Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et offer gemmes væk.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 3:53 pm

Sted: Omegnen udenfor Forks. Inde i skoven.
Tidspunkt: Klokken var omkring de 22.
Omgivelser: Omgivelserne bestod af den smukke natur, et lig og ellers bare Dominike. Indtil videre.
Vejret: Vejret var skam meget fint. Ingen problemer der, bare en skinnende måne der badede skoven i et let sølv agtigt lys.
Dag: Søndag.
Dato: 27 Juni.
Årstid: Sommer.

Dominike havde været på jagt, fået sit offer til atløbe rædselslagen ind i skoven, men han havde været den hurtigste af de to. Selvfølgelig var han den hurtigste. Hans offer var jo et menneske, sneglelangsom, ufattelig dårlig til at passe på sig selv. På mange måder skrøbelig og svag. Det var sådan han betegnede mennesker, men til tider fascinerede de ham også. Bare ikke nok til at de kunne undgå døden, hvis de kom for tæt på ham. Lige nu, havde han været så elskværdig at få liget af hans offer til at ligne en ulykke. Eller rettere at det var blevet dræbt af en ulv, måske det ville lære de køtere en ting eller to. Det håbede han. Han smilede en anelse selvtilfreds, af de mærker efter ahns klør som var sat i træet. "Som at stjæle slik, fra små børn." mumlede han for sig selv, mens han med elegante skridt, så ned af sig selv. Han åbnede sin skjorte og så på sin muskuløse mave. Han smilede endnu mere tilfredst, men dog bare roligt, mens han lænede sig op af et træ. Hans tøj var sort fra top til tå og bestod af en tynd skjorte og et par jeans, i comboy agtigt stof. Samt et par slidte converse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Sv: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 4:48 pm

Tom sad oppe i det træ, som en vampyr dreng længede sig op ad, en vampyr som Tom ikke kendte eller havde set før! Men.. han mindede lidt om Bill på en eller anden måde, med hans tøj også videre. "Hvad.. hvorfor gjorde du ikke mere ud af dit drab på mennesket?" spurgte han roligt, imens at han kiggede ned på vampyren. Han smilede skævt, imens at han bare sad der i skrædderstilling oppe på en gren i træet. Når Tom var uge at jage, gjorde han meget mere ud af at dræbe sit offer. Han havde nemlig set det meste af det som vampyren havde gjort. Mennesker skulle lide, når de havde fået færden af at en vampyr var til stede! Der skulle ikke være nogen nåde. Men for det meste gik han også ud efter de kvindelige mennesker. Fordi dem kunne han få mere ud af end ved at dræbe en mand?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Sv: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 5:02 pm

Da en stemme hørtes, reagerede han ikke som overrasket. Bare som en anelse irreteret opver kommentaren på ahns måde at jage. Han var diskret, hurtig. Det var ikke det han gad spilde tiden på. Húrtigt og let, sådan havde han det bedst. Desuden havde han en form for væmmelse over at jage mennesker, men kostomlægning var heller ikke på programmet. "Fordi jeg bedst kan lide at gøre det på denne måde. Desuden, hvorfor spilde krafterne?" svarede han køligt, men med en helt almindelig afslappet type, inden han instinktivt vendte blikket op mod fyren. Nikkede som en let hilsen, inden han så var klatret op ved siden af ham, på mindre end to sekunder. "Hvorfor gøre tingene svære for sig selv og spilde tiden?" mumlede han og trak ligegyldigt på sine tyunde skuldre. Hans tungepids gled ud og henover det lille metal der sad i hans læbe, han slikkede intenst henover det, inden han vendte blikket mod den anden mandlige vampyr. "Dominike er navnet." sagde han så afslappet, mens han kørte en hånd igennem sit sorte hår, og rakte så hånden frem mod den anden, hævede et øjenbryn, for at se hvor venlig den anden vampyr var. En prøve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Sv: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 5:09 pm

"Jeg bruger ikke så mange krafter på den måde jeg dræber mine offer.. og får også lidt nydelse imens" sagde han roligt med et skævt smil, og lod sin tunge glide ud at slikke ved sin piercing, som var placeret i hans underlæbe i venstre side. "For at gøre det mere dramatisk" svarede han dernæst og kiggede på ham. Lagde sit hoved en smule på skrå, det overraskede ham at han kom op til ham, det var meningen at han ville komme ned til ham. "Aldrig set dig før" smilede han let, og rakte sin ene hånd imod ham, Tom kunne godt være venlig, det var han også for det meste, men der dukkede et lille lumsk smil frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Sv: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 5:19 pm

"Jeg gider bare ikke spilde min tid. Har vigtigere ting, at tænke på." sagde han med et ligegyldigt smil og hævede et øjenbryn, af det han sagde. Nydelse imens. Ja, hvilken form for nydelse? At se sit offer lide? Eller var det ment på en anden måde? Han var ligeglad med, hvilken måde det var. Det interresede ham ærlig talt ikke. "Gider kun, hvis jeg er i det dårlige hjørne," kommenterede han, til det han sagde om at gøre det emre dramatisk. Derefter lod han igen sin tunge glide henover sin piercing igen, denne gang gled den lidt rundt, intenst. Stort set alt det Dominike gjorde var med en intesitet andre vampyrer blev overraskede over til tider, men som regel gjorde han det bare af ren vane. Han så en anelse mistroisk på ham, da han så hans lumske smil. Tog hans hånd og gav den et let tryk,k ikke venskabeligt, men heller ikke fjendtligt. Derefter lod han sin hånd falde ned på sit eget lår. "Måske ikke mig .. Men Enmina måske?" mumlede han prøvende og lagde hovedet spørgende på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Sv: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 5:26 pm

"Nej.. hende eller ham.. har jeg ikke mødt før heller" svarede han roligt og smilede så skævt, "Hva.. vil det sige at du heller ikke vil bruge krafter på en gemmeleg?" spurgte han med et grin, og lagde sin ene hånd på hans skulder, hvor han skubbede til Dominike så han faldt ned fra træet, men ikke for hårdt, så Dominike godt kunne nå at lande rigtigt. Han grinede imens at han så lidt ned efter ham, men sprang så ned fra træet og begyndte at løbe ind mellem nogle andre træer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Sv: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 5:34 pm

"Hende. Det er en pige. Emina." rettede han ham en anelse spydigt, men den måde han sagde Emina på, var så blidt og følsomt, at ingen ville være i tvilv om, hvor meget han elskede sin lillesøster. Hvis nogen, nogensinde gjorde hende noget, ville det få store konsekvenser. Smertefulde, virkelig flænset til døde. "Gemmeleg." Han fnøs. "Hvor banrligt," mumlede han så, af hans skub. Han landede elgant på benene, uden så meget at tænke over at han kunne have ramt jorden, så det faktisk ville gøre ondt. Han rystede på hovedet af ham. Det var ikke hans problem at Tom var barnlig. Han sukkede tungt og satte sig ned på en sten igen, urørlig. Han gad ikke lede efter Tom, lige nu var han uikke interreseret i at lege. Det havde han gansek enkelt ikke lyst til lige nu. Hans humør var faktisk ikke helt godt, heller ikke efter hans jagt. Mystisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Sv: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:38 am

Han stoppede op med at løbe og så sig over skulderen, sukkede lydløst, da han kunne gætte sig frem til at vampyr drengen til Dominike, ikke gad at lege gemmeleg. Han lukkede sine øjne lidt og hørte efter bevægelserne i skoven og vinden som tog lidt fat i hans hår..sorte cornrows. Et skævt smil dukkede frem på hans læber, imens at han nød stilheden, men åbnede så sine øjne helt igen og besluttede sig for at løbe tilbage til Dominike og dukkede op et stykke væk fra ham, "Er man en lille tøsedreng?" spurgte han roligt og fugtede let sine læber imens at han kiggede på ham. Dominike, mindede meget om Bill, det var lidt uhyggeligt på en eller anden måde. Han betragtede let Dominike, og lagde sit hoved en smule på skrå. "Okay, nej.. jeg har ikke hørt om dessens pige til Emina.." svarede han og lod sin tungespids glide ud og slikke ved sin læbepiercing meget intenst. "Skulle jeg måske kende hende..?" spurgte han nysgerrigt efter et stykke tid, så mange personer kendte han ikke i Forks endnu, fordi han havde været så meget væk efterhånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Sv: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:51 am

//Ja xD Alle burde kende mig ^^ Aha xD *At være stolt over at blive nævnt i emnet :3 - TomTom? xD Det er Siw :3 Bar' så du lii' ve' det Wink *Host*Jeg tror bare jeg smutter ud af emnet nu..Ikke..? *hoost* xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Sv: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:59 am

//Haha, okay Siw xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et offer gemmes væk. Empty
IndlægEmne: Sv: Et offer gemmes væk.   Et offer gemmes væk. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et offer gemmes væk.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: