Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Te drikkeri! :D - Aaron

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Te drikkeri! :D - Aaron Empty
IndlægEmne: Te drikkeri! :D - Aaron   Te drikkeri! :D - Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 11:56 am

Dato ;; Onsdag d. 21 Juli 2010.
Årstid ;; Sommer.
Sted ;; Ved Emilys hytte ude i skoven, nær grænsen mellem Reservatet og forks.
Tid ;; Eftermiddag.
Vejr ;; Stille vind, men ellers lunt.
Omgivelser ;; Emily.

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Emily sukkede tilfredst da den varme, aromaduftende væske, løb ned igennem hendes hals, og opvarmede hendes allerede febervarme krop. Hun stragte sig stille, før hun gik over til sin sofa, og satte sig. Noget kildede i hendes næse, og hun genkaldte sig billeder af den vampyr, der havde siddet i den sofa. Emily rynkede svagt på næsen og sukkede. Hvorfor skulle igler også stinke sådan. Det var da slet ikke til at holde ud. Hun trak let på skuldrene, og rystede billederne af ham væk igen. Det var skønt at være hjemme, og det kunne iglerne ikke ødelægge. Emily tog endnu en tår af den skoldhede te, og smilede svagt. Det hele var bare så underligt. Hun gad vide hvor mange nye varulve der var kommet, siden hun var gået. For antallet af igler var da steget drastisk. Hun bed sig let i læben, og tænkte på hvorvidt de kunne holde traktaten kørrende. Det lød til at der snart skulle blive krig. Vampyrerne var begyndt at afslører deres hemmeligheder til nogle få mennesker, og der var ingen der rigtigt gjorde noget. Emily trak på skuldrene. Det var jo ikke hendes ansvarsområde længere, huskede hun på, og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Te drikkeri! :D - Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Te drikkeri! :D - Aaron   Te drikkeri! :D - Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 12:07 pm

Aaron havde vandret formålløst rundt i reservatet, han søgte ikke nogen og der var heller ikke rigtigt nogen der henvendte sig til ham. Da han kom fordi Emilys hus måtte han dog stoppe op, han undrede sig over at døren stod åben, ingen havde nemlig været så venlige at fortælle ham at hans barndomsveninde var kommet hjem. Han gik med let hævede bryn og rynket pande op til døren og trådte inden for, "Hallo?" råbte han med let knurrende stemme. Han gik ned langs gangen og kom forbi stuen, han så hende dog ikke i første omgang men opfangede lugten af vampyr, stanken. Aaron gik derfor tilbage og kiggede ind i stuen, hvor han, til sin store overraskelse, så Emily sidde. Han stoppede op og måbede let, "Velkommen hjem?" Sagde han stadigvæk måbende og lænede sig op af dørkarmen i det et smil gled over hans læber.
Aaron havde en sort, åbenstående skjorte på, med afrevene ærme, lyse, slidte cowboybukser der gik ham til knæene og et par hvide kondi sko på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Te drikkeri! :D - Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Te drikkeri! :D - Aaron   Te drikkeri! :D - Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 12:17 pm

Emily lyttede efter endnu engang. Havde hun ikke hørt nogen råbe? Hun rynkede øjenbrynene og kløede sig let i håret. Og så ramte lugten hende. Hun havde ikke lagt mærke til den, gennem stanken af vampyr, men kunne nu, til sin fryd, sætte fingre på at der duftede af varulv. Hun smilede svagt. Hvem mon det var? Da det velkendte ansigt viste sig, glippede hun med øjnene og snappede efter vejret. Hendes hænder begyndte svagt at ryste, hvilket resulterede i at hendes te skvulpede øver. "Aaron!?!?" Udbrød hun hæst og sprang op af sofaen. Emily lagde armene om Roon og gav ham et knus. "Ååårh! Det er godt nok lang tid siden" udbrød hun og stirrede på ham."Og noget siger mig at du er blevet meget højere" Mumlede hun irriteret, for hun blev nødt til at kigge opad for at se ham i øjnene. "Mannn. Nu var jeg lige så glad for at være den højeste af os to" smilede hun og krammede ham igen. "Det er godt at se dig" hun grinede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Te drikkeri! :D - Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Te drikkeri! :D - Aaron   Te drikkeri! :D - Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 12:45 pm

Aaron smilede lidt bredere da hun kom hen i mod ham, han lagde armene om hende og trykkede hende blidt ind til sig. Han grinede og rettede sig let op "Og stærkere.." Blærrede han sig med et smil og slap hende så forsigtigt- Han kunne slet ikke holde op med at smile, så glad var han for at se hende. Han tog i mod det næste kram og slap hende ikke denne gang, hævede hende i stedet et par tommer op fra gulvet af og kyssede hende venskabeligt på kinden. "I lige måde smukke, jeg har savnet dig!" Sagde han og slap hende så endeligt, lod hende forsigtigt dale ned på jorden. Han rynkede let på næsen og så sig omkring i stuen, hvorfor stank her sådan?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Te drikkeri! :D - Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Te drikkeri! :D - Aaron   Te drikkeri! :D - Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 12:55 pm

Emily grinede muntert. Hvor var det dejlit at se ham igen. Det gav hende sådan en hjemlig følelse, og mere af det tomme hul i hendes mave, blev udfyldt. Hvor havde hun savnet ham. "Arrh! Bare fordi man pludselig ikke er alfa mere, så skal man mobbes" Grinede hun og smølfesparkede ham på panden. Hun kyssede smilende tilbage på hans kind og rodede lidt i hans hår. "Well jeg har savnet dig mest" sagde hun barnligt og grinede let. "Kunne jeg byde på te?" Hun smilede skævt. Emily havde elsket te siden hun var helt lille. Hun afskyde kaffe, og elskede te, hvilket ellers var underligt, når hun nu havde familie i frankrig. "Hva.. Ved nu noget om nogle af de andre?" Spurgte hun stille og kiggede på ham. "Jeg har ikke helt set andre, som os, end dig." hun rynkede på næsen. "Og min næse siger mig at antallet af igler er stingende" hun skulede til sig sofa og kom til at grine da han rynkede på næsen. "Ja. Mit hus stinker af vampyr" Sagde hun og trak på skuldrene. "Måske er det ikke så klogt at invitere vampyrer indenfor" mumlede hun og trak uskyldigt på skuldrene. "hvad ved jeg.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Te drikkeri! :D - Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Te drikkeri! :D - Aaron   Te drikkeri! :D - Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 1:08 pm

Aaron lo af hende og nikkede voldsomt, selvfølgelig skulle hun mobbes. Han havde alt missundet hende grænseløst, han ønskede så inderligt at blive alfa, "Ja selvfølgelig skal du mobbes!" Svarede han med et grin og blinkede drillende til hende. Han rakte tunge af hende efter hun havde placeret smølfesparket i hans pande, rystede voldsomt på hovedet af hendes påstand "Niks, jeg har savnet dig mere!" Sagde han med højtidelig stemme og smilede glad til hende. Det store hul der var kommet efter hun var rejst, var langsomt ved at blive fyldt ud igen og det passede ham godt.
Aaron rystede voldsomt på hovedet "Har du stadigvæk ikke lært at drikke ordenligt, hvorfor skal du absolut drikke dét dér plantesaft?" Vrængede han leende, selv kunne han hverken udstå te eller kaffe, han brød sig ikke om varme drikke i det hele taget. Han trak let på skulderne "Tja, altså.. Det er vidst rimeligt normalt det hele.." Svarede han tøvende, han vidste bedre - men det kunne han ikke tillade sig at fortælle Emily, som jo heller ikke vidste at han var blevet indviet i koblets inderkredse og derfor fik de samme informationer som sin far, nu. "Nah, de andre opholder sig ikke så meget i reservatet når det er så godt vejr, som det har været her på det sidste.." Mumlede han og nikkede bekræftende, der var kommet flere vampyrer.
Han himlelede med øjnene, det var så typisk Emily! "Hvorfor har du hevet en af dem herind?" Spurgte han med rynket pande og bevægede sig længere ind i stuen, han var ikke vred.. Blot. Overrasket? Han vendte sig i mod hende og smilede skævt "Ikke ret meget i hvert fald, men dét er jo ikke noget nyt!" Sagde han drillende og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Te drikkeri! :D - Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Te drikkeri! :D - Aaron   Te drikkeri! :D - Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 9:16 pm

Hun ragte barnligt tunge af ham. "Det er jeg vel ved at vænne mig til" mumlede hun og prikkede ham på næsen. "Og det var ikke pænt sagt. Te smager faktisk ret godt, og det er bedre end Øl" Hun prikkede grinende på hans mave. "Så får man også en pænere mave" Mumlede hun muntert og smilede drilskt. "Hvis du må mobbe mig, må jeg også mobbe dig" smilede hun stolt og trak på skuldrene. "Hva.. Hvordan går det så med din far?" Spurgte hun glad, og gik over for at hente sin egen kop te. Hun vidste godt at Roon ikke brød sig om varme drikke. Det havde han aldrig gjort. Emily trak på skuldrene. "Det er ikke alle vampyrer der er dumme at du ved det>" mumlede hun som ænden på den diskution. Hun havde ikke rigtig lyst til at forklare ham nærmere, i tilfælde af at han fortalte det vidre. Derfor havde hun heller ikke tænkt sig at være en del af koblet lige forløbig. Hun ville ikke rigtig dele hemmeligheden med nogle. Hun sukkede, for det nagede hende at havde hemmeligheder for ham. Emily grinede svagt. "og det kommer fra dig" smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Te drikkeri! :D - Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Te drikkeri! :D - Aaron   Te drikkeri! :D - Aaron Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Te drikkeri! :D - Aaron
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kakao - Aaron
» Overskyet - Aaron
» Hjem til De gamles hus-Aaron

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: