Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sandslot

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 7:19 pm

Sted: La Push strand
Vejr: Skide godt for en gangs skyld
Omgivelser: Folk er taget på stranden i dagens anledning
Tid: Midt på dagen.
Påklædning: http://www.asia-manufacturer.com/propicture/a38/28081/pb_l3e51168853069.jpg

Benji sad på sit håndklæde og stirrede som i trance på det lille sandslot hun netop havde bygget. Hvis man da kunne kalde det et sandslot. Det var en bunke sand hun havde formet som en firkant, udhulet i midten (gårdspladsen), og med sølle forsøg på at lave tårne, med en meget smal voldgrav omkring sig. *Din fantasi er meget død Benji* Fortalte hun tørt sig selv og smed sig om på ryggen imens hun så op på den blå himmel hvor solen brændte varmt. Eller det var da varmt i forhold til at det var Forks. Nogle optimister der nok ikke havde været uden for byen længe, mente at det ligefrem var varmt nok til at gå i havet, men det kunne syv vilde heste, pest og kolera ikke få Benji til. Hun syntes faktisk det var en smule køligt. En dreng var løbet forbi hende, og ikke nok med at han sprøjtede sand ud over hende, så trådte han også hende nydelige sandslot. Hun rynkede brynene, men han var væk før hun nåede at sige noget. "Møgbarn" mumlede hun for sig selv, og begyndte på et nyt primitivt sandslot.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 7:33 pm

Jake havde netop taget afsked med en kammerat, og gik nu rundt lidt for sig selv, nød vejret, og betragtede vandet og menneskerne der var på stranden. Han holdt lidt øje med den unge pige der sad og byggede sandslot, for han havde ikke set hende før, hvilket var usædvanligt. Han kendte de fleste der kom på stranden. Han så også den lille dreng, der kom moslende igennem hendes sandslot, og kunne ikke lade være med at smile hurtigt. Det var totalt kliché. Man var netop færdig, og så kom der en møgunge og smadrede det.
Han gik hen til hende.
"Ja, de er ikke til at styre, hva'?" Sagde han, og hentydede selvfølgelig til drengen der havde smadret hendes slot.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 7:39 pm

Hun smilede kort og så op på drengen der snakkede til hende. Hun blev en smule overraskket over hans latterligt veltrænede overkrop. En rigtig typisk La Push hardcore bad boy.
"Næh, dem er der sq ingen der har styr på" Svarede hun med et hurtigt grin, velvidende om hvad han hentydede til, men også bevidst om at hun selv snakkede om La Push'es hardcore bad boys. Hun lagde en sidste hånd på sit mesterværk, ved at placere en muslingeskald midt i gården. *Så er der da ikke nogen der kan bruge den* tænkte hun ironisk.
"Du skygger for solen" informerede hun ham kort om, men kunne ikke holde et smil tilbage "Så tag dig en plads, det her er en meget lukseriøs plads. Tyve procent ekstra sand og alt muligt" Hun grinede kort. Hun havde da ikke noget imod at nyde en smule overkrop i en halv time eller noget. Og han var jo hernede for at blive gloet på... ik? Hun grinede indeni, overrasket over sin munterhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 7:47 pm

//Jeg har aldrig sagt at jeg rendte rundt i bar overkrop! XD Men okay, nu da du gerne vil overbeglo min lækker-hed, så lad gå xD //


Han grinede af hendes kommentar, og trak på skuldrene.
"Beklager frøken. Men okay, jeg snupper den plads dér." Han betragtede sandslottet lidt endnu, inden han satte sig. Han havde ikke selv tålmodighed til den slags, og desuden ville det se lidt underligt ud, hvis en på hans størrelse og alder, pludselig satte sig ned og gav sig til at bygge sandslotte.
"Pas nu på at jeg ikke sætter mig i dit slot." Sagde han ironisk, og dumpede så ned ved siden af hende, uden at røre slottet selvfølgelig.
"Jeg hedder Jake," præsenterede han sig venligt, og smilede så sit skæve smil til hende. "Og hvad hedder du så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 8:19 pm

//Tsk, det kunne man sq da også se gennem en trøje. Og når varulve nu har det så varmt, er det sq da kun 1 + 1 = 2 at de ikke gider at rende rundt og monster svede i fuld sol, og ødelægge trøjen når de forvandler sig. DURH du ville være en mærkelig varulv hvis du ikke havde trøje på, nårh. ;b ///


Hun grinede "Du kan lige vove på at sætte dig i mit sandslot, så skal jeg nok komme efter dig!" truede hun med lynende øjne, der samtidig blinkede lystigt.
"Whazzup Jake, jeg hedder Benjina, men vær sød at kalde mig Benji, eller et eller andet" Hun så pludselig enormt bedende ud, og hun sænkede sin stemme ned til en lille hemmelighedsfuld hvisken da hun sagde: "Benjina lyder som en lesbisk pige der har skiftet navn via nummorlogi. Det er forfærdeligt!" Hun kneb sine læber sammen og så på ham med store øjne, som om det var verdens største hemmelighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 11:21 am

//SÅ fik man lige den! xD Hahahah xD //

"Så skal jeg nok lade være," smilede han. "Jeg ville nødig have sådan et rasende pige-barn efter mig. Jeg kunne jo komme til skade." Grinede han muntert.
Jake kunne ikke lade være med at le, da hun fortalte ham "hemmeligheden", og han øjne skinnede muntert.
"Det har du ret i Benji," smilede han. Så sænkede han også stemmen, og hviskede: "Jeg skal nok lade være med at kalde dig Benjina så."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 12:21 pm

Benji nikkede overbevisende "åååh ja, du kunne komme til skade" sagde hun og så sigende på ham. Så grinede hun og ruskede lidt op i sit hår. "Det er jeg glad for, og så hold det for dig selv" Hun blinkede til ham og så op i den blå himmel.
"Det er et højest usædvanligt vejr for den her by" bemærkede hun med et skævt smil, da hun kom til at tænke på hvordan hun havde tilbragt hele sin barndom med at vandre rundt i sølet og blive helt våd. Hun havde været ved at gå ud af sit gode skind!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 1:45 pm

Han nikkede alvorligt, med et glimt i øjet.
"Ja, for du ser vildt barsk ud!" Han lod som om han gøs.
Han smilede, og kiggede også op i den pæne, blå himmel. Det var alt for sjældent at man fik den at se. Selv havde han nu ingenting i mod regnvejr, men det var da rart med noget sol, bare engang imellem, så man kunne få noget D-vitamin.
"Ja, det må du nok sige! Det er rart med lidt ophold i regnen. Ellers ender det bare med at vi drukner," bemærkede han muntert, og kiggede på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:14 pm

Hun så eftertænksom ud ved hans bemærkning. "Alt er ikke som det ser ud til..." sagde hun så med et mystisk smil og et fjernt blik. Som om hun var i en verden inde i hovedet sad hun stille lidt og stirrede frem for sig. Så rettede hun atter opmærksomheden imod ham. "Så må vi hellere gå igang med at bygge en ny Noahs Ark imens det stadig holder tørt" jokede hun og lo sagte. "Så ville det bare ikke være Noahs Ark. Det ville være Jake og Benjis ark!" Hun smilede stort ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 5:05 pm

"Nej, det har jeg efterhånden erfaret!" Sagde han tørt, men smilede så. Han kom bare til at tænke på varulvene og vampyrerne. Verden var så sandelig ikke hvad den så ud til. For et almindeligt menneske, ville det være noget af et wake-up-call, hvis de fandt ud af det hele.
Han grinede ved hendes ord.
"Det kan jeg lide! Så skulle vi bestemme hvem der skulle med! Også hvilke dyr der skulle med. Er vi ikke enige om, at alt hvad der suger blod, for ikke lov til at komme med!" Han klaskede en myg der netop havde sat sig på hans arm, og forestillede sig at det var en vampyr. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 5:14 pm

Hun rystede på hovedet med et stort smil "Nej vi skal ej!" sagde hun og strøg det hår væk fra ansigtet der var faldet ned over det. "Det ville fuldstændig ødelægge den naturlige balance! Myg er også en slags skabninger!" Hun mærkede den gamle veganer boble op i sig, som hun for længst havde måtte gemme væk, fordi at det havde været fuldstændigt umuligt at overholde de sidste år. "Men så ville vi være de eneste mennesker der kom med jo." Hun blinkede drillende til ham "Er du klar på at befolke kloden sammen med mig?" spurgte hun, men kunne knapt få frem, fordi hendes stemme boblede over af grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 5:22 pm

Han surmulede komisk.
"Ej helt ærligt! Man kan altså ikke engang kalde myg for skabninger! De er mere bare nogle...." Han tænkte sig om i noget tid. "eksistenser!" Afsluttede han, da han fandt et passende ord. "De burde udryddes!" Sagde han så, gravalvorligt.
"Jeg kan lide den tanke!" Grinede han til hende. "Men det ville ikke være nogle fuldt ud fungerende mennesker, for vores børn bliver jo nødt til at få børn sammen, så det bliver noget værre indavl. Gad vide hvordan Eva og Adam gjorde?" Lo han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 5:30 pm

"Tjaeh... Mennesker ødelægger kloden fuldstændig, men alligevel er der ingen der mener at de burde udryddes" Gav Benji igen, med et udfordrende smil. En rask lille diskution var altid kærkommen hos hende.
"Tjaeh. Så er der da ingen der kan beskylde os for ikke at have prøvet" Hun grinede højt og længe. Han gjorde hende i godt humør. Eller også var det bare vejret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 5:35 pm

Han smilede skævt til hende. Mon hun var sådan en rigtigt klima-og-miljø-fikseret pige?
"Du har ret, menneskerne er nogle møgdyr, men hvad skulle man gøre, hvis de ikke var der? Så ville det da også være lidt deprimerende." Han lagde selv mærke til sin lille fejl. 'De' i stedet for 'vi', men han regnede ikke med at hun lagde mærke til det. Hvis hun gjorde, var det jo bare en talefejl!
"Det er sku' rigtig nok!" Han lo også selv, smittet af hendes glade latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 5:43 pm

Hun smilede skævt "Det kunne godt blive lidt svært at være deprimeret hvis menneske arten ikke eksisterede. Så ville man jo heller ikke selv eksistere." Som sædvanligt fik tanken det til at løbe hende koldt ned af ryggen, og skabte et sort hul i maven. Hendes smil forsvandt. Eksistentielle spørgsmål og det at eksistere var begreber som hun havde det enormt svært ved.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sandslot Empty
IndlægEmne: Sv: Sandslot   Sandslot Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sandslot
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: