Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 græde med blod!?

Go down 
5 deltagere

skal vampyrer kunne græde med blod?
Ja
græde med blod!? Vote_lcap40%græde med blod!? Vote_rcap
 40% [ 10 ]
Nej
græde med blod!? Vote_lcap44%græde med blod!? Vote_rcap
 44% [ 11 ]
ved ikke, er ligeglad
græde med blod!? Vote_lcap16%græde med blod!? Vote_rcap
 16% [ 4 ]
Totale stemmer : 25
 

ForfatterBesked
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeTirs Jun 22, 2010 2:02 pm

Jo altså nu har jeg liige fået den her skrup-tosset-skøre idé(en af dem jeg en gang i mellem får xD)..
okay til sagen, den går ud på(som overskriften siger!?) at man kan græde med blod, altså det er rettet mod os vampyrer, men at vi ikke bare kan græde hele tiden nu, man kan kun hvis der virkelig sker noget, eller vampyrens sjæl ikke længere kan et eller andet what ever ikk? (xD) menmen NÅR en vampyr så endelig græder så tapper det på det blod som vampyren har drukket fra sit bytte, og gør vampyren hurtigere tørstig! ö Ooog hvis det er dyreblod bliver man endnu hurtigere tørstig!? xD
hvad sys i om det? er det fuldstændig tåbeligt, og er jeg nu gået fra forstanden eller lyder det nogenlunde, realistisk? xb
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeTirs Jun 22, 2010 2:45 pm

Ikke for noget, men jeg syntes det er sært at en vampyr overhovedet kan græde? I forskellige serier til bog serie ser man tit vampyrer græde med blod, jeg synes personligt det er for dårligt, ser du nogen sinde en vampyr vise mange andre følelser i hovedet? Det synes jeg ikke. En vampyr skal ikke græde i følge mig.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeTirs Jun 22, 2010 8:27 pm

Fuldstændig enig med Hatai.

Sorry Zafi <3
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeOns Jun 23, 2010 3:03 pm

Det er okay chris man har jo sin egen mening og man må godt ytre den (:
ville bare lige høre om det var helt vanvid den tanke xD
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeTors Jun 24, 2010 2:54 pm

Sorry Zaf, men i don't like it. it's no xD
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeTors Jun 24, 2010 8:00 pm

Jeg kan altså godt lide det !! xD for det irriterer miiq nogen gange at vampyre ikke kan græde. ALLE har jo følelse og det kan man jo også se ii Twilight bøgerne xD. Derfor synes jeg altså at de skal kunne græde :'D og den her idé kan jeg godt lide xD..
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeTors Jun 24, 2010 8:08 pm

Jeg kan også godt lide det. Very Happy
Stemmer ja! ^^
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeTors Jun 24, 2010 10:15 pm

JEG ELSKER DIG CLAIRE xD

-Og dig TomTom (:

og jer andre ofc xD
-men de der to mest xD
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 10:24 pm

Ja vampyr har følelser. Men de viser det på andre måder. De græder ikke.
Det er virkelig urealistisk at en vampyr kan græde..

- Jeg er enig med Hatai.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 11:12 pm

Jeg er enig med Hatai og Daniella - det er meget urealistisk at vampyrer græder med blod, for logisk set græder vampyrer ikke. De er jo koldblodige, de burde faktisk slet ikke have nogle følelser, de går bare efter én procedure: jagt og at overleve. Logisk set. Og nu er det jo også et Twilight rpg forum, og i Twilight græder de ikke med blod, derfor mener jeg ikke at dette skulle ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 9:10 am

Jeg har lidt delte meninger Very Happy Kan godt se hvad i enkelte personer mener, og jeg synes også det kunne være ret fedt hvis vampyre kunne græde. Kan specielt godt lige idéen med at de bliver tørstige når det sker ;D - Menmenmen. Som nogle af de andre siger, er det urealistisk at vampyre græder, i bogen hører vi kun om Esme der ville græde hvis hun kunne, men ellers ikke rigtig nogen. Måske Bella.. Kan ikke huske det xD - Og jeg ved ikke, men jeg tror det bliver sådan lidt.. Flipseflopset? Sådan lidt rodet hvis vampyre skal kunne græde. Ved ikke. Det viker bare forkert. Ikke urealistisk, for vamyre er ikke just realistisk vel? Men forkert. Very Happy Ved ikke hvad jeg skal stemme endnu ;D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 10:56 am

Syntes selv det er træls at skrive like all the time: *Ville ønske at han kunne græde* fx.
Der ligger ikke så meget i det.. ville være fedt med at kunne græde med blod..

Hehe, selvfølgelig Zafira, man kan ikke andet end at elske Tom. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 3:10 pm

Haha hvor du dejlig selvglad TomTom and i liiike it xD

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 3:16 pm

Nemlig, det er hvad alle kan lide jo. xD
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 9:44 pm

Nemligh, vi er heelt villde med det xD
Og det er også derfor vi er vilde med digh !!? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:44 am

Haha, jae.
Jeg kan også godt lide dig xD
Udover når du bliver for liderlig x'Di:
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 2:23 pm

Tom skrev:
Haha, jae.
Jeg kan også godt lide dig xD
Udover når du bliver for liderlig x'Di:


Hvilket hun er all the time : )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 3:39 pm

Ikke når hun skriver sammen med mig,
det er først når dig og dominic kommer frem på chatten xD
*at grine ondskabsfuldt* xD
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 6:44 pm

Det er fordi vi tænder hende :i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 7:50 pm

Daniella, nu er det sådan at jeg holder mig til min kæreste xD Vil få problemer hvis jeg begyndte at tænde andre tøser. xD
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 8:43 pm

HAHAHA. Hvis jeg kan med kæreste kan du også :3'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 4:14 pm

Vil da ikke have at Claire skal blive sur eller ked af det/såret O.O!
- Det er bare mig som er trofast kæreste xD!
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 6:29 pm

Yeah jeg er kun liderlig når dani kommer og tænder mig med sit lækre udseende? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 7:10 pm

WTF, jeg er da også lækker?! D: .. xD!
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 7:14 pm

Tom skrev:
WTF, jeg er da også lækker?! D: .. xD!



Jamen det er du ikke når du har kæreste.! du slukker kontakten til andre mennesker, har du lige sagt xD
Du vil ikke være lækker for Claires skyld xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 7:23 pm

Daniella skrev:
Tom skrev:
WTF, jeg er da også lækker?! D: .. xD!



Jamen det er du ikke når du har kæreste.! du slukker kontakten til andre mennesker, har du lige sagt xD
Du vil ikke være lækker for Claires skyld xD

*Confused*..oO'

Jeg er skid da lækker over for Claire? O;
Hun faldt for min ydre og indre udseende. Very Happy
+ Personlighed. xD

LÆKKER, LÆKKER, LÆKKER! xD

OSB: HVORNÅR HAR JEG SAGT DET?! xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





græde med blod!? Empty
IndlægEmne: Sv: græde med blod!?   græde med blod!? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
græde med blod!?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: