Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kantinen ?

Go down 
ForfatterBesked
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

Kantinen ? Empty
IndlægEmne: Kantinen ?   Kantinen ? Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 7:28 pm

Dag :: tirsdag ?
Tid :: 12.30 ?
Vejr :: regnvejr ?
Omgivelser :: folk der sidder i kantinen ?
Sted :: Forks High School. - Kantinen
påklædning :: Kantinen ? 59xxev






Vincent sad ved et tomt bord. altså der sad ikke andre end ham der.
han sad med sin bakke fuld med mad, dog havde han ikke taget én bid og han sad bare og så på maden.
hans hånd hvilede på bordet imens hans finger trommede let og uhørligt på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kantinen ? Empty
IndlægEmne: Sv: Kantinen ?   Kantinen ? Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 8:00 pm

Ude på gangen, lød der mumlen fra flere af de glade elever der endelig havde fået fri fra deres time og kunne gå til kantinen for at få tilfredstillet deres sult. Dørene fra et klasselokale blev slået op og ud trådte en pige med langt sort hår. DEt gik hende til skuldrene og hendes tøj sad som perfekt på hende. Selvom mange af drengene havde set hende i aktion var de ikke holdt op med at glo efter hende. tøjet bestod idag af en hvid bluse hvor der stod " What would the angels say? The devils whants to know " Med en pink skrift og bukserne var hullede jeans der fremhævede hendes hofter. Håret svingede svagt hvergang hun tog et skridt og hendes grå øjne hvilede lidt på kantine dørene før hun gik ind. Herinde lagde ingen mærke til hende og det var hun heldigvis glad for. Samantha gik med næsten uhørlige skridt hen til kantine damen og tog en vand, et åbne og noget salat. Som kun få vidste var hun en vegetar og spiste på ingen måde kød. Ankel kæden dinglede svagt om hendes fod, mens hun med de høje hæle tog et skridt væk fra kantinen. Hvordan skulle hun finde et sted at sidde? Hendes øjne søgte og fandt tilsidst et bord hvor en dreng sad, helt alene. Samantha satte kursen mod det bord. Da hun nåede derhen kiggede hun lidt på hans ryg og rømmede sig. " Må jeg sætte mig ?" hendes stemme var meget smukt, men hist og her ville man altid kunne finde fejl i den.
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

Kantinen ? Empty
IndlægEmne: Sv: Kantinen ?   Kantinen ? Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 8:09 pm

han løftede langsomt hovedet og så på hende "Hvorfor ikke.." sagde han med sin hæse stemme.
han pillede lidt ved et æble dog uden at spise det. "Vincent.." præsenterede han sig og så på hende.
"Du ny her ikke .. hvor kommer du fra?"



//sry det ikke lige blev længere men skal smutte//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kantinen ? Empty
IndlægEmne: Sv: Kantinen ?   Kantinen ? Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 7:51 pm

Smilet formede sig på hendes hjerteformede læber og hun kiggede lidt på den vidunderlige smukke dreng foran hende. En svag rosa farve voksede frem på hendes kinder og hun mærkede varmen der flød igennem dem da han kiggede på hende. Langsomt rystede hun på hovedet og håret rykkede sig under hendes bevægelse. " Jeg er ikke ny, har faktisk været her noget tid nu " Sagde hun med sin lyse stemme og smilte svagt. Hendes fyldige læber havde en rose farve ligesom hendes kinder og de formede let og smidigt ordene og sendte dem ud uden nogen som helst forhindring i det. Samantha kiggede lidt åp drengen igen og lagde hovede på skrå. Hendes hud var en smule bleg, men det fik bare hendes hår til at virke endnu mere perfekt samt hendes øjne. " Jeg er Samantha, hva med dig? " spurgte hun og sendte ham et uimodståeligt smil som hun sendte til alle dem hun flirtede med eller havde noget med. Faktisk var Samantha ikke den hjerteknuser som hun lod til at være.
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

Kantinen ? Empty
IndlægEmne: Sv: Kantinen ?   Kantinen ? Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 9:58 pm

"Nåh.." sagde han langsomt og trommede videre med fingerene på den ene hånd "så må jeg jo bare ikke have lagt mærke til dig før nu." sagde han.
"jeg er Vincent" Sagde han endnu en gang og lagde æblet fra sig på bakken igen, "rødmer du eller..?" han løftede det ene øjenbryn og så fortsat på hende. "Men på den anden side så.." han holdte en kort pause imens han så ud som om tænkte over et eller andet "så har jeg også været væk i noget tid.."
Han sendte hende et kort charmerende smil som forsvandt lige så hurtigt som det var kommet, "hvor lang tid havde du været her havde du sagt?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kantinen ? Empty
IndlægEmne: Sv: Kantinen ?   Kantinen ? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kantinen ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kantinen
» Kantinen...
» I kantinen
» Kantinen XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: