Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tagende.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tagende. Empty
IndlægEmne: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 8:24 pm

T: 02:34
S: Oppe på tagende.
D: 31 December.
O: Få mennesker der vandre rundt nytårs aften og laver ballade. Masser af fyrværkeri at se.
V: Stjerneklart. Perfekt vejr at se fyrværkeri. Det har næsten lige sneet så gaderne er hvide.
Å: Vinter.


Den 31 December. Nytårs aften og Daniella sad på et tag for sig selv, og skævede ud over byen forks. Forks var en meget smuk by når det var mørkt syntes hun, og bedre var det nu hvor fyrværkeriet sprang over alt. Det var meget dæmpet lige nu. De fleste havde vist allerede brugt alt deres. og derfor fløj der kun en raket en imellem. Daniella trak let benene op under hagen, mens hun bare sad og skævede ud over forks. Alle virkede så glade af dem hun havde set. Hvorfor var hun ikke selv glad? Hvorfor var hun ikke sammen med Bill i dette øjeblik? det var trods alt nytår. Hun sukkede dybt, og åndede. Man kunne ikke engang se hendes ånde, som man havde kunnet ved alle menneskene. Menneskekroppe var unikke. Menneskene burde være glade for dem mens de har dem.. Så mange ting ændrede sig hele tiden. Selv folk som man troede man kendte. Man finder ud af at de ikke er det de har givet sig ud for at være. Man føler at man alligevel ikke kender dem. Man havde lært en facade at kende. Hun havde blandt andet selv ændret sig meget. Hun havde gået fra et kærligt menneske, til en ligegyldig og kølig vampyr. Vinden greb Daniellas hår, og hun rystede noget sne ud af håret og lod et køligt blik glide ned på nogle mennesker som gik på den anden side af vejen. De havde et liv fuld af lykke. Daniella måtte arbejde på at blive lykkelig. Indtil videre havde hun fundet lykken igen. Denne gang sammen med Bill. Men hun frygtede at lykken hvert et øjeblik kunne forsvinde. Tænk hvis Bill stoppede med at elske hende? bare den tanke skræmte hende fra vid og sans, og knuste hendes døde hjerte. Denne nytårs tanke ville hun skænke dem hun havde kære. Hun skænkede selvfølgelig Bill, hendes kæreste, en tanke. Hun sendte også nogle tanker til hendes bedste veninde som hun ikke havde set siden hendes flugt. Ét enkelt bid i forks område havde fået splittet dem ad. Og hun havde aldrig hørt fra Claire siden. Hun var temmelig vred over at Claire ikke havde kontaktet hende. Men på den anden side. Hvordan skulle Claire kunne gøre det?. Der kunne måske også være noget der forhindrede Claire i at kontakte hende. Man kunne aldrig vide sig sikker når det var Claire man havde noget at gøre med. Ikke for at sige noget ondt, men Claire rodede sig ud i mange mærkelige ting, syntes hun.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 8:36 pm

Claire var lidt rundt omkring i Forks. Hun havde ledt efter sig selv i flere måneder. Ikke sådan at hendes krop ligefrem var væk. Men hun var i gang med at finde ud af hvem hun var. Hun var begyndt at komme i tvivl om hun virkelig var den hun var. Om hun virkelig havde været vampyr i kun et år nu. Hun tvivlede på at hun var den hun troede hun var. Hun tvivlede på alt for tiden. Hver gang at hun så nogen, som hun mente hun kendte, kendte hun dem overhovedet ikke. De alle så så bekendt ud. Det var som om at alle var en del af hendes hukommelse. Men hun kunne aldrig komme frem til hvorfor der kom nogle få klip fra noget hun overhovedet ikke kendte til. Det var som om at hun havde været vampyr i længere tid, end fra dengang hun blev bidt. Men hvad var det der fik hende til at føle sig på den måde? Hun gik på Forks gader og så lidt op imod himlen. Så underligt klart himlen var. Så mange stjerner, så smukt. Hun trådte let på sneen og man kunne høre det let knase under hendes fødder. Hun var iført sin yndlings sorte kjole. En meget løst siddende kjole der gik hende til knæerne. Ellers havde hun ikke nogen form for fodtøj på. Hun var i bare tær. Mange af de mennesker hun var kommet forbi, havde snakket lidt om det. De troede alle sammen at hun frøs. Men nej, hun kunne knap nok mærke kulden overhovedet. Hun var allerede blevet meget hurtigt kendt i byen Forks. Men det var godt nok ikke alle der havde hørt at hun havde været der i ret så lang tid. Hun sukkede og lod en hånd køre igennem hendes yndige sorte hår. Hun prøvede at lade være med at dufte til luften, der havde været så mange mennesker udenfor, på én gang, at hun var ved at gå helt amok. Men hun havde godt hørt om disse Volturi mennesker. Dem der kom og dræbte en vampyr, når det var at de gjorde et eller anden ude i offentligheden. En lille blodstribe kørte let ned fra hendes mundvige, hendes øjne var blodrøde og nærmest kogende. Hun var helt vild. Hun var vild efter menneskeblod. Hun var nærmest lige gået helt bassærk på et menneske. Folk i Forks ville blive forskrækkede, hvis de fandt denne kvinde liggende under blade ude i Forks skov. Hun havde været fuldstændig sprættet op. Claire sukkede og rystede på hovedet af sig selv. Nogen gange forstod hun ikke sig selv... pludselig fik hun en stor lyst til at komme op på tagende. Hun så derop imod, der var da ikke så langt? Hurtigt løb hun over til en gyde og hoppede straks op på taget. Dér, så hun denne pige på taget. Langsomt blev der vækket noget i hendes hukommelse, men det var svært at sige hvor det kom fra. Denne pige vendte blot ryggen til hende. Hun tog en dyb indånding og stod bare helt stille. Denne duft var velkendt. En vampyr, men det var ikke det eneste. Det var som om at der var et eller andet ved denne duft. Hun havde da duftet den mange gange før? Men hun huskede overhovedet ikke, at hun havde duftet det indenfor de år hun var vampyr. Nej, hvad var det dog!?!
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 9:02 pm

Daniella fortsat kiggede ud over byen forks. Hun hørte et 'bang' og skævede straks op i luften for at se dette fyrværkeri. Dette var smukt. Rødt og blåt i en. Hun så hvordan den startede med at være lille, og derefter brede sig. præcist som med ringe i vandet. Intet ville blive til noget hvis det ikke blev startet. Der kom først fyrværkeri hvis nogle tændte for det, der ville først komme ringe i vandet hvis nogle satte fingeren ned og ramte vandets overflade. Den tanke fik Daniella til at tænke på nogle ting. Nogle gange var hun selv nød til at gøre noget for at få de ting som hun ville have til at eksistere. Det samme omkring kærlighed. Man var nød til at tage sig sammen, og snakke med personen. Ved tanken om kærlighed, tænkte hun på Bill, og hun smilede faktisk varmt ved tanken om ham. Bare tanken om Bill fik varmen til at sprede sig i hendes bryst. Hun havde aldrig været så forelsket før. Hun lod sine ben falde ned og hænge ud over kanten, hvor hun let vippede med sine fødder. En bekendt lugt sneg sig ind og fyldte hendes næsebor. Hun kunne med det samme lugte at det var en vampyr. Men hvilken vampyr kunne hun ikke lige sætte ansigt på. Hun lænede sig let ud af kanten, og så en skikkelse bevæge sig under hende. Skikkelsen bevægede sig op af. Sikkert på vej op til taget, ligesom hun selv havde gjort.. Hun skævede kort op i himlen inden hun rejste sig op, og børstede hendes bukser af for sne.. Hun havde haft sne overalt på røven, da hun jo havde siddet på sneen.. Lugten af vampyr hang i luften, og hun kunne tydeligt lugte at den var meget nær lige nu.. Hun trådte yndefuldt et skridt baglæns, og vendte sig dernæst om. Det syn hun mødte var lige ved at få hende til at falde bagover. Var det ikke!? Claire!? Hendes bedste veninde igennem... altid? Det hele snurrede rundt for hende og hun stod bare og stirrede. Det kunne umuligt passe. For vampyren stod bare og kiggede tilbage. Hun studerede vampyrens ansigt grundigt, og trådte langsomt fremad. Dette var ikke en fremmed. Denne krop tilhørte Claire. Det sorte hår var genkendeligt. Og lugten var meget velkendt. Det kunne ikke være andre. Nu vidste hun det. Hendes bedste veninde var vendt tilbage. "Claire... Det er dig." hviskede hun og trådte endnu et skridt fremad. Hendes skridt som ellers var meget langsomme, begyndte ligeså stille at sætte farten en smule op. Hun stoppede så op direkte foran Claire og kiggede hende ind i øjnene. Hendes hjerne kunne slet ikke fungere. Hun kunne ikke fatte det hun så. Hun så det, men hendes hjerne kunne bare ikke opfatte det. Det føltes som en af hendes mange drømme. Drømme hun havde haft om Claires 'hjemkomst'. Hun tog en dyb indånding og lod endnu engang Claires sødlige duft fylde sine næsebor.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 9:11 pm

Claire så på denne pige vende sig om. Hun reagerede en smule på det. Men da denne tøs, sagde hendes navn, blev hun overvældet! Tusinder af minder vendte tilbage til hende. Tusinder af minder fløj igennem hendes hoved! BLOD, blod overalt! Senere.. hendes søster! Madelaine! Tom! Bill! Alle hendes venner og veninder! Alle dem der havde både respekteret hende og frygtet hende! Det hele fyldte hendes lille hoved med informationer om hendes tidligere liv. Før hun var blevet genfødt. Men helt til sidst i hendes minder, det som nok betød mest. Var hendes løfte til Daniella. Hun så straks ind i Daniellas øjne. Nej! Hun havde brudt deres aftale! Hun var blevet dræbt før at hun kunne dræbe Daniella! Hendes øjne fyldtes straks med skam og det var som om at man kunne skimte nogen tåre. Men vampyre kunne ikke græde, kunne de? Hun så Daniella dybt ind i øjnene og sagde med en skælvende stemme. ”Åh.. Daniella..” hun tog straks armene om hende. ”Undskyld! Undskyld!” blev hun ved med at hviske. ”Undskyld at jeg døde før dig!” hviskede hun så til sidst. Hun tog en dyb indånding og prøvede at lade være med at føle sig svag. Men efter at alle disse minder var kommet tilbage i hendes hoved, følte hun sig en smule fortumlet. Følte at der var noget galt. Følte at der var et eller andet hun bare skulle gøre om. Men hvad? Hvad var det der skulle ordnes? Hele hendes hoved var straks blevet fyldt med tanker, ligeså snart at Daniella havde sagt hendes navn. Den klang.. hun havde savnet den så meget. Havde savnet den uden at hun selv havde bemærket den. Tomrummet, var endelig blevet fyldt igen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 9:30 pm

Da hun mødte Claires blik, var det som om at hun blev brændt. Det gjorde så ondt at se hende. Hun kunne ikke sige hvorfor.. Det sved i hendes øjne, og hun ville egentlig bare kigge væk. Hun ville græde. Græde af glæde, græde af lykke af at se sin bedste veninde, græde over dette øjeblik hun havde ventet så længe på.. Og da Claire tog armene om hende, trykkede Daniella hende ind i sin favn.. At høre Claire undskylde. Det var så mærkeligt. Det virkede så overvældene. Hun virkede overvældet? Hvad var der sket? Hun virkede så sårbar. Hun trykkede bare Claire ind til sig, som ville hun aldrig give slip. Hun følte sig healet. Hun følte sig hel' igen. Der var intet som stod i vejen for hendes lykke. Claire var trygt i hendes arme. Hun lukkede øjnene kort i, og lod endnu endnu engang Claires søde duft fylde hendes næsebor. Men hun åbnede dem med et sæt da Claire sagde ordet 'døde'. Hun trak sig ud af krammet, men holdte stadig fast i Claire's skuldre. "Hvad mener du? Hvad snakker du om?" hviskede hun spørgende og sendte hende et blik fyldt med forvirrelse. Mente hun da hun blev bidt? der døde hendes krop. Hendes hjerte holdte op med at slå fra det øjeblik giften spredte sig i hendes krop. Men det var nok ikke lige det Claire mente? For hun undskyldte for at dø. Hvis Claire ikke var blevet vampyr havde hun ikke mødt eller bidt Daniella.? Det kunne da umuligt være det hun undskyldte for, eller kunne det? Daniella var slet ikke med på hvad der foregik. "Claire hvad er det her foregår? Du kontaktede mig aldrig. og nu er du helt... puff." hviskede hun og sendte hende et bekymret blik. Daniella forstod slet ikke hvad der foregik.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 9:40 pm

Hun så straks på Daniella, da det var at hun hev sig lidt væk. ”Jeg er selv forvirret Daniella! Lige da jeg så det kom det hele tilbage til mig!” sagde hun og snakkede ret så hurtigt. Men hun ville selv komme i bunds til det her. ”Men.. jeg kan huske.. Volturi dræbte mig for et halvandet år siden.. det er derfor at jeg har været væk i så lang tid!” hun så ned af sig selv. ”Det her kan jeg overhovedet ikke forklare! Jeg ved ikke hvordan det er at jeg er kommet til live igen!” hun håbede på at Daniella troede på hende og ikke blev sur på hende. Hun ville aldrig nogensinde kunne lyve overfor Daniella og hun håbede også at hun troede på hende. Måske kunne de hjælpe hinanden med at finde ud af hvordan det var at Claire endte på den her måde? Hvordan det var at hun rent faktisk var kommet tilbage til denne skikkelse. Men nu hvor det var at hun havde sin hukommelse tilbage, følte hun sig svag. Hun var en almindelig vampyr!? Hvordan i helved kunne hun være en almindelig vampyr!? Hun prøvede af sine kræfter, prøvede at gøre det samme som hun gjorde, da hun var alfa. Ingenting skete overhovedet!? Hvorfor havde hun ikke sine evner!? Hvorfor var hun så svag!? Hun hadede helt igennem og inderligt, at hun var så svag. Hun kunne ikke klare at være svag!? Hun så sig lidt omkring, Forks.. nu vidste hun endelig hvor hun havde set alle disse mennesker fra. Tom.. Tom!? Nu kunne hun også huske hvorfor det var at hun blev så hurtigt forelsket i ham. Hvordan det overhovedet kunne lade sig gøre at de begyndte at kysse fem minutter efter at de havde set hinanden. Dengang hun troede at hun ikke kendte ham. Det var forvirrende alt dette. ”Daniella.. jeg er forvirret! Jeg føler mig svag!” Daniella burde vide at Claire hadede at føle sig svag. Når hun var svag mente hun selv at hun ikke kunne noget. Hun hadede når hun kunne se at der var nogen der var bedre end hende. Lige pludselig, var hun alligevel ikke så glad. Selvfølgelig var hun overlykkelig for at møde Daniella igen. Men at være svag var noget af det værste hun kendte til!
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 4:14 pm

Hun kiggede med et forvirret blik på Claire. Da Claire så hende kom det hele tilbage til hende? Hvilket? Hvad fuck var det der foregik. Hun stod ligeså forstenet og så på Claire, mens hun lyttede til Claires forklaring. Claire havde været død... Det var derfor at hun aldrig havde kontaktet hende. Hvad skulle hun have gjort hvis Claire ikke var kommet tilbage til hende? Hendes tanker var temmelig egoistiske lige nu. Men hun tænkte generelt også mest på sig selv. Hun kunne ikke holde ud at leve uden Claire, og var derfor lykkelig for at Claire åbenbart var kommet til live igen. Også selvom at Claire nok ikke var helt okay ved dette. Måske var det bedst for Claire hvis hun havde været død? Nej. Det var Daniella sikker på at det ikke var. Hun rev sig løs fra sine tanker og blev faktisk lidt skuffet over det Claire havde sagt. Volturi havde dræbt hende? Havde Claire selv valgt at gå til Volturi? Eller havde Volturi en grund til at dræbe hende? "Mmh. Claire. Undskyld jeg spørger. Men kan du huske hvorfor Volturi slog dig ihjel?" afbrød hun og sendte Claire elevator blikket. Hvor havde hun savnet hende. Hun kiggede ned i jorden med et let tænkende blik, og et hævet øjenbryn. Hun forstod godt at Claire var forvirret. Hun havde lige været død, og dernæst var hun blevet vækket til live. Det var umuligt. Eller det var det. Indtil idag.. Ingenting kunne vække de døde til live. Ingenting, intet.. Hun kiggede undersøgende op på Claire igen, i frygt for at Claire pludselig skulle forsvinde. Dernæst trak hun Claire med ned og sidde i den kolde sne, som føltes lun under dem. "Claire det er klart. Det du lige har været igennem må have taget lidt på dig." sagde Daniella roligt uvidende om at Claire havde mistet sine kræfter. "Men lige meget hvad du føler.. Så tager du fejl. Du er ikke svag.. Du døde, og er kommet tilbage til livet. Du er ikke svag. Du har været igennem ting som ingen andre har prøvet." hviskede hun støttende Claire.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:05 pm

Claire var ved at gå helt amok over det med at hun var svag. Men selvfølgelig var det ikke sådan at hun blev vred, hun var bare helt igennem frustreret. Hun bed sig let i læben og havde lysten til at græde. Men det var nu lidt svært når hun var vampyr. Men hvis hun havde grædt, ville hun havde været mere svag!? Hendes tanker var begyndt at blive svage!? ALT var bare svagt! Hvordan ville hun overhovedet kunne leve på denne måde!!? Da Daniella spurgte hende om hvorfor det var at Volturi slog hende ihjel, så hun straks på hende. "Kan du ikke huske dengang..?" spurgte hun langsomt. "Hvor jeg angreb et menneske midt ude i det hele og politiet fik fat i mig? Da jeg var i bur?" hun gøs lidt ved tanken. Hun var nærmest blevet behandlet som et dyr dengang. "Men der kom denne vampyr.. Mizzar og reddede mig fra dem" sagde hun roligt. Hun så ned på sine fingre. "Det kom jo i avisen.. jeg og Mizzar var blevet eftersøgt.. og senere kom jeg selv tilbage til denne dom om de ville sende mig til volturi.." mumlede hun. Det var nærmest som om at det var igår det skete. Hun kunne nærmest huske hver en detalje. Hun kunne huske dengang Dominic havde stået ved siden af hende, uden at der rigtig var nogen der så ham. Dominic.. hvor hun dog egentlig savnede ham. "Men.. jeg nåede jo at flygte senere.. men Volturi fik desværre fat på mig.. også blev det bare sort" sagde hun roligt og satte sig ned sammen med Daniella. "Men der skete noget underligt.." hviskede hun. "Mit liv passerede revy, så jeg er ret så sikker på at jeg blev dræbt.. men" hun smilte langsomt. Et smil man ikke havde set fra hende i flere år. Det smil der viste hvem hun virkelig var, en svag og blødhjertet tøs. Det var altid det der skjulte sig bag hendes hårde skal. "Jeg så et kort glimt af mine forældre, Madelaine og jeg.." Det var mest det med at det var hendes forældre hun havde set. Det var det der fik dette smil frem.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 8:38 pm

Hun kiggede interreseret på Claire mens hun fortalte. Daniella huskede det så tydeligt. Det var ikke et vidunderligt minde. Det var faKtisk et minde som plagede hende. Hun havde gået og troet at hun aldrig ville se Claire igen. Hele hendes verden havde været sort. Hun havde gået i et endeløst mørke. Heldigvis så hendes fremtid temmelig lys ud lige nu. "Jeg var så vred da det hele skete. Da jeg så dig. Da jeg så der deroppe. Før din flugt. Jeg var så vred og indebrandt. Jeg følte det som at hele min verden gik under." mumlede hun afbrydene. "Hov. Undskyld. Bare fortsæt." sagde hun og lod Claire snakke færdig. Hun spidsede ørene grundigt for ikke at misse nogle detaljer. "Du så din familie og dig selv?" udbrød hun forundret. Et eller andet hang ikke sammen. Hvorfor havde hun set sig selv?. "Var det lidt ligesom en drøm, eller?" spurgte hun med et hævet øjenbryn. Dette lød meget interresant. Og personligt kunne hun ikke selv sætte brikkerne sammen. Claire havde ikke givet hende nok informationer til at hun kunne få det til at hænge sammen. Men det kunne jo også være at Claire ikke havde flere informationer. Og det derfor bare var et uopklaret mysterium. "Fortsæt endelig!? Kan du virkelig ikke huske mere?" spurgte hun Claire. Gad vide om Claire's hukommelse stadig var perfekt. Og gad vide om hun måske havde fået nogle indvendige sår efter det her?
Det var lidt af en motherfucker omgang Claire havde været igennem. Utroligt.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeOns Jul 07, 2010 3:25 pm

"Det jeg mener er at folk siger at ens liv pasere revy når man skal til at dø.. det er rigtig nok.. og i de sidste billeder.. så jeg mine forældre, madelaine og jeg lege.. det er det jeg mener" smilte hun roligt og så derefter Daniella i øjnene. Der måtte havde været et eller andet ved hendes død der havde gjort hende lidt blød. Eller også var det på grund af at hun var sammen med Daniella. Hun kunne ikke helt selv finde ud af hvorfor det var på den måde. Hvorfor det var at hun opførte sig sådan. Men lige nu lod hun til at være meget god. Hun lod til at blive blød. Det ville ikke være godt på nogen måde. For selvom at der var så mange der kunne lide hende, var der jo nærmest dobbelt så mange som var ude efter hende. Mange som ville have at hun skulle dø lige på stedet. Derfor skulle man helst ikke blive blød. Man skulle ikke vise hvem det var at man holdte af. Men Claire mente at Daniella ville kunne passe på sig selv. Claire så lidt ud over byen, før hun så på Daniella igen og smilte. "Jeg er så stolt af at jeg skabte dig Daniella.." hviskede hun og alle mulige minder kom igennem hendes hoved. Hun vidste ikke om Daniella stadig kunne huske dengang hun var god. For der var ikke særlig mange der overhovedet kunne huske at Claire havde været en god vampyr. ALLE havde oplevet hende som ond. Men hun kunne huske dengang uden for caféen. Dengang der havde været så meget sne. Déngang havde hun været god. Og dengang havde Daniella også været der. Godt nok havde Daniella været menneske der. Men hun kunne huske dengang Claire havde taget hende over skulderen og begyndte at dreje rundt med hende. De havde begge grint så muntert af det.
Men så kom det tidspunkt hvor hun var begyndt at blive sulten. Hun kunne huske præcis hvor det var at hun havde bidt Daniella. Hun havde fortrudt det på en eller anden måde. For Daniella ville jo ikke blive til en vampyr. Hun ville forblive menneske. Men Claire havde jo været så ualmindelig tørstig. Det var derfor at hun havde bidt hende. Heldigvis havde hun haft styrken til at slippe bidet, inden hun dræbte Daniella helt. Det havde været en skrækkelig aften for Claire. Hun var nærmest gået helt amok over det bagefter. Men det var nu alligevel godt. Nu havde Daniella og hende noget tilfælles. De var udødelige.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 3:36 pm

"Ah. Det lyder.... smukt.." sagde hun med en lav hvisken. Hun ville være lykkelig hvis det sidste hun så var dem hun holdte mest af, før hun døde. Personligt ville hun nok se Bill og Claire minder passere. af den simple grund hun havde glemt alt om sin familie. Hun kunne knapt huske deres navne. Og deres ansigter kunne hun ikke se for sig mere. Hendes minder var for svage.. Da Claire så hende i øjnene mødte hun hendes blik, og kunne ikke se væk igen.. Ville ikke. Det var ikke hvert øjeblik man så Claire være blød. Hun var mindst ligeså sød som hendes duft. Hun smilede sit sædvanlige kolde smil, da Claire sagde at hun var stolt over at hun havde skab hende. "Og jeg er stolt af at du er min skaber." svarede hun. Det var hun. Bestemt. Hvis der var noget hun var stolt over var det dét. Hun havde lært så meget af Claire. Det kunne godt været at i starten var hun ikke så glad for at lade sig forvandle. Hun havde været sønderknust på det tidspunkt. Men det var væk nu. Hun ville aldrig nogensinde komme tilbage til menneskelivet. Selv hvis hun havde chancen for at blive menneske igen, ville hun takke nej. Og dog. Hvis hun kunne tage Claire og Bill med sig tilbage til menneskelivet, så måske. Men ville Claire og hende så stadig være bedste veninder? Ville hende og Bill stadig være sammen?
Lige pludselig blev Daniella bare mega emotionel. Hendes følelser var meget blandet. Som en frugt i en blænder. Hun lænede sig frem og knugede Claire til sig, som ville hun aldrig give slip. "Jeg vil aldrig miste dig." hviskede hun lavmælt Claire ind i øret med sin glasklare stemme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tagende. Empty
IndlægEmne: Sv: Tagende.   Tagende. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tagende.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: