Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En anderledes aften... Claire (:

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 7:24 pm

Årstid. Sommer
Vejr. Ikke særlig sommer-agtigt. Overskyet og små-regner.
Påklædning. http://izismile.com/img/img2/20090907/bonus//1/bill_kaulitz_08.jpg
Sted. I et træ. xD
Omgivelser. None.. xD
Tid. Sent på eftermiddagen

Bill havde lige jaget, men havde ikke rigtig haft hjertet med i det. Den pige han havde dræbt og suget tom for blod, lå lige nu i et stort budskads, et par km. fra hvor han var, og ville nok først blive fundet om et par uger.
Han undlod at tænke på pigens forældre og venner, og tænkte i stedet på alt det der var sket de sidste par uger. Han var begyndt at komme sammen med Dani, han og Tom var blevet venner igen, og hans entusiasme omkring jagning, var drastisk faldet. Nu jagede han kun for sulten, havde han indset.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTors Jul 01, 2010 7:32 pm

Claire løb rundt ude i skoven, hun havde set denne pige drænet for blod. Men det var ikke så meget det hun tænkte på, det var mere duften der havde været ved hende. Bill! Hun havde tænkt på at møde ham så mange gange, men havde aldrig kunne finde ham. Men selvfølgelig, hun var nødt til selv at lede efter ham, siden at han nu ikke var intereserede i hende. Det var ikke sådan at hun mente at han havde glemt hende, hun var bare en smule irriteret over at der var gået så mange rygter om at hun var kommet tilbage. Men alligevel havde han ikke opsøgt hende. Det var sådan noget der kunne pisse hende en smule af. Især fordi at det var hende der havde skabt ham. Det var hende der havde gjort ham til en vampyr. Han burde være glad for hende. Men selvfølgelig.. nej.. ingen ville simpelthen vise overfor hende at de var taknemlige for det hun havde givet dem. Det kunne godt være at de måske ikke var glade for at være vampyre, men sådan var det. Hendes øjne var vilde og røde. Helt kogende og brændende at se på. Men hun kunne jo ikke gøre noget ved det. Hun havde lige dræbt to mennesker. Det var egentlig et par, men det var derfor at hun havde dræbt dem begge. Men stadig.. som sædvanligt.. var hun mere sulten. Hun var altid sulten..
Endelig nåede hun frem til ham og hun stod der bare lige pludselig. Lige foran ham og så stille på ham. Sagde overhovedet ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 11:12 am

Bill havde kunnet lugte Claire, længe før hun kom hen til ham. Da han genkendte duften, stivnede han i chok, ude af stand til at bevæge sig. Hvordan kunne det være muligt? Claire var jo død? Måske var det denne her pige igen, som lignede Claire, og duftede næsten ligesom hende. Måske var det hende der var i nærheden? Men han troede det ikke. Han var 100% sikker på at det var Claire. Den rigtige..
Han bevægede sig ikke, for han kunne lugte at hun var på vej hen imod ham. Pludselig stod hun der, foran ham. Lignede fuldkommen sig selv, med de ildrøde øjne som sædvanlig.
"Claire." Sagde han stille, betragtede grådigt hendes ansigt. Han ville være sikker på at det var den rigtige denne her gang. Selvom han stadig ikke kunne fatte hvordan det kunne lade sig gøre.
"Den gamle?"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 12:50 pm

Hun fnøs og nikkede. Hun lod hånden køre igennem hendes hår og så op imod himlen og derefter på ham igen. "Jeg er så skuffet over dig Bill.." hviskede hun og var sikker på at han kunne høre det. "Jeg er skuffet over at du ikke kan se at det er mig" hun rystede på hovedet og så ned på sine hænder. "Især fordi at vi havde en speciel tid sammen, som jeg ikke vil glemme.. men det lader til at du har glemt det, siden at du ikke kan genkende den rigtige Claire" hun fnøs. Selvfølgelig var hun den gamle Claire. Hun havde tænkt på at hvordan det var at hun var kommet til live igen. Men hun vidste jo bedst selv at det var hende, der stod lige her. Hende der stod lige foran Bill. Det var tydeligt at hun var skuffet. Men hun kunne simpelthen ikke blive sur på ham. Det var som om at hun stadig følte noget for ham. Men nu havde hun jo Tom.. og hun havde fundet ud af at Bill havde Daniella. Ham som hun engang elskede, havde hendes bedste veninde taget. Men Daniella havde vidst også været sammen med Tom. Så Claire og hendes bedste veninde havde noget tilfælles. Alligevel kunne hun ikke lade være med at føle en smule jalouxi for dem. Hun ville have Bill, men hun elskede jo også Tom. Det var forvirrende det hele. "Det lader ikke til at du har savnet mig" smilte hun langsomt og man kunne se på hendes smil at hun var en smule trist. Men hendes øjne var stadig de kogende røde.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 8:56 pm

Bill rynkede de sorte bryn, og et irriteret udtryk steg op i hans øjne.
"Beklager, men sidste gang jeg troede der var sket et mirakel, og at Claire var tilbage, var det en eller anden tilfældig vampyr pige, der lignede dig på en prik. Så du kan ikke bebrejde mig at jeg spørger." Men da han hørte hendes sidste ord, smilede han til Claire. Irritationen var forduftet.
"Du tror ikke jeg har savnet dig? Selvfølgelig har jeg savnet dig! Du er min forvandler, og vi vil, for mig, altid være connected pga. det. Selvfølgelig har jeg savnet dig!" Bill havde været knust, da han hørte rygterne om at Claire var blevet slået ihjel, og han havde, tja, ladet det gå ud over et par mennesker eller 20. Men efterhånden havde han accepteret at hans forvandler, og første kærlighed var væk, selvom det gjorde ondt. Og nu stod hun her, lyslevende foran ham. Et mirakel!
Han rakte forsigtigt armene ud, vidste ikke helt om hun ville tillade at han gav hende et kram. Hans blik var bedende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 12:05 am

Hun vidste ikke helt hvad der skete. Ja, hun havde været så irriteret på ham, og sur, på grund af at han havde været i tvivl. Men nu, hvor hun kunne se at hans irritiration var forsvundet så hurtigt, kunne hun ikke holde sig tilbage. Da han spredte armene ud, løb hun med det samme over til ham, hoppede op på ham og gav ham et stort kram. Hvor hun dog havde savnet ham! Hun kunne ikke bare se bort fra det hele. Hun kunne ikke se bort fra at de havde jagtet sammen. Hun kunne ikke se bort fra at de havde haft en romance. Endda en der var ret forvirrende på grund af Tom. Men lige nu ville hun bare nyde øjeblikket. Hun ville bare have ham i sine arme dette tidspunkt. Problemerne kunne bare komme an. Men de havde bare ikke at komme lige på dette tidspunkt! For dette skulle nydes.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 6:29 pm

Han lo glad, og mest af alt lettet, over at hun tilsyneladende ikke var så gal på ham, at hun nægtede at give ham et kram. Han klemte hende hårdt ind til sig, og nød øjeblikket ligesom hun gjorde.
Det var så lang tid siden han havde mærket hende så tæt på sig, og han nød det i fulde drag. Bill var hvad han var, pga. Claire, og han holdt utrolig meget af hende. At mærke hendes helt specielle duft var noget han aldrig havde troet han skulle opleve igen.
"Forhelved hvor er det dejligt at se dig Claire!" Mumlede han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 7:42 pm

"Det er sgu også dejligt at se dig igen" hviskede hun roligt og kunne ikke slippe ham overhovedet. Hun havde benene om hans liv og armene om hans hals, og hvilede sit hoved på hans ene skulder. Hvor var det dog dejligt at se ham igen. Selvom at hun lige havde været sur på ham, kunne hun ikke bare blive ved med at være sur på ham. Ligemeget hvad det var at havde gjort, så ville hun aldrig være sur på ham i så lang tid. Hun havde kun været sur på ham i den tid hun ikke havde set ham. Men ligeså snart at hun så ham i øjnene, kunne hun bare ikke være sur. Hun vidste ikke hvorfor det var sådan. Måske fordi at de havde så meget tilfælles?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 7:47 pm

Hvis han havde været menneske, ville han ikke kunne holde til at have hende til at sidde der, i særlig lang tid, selvom hun var en forholdsvis spinkel pige. Men nu var han jo heldigvis vampyr, så det gjorde ham overhoved ikke spor. Han havde armene lagt rundt om livet på Claire, og stod bare ligesom hende, og havde ikke lyst til at give slip. Hvad nu hvis hun forsvandt igen?
"Claire, hvad pokker skete der? Da du bare forsvandt? Jeg troede du var blevet dræbt?"
Han trak sig lidt væk fra hende, så han kunne se hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 7:50 pm

Hun hjalp ham en smule, med at tage sit hoved lidt tilbage så de så hinanden i øjnene. "Dudé.. jeg troede også at jeg var død.. jeg kan huske at jeg blev dræbt.." mumlede hun og bed sig let i underlæben. Hun var ved at blive en smule væk i hans øjne, men hurtigt kom hun tilbage til den virkelig verden. "Men.. jeg ved ikke hvad der skete.. jeg ved i hvert fald at jeg blev menneske igen.." sagde hun roligt og holdte stadig om ham. Lige meget hvad, om folk så ville glo på dem, ville hun blive ved med at holde om ham. Godt nok var der ingen der var herude omkring, heldigvis syntes hun. For hun var stadig en smule tørstig efter blod.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 3:30 pm

Han gloede på Claire, med let åben mund, og da det gik op for ham, skyndte han sig at smække kæberne i, for ikke at ligne en totalt idiot. Han rømmede sig.
"Hvordan fanden kunne det gå til?" Mumlede han, mest til sig selv, for Claire anede jo nok ikke hvordan det var sket. Det lød fuldkomment umuligt i hans øre. Men hun var jo her, hos ham, lyslevende, eller hvad man kunne sige de var. Hun var i hvert fald ikke "død".
Han holdt bare løst om hendes talje, mens han kiggede på hende, med let rynkede bryn, prøvede at forstå det umulige i det hun fortalte ham.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 4:24 pm

Hun smilte langsomt til ham. "Jeg prøver stadig at finde ud af det, men jeg er glad for at jeg er kommet tilbage. Godt nok startede det med at jeg var menneske også blev bidt. Jeg fik først min hukommelse tilbage da jeg så Daniella.." da hun nævnte sin bedste venindes navn, bed hun sig let i underlæben, slap ham og kom ned at stå. Hun så lidt på sine fingre, "jeg høre du og hende er sammen..?" hun smilte langsomt og tog en dyb indånding, selvom at vampyrer ikke behøvede at trække vejret. "Jeg er glad på jeres vegne"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 4:38 pm

Han nikkede langsomt.
"Gudskelov for Claire så. Det ville da have være forfærdeligt for alle os der kendte dig, hvis du ikke kunne huske noget som helst om os."
Han rynkede panden, og nikkede så langsomt, som en bekræftelse af det hun sagde. Det var rigtigt at ham og Daniella var sammen nu.
Han så undersøgende på Claire.
"Er du sikker på det?" Han synes ikke ligefrem det så sådan ud.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 4:44 pm

Hun smilte langsomt og bed sig let i underlæben. "Tja.. du er lykkelig, og det var ikke noget jeg kunne gøre.. jeg smuttede jo selv" hun så ham ind i øjnene igen. "Og desuden.. har jeg det jo godt med Tom" sagde hun roligt og lod hånden køre igennem sit hår. Nej, hun var ikke glad for at hendes bedste veninde var kommet sammen med en hun rent faktisk var forelsket i. Men det var mest det at de havde så meget tilfælles. Men Claire havde jo nærmest været væk i flere måneder, så hun kunne ikke regne med at Bill sådan bare ventede. Og det lod til at Tom også elskede hende rigtig meget. Det hun manglede, var jo bare kærlighed.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 7:54 pm

Bill nikkede langsomt.
"Bare du er glad." Så fortsatte han efter en stykke tid, med lav stemme. "Men er du også lykkelig?" Han så på hende, forsøgte at møde hendes røde blik. Han kunne godt mærke at der var noget tvunget over hendes ord. Han elskede jo stadig Claire på mange måder, men Daniella var hans soulmate, det var han ret sikker på. Desuden kunne han aldrig finde på at såre hans tvillingebror igen, ved at lave noget med hans kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 7:55 pm

Hun fnøs. "Vi kom op og skændes sidste gang.. eller.. jeg råbte af ham" hun kløede sig let i nakkehåret. "Vi er rent faktisk ikke sammen.." mumlede hun og så ned på sine fødder. "Jeg følte at han var den rigtige.. men.. han er bange for at blive såret. Og jeg er også bange for at såre ham.." hun så op imod himlen. "Men det er godt at du er sammen med Daniella.." hun løj egentlig ikke overfor ham. Men overfor sig selv. Nej, hun kunne ikke lide at de to hun selv havde skabt, var fundet sammen. Især det at Daniella var hendes bedste veninde. At hun overhovedet kunne gøre det. Men hun var nødt til at leve med det, og være lykkelig på deres vegne. Hun så kort på Bill og der var et glimt af tristhed i hendes øjne. Men hurtigt smilte hun og straks forsvandt glimtet. "Vil du ikke være med til at jage..?" spurgte hun roligt. Hun var virkelig tørstig efter at få at vide, at han virkelig elskede Daniella.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 9:57 pm

Bill så forundret på Claire. Ordene gav mening nok, men han forstod det bare ikke.
"Men.. jeg troede da at I elskede hinanden? At I havde fundet sammen igen? At I var færdige med at såre hinanden?" Han kiggede hende ind i de mørkerøde øjne.
Iogmed at han kiggede hende ind i øjnene, lagde han straks mærke til tristheden, og det gjorde ham trist. Det var umuligt ikke at blive påvirket af Claire's humør, når man var sammen med hende.
"Det synes du ikke virkeligt, synes du?" Spurgte han hende stille om, og sendte hende et lille smil.
Han trak langsomt på skuldrene.
"Hvorfor ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 1:59 am

Hun grinte muntert og ignorerede det med ham og Daniella. Hun ville virkelig ikke snakke om det, så hvad med at lade være med det? Hun bed sig let i underlæben og så op imod himlen. "Uhm.. vil du være med til at gøre det i byen?" grinte hun muntert. "Eller måske Seattle?" det gode ved Claire var at hun rent faktisk kunne erstatte hendes egne følelser. Hvis hun var trist, kunne hun straks blive munter osv. Sådan var hun bare bygget. Det smarte var, at selvom at hun havde været trist og straks var blevet glad igen, var hun virkelig glad. Det var ikke noget hun forstillede sig. Hun blev det bare. Hun fugtede let sine læber og så på ham. "Du vælger" grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 4:42 pm

Bill så lidt på hende, men lod det så ligge. Så kunne hun komme ind på emnet, når hun følte sig parat til at snakke om det. Han ville ikke presse hende.
"Lad os tage til Seattle! Der er et bredere udvalg end her i Forks," bestemte han sig for, og satte i løb hen af grusvejen. "Kommer du?" Råbte han grinende efter hende, og løb mod Seattle.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 12:57 am

Hun fniste og løb efter ham. Alle disse problemer hun lige havde tænkt på, var fuldstændig forsvundet. Hun var bare sådan en person, når hun indså at hun ikke kunne løse sine problemer, kom hun videre. Det var måske også det der gjorde hende til en nem person at snakke med. Hvis man nu selvfølgelig ikke var en varulv eller et menneske. Pludselig kom hun i tanke om noget. Hvorfor hun var kommet tilbage til live!? Der måtte kun være én der kunne gøre sådan noget muligt. Hun bed sig let i underlæben og løb bare efter Bill. Hun ville snakke med ham om det, på et andet tidspunkt. Nu skulle de have noget at spise!
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 1:39 pm

De nåede til Seattle, langt hurtigere end de ville have gjort, hvis de var i bil.
Han smilede forventningsfuldt til Claire, og bevægede sig så ind mod centrum. Der var en del menneske i byen som sædvanlig, unge og gamle. Han gik efter de unge. Piger, helt. De havde den dejligste hud. Han smilede skævt, og så sig hurtigt omkring efter et passende offer.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 12:10 am

Claire var oppe på taget som sædvanligt, når hun skulle jage efter menneser. Hun ville altid være højt oppe, så hun havde et bedre udsigt. Hun så lidt over imod Bill og smilte skævt. Hun ledte også efter en tøs. Der var et eller andet over deres blod der rent faktisk smagte godt. Problemet var bare at hun ikke kunne få piger tiltrukket af sig. Nogen gange kunne hun spørge om hjælp og få dem til at følge med sig. Hun bed sig let i underlæben og pludselig fangede en duft hende. En tøs.. hun syntes at hun kunne genkende duften. En tøs hun måske havde set i byen, som hun havde sådan en lyst til at drikke blodet. Hun så over imod Bill for at se om han også kunne dufte hende. Om de måske skulle tage fat i hende sammen?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 8:20 pm

Bill var også op på et tag, vistnok en undertøjsbutik, og han fandt også pigens duft, utrolig lækker. Han så sig hurtigt om efter hende. Så fik han øjenkontakt med Claire, og så spørgende på hende. Skulle de snuppe hende sammen?


//Er det en bestemt tøs, eller må jeg beskrive hende?? Når du har svaret, skriver jeg lidt mere til emnet, så bare start med at svar på mit spørgsmål, danke ^^
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 1:10 pm

Hun smilte og nikkede til ham. Hun vidste det! Det var bare meant to be at de skulle jage sammen. At de skulle kende hinanden og det at de bare skulle forblive venner. Nu hvor hun tænkte over det, ville hun jo heller ikke såre Bill. Hun var bare ikke god til parforhold, siden at hun op til flere gange bare sådan lige uden videre kunne forsvinde. Hun havde fortrudt det hun havde gjort i Forks, for så var hun aldrig blevet væk. Men sådan var det bare. Hun bed sig let i underlæben og kom over ved siden af Bill. De kendte nærmest hinanden så godt, at de vidste hvad de tænkte.

//du må gerne beskrive hende xD..//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeFre Jul 30, 2010 10:58 pm

Hun var en køn pige, rødhåret, og med en dejlig blød, velduftende hud. Han så på Claire, og gjorde tegn til at hun skulle vente. Så gik han hen til hende, og på mindre end et minut, havde han fået hende til at følge med sig. Mennesker var dummere end snot, tænkte han veltilfredst.
Han fik hende med ind i en gyde, og over hendes skulder fik han øjenkontakt med Claire, og gjorde tegn til at hun skulle komme herhen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 7:20 pm

Hun smilte skævt. Selv dengang da hun var menneske, kunne hun huske at hun ikke var så dum. Hun havde aldrig nogen sinde fulgt så let med på nogen måde. Men dengang hun levede, havde mennesker også været klogere. Der havde de altid været forsigtige med fremmede. Men ligeså lang tid hun havde levet, havde hun oplevet at mennesker var blevet dummere og dummere. Det var helt sikkert alt det teknologi og transport. Det var det der gjorde dem så dumme. Fordi at der var så meget der var nemt for dem at gøre. Hun løb med det samme over til gyden og hoppede ned så det var at det ville være umuligt for tøsen at komme ud. Ikke fordi at Claire var stor og fed. Nej, fordi at hun bare stod ved åbningen, og hun var hurtig til at bevæge sig. Ingen ville kunne komme forbi hende. Hverken bagfra eller forfra.
Hendes øjne lyste helt op. Man kunne nærmest læse hendes tørst. "Uhm.. en lækkerbisken du har der Bill!" grinte hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 6:44 pm

Han kunne se pigens øjne, spærre sig op i overraskelse, da hun fik øje på Claire, og derefter frygt. Deres holdninger var helt klart truende, og Claire's ord havde helt klart heller ikke hjulpet.
"Hvad...?" Spurgte hun dumt, men Bill lagde en kølig, hvid pegefinger over hendes mund, og smilede langsomt og koldt til hende.
"Ssshhh..." Hviskede han, og så greb han fat om hendes hals, en bevægelse hurtigere end man kunne se med det blotte øje, og pressede blidt om hendes hals. Blidt for en vampyr, men hårdt nok for et menneske. Pigen gispede, greb fat om hans hånd med sine tåbelige, svage hænder, og forsøgte at løsne hans greb.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeLør Aug 07, 2010 5:34 pm

Hun grinte muntert og var meget hurtigt over ved ham. "Uhm.. du har mindst prøvet at ryge to gange.." sagde hun roligt. "For det virker heller ikke som om at du rigtig har taget nogen stoffer. Hvor er du dog en sød lille tøs!" smilte hun stort og klappede hende på hovedet. Hun bed sig let i underlæben. Hvor hun dog var tørstig! Hun så lidt på Bill, før hun tog fat i pigens håndled og fik hendes fangtænder ned i hendes hud. Ligeså snart at de borede sig ned i pigens hud, begyndte hun at skrige. Claire fik et beroligene rus, men alligevel et vildt, da hun hørte skriget! Det var som sød musik i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeFre Aug 13, 2010 7:56 pm

Bill betragtede smilende Claire, men da hun bed hul, og pigens blod strømmede ud, kunne han ikke holde sig tilbage mere. Ikke fordi han havde lyst til det.
Han vred hendes hoved til side, så det knækkede højlydt i hendes nakkemuskler, så han vidste hun havde brækket nakken, og bed hende hårdt i halsen. Pigens skrig ebbede ud, og hun blev slap. Hun var død. Han fortsatte med at suge af hendes blod, mens han holdt hende oppe med den ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitimeLør Aug 14, 2010 4:42 pm

Claire havde været så sulten at hun ikke kunne lade være med at suge blodet ud af denne tøs. Hvis det havde været en anden person hun delte med, ville hun begynde at hvæse og skubbe dem væk. Men Bill var helt anderledes for hende. Hun kunne aldrig få sig selv til at være sådan overfor ham. Især fordi at han havde hjulpet hende nogle par gange igennem hendes liv. Og hun var måske også ond på det punkt, at hun havde været væk i så lang tid. Og han havde så gjort gengæld på grund af det med Daniella. Så nu stod de jo lige igen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Sponsoreret inhold





En anderledes aften... Claire (: Empty
IndlægEmne: Sv: En anderledes aften... Claire (:   En anderledes aften... Claire (: Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En anderledes aften... Claire (:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Claire x'3
» Fest og farver i timevis ( Claire )
» Som alle de andre aftner, eller måske ikke?? - Claire
» The city will drown in blood, once again //til Claire, men andre må vel også gerne joine? ^^
» Aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: