Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Svagheder?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Svagheder? Empty
IndlægEmne: Svagheder?   Svagheder? Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 8:03 pm

Da jeg aldrig har fået læst Twilight-bøgerne, er jeg ikke hewlt klar over, hvilke styrker/svagheder vampyrer har, i den verden vi spiller i. Det er jo knap så praktisk, når man spiller jæger tongue Jeg er interesseret i at vide:

Hvordan reagerer vampyrer på:
Sollys
Træpæl gennem hjertet
Halshugning
Vievand
Hvidløg
Kors.


På forhånd tak, og JA, jeg skal nok tage mig sammen til at læse de bøger, ingen grund til hetz Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svagheder? Empty
IndlægEmne: Sv: Svagheder?   Svagheder? Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 8:17 pm

De reagere sådan her.

Sollys: Deres hud begynder at skinne som diamanter, men det skader dem ikke. Dog skal de ikke befinde sig i menneskermængder i fyldsollys da de så vil blive afsløret.
Træpæl gennem hjertet: Dette vil ikke have nogen effekt på dem, da deres hud er hård som marmor og de heler med det samme.
Halshugning: Dette vil kunne virke, hvis man også husker at brænde deres lig bagefter for ellers vil kropsdelene finde sammen igen.
Vievand: Dette har heller ingen effekt på dem.
Hvidløg: Heller ingen effekt.
Kors: Og for tredje gang, heller ingen effekt.

Dog kan varulve rive dem i småstykker, men de skal huske at brænde dem. Man skal som sagt bare rive dem i småstykker, hvilket er svært da deres hud er hård som marmor. Også skal man brænde dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svagheder? Empty
IndlægEmne: Sv: Svagheder?   Svagheder? Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 8:24 pm

Tak for det hurtige svar ^^
Da jeg stadig har brug for metoder til at dræbe, eller i det mindste skade vampyrer, HAR de så nogen svagheder, udover halshugning+ild?

Tænker blandt andet:
Sølv
Gift
Bomber
Eller diverse våben, som vil kunne skade deres sten-hud. Jeg kan sagtens komme i tanke om en hel del ting, der let kan knuse en sten Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svagheder? Empty
IndlægEmne: Sv: Svagheder?   Svagheder? Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 8:40 pm

Sølv: kan vist skærer gennem deres hud, men de er på ingen måde " allergiske " over for det.
Gift: Hvis dette er vampyr gift, så skal det bides ind af en anden vampyr for man kan ikke kaste det på en.
Bomber: Vampyre er vist immune overfor bomber?
Diverse våben: Da der ikke er Vampyr jægere i Twilight-bøgerne/filmene ved jeg det ikke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Svagheder? Empty
IndlægEmne: Sv: Svagheder?   Svagheder? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Svagheder?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: