Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dessert på gaden..

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Aug 18, 2010 5:23 pm


Sted: forks by, på gaden og i skoven.
tid:midnat.
vejr: overskyet.
omgivelser:? ingen.

Bonnie sad på hug, på et hus tag. hun kiggede ned på de fulde mennesker, der gik og skubbede til hinanden på gaden. hun kunne mærke tørsten, og hendes læber trak sig tilbage, og afslørede nogle perle hvide tænder. hun hoppede ud fra taget, og landede lydløst på jorden bag dem. hun skulle lige til at angribe dem, da hun hørte en lyd komme fra busken ved siden af.


Sidst rettet af bonnie Lør Aug 21, 2010 5:13 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Aug 18, 2010 5:40 pm

Zoey sad i busken og gjorde så klar til at angribe, da en anden vampyr landede foran hende. Hun sprang ud af busken, og overfaldede hende. Ingen skulle tage hendes bytte! Da hun landede oven på vampyr, så hun at det ikke bare var en vampyr. Det var hendes store søster!
"Bonnie!?" røg det ud af hende.


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 6:55 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Aug 18, 2010 5:53 pm

Bonnies blik fløj op "Zoey... hvad laver du her" spurgte hun overrasket, så kiggede hun et kort øjeblik på de fulde mennesker. (som ikke var kommet længere end 3 skridt). hendes blik fløj tilbage til zoey. "hey det der er min dessert" nærmest råbte hun, og begyndte at væse. zoey kiggede forskrækket på hende, "vi kan da dele dem" forslog hun. "jeg fortrækker at du finder dit egen mad" væsede bonnie igen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Aug 18, 2010 6:19 pm

"Det er det! Jeg fandt dem først!" hvæsede Zoey tilbage, og kastede et blik på mændene. De havde desværre vendt om, og så på dem. Hun vendte så mod Bonnie. Zoey trak sig langsomt (i menneske tembo) tilbage, så hun kunne komme op og stå, på samme tidspunkt trak hun også bonnie op og stå.
"Se hvad vi nu har gjort!" hvæsede Bonnie.
"Okay! Du tager den til højre, så tager jeg den til venstre!" hviskede Zoey.


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 6:56 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Aug 18, 2010 6:38 pm

//Hey Bonnie? ^^ Du skal huske at indsætte Tid, Sted, Vejr, Omkring ^^ Læs eventuelt emnereglerne xD//
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeTors Aug 19, 2010 7:23 pm

bonnie tænkte lidt, og nikkede som svar. to sekunder efter lå de to mænd på jorden, drenet for blod. bonnie trak den ene af dem om på ryggen, og sprang op på taget igen. zoey fuldte efter, med den anden mand på ryggen. de landede med et DUNK, på taget. "her er der ikke nogen der vil finde dem, før et stykke tid i hverfal. zoey og bonnie fløj videre på hustagene, indtil de nåde starten af skoven. bonnie kastede sig ud fra det sidste hus, og landede i et træ. så svingede hun sig videre ind i skoven, helt ind til den lille hytte hvor hun boede. hun kiggede bagud, og så at zoey var lige i hælende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeTors Aug 19, 2010 7:54 pm

Zoey fulgte nysgerrigt efter Bonnie. hun ville jo gerne vide hvor hun skulle hen. Da Bonnie forsatte ind i skoven, tøvede Zoey lidt, men skyndte sig med. Bonnie forsatte i nogle sekunder. Da hun landede foran en hytte, tøvede Zoey meget. hun stod bare og kiggede på Bonnie. Bonnie kiggede på hende, som om hun skulle sikre sig at hun var med. Så tog hun sig sammen og spurgte: "Bor du her?"


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 6:56 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeLør Aug 21, 2010 11:22 am

Zoey så tøvende på bonnie "bor du der?" ja svarede bonnie, vendte sig, og gik ind. der var som sevandelig helt mørkt, inde i den lille hytte. den var faktisk ikke lille det så bare sådan ud, fordi det meste af huset lå under jorden. zoey så undrende på bonnie, "så slipper jeg få sollys" forklarede bonnie. de kom ind i en lille stue, der stod ikke så meget der inde, kun en sofa og en stol. det var det eneste rum der ikke lå under jorden. de gik videre ned af en lang trappe, (der ville være total umulig at se, for et menneske).
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeLør Aug 21, 2010 11:34 am

"Okay," sagde Zoey stadig lidt undrende. Der ville ikke ske dem noget hvis de gik ud i sollyset (ikke andet end at de vil begynde at glimte helt vild). Zoey gik forsigtigt ind i hytten, som om hun var bange for at ødelæge nogert. Hun forsatte (stadig forsigtigt) ned af den meget mørke trappe. Men det var jo ikke nødvendigt med lys, for de kunne jo godt se alting aligevel. Det var en af de eneste gode ting ved at være et monster!


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 6:57 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeLør Aug 21, 2010 5:08 pm

Trappen førte ned til en anden, og støre stue. bonnie gik bare rundt som hun pleget, mens zeoy gik stille. som om hun ikke vidste hvor, hun skulle gøre af sig selv. i den stue var der en hel masse ting. den træ farvet reol der stod op af den ene væg, så et kort øje blik od som om den kunne velte når som helst. bonnie gik hen og satte sig i den store sofa, der stod midt i rummet. hun sad og kiggede på den machende stol, så den dreje. DREJE, zeoy der stod lidt bag bonnie, hoppede et skridt tilbage igen. men bonnie sad bare stille og stirede på stolen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeLør Aug 21, 2010 6:19 pm

Zoey gav et hvin fra sig, da hun så stolen dreje. Hun gik baglæns indtil hun ramte reolen. Det var simpelthen for skræmmende, til at være sandt. Hun kiggede hen på Bonnie, som bare sad helt stille og stirrede på stolen, som om det var nomalt at stolene i huset bare begyndte at dreje. Zoey var ved at begynde at skrige, da stolen stoppede med ryggen til dem. Hun vil ikke nærme sig stolen, så istedet satte hun sig på gulvet, og trykkede sig op ad reolen. Så... Skikkelesen rejste sig op, og vendte sig om så man kunne se dens ansigt. Bonnie gispede! Det var en han-vampyr. Han smilte til hende. Zoey sad stadig ubevægelig, og stirrede på manden.
"Hvem er du?" spurgte hun, da hun igen kunne tale.
"Mit navn er Matthew, og jeg er Bonnies skaber. Hvem er du?" spurgte han, og vendte ansigtet imod hende.
"Jeg er Bonnies biologiske søster..." Hun gik i stå, og rejste sig op. "Det gælder mig at møde dig!" Zoey nikkede stift. Det sammen gjorde han. Bonnie bryd ud i et grineanfald...


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 6:57 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 6:29 pm

Jeg begyndte at grine, det så så komisk ud, DEN MÅDE DE PRESENTEREDE SIG SELV PÅ. "ok hvad vil du matthew?" sagde jeg lidt mere særiøst, da jeg havde grinet færdig. "jeg kom bare lige forbi, og ville lige kigge ind," svarede han med et ireterne smil på læben. "vil du have jeg skal tor på det!" væsede jeg tilbage, "nej enlig ikke" svarede han og holdte en lille pause før han fortsatte. "jeg så jer ude i byen og fyldte efter jer" det ireterne smil dåkkede op igen. Zoey der havde stået stille et stykke tid, begyndte at væse af ham. "ej deu må indrømme det var sjovt..
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 7:00 pm

Zoey kiggede fra Bonnie til Matthew. Han smilte så irriterende. Hun hvæste af ham og hans smil forsvandt.
"Pas på dig selv!" sagde han truende. Zoey hadede den trusel.
"Hvorfor så ikke tørre det irriterene smil af?" spurgte hun i et nomalt tonefald. Hans smil forsvandt helt. Zoey følte sig som vinderen, så der kom et smil til syne på hendes læber. Hun så og over på Bonnie. Hun smilte også....


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 6:58 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 7:34 pm

Bonnie var også begyndt at smile, hun kiggede over på matthew som, var på vej over til hende. Zoey så chokket til da han pludselig kyssede bonnie. "lad og gå ud og finde et måltid mere," sagde han så. bonnie smilte til ham, imens zoey nærmest blottede tænder af det hun lige havde set...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 7:47 pm

Zoey kunne ikke lagde den ting tage hendes søster. Efter to skridt var hun hen ved bonnie.
"Bonnie!? Det gør du ikke... Nej vent hyg jer jeg gå!!" Zoey villle ikke skændes, så i stedet gik hun bare. Men hun nåede kun hen til trappen. Hun standsede ved den hånlige latter Matthew kom med. Hun vendte sig om og skulle til at fare på ham, men stoppede sig selv. Hendes vrede var løbet af med hende før. Den måtte ikke gøre det igen. Så hun vendte sig hurtigt og tog det første skridt op ad trappen...


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 6:58 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 8:05 pm

"Skal du ikke med?" spurgte bonnie skuffet da hun så zoey var ved at gå. zoey vendte sig om, fløj hen til bonnie og trak hende med tilbage. "du må ikke gøre det!" sagde zoey, hendes vrede var ved at, løbe af med hende. "hvorfor ikke?, vi skal bare ud at spise" svarede bonnie. "det ser ikke ud som om han bare vil spise, væsede zoey så højt at matthew og alle andre på 5 miles omkrids kunne høre det. bonnie begyndte at grine, "zoey han kan ikke gøre mig noget!"
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 8:42 pm

"Åhh Bonnie, det må du ikke sige. Han er lumsk! Lumsk sige jeg dig. Bonnie jeg vil ikke lagde dig være i det dræbes hænder!" sagde Zoey uden at tænke over det. Matthew begyndte at grine ad hende.
"Hey! Du skal ikke grine af mig!!!" hvæsede hun af ham, og sendte ham et dræbe blik.
"Du er jo en dræbe søde," sagde han, og grinte endnu højere.
"Oh.... Det var ikke det jeg mente," sagde hun flovt. Hun trak Bonnie med vidre.
"Er du bange for mig?" Han afbrød Zoeys flugt forsøg.
"Nej! Jeg... Øhm jeg er nervøs. Det er jeg sikre på du aldrig viser!"
"Zoey tag det roligt," sagde Bonnie....


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 6:58 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:21 pm

"Tag det nu roligt zoey," sagde bonnie med en dyb stemme. "ja du burde lytte mere til bonnie" sagde matthew som en side bemærkning, inden zoey nåede at svare. "Bonnie han er lumsk siger jeg jo," sagde zoey endnu en gang. bonnie gav et blik fra sig der sagde at hun var lige glad, hun var efter hånden træt af at høre den sætning. "jeg går med ham" sagde bonnie bestemt og vendte sig mod matthew, han smilte til hende og der efter sendte han et håndeligt smil til zoey.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:31 pm

"Bonnie jeg vil ikke miste dig igen til ham! Kan du huske hvad der skete vidst? Jeg så dig ikke i to måneder. Og nu er det to år siden vi så hinanden sidst! Hvad bliver det næsten to tusine år? Vil du have jeg skal miste dig igen?" spurgte Zoey nedtrykt.
"Ja det er det måske? Måske har hun valgt at slutte sig til mig igen!?" Sagde Matthew, og så hen på Bonnie. Bonnie kiggede fra den en til den anden....


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 6:59 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:56 pm

Bonnie kiggede fra den ene til den anden, hun stoppede ved zoe. " min kære søster
du midster mig ikke!" insisterede bonnie. "kom tag med os" zoey kastede et skræmt
blik lige i øjne på bonnie, "glem det, aldrig" væsede zoey. matthew stod som om det
intreserede ham, men bonnie der kendte ham bedere end nogen anden, vidste godt
at han bare ventede på en afgørelse. "lad os nu bare gå ud æde et par folk, så få du det bedere!"
zoey tænkte helt vildt, det tog dog kun et sekundt at finde et svar. "nej" "som du vil" svarede bonnie,
"men du skal ikke holde mig tilbage fra den saftige detalje." matthew gik hen og tog hende i hånden,
"du låser selv efter dig" sagde matthew i en hår tone. "nej jeg gør ikke for jeg lader jer ikke gå, og jeg
har jo helder ikke en nøgle." "du behøver ikke en nøgle!" afbrød matthew. zoey var helt rød i hovedet,
"hvis du tror du bare kan nare mig og stikke af med min søster, så tager du fejl." det røj ud som et
anlæg, der lige var blevet tændt med fuld gas.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 11:06 pm

Matthew slap bonnies hånd klar til at springe på Zoey. Zoey stirrede forskrækket da han sprang, men fandt hurtigt sig selv. Hun sprang op ad trapperne og ud af døren men, nåede ikke længere. Matthew havde indhentet hende. Han vælgtede hende.
"SLIP MIG" SLIP MIG!" skreg Zoey, da han fik fat i halsen på hende. Hun så Bonnie gøre sig klar til at springe på han, men Zoey fat sin mund så langt ned til at hun kunne bide ham. Han skrig og slap hende....


Sidst rettet af zoey Lør Sep 04, 2010 6:59 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 11:39 pm

Bonnie sprang på matthew så snart zoey var væk, hun kastede ham ind i et træ. "du kan lige våge
på at røre min søster" væsede hun. men matthew tog hævn, han væltede hende og satte sig på
hendes mave, så hun ikke kunne komme op. zoey kom sig hurtigt og var på benene igen. hun så
chokket til da matthew havde taget kvælertag på bonnie, men istedet for at kvæle hende begyndte
han at kysse hende. bonnie gjorde ikke modstand, men trak ham nærmest tættere på. zoey troede
ikke sine egne øjne, han havde lige prøvet at kvæle hende og nu sad han bare og kyssede hende.
og va`være var, hun gjorde ikke modstand. "tak få kampen" sagde matthew pludselig og gik. bonnie
rejste sig op og zoey fløj hen til hende, "hvad har du gang i? han prøvede at dræbe dig!" skreg hun.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:15 am

"Hvad har du gang i? Han prøvede at dræbe dig!" Skreg Zoey, af Bonnie. Men Bonnie lyttede ikke. Det var som at tale til en dør, men bare værre for det var en levende dør.
"Bonnie!? Okay hun er blevet vanvigtig. Min søster er blevet vanvigtig, takket være en psyko-vampyr." Zoey snakkede hysterisk til sig selv, mens hun gik frem og tilbage ved siden af Bonnie. Men Bonnie stoppede hun.
"Han kyssede mig!"
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 6:19 pm

"han kyssede mig!" sagde bonnie nærmest helt smiret, hun havde glemt alt om Zoey.
"bonnie!? skreg zoey og ruskede helt vildt i hende, "han kunne have brækket nakken
på dig!" zoey prøvede at beherske sig, "lad os gå indenfor" tilbød hun. "nej jeg VIL
have mit mad" væsede bonnie og sprang op i et træ, zoey sprang efter for at stoppe
hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeMan Sep 13, 2010 1:24 pm

"Bonnie hvad går der af dig? Du er jo helt fra den!" Skreg zoey efter hende. Bonnie forsatte ind i byen, og stoppede på et hus tage, over tre piger - på aldre med Zoey menneske år - og to mænd - Måske 18 år. Bonnie sprang ned på gaden, og landede lydløst på jorden. Zoey landede bag hende.
"Bonnie gør det ikke! Jeg beder dig gør det ikke! Vi kan tage ud i skoven, og jage der? Du må ikke gøre det! Jeg forbyde d..."
"NEJ!" skreg bonnie.
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeMan Sep 13, 2010 6:07 pm

"Jeg forbyder d..." "nej" råbte jeg, "det er min desert! den skal du ikke tage
fra mig!" zoey kiggede uforstående på bonnie, "bonnie..." skreg zoey, men
det var for sent bonnie stod nu omgivet af 4 lig. "bonnie.." prøvede zoey
igen med en stille tone, bonnie kiggede op og afslørede den store blod plet,
der sad rundt om hendes mund. "du kender mig ikke mere zoey, jeg er ikke
som dig mere..."
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeMan Sep 13, 2010 6:35 pm

Zoey kiggede såret på hende, men hun vidste hvordan hun skulle klare det. Hun løb om bag det sidste offer. Det var en af pigerne. Hun lå og hulkede på fortovet.
"Du vover..." hvæsede Bonnie, men Zoey ignorrede hende.
"Tag det roligt! Det vil ikke går ondt! Det lover jeg!" hviskede hun til pigen. Pigen så på.
"Lover du det?" Spurget hun med dirrende stemme.
"Det lover jeg!" Zoey tog fat med begge hænder om pigens hoved, og gav et hurtigt ryk, så pigen brækkede nakken.
"Så kan du tage hende hvis du vil," sagde Zoey og rejste sig op. Hun så på Bonnie. Hun stirrede med store øjne på Zoey...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeMan Sep 13, 2010 10:01 pm

"Hvad laver du?" spurgte bonnie vredt, med store øjne.
zoey kunne ikke udelukke et smil, "du dræbte mit mad!"
bonnie skulede ondt til zoey, "tag hende så" forlangte
zoey sagte. "gør det selv zoey" væsede bonnie, "tror du
det er så vigtigt mere?" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeMan Sep 13, 2010 10:11 pm

"Bonnie du ved godt at det er kun når jeg ikke kan styrer mig, jeg gør det!" Sagde zoey.
"Og nu forlanger jeg at du tager hende!" komanderede Zoey. Bonnie kiggede forskrækket på hende.
"Bonnie prøv lige at tænk på alt det varme saftige blod der er i hende. Det er jo stadig varmt! Tag hende..." lokkede Zoey. Det var en af de nemme ting. At lokke. Zoey kunne se lysten i Bonnies øjne være gang hun sagde blod.
"Tag hende, og drik det hele. Det hele vil være dit. Det vil dit blod og dit alene!" Lokkede Zoey....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeTirs Sep 14, 2010 9:36 pm

Bonnie var lige ved at knække, hun blottede tænderne. "nej" skreg bonnie og
vændte sig om, "jeg drikker ikke dødt blod!" hoppede op på taget af det
nærmeste hus, og ned i en gyde på den anden side. der sad hun nu på hug,
på jorden, med hovedet indtil vægen. "bonnie" spurgte zoey lidt nærvøs, "hvad"
svarede bonnie med endnu et spørgsmål. "kig på mig bonnie!" forlangte hun,
jeg drejede mit hovede langsomt. "hvad er der galt? bonnie?" hun brød ud i grin "der er ikke noget galt zoey, jeg drikker bare ikke dødt blod!" svarede hun...


Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Sep 15, 2010 8:10 pm

Zoey så mistænktsomt på bonnie. Så bryd hun ud i grin. Bonnie så forvirret på hende.
"Hvad er der?" sprugte hun forvirret. Zoey satte sig ned og grinte videre.
"Bonnie... du kan da ikke..." Zoey kunne ikke sige mere af grin. Bonnie rykkede uroligt på sig. Zoey stoppede brat. Hun kom i tanke om hvad der var sket. Bonnie så sig rundt...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeLør Sep 18, 2010 6:46 pm

"Hvad er der" råbte bonnie så, endnu mere forvirret end før. zoey sad muse stille et øjeblik, men svarede ikke på spørgsmål. bonnie rejste sig, "hvad skal du?" spurgte zoey. " ikke noget jeg, går bare ud og finder matthew!" svarede bonnie, og vendte sig med et hånligt smil. "nej er du sindsyg?!" råbte zoey, efter bonnie. bonnie smilte til sig selv, før hun vendte sig mod hende igen. hun vidste at det ville få zoey til at gå AMOK!
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeLør Sep 18, 2010 8:06 pm

Zoey var ved at blive hidsig igen. "En, to tre..." Hun talte til ti to gang.
"Okay Bonnie, gør det bare! Jeg er ligeglad!" Zoey smilte forstående på Bonnie. Hun havde lært at styrre sit temprement, efter alle de års træning. Bonnies hånlige smil ændrede sig, til noget der lignte: overraskelse, forskrøkkelse og en lille smule frygt. Zoeys smil blev større, Og hun nikkede mod nord. "Følg efter ham!" Insisterede hun. Bonnie vendte sig om igen. Zoey følgte en stor trang til at stoppe hende, men modstod den...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeLør Sep 18, 2010 10:17 pm

Bonnie løb mod nord, som zoey så gerne ville have. hun var ikke sikker på zoey mente det, men løb aligevel. matthew var ikke svær at finde, de tog hjem til ham efter endnu et måltid. mit i et kys støtte zoey ind i noget udenfor som afslørede hende, hun var listet efter dem. bonnie gik ud til hende, "hvis du vil ind siger du bare til," der var ingen der svarede. "zoey jeg kan høre lige så godt som dig, og jeg er ikke dum!" zoey kom frem i mørket...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeLør Sep 18, 2010 10:49 pm

Zoey kom ud af mørket. "Jeg skulle bare.... bare se om du var okay.... Du kender mig Bonnie." Hun smilte lidt for sig selv. "Nå, er du okay?" spurgte Zoey. Bonnie smilte til sin nysgerrige søster... Zoey kiggede lidt forbi Bonnie, og så en meget vred Matthew i baggrunden. "Undskyld jeg forstyrrede! Jeg gå igen!" Zoey kiggede bekymret på Bonnie men vendte aligevel om, og modstod trængen til at hulke højt...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeLør Sep 18, 2010 11:54 pm

"vent" råbte bonnie til zoey, en let væsende hørtes bag dem. "lige et øjeblik" sagde bonnie og smilte til zoey, så fløj hun ind til matthew. matthew var rasende, men bonnie virkede ikke som om det over hovede rørte hende. hun tog hurtigt kvælertag på ham, og væsede vildt. "du skal aldrig generer min søster igen!" zoey stod og lyttede og der voksede et smil på hendes læber. "drop smilet zoey!" forlangte bonnie, det fik zoey til at spjætte.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeSøn Sep 19, 2010 9:43 am

Zoey blev forskrækket. Hun kiggede væk, for hun kunne ikke skjule den glæde Bonnie gav hende, ved at både råbe/hvæse og tag kvælertag på ham. "Hun forstyrre!" hvæsede Matthew. Det var så højt at Zoey smil forsvandte. Hun tog et skridt frem, vendte hovedet om døren, gik i angribsstilling og hvæsede højt, da hun højt et højt BANG. Døren var lukket sig. Zoey gik i panik. Matthew havde Bonnie derinde, og der var helt stille.
"DU RØR HENDE IKKE!" Skreg Bonnie....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeSøn Sep 19, 2010 12:51 pm

DU RØR HENDE IKKE!" skreg bonnie, matthew væste vildt. zoey bliv mere og mere bekymrede for bonnie, så hun åbnede døren. "BONNIE HVA.. IKKE KYS HAM..!" bonnie fløj om bag zoey, "vi er færdig.. kom så" zoey flippede på bonnie, "hva.. hvorfor gjorde du.. særiøst du.. BONNIE DET ER FORKERT!" bonnie begyndte at kede sig "er du færdig?" spurgte hun så..
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeSøn Sep 19, 2010 1:23 pm

"Nej! Hvad i alverden har du gjort. Din...." Zoey var ved at spring på Matthew, men Bonnie stoppede hende. "Nej Zoey!" sagde hun bestemt. Zoey tænkte sig om en gang, og så hvad hun var ved. "Du har ret! Kom Bonnie!" sagde hun og tog fat i Bonnie's hånd og trak hende af sted...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeSøn Sep 19, 2010 2:12 pm

bonnie gik med hende, "har du et hjem?" spurgte bonnie. "ja selvfølgelig" svarede zoey forvirret, hun forstod ikke hvad bonnie mente. "må jeg se det?" zoey niggede "når.. ja" de gik igennem skoven...






//Syndes selv du skulle skrive hvor det lå XD//
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeSøn Sep 19, 2010 3:18 pm

//Nu bliver du overrasket ^.^//

Zoey og Bonnie skød genvej gennem. De løb helt indtil byen. Bonnie var forvirret. Zoey forsatte ned ad en gade. Hun gik hen til en lejlighed, og vendte sig for at se om Bonnie var med. Ja det var hun. Men hun vuderede Zoey. "Ja, jeg bor her!" sagde Zoey, med et smil. Hun gik ind ad døren. " Kom nu Bonnie!" sagde hun, og gik op ad trappen. Hun forsatte op til 5 sal. Hun gik hen til dør der stod: 'Zoey Black Bird.' Hun vendte sig og så på Bonnie. Bonnie kiggede på skildtet med Zoey's navn på...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeTirs Okt 05, 2010 10:13 pm

Bonnie forstod det ikke helt, "hvordan kan du bo så tæt på mennesker?" spurgte hun "bliver du slet ikke TØRSTIG?!" zoey stod lidt og tænkte "hmm.. det er ikke så slemt svarede hun så. zoey åbnede døren og gik ind, bonnie fuldte efter hende. det så ud som en nomal menneske lejelighed, bonnie blev helt forvirret "det kan du da ikke mene!" et øjeblik så zoey sårede ud, men hun rystede blikket af sig...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 3:05 pm

Zoey var såret, men så tog hun sig sammen.
"Bonnie det er en af fordelene ved at drikke dyreblod," sagde hun, med et smil. Hun holdte sig mest til det, men nogen gange går det galt.
"Som sagt gik det galt for mig idag," sagde hun, og træk på skulderne. Bonnie rystede på hovedet.
"Det kan du da ikke mene!" sagde hun, og så underende på Zoey.....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 5:37 pm

Bonnie var ude af sig selv dyreblod det kunne hun ikke mene! hun troede ikke hendes ejen søster var gået over til dyr. zoey kunne se det i bonnies øjne, hun var ikke vild med det. "Åhh slap dog af bonnie, det er jo ikke lige frem en familie tradison" bonnie var ved at gå ud af sit gode skind, men så beherskede hun sig og sagde "det er dit ejet valg men menneskeblod smager meget bedre, og du vil jo gerne have det."
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 7:40 pm

Zoey rystede på hovedet.
"Bonnie det er det samme som kanibalime! Tænk på det som jeg gør, de er det vi engang var," sagde hun, og prøvede virkelig at forklare det for sin ejen søster. Hun satte sig ned, og igen virkede hun virkelig mennskelig.
"Søde skat," begyndte hun, men bonnie afbryd.
"Hvorfor sætter du dig ned Zoey? Det behøver du jo ikke!" sagde hun uforstående....
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 8:01 pm

"Hmm.. en vane" svarede zoey, bonnie sendte hende et blik der stadig var uforstående. "jeg vil være mere menneskelig" sagde hun, bonnie begyndte at væse. hun løb ind i zoey, væltede stolen (og alt andet i nærheden) og skubbede zoey op af vægen. "HVOR VÅGER DU, HVEM FORVANDLEDE DIG? DET GJORDE JEG! MIG!" råbte hun. bonnie var vred nu "JEG REDE DIN RØV, JEG GAV DIG DENNE GAVE DIN UTAKNÆMMELIGE SKID" zoey var skræmt fra vid og sans, hun pressede sig tæt op af vægen...
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 8:25 pm

Zoey blev så forskrækket at hun ikke anede hvad hun skulle gøre. Så tog hun sig sammen.
"BONNIE JEG ER IKKE UTAKNEMMELIG! JEG ER BARE IKKE TILFREDS!" råbte hun, og bonnie blev lige så forskrækket som Zoey havde været. Zoey skubbede bonnie tilbage, så hun fald nu i sofaen. Så løb hun (i Vampyr fart) hen og lukkede og låste døren.
"Bonnie skal du høre efter!" Hun satte sig på gulvet foran døren.
"Kan du huske, at du ikke kunne huske noget efter din forvandling?"
"Ja" svarede Bonnie surt.
"Godt! du kunne ikke huske hvem jeg var. Du overfaldte mig for at få mad, men da jeg gik i panik og råbte dit navn, opdagede du at du rent faktisk kendte mig. Du forvandlede mig kun for ikke at miste mig! Jeg kender dig Bonnie! Jeg kan ikke komme videre! Jeg vil ikke være her! Jeg bliver..... Jeg bliver aldrig, og jeg gentager aldrig gammel. Jeg forbliver sådan for evigt, det gør du også, du har bare aldrig set det på den måde har jeg ret?" spurgte hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeTors Okt 07, 2010 7:16 am

Bonnie var chokket "skulle det ikke være en god tig?" spurgte hun, "bonnie jeg vil ikke
miste dig! jeg vil bare være mere menneskelig." bonnie kunne ikke forstå det men, faldt
ned. der sad de så og snakkede i to timer eller mere, underligt nok uden at skændes mere.
bonnie strakte sig, "jeg går hjem nu.." sagde hun, "hvad skal du?" spurgte zoey. "bare ud på en lille morgen mads tur... inden solen står op"
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeTors Okt 07, 2010 12:31 pm

Zoey kiggede ned. Hun sad stadig foran døren.
"Bonnie må jeg ikke nok vise dig mit liv, inden du går og jeg ikke ser dig i lang tid. Måske vil du syntes om det. Jeg beder dig kun denne ene gang, om at se mit liv som en anden," spurgte hun, og så bedende på Bonnie. Bonnie sukkede.
"Så okay da, men kun denne ene gang!" sagde hun bestemt.
"Det lover jeg! Men det indgår i at vi bliver her til det er helt lyst. Vi skal nemlig ud." Zoey rejste sig og gik hen til vinduet og kiggede ud.
"Godt! Det bliver overskyet," sagde hun, og gik tilbage til Bonnie...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitimeTors Okt 07, 2010 3:50 pm

Bonnie havde igen anelse om hvad det var zoey ville, og var så træt af at diskutere så hun fulgte bare med. zoey gik ned på vejen, over gaden og videre hen over gresset på den anden side. men bonnie i hældene selvfølgelig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dessert på gaden.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dessert på gaden..   Dessert på gaden.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dessert på gaden..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: