Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En lille snack efter skoletid ^^

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lille snack efter skoletid ^^ Empty
IndlægEmne: En lille snack efter skoletid ^^   En lille snack efter skoletid ^^ Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 9:52 pm

Dato. 22. 2
Årstid. Forår
Tid. 15.32
Sted. På caféen
Omgivelser. En del mennesker ^^
Vejr. Regner, som sædvanligt


Victor havde netop fået en kop kakao, og så sig nu om efter et sted at sidde. Der var temmelig overfyldt, men han fandt sig et bord i nærheden af døren, og satte sig hurtigt ned inden nogen kom og tog pladsen foran næsen på ham.
Han tog en slurk, men skar ansigt og satte den fra sig, da den endnu var for varm til at kunne drikkes. Han trommede let med fingerspiderne i træbordpladen, og betragtede de andre gæster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille snack efter skoletid ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snack efter skoletid ^^   En lille snack efter skoletid ^^ Icon_minitimeLør Apr 03, 2010 11:03 am

Dørklokken ringede da Cecilia trådte ind på den fyldte café. Det var
længe siden hun var taget til Forks, normalt holdt hun sig væk derfra, men hun havde
lige fået sådan en lyst til at bare være sig selv og ikke en eller anden varulv der hele tiden
skal være klar til at kæmp. Den dag ville hun bare slappe af, men hvis der skulle ske noget var hun jo tvunget til
at gøre noget, men indtil da ville hun ikke stresse. Men det så ud til at være
umuligt da der næsten ikke var nogen frie borde. Hun sukkede stille og tjekkede lige en ekstra gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille snack efter skoletid ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snack efter skoletid ^^   En lille snack efter skoletid ^^ Icon_minitimeLør Apr 03, 2010 6:31 pm

Victor besluttede sig for at løbe risikoen, og tog endnu en forsigtig slurk af sin kakao. Nu havde den nået en mere menneskeligt-muligt-at-drikke-temperatur, og han drak lidt mere.
Da dørklokken ringede, løftede han automatisk blikket, og så på den nyankomne. Det var en pige, mørkhåret og køn, og han kiggede på hende nogle sekunder ekstra.
*Kig herover, der er frit!* Tænkte han, men følte at det ville være for anmasende at tale til hende. De kendte jo overhoved ikke hinanden, så han ville ikke bede hende om at sidde sammen med ham. Selvom det ellers kunne være hyggeligt. Hun så sød ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille snack efter skoletid ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snack efter skoletid ^^   En lille snack efter skoletid ^^ Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 4:04 pm

Cecilia bed sig lidt i læben da hun kiggede rundt endnu en gang. Hun vendte sig om for at
tage tilbage til La push da det ikke så ud til at noget var frit, ind til hun fik øje på en drenge der sad alene.
Hun gik roligt over mod ham og smilte venligt til ham.
"Undskyld, men der er optaget alle andre steder, er det okay jeg sætter mig her" spurgte hun og
tegn mod stolen overfor ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille snack efter skoletid ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snack efter skoletid ^^   En lille snack efter skoletid ^^ Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 7:35 pm

Victor smilede venligt tilbage til pigen, og tænkte ved sig selv, at det var næsten for heldigt!
"Ja, selvfølgelig må du sidde her!" Svarede han med et skævt smil, og betragtede hende. Hun var endnu kønnere tættere på.
"Jeg hedder Victor Call!" Præsenterede han sig, og rakte en hånd frem mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille snack efter skoletid ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snack efter skoletid ^^   En lille snack efter skoletid ^^ Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 8:12 pm

Cecilia smilte til ham og satte sig ned overfor ham.
Da han rakte hånden frem mod hende blev hun lidt nervøs for hun var jo meget
varm, men det var nemt at bortforklare end for blodsugerne der var kolde som is.
Så hun tog i mod hans hånd og gav den et lille klem. "Hyggeligt at møde dig Victor,
jeg hedder Cecilia Dark Vennia" sagde hun og skubbede en tot af det brune hår om bag øret. Han så rigtigt
sød ud og virkede til at være rigtigt flink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille snack efter skoletid ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snack efter skoletid ^^   En lille snack efter skoletid ^^ Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 8:30 pm

"Hyggeligt at møde dig Cecilia!" Sagde han smilende, og kastede et kort blik på hendes hånd. Den havde virkelig været varm.
"Der er nogle der kan holde varmen, hva'?" Lo han blidt, og gned sine hænder. Han frøs, da det ikke var så længe siden han var kommet ind udefra. Og der havde været okay koldt udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille snack efter skoletid ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snack efter skoletid ^^   En lille snack efter skoletid ^^ Icon_minitimeMan Apr 05, 2010 11:12 am

Cecilia trak sin hånd til sig lidt genret. "Ja, jeg har det altid varmt" sagde hun og smilte
svagt. Hun lagde mærke til at han frøs. "det kan være at du har det koldt" spurgte hun lidt efter
med et lidt mere friskt smil på læben og så på ham med sine brune øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille snack efter skoletid ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snack efter skoletid ^^   En lille snack efter skoletid ^^ Icon_minitimeMan Apr 19, 2010 2:02 pm

Han smilede.
"Det må sku' være praktisk. Aldrig at have det koldt.." Svarede han.
"Ja, jeg fryser lidt. Men det er ikke noget nyt. Jeg må bare have en naturlig lav kropstemperatur," fortsatte han, og sagde det sidste lidt tænksomt. Det var ikke engang løgn. Det troede han faktisk at han havde.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille snack efter skoletid ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En lille snack efter skoletid ^^   En lille snack efter skoletid ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille snack efter skoletid ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En lille sø - Tom
» Den lille sø
» En lille lur?
» Den lille hytte
» Min Lille Hytte

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: