Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Genforeningen...

Go down 
ForfatterBesked
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeFre Mar 26, 2010 4:29 pm

Tid: middag
Vejr: ligner at det kunnne regne
Sted: sider på en stol udenfor cefeen
Omgivelser: masser af biler men lidt mennesker






Elisa sad stille og roligt på cefen i byen Forks og prøvet at slappe lidt mere af end ellers, hun var stadig trist og chokket over hendes venners pludselige død, hun sukket ved tanken om det der var sket med dem, men ellers gik det bedre med hende, hun prøvet at ligne en der drank kaffe, tog langsomt koppen op i sin hånd og kigget lidt rundt om krig, om hvad hun kunne lave efter at have sidet her i cefen.
Hun så godt rundt igen prøvet at tænke lidt på hvad hun skulle lave men gad ikke rigtig noget det var blivet så trist efter hendes venner var døde, men hun var jo nød til at komme vider.
Hun fik øje på nogle "okay" søde fyr men havde ikke lyst til at gå over og flirte med dem eller få dem over til hende, hun smilede lidt ved tanken om at gør dem lidt til grin over at få dem over til hende og så afvise dem, det ville var meget og lidt hyggeligt, i hvert fald for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeFre Mar 26, 2010 8:37 pm

Noah og hans venner sad og snakkede, og fniste.
De var lige kommet tilbage fra en fodboldkamp, som de havde vundet.
Noah var deres forsvar, men de andre ville gerne have ham på målet.
Men han var ikke så vild med det.
Han fik sceneskræk på målet, han var jo alene om det.
Han smilede og rynkede på panden, og lod de andre diskutere færdig.
Han så sig omkring, og fik øje på en ualmindelig smuk pige.
Han måtte bide sig i læben, for ikke at begynde at savle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 6:04 pm

Kristen ahvde fåret færten af Hendes bedste veninde Elisa. Elisa troede at kristen var død.. men det var hun jo ikke. Kristen gik med hurtigt skridt ind på caffen og kiggede ivrigt rundt for at finde hende. og fandt hende, *Fuck hun har farvet hår.. nice* tænkte hun men gik så op til hende.. og bed sig i læben . Kristen endte ved
hendes bord og kiggede på hende. "Hej Elisa" hun vidste selt ikke hvad hun skulle sige noget skulel hun jo sige.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 6:23 pm

Elisa kiggede lidt på sin kop og tænkte lidt på at gå ud og shoppe lidt bare for at glemme sin triste tanke om Hay væk.
Hun fik pludselig øje på en sød menneske fyr, hun smilede sit sødeste smil og så hurtig væk, hun så på koppen igen, og sukker afslappet.
Det gav et sæt i hende da nogen sagde hendes navn, først troede hun at hun drømte eller at hun hørte-syner, hun vente som langsomt til siden af stolen og fik store øjerne af den person der stod ved siden af hendes border og så på hende.
*Nu drømmer jeg helt sikkert eller noget, det... det kan ikke passe* tænkte hun.
Elisa sukket chokket og prøvet at tage sig sammen.
"Hayley?..." spurgte hun chokket.


Sidst rettet af Elisa Lør Mar 27, 2010 8:55 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 6:27 pm

// Haha ^^ Bare lad som om jeg aldrig var her.. !! *Total Ninja Oo'*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 6:28 pm

"Ja.. men hedder nu kristen" hun smilede til hende og kunen ikek holde sig tilabge mere
hun lagde armene om hende og krammede hende. "Fuck jeg har svanet dig>" hviskede hun og blev bare ved med et kramme hende.. Kristen slap krammet og smilede til hende.. "Er du okai" spugerte hun lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 6:28 pm

//Undskyld, jeg sksl nok finde på noget der kan få dig med i det hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 6:34 pm

// Nårhh, tænk ikke på det, vi laver bare et andet et senere X3
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 6:41 pm

Elisa fik et chok da Hayley krammede hende men bliv så glad at hun ikke kunne lad være med at kramme tilbage.
Hun følte at hun kunne græde men selvfølgelig kunne hun ikke det, hun kiggede hurtigt på Kristen og over på drengen igen
*han ser ikke ud som om han ville kommer her over eller noget, noget af en sød fyr lignede han, måske skulle jeg flirte lidt med ham eller noget* Elisa smilede lidt ved tanken, nu hvor Kristen faktisk ikke var død lysnede hun helt op og havde så mange ønsker der skulle gå i opfyldelse og spørgsmål, når nu kristen var i live.


Sidst rettet af Elisa Lør Mar 27, 2010 6:51 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 6:41 pm

//lyder god Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 6:51 pm

Kristen smilede stort til ehnde og satte sig ved siden af hnede.
"Ham kender jeg" saghde hun men kiggede på Elisa.. "Jeg har noget jeg skal for tælle dig" hun bed sig lidt i læben
"Mig og Shin er ikek sammen mere.. han er allrede forelsket og er igang med en anden.. jeg tog væk sammen med Shin men blev væk fra ham.. og kom her tilbage efter vi havde ledt efter hinanden i to år.. jeg er virkelig ked af det" hun så undskyldene på ham

//Så må jeg ikke engang værer med Sad //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 7:08 pm

// Vi kan da alle tre på et tidspunkt?? ^^
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 7:09 pm

//jah det kan vi Smile//
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 7:19 pm

Elisa så forvirret på Kristen, hun lagde hoved på skrå og åbnede mund som et "O".
"hvad... hvad har han" hviskede hun rasenede og overaskende på samme tid, hun himlede vildt med øjerne af forviring og chok, Kristen var jo hendes bedste veninde og hun ville jo ikke havde at Kristen var ulykkelig eller noget, men nu når hun tænkte på at var ulykkelig så skulle hun jo også skælde Kristen ud for at tro hun var død, Elisa havde været så ulykkelig over hendes banrdoms veninde var død som nu hun ikke var alligevel.
hun tog en dyb indåndnig og så både vred og lykkelig på Kristen men spørgsmålene var sikkert så tydelige i hendes ansigt nu at hun næsten ikke kunne være vred på Kristen.


Sidst rettet af Elisa Lør Mar 27, 2010 8:52 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 7:26 pm

Kristen kunen godt se på hende at hun ikke var så glad for det hun sagde..
"Okay.. jeg ved du vil skælde mig ud.. bare kom med et" sagde hun og gjor sig klar til at blive skældt ud.. men Kristen var bare glad for at se sin bedste veninde igen.. Kristen havde savnet hende så meget.
Men det med Shin havde gjort ehnde så ulykkelig at hun ikek vidste havd hun skulle gører med sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 7:36 pm

Elisa tog en dyb indåndning og prøvet at se så vred ud som en mor ser ud på sin datter der havde sniget sig ud for at møde en fyr der kunne ville i bukserene på hende.
"hvorfor sagde du ikke bare til mig at du tog afsted for at gemme dig eller noget i den stil. Jeg har været så ulykkelig over at du har været væk, jeg troede faktisk at du var død og nogen havde myrtede dig" Elisa sukket "men hvor er jeg bare lykkelig over du er i live, det gør mit liv meget nemmer at holde ud" hun smilede stort til Kristen men komme i tanke om at hun skulle spørger hvofor Kristen havde skiftede navn.
Hun så tævende på Kristen og sagde hvorfor hun havde skiftede navn, det ville måske få hende til at tænke på noget andet end døden.


Sidst rettet af Elisa Lør Mar 27, 2010 8:17 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 7:47 pm

Kristen så undskyldene på hende. "Undskyld" hviskede hun da hun var færdig men lagde hurtigt armene om hend ei et kram.. "Jeg er glad for at værer tilbage.. Det var bare en ferie mig og Shin skulle på.. og det blev så meget værre.. det blev 2 år og det er jeg meget ked af.. har skiftet navn fordi at jeg gerne vilel have en ny start.. " hun bed sig i læben og kigegde på ehnde
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 7:54 pm

Elisa krammede hende kærligt tilbage, hun sukket af sin venindes ulykkelig fortællening.
Hun så trist på hende og havde så meget lyst til at komme efter Shin for det han havde gjordt mod Krinsten, hun tænkte på de muligheder der var for at skade Shin.
Elisa smilede ondt ved tanken om at flå hoved af Shin og smide det ud i havet og så måtte hans krop selv finde sit hoved.
Hun hurtig i tanke om at Kristen helt sikkert kunne se at hun tænkte, skøtte sig at se ud som om hun var ved at græde, men hun var så gal på Shin at det ødelagede huns ansigudtryk for at var trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 7:59 pm

Kristen kunne godt at hun tænkte hun rystede på hovedet af hende,, "Men det er ikek Sin's skyld... han har selv troet af jeg var død.. og jeg troede det samme om ham" hun sukkede. "Jeg er venner med Shin.. og mere bliver det desværre nok ikke" hun kiggede trist ned på sien sko og bed sig i læebn .+
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 8:13 pm

Elisa lade en hånd på skulderen af Kristen, først sukket hun, hun viste ikke rigtig hvad hun skulle sige men tog sig bedre sammen og prøvet at valge bedre ord der ikke sårt Kristen mere end ellers.
Hun bed sig i læben og prøvet så godt hun kunne at finde på noget, hun var ikke så god til en samtale der blev så personlig, nu holdte Elisa jo sig mest for sig selv, bare hvis en sød og lækker fyr kom hen og spurgte hende sødt om han måtte side ved siden af hende, hvade hun bare afvist ham for ondt at han næsten begyndte at græde bare af hende koldeblik.
"jeg... jeg er... virkelig ked af det med..." Elisa lidt svært med at sige hans navn for hun synes stadig han var lidt som idiot lige nu eller retter sagt for 2 år siden.
"jeg er virkelig ked af det med Shin, men jeg har en god ide, hvad med at tage ham der over" nikkede over mod fyrene der sad og drillede hinanden.
Hun synes så godt om sin ide at hun næsten ville rejse sig fra stolen og danse, hun smilede forhåbningsfuld for Kristen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 8:20 pm

"Ja ja.. rolig nu" hun smilede lidt og kiggede lidt på drengen men kiggede så på Elisa,.
"Jeg har faktisk mødt en sød fyr" hun smilede lidt og lagde hovedet svagt på skrå.
"Han hedder Noah.. og ja.. han er bare sød" hun rømmede sig lidt og kiggede ned på sine sko ..
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 8:50 pm

Elisa hævede det ene øjebryn "vikrelig" sagde hun overasket og super glad.
Elisa var lige ved at klappe i sine hånder af lykke, så var der måske lykke igen hos Kristen.
hun smilede stort af Kristen "hvor er det bare godt at høre søde" Elisa lænede tilbage i stolen og lade armene over kors og sukker tilfreds og afslappet.


Sidst rettet af Elisa Man Mar 29, 2010 1:13 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 8:57 pm

"Ja.. Han er vildt sød" hun smilede og kiggede lidt på Elisa på et stort smil..
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 9:04 pm

"hvor er det dejligt at høre... når... men har du været på date med ham eller noget?" Elisa bed sig ivrigt i læben, hun kunne næsten ikke vente at høre om Kristen måske havde kysset ham eller måske nusset med ham.
Elisa så ned i sit skød på sine hænder *hvor er jeg bare glad for hende vegene, så var det bare mig der skal finde en eller noget, men jeg har jo ikke rigtig lyst til det men det ville bare få mig til at jeg kan blive mere lykkelig end ellers* Elisa sukket både tilfreds og trist ved tanken om en kærste.
Hun så hurtigt op på Kristen med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 9:12 pm

Kristen smilede og kiggede på "Nej.. mødte ham på skolen.. har bare nusset lidt med ham" huun smilede.
"Men nu skal vi finde en til dig" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 9:17 pm

Elisa gjord store chokkende øjerene af Kristen, det havde hun ikke lige regnet med, hun rystede svgt på hovedet og så igen på sine hænder, hun bed sig i læben af pinlighed.
"det havde jeg ikke lige regnet med, Kristen" svaret hun generet, hun leget lidt med sin bluse og ville ikke så på Kristen igen.
*ej, hvor pinligt, man skulle tro hun læste tanker, er der noget hun ikke har fortalt mig* Elisa var lige ved at bide sin læben af så meget generet var hun.


Sidst rettet af Elisa Man Mar 29, 2010 1:11 pm, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:40 am

Jeg skal ikek have en kæreste lige nu og her.. men ja vi skal finde en til dig" hun
smilede og kyssede hende hurtigt på kinden. "Intet pinligt. Sådan er det bare!" sagde hun bestemt og smilede til ehnde.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:05 pm

Elisa rystede hurtigt på hoved, nu var hun ikke så sikker mere, om det var godt for hende at finde en hun skulle være sammen med for evigt, når hun tænkte på det, følte hun at hun fik kuldegysninger.
Hun tog en dyb indånding og så beslutsom på Kristen.
"Du har... nok ret" hun sukket "Men så skal det ikke gå alt for hvidt, okay for det første jeg vil ikke på bar hver aften og kan risikere at jeg ikke kan gå efter og måske endda slå et menneske ihjel pga min tørst, og for det andet, jeg gider ikke at side og ligne en der er naiv efter en fyr, okay?" hviskede Elisa næsten lydløs og smilede tilfreds med sit ordvalg.
Hun lagde armene over kors og slappede lidt mere af i kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:15 pm

Kristen klappede i hænderne..
"Det er okay.. " hun smilede lidt.. "Men på bar skal vi fandme" hun sad og tænkte lidt
"Og du skal have noget sex" hviskede hun så det kun var hende og Kristen der hørte det..
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:28 pm

Elisa åbnede munden helt chokket, det havde hun aldrig hørt Kristen sige før, hun himlede vildt med øjerene og kunne næsten ikke stoppe, efter nogen sekundter tog hun sig sammen og tog en meget store indånding.
"sagde... du lige... S..E..X" stammede hun helt overasket, nu havde hun aldrig i sin live tid prøvet at have sex men hun havde ikke forventede at hendes veninde sagde at det var en god ide at få lidt på den dumme når hun nu var sig selv igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:31 pm

Kristen grinede lidt af hende og så på ehndes med et stort smil.. Kristen havde ikek noget imod at snakke om sex. hun havde selv prøvet det.. og hun ville iogså have at elisa skulle prøve det..
"Ja jegsagde.. det er en god ide og få lidt på den dumme man bliver glad inde i.." Sagde hun med et smil
og menet det hun sagde..
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:42 pm

Elisa følte lidt at hun skulle kaste op, det var ikke lige noget der stod på hendes ønskeliste overhoved.
hun pustede hurtigt ud og så lidt ned for ikke at grine af det dumme enme der var tag så alvorligt for Kristen.
"mener du det seriøst" spurgte hun grinefærdig, hun var nød til at tage sig på mavn for ikke at komme ud i et grineanfald, hvis hun havde været menneske havde hun helt sikkert fået tårer i øjerene.
Hun prøvet at slappe lidt mere af fra sit grineanfald, det var svært men hun gjord det.
Hun så undskylde på Kristen og smilede et lidt smil så Kristen ikke bliv sur på hende, hun var i hvert fald sikkert på at de ikke bliv uvenner over enmet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 10:59 am

"Elisa.. hold nu op med at grine.. jeg mener det!" sagde hun ..
Kristen smilede lidt og havde savnet og hører Elisa grine. hun klappede hende lidt på maven..
"Skal vi ikke gå hjem til mig og snakke om det her" Kristen kiggede kort rundt i Cafen med et smil.
Alle menenskerne kiggede undsvagt på dem.. Kristen kiggede på Elisa. "Jeg har fåret en lilel trilel hund" kristen lo kort..
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 9:53 am

Elisa tænkte lidt over Kristen tilbud men besluttet af tage chancen hun hvade ikke set Kirstens nye sted endnu og hun ville virkeligt gerne se det, Hun nikkede vildt af glæde over invitation, o det ville også være lidt pinligt hvis nogen af meneskene fik alt får meget af vide om hende og Kristens samtale om "sex" så hunville rigtig gerne med Kristen.
"har du fået en lille hund, hvor sødt" hviskede hun nærmest, hun så sig lidt rundt på de mennesker der var i cafen gloede på dem, Elisa rejste sig hurtigt op fra stolen hun smilede stort til Krisen.
"godt så lad o komme afsted, for jeg har ikke rigtig lyst til at væeher mere" sagde hun lidt trist men meget glad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Genforeningen... Empty
IndlægEmne: Sv: Genforeningen...   Genforeningen... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Genforeningen...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: