan, han ville ikke have noget imod det. Hun ville heller ikke have noget imod at han dræbte og skabte kaos. Måske var det bare skæbnen det her? Var det mon skæbnen at de skulle stå side og side. Og sørge for at de fik magten? Var det meningen, at de skulle være øverst i fødekæden? Hun valgte at tro på det, men hun ville ikke give sig selv for mange forventninger. Men hun vidste, at med Duncan, ville det lykkedes hende at være tro imod ham. Men hvad var det mon han tænkte?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeOns Sep 08, 2010 5:12 pm

Duncan skjulte et grin, af hendes enkle og beskrivende ord.. 'Wow' var præcis det ord han selv ville bruge, hvis en bad ham om det.. fordi det indebar den overraskelse over, at han faktisk havde gjort det. At hun faktisk havde ladet ham gøre det. At han faktisk havde kysset hende!
Duncan blinkede. De røde øjne var nu isblå. en slående kontrast til det sorte hår. Øjnene indholdt også den lette overraskelse, og glæden derved.. For han kunne ikke skjule det, og ønskede det heller ikke.
I det, hun krammede ham, slog han sine stærke arme om hende. Om Claire..
Duftede hendes hår, og mærkede hende så tæt på, som han aldrig havde prøvet før. Smilet kunne ikke forsvinde, og de Spidse hjørnetænder var i det øjeblik synlige.
Duncan ville ikke slippe hende, tanken om at hun ville gå, løbe eller på anden tænkelig måde stikke af, måtte slet ikke finde sted.. Hun skulle være hos ham, som han ville være hos hende.
Gerne så tæt som muligt.
Blodet hang stadig i luften, og fik hele denne atmosfære til at blive endnu bedre. som et eventyr. ..
" Claire.. " Mumlede han mod hendes hår.. " Claire.." det var ikke fordi hun behøvede at svare, men fordi han ville sikre sig at det var hende.. Den person han så længe havde kendt, den person han havde skabt, og nu endelig var sammen med igen. Den person der forstod sig på kaos, på smag og på ondskab.. Den person som Duncan ville løbe med, side om side, og skabe det perfekte sted, for ham selv og for Claire. Hvor alt ville falde i deres magt, hvor alle ville frygte dem, forgude dem og respektere dem. Vampyrer ville de være. Ægte vampyrer!
Duncan lagde ikke mærke til tiden, men trykkede bare Claire ind til sig, mens han lod en hånd løbe gennem hendes hår. bare for at mærke hvordan det var. Det var skønt.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeOns Sep 08, 2010 8:53 pm

Hun blev så glad, da han krammede hende tilbage. Der var intet der kunne gøre det her bedre. Som han tænkte, det var som et eventyr. Og her kunne hun også sige, at tiden nærmest stod stille for dem. For det gjorde den helt bogstaveligt talt! Hun bed sig let i underlæben imens at hun lukkede øjnene i. Hun knugede sig hårdt ind til ham og lod ham hviskede hendes navn. Hun kom med blide vejrtrækninger, så han vidste at hun ikke sådan ville løbe væk fra ham. Det var ikke noget hun kunne få sig selv til at gøre. Det var også derfor at hun var så meget knuget ind til ham. For at være sikker på at han ikke løb fra hende. For hvis han begyndte at løbe, ville hun blive ved med at hænge på ham. Han måtte bare ikke forsvinde!
Imens at de sad der, vidste hun ikke hvor lang tid de egentlig sad sammen. Hun kunne jo ikke fornemme det, da tiden stod helt stille. Hun lod sine læber møde hans hals. Men det var ikke for at bide. Men hun kyssede ham blidt og lidenskabeligt. Hun blev ved med at holde om ham, men de kunne ikke blive ved med at kramme for altid. Selvom at hun virkelig gerne ville. Men nogen gange var man nødt til at tage et skridt mere, for at kunne komme videre. Og Claire så tit frem til at kunne komme videre, for at se hvad det var der ville ske med det hele. For at se om hun mon havde valgt den forkerte vej. For at se om hun havde valgt det rigtige eller ej.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeSøn Sep 12, 2010 5:03 pm

Hvor var det længe siden, at han havde siddet sådan med en, som han holdt af. Hvor var det længe siden, han havde mærket at han rent faktisk stadig levede. Men han mærkede det nu.. Mærkede sanserne som føltes uendelig skarpe, og nød dette øjeblik!
Han lagde hovedet på skrå, og blottede sin hals, idet han mærkede hendes kys.
hvis hans hjerte stadig eksisterede , ville det banke i hans bryst.
men der var kun kulden, og stilheden.
Ikke at det gjorde så meget, efterhånden.. Så længe Claire bare var der, var han ligeglad med både hjerte og varme.
Duncan lod sin enehånd løbe ned af hendes side, et øjeblik, mens den anden hånd igen strøg gennem hendes bløde hår. Han indså hvor meget han havde savnet hende, Claire.
og en glæde voksede, idet han indså at de nu kunne gøre alt sammen igen!
Jage ville blot blive en af tingende..
" Claire.. " begyndte han, efter en tids tavshed. " Hvad er der sket her imens.. ?" han tænkte på da han forlod dem.. " Hvordan klarede du dig?"
Duncan indrømmede hurtigt for sig selv, at han langt fra var stolt af, at han havde forladt hende. Men det gjorde også, at han var så opsat på at gøre alt godt igen.. Vise, at han ikke ville forlade hende mere, at Han ville være hos hende..
han lod sine læber strejfe hendes hvide kolde pande, i det han ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 11:56 pm

Hun smilte roligt, da det var han blottede hans hals lidt mere. Hvilket fik hende til at kysse ham lidt flere gange. Men da han kom med sit spørgsmål, bed hun sig let i underlæben og så ham ind i øjnene. "Tjaa.. først vidste jeg jo ikke rigtig hvem jeg var. Jeg havde troet at jeg havde været menneske hele tiden. Så jeg begyndte bare at jage som en vampyr.." hun trak vejret stille og roligt og skævede lidt til ham. "Men så så jeg Daniella også vidste jeg endelig hvem jeg var igen. Men jeg trænede mig op, da jeg nægtede at være en almindelig vampyr" grinte hun muntert og kløede sig let i hovedbunden. ”Så fik jeg mine evner..” hun vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle fortælle. ”Alle disse svage sjæle, gjorde mig svag. Jeg gjorde alt for at blive ved med at holde mig stærk. Men det var bare så svært. Især når ens næreste veninde er så blødsøden” hun sukkede af det og så op imod himlen. Igen lagde hun mærke til de forstoppede regndråber. ”Uhm..” hun lukkede let øjnene i og kunne ikke lade være med at smile. ”Skal jeg starte tiden igen?” hviskede hun. ”Eller vil du udspørge mig lidt mere?” hun så ham igen ind i øjnene. Nøj hvor hun dog bare elskede ham! Hvor hun dog elskede at kigge ind i hans øjne og forsvinde lidt. Det var som at sove igen. Det var som at drømme.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeMan Sep 20, 2010 4:09 pm

Duncan lyttede. Fjernede ikke de isblå øjne fra hende et øjeblik. Betragtede hende, og mærkede hvor meget han havde savnet hende, og hvor stor hans træng var efter at røre hende. bare lidt. Derfor lod han to kolde hvide fingre glide ned over hendes kolde kind, mens øjnene så ind i hende. En let panderynken blev synlig gjort, i det hun nævnte Daniella. Duncan valgte dog ikke at kommentere det. Første gang. Anden gang blev det for meget.
" hvordan kan det være at dine venner er sådan nogle? .. de bløde.. de sarte..? de svage?" Det undrede ham, og han ville, også selvom hun nok ville forklare det, ikke med sikkerhed forstå det. Daniella forstod han kort sagt ikke. Og det Claire så i hende, forstod han derfor heller ikke.
Duncan smilede skævt. idet han lod sin hånd, glide ned af hendes kind igen. " naah, bare lad tiden være lidt endnu.." et drillende glimt sad i de klare øjne.
han kyssede hende igen. bare for en sikkerhedsskyld.
Claire.. hans Claire!
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 6:59 pm

Da han spurgte hvorfor hendes venner var på den måde. Trak hun let på skuldrene. "Der har altid været noget over dem. Bare det punkt at de er vampyre, det er det der gør at jeg bliver ved med at være venner med dem. Fordi at jeg vil have dem til at være stærkere og indse at det er forkert at lade varulvene opføre sig sådan over for os. Og prøve at lære dem, at det altså ikke gør noget at dræbe et menneske" hun sukkede og lagde hovedet på hans skulder. Nøj, hvor var det dog dejligt det her. Men alligevel meget svært. Hun vidste at Duncan ikke forstod hende på nogen punkter. Og hun havde tit svært ved at forklare, hvorfor hun gjorde det hun gjorde. For det var jo tit, hvor hun bare gjorde ting uden overhovedet at tænke over det.
Hun grinte lidt, da han ville have at hun skulle lade tiden gå. Det var dejligt, syntes hun. Det var dejligt at han ville tage sig tid til hende. Eller, det var på en måde hende der sørgede for at han fik tid. For tiden stod jo stille. Så skulle man jo på ingen måde overhovedet skynde sig. Man behøvede ikke at stresse for meget. Var det mon på grund af det. Eller var det fordi at han godt kunne lide den stilhed der var? Kunne han godt lide at se regndråberne stå helt stille. For det var det hun bedst kunne lide. De krystalklare og dejlige små dråber. Hun satte sig ordentligt op igen, og lod være med at blive liggende på hans skulder. Ja, det var dejligt, men hun ville ikke kunne overleve at lade være med at kigge ham i øjnene. Hun var nødt til det!
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitimeLør Okt 02, 2010 10:01 pm

Duncan lyttede. Selvfølgelig forstod han. Noget af det i hvert fald.
på dette punkt var de bare forskellige, men det gjorde intet! han elskede hende alligevel. Og hvem var også som Claire? Duncan kunne ikke komme på nogen.. Og det var jo lige præcis det, som han kunne lide.
" Behold dem.. Dine venner altså.. Så kan vi lærer dem at blive af den ægte slags! som os.. " Han så det for sig. Claire og ham, med en lille hær efter sig.. Koldblodige dræbere der kun var sat i verden for at skabe kaos og frygt. Hans øjne lyste af forventning! En ting at se frem til. Et mål! Duncan betragtede kort de stillestående dråber i luften, og modstod fristelsen til at række ud efter en af dem. Istedet betragtede han Claire. Som nu valgte at læne sig mod hans skulder. Han nød det. Hendes nærhed. Derfor lod han den ene hånd glide gennem hendes hår, helt ned af hendes nakke, til hun igen rettede sig op. Duncan smilede.
Hvor var han egentlig heldig?
Duncan kyssede hende let igen. Bare for at mærke hendes læber mod hans. Jo han var heldig. Ufattelig heldig!
Så rejste han sig, helt uforberedt. " skal vi jage?" han smilede, idet de røde øjne så mod hende.. Han vidste hun ikke ville sige nej. Hun var trods alt Claire. !
"..eller bange for du taber denne gang?" han så kort mod det døde menneske, som hun havde 'vundet'. Duncan ville ikke tabe to gange.!
uden flere ord, begyndte han at løbe mod byen. velvidende at Claire ville følge ham. Ligesom han ville følge hende. om det så var for evigt!

//OUT - Claire jeg stopper emnet her, så vi kun har gang i et. Har for travlt nemlig. - men det bliver ikke det sidste :b ! //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en blød sjæl!! Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en blød sjæl!!   Endnu en blød sjæl!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en blød sjæl!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: