Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 The hotel Room xD

Go down 
ForfatterBesked
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 10:36 pm

Tid:irl
Vejr:irl
Sted:Det hotel/hotel værelse Zafira har lejet, i det stykke tid hvor hun skal bo i Forks.
Omgivelser:ingen, bortset fra Zafira og Peter.
Årstid:irl

Zafira og Peter nærmede sig hotellet. Hun stoppede lidt op og kiggede på ham, og bed sig meget svagt i læben."Vil du med op?"spurgte hun med et sødt smil imens hun spurgte sig selv*Hvad er det du laver?* men hun skubbede den lille irriteredende, spørgende stemme væk og kiggede på ham. Nu hvor der var lys på gaderne kunne hun bedre se ham..Hun gav ham hurtigt elevator blikket og smilte charmerende til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 10:49 pm

Peter bed i læben og kiggede på Hotellet "Jaer selvfølgelig vil jeg det, jeg er jo sammen med dig"sagde han til hende med et lille smil, han kiggede på et store og fine hotel det var klart at Zafira's familie var stenrige, han kiggede på hende igen og hun smilte flot charmerende til ham han kunne ikke lade værre med at smilte igen med et glimt i øjnene, han tænkte stille inde i sit hoved *Du kom hjem til hende den er hjemme, du scorede en lækker pige min ven*
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 11:02 pm

Hun smilede varmt til ham*hmm mon han ville være en kvalificeret vampyr?*tænkte hun overvejende og gik ind i foyen, som var i hotellet. Hun gik videre over til elevatoren, og kiggede sig over skulderen for at se om han var med.
Hun havde heldigvis lært at lade være med at lytte til folks tanker, så hun hørte ikke det han lige havde tænkt, for det var noget hun ville blive meget vred og irriteret over..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 11:16 pm

"Er i rige hos jer...?!"spurgte han nervøst til hende, det var jo på en måde første gang de var hjemme hos hende, det var spændende at være så tæt på hendes hjem, måske var resten af hendes familie også ret flotte måske lagde talentet hos familien at være gude smuk. "Nå hvad så håber altså ikke du stadig fryser!"
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 9:26 pm

"Ja, min far ejer tre plantager nede i sydakfrika. En med kakao bønner, en med Bomuld, og en med appelsiner"Sagde hun med et varmt smil og gik ud af elevatoren da den stoppede. Hun gik lidt ned af hotel gangen, og stoppede så foran en af hotel dørene.
Hun fandt nøglen frem i menneske fart og låste døren op."Det er så her jeg har indlogeret mig, midlertidigt"Sagde hun med et smil og lukkede døren efter dem.
Hun gav ham trøjen tilbage"Tak for lån..Og nej jeg fryser ikke længere..selvom jeg måske virker en smule kold!"sagde hun med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 9:38 pm

Peter så overasket på Zafira"Tre? I må være sten rige der nede!"sagde han hurtigt, han så rundt i værelset, han betragtede det flotte værelse, men da han så sengen hoppede han i den og mens han hoppede fik han skoende af på en eller anden måde.
Han kiggede igen på hende med et smil "ej kom og lig dig hos mig så, få bliver du nok lidt varmere!"sagde han med et skævt smil, han frøs lidt, men han ville sikre sig at hun havde det godt først, han lå jo også i sengen. "Det er da meget dejligt^^!"sagde han hende.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 10:06 pm

"Er de gamle også"Sagde hun med et smil. Hun hang stillte sine sko bag døren og lagde sig ned på sengen ved siden af ham med et smil, og kiggede kærligt op på ham"Såeh..hvad skal vi lave?"spurgte hun nysgerrigt og kiggede op på ham med et varmt smil, og lukkede stille øjnene, og lod som om hun var en smule søvnig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 10:23 pm

"Hmm vil du da sove?!"spurgte han hende med et smil, han lagde armen om hendes skulder og han tog sin t-shirt af så man kunne se han muskuløse overkrop, "Nå hvorfor flyttede i?!"spurgte han inden han lagde sig helt ned på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 10:41 pm

"Jeg er kun på besøg her, mine forældre bor jo nede i Syd afrika, men ellers bor jeg rigtigt i SydItalien"Sagde hun med et smil*okay, jeg bider ham nu!*tænkte hun. Hun smilede varmt til ham, og kyssede blidt hans hals..ihvertfald i et lille øjeblik inden hun satte tænderne i ham..
Sulten væltede op i hende, og hun sugede al hans blod..*nej! jeg må stoppe!*tænkte hun panikslagen for at dræbe ham.
Hun gav slip på ham med et, og ventede på at han ville blive bevidstløs, så hun kunne tage ud og jage, inden hun angreb ham og tappede ham for blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 10:51 pm

Da hun kyssede ham på halsen rødmede han men lod hende gøre det, men da hun bed ham blev han helt hvid i hovedet,
han skreg af smerte en overgang, han manglede lidt blod men hvad så.
Peter's øjne stirrede op i loftet, han var nlæsten bevidstløs, men han vendte med sine sidste krafter,"Hvad har du gjort..!"ig i det blev han bevidst løst.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 4:38 pm

"Undskyld"Mumlede hun i hans øre, inden han besvimmede..Hun bed sig let i læben, og kiggede sig omrking. Ikke én bloddråbe på sengelagnet. Hun smilede forsigtigt, og lyttede ud på vejen..Der var helt stille. Hun tog ham over skulderen, gik over til vinduet og srang lydløst ud af det, i alfa-vampyr fart. Hun løb så hurtigt hun kunne mod skoven. Da de var kommet meget langt ind i skoven, på de få min. Lagde hun ham ned i skovbunden, og camouflerede ham under de store bregner.
Hun fik færten af et dådyr, og få sek efter drak hun lystigt af dets blod.. Hun havde været så tæt på at suge livet fra denne dreng, og hun vidst eat hvis hun ikke fik noget blod nu..Ville det gå ud over ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 7:29 pm

Peter var næsten ved at vågne efter 3 dage i bevidstløshed, han havde et dunkende hovedpine, han kunne sagtens hører alt hvad der blev sagt om ham omkring ham, der havde været 3 par gående nogle af dem stank langt væk fra noget der ikke lugtede godt han vidste ikke helt hvad det var, han havde opfanget Zafira ved hans side i noget tid nu, han vidste ikke hvad der var ved at ske med ham han vidste det ikke var godt, det var hverken godt eller skidt, men han ville vide det, bare han ikke var fanget i hans krop på den måde, hans smerte var uhelbredelige en tørst hans hals var ødelagt, den brændte han, resten af hans krop gjorder ondt over alt, alt hvad der var i ham gjorder ondt, men ikke så ondt som hans hals, hvor han var blevet bidt Zafira, Zafira..
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 8:27 pm

Hun kiggede på ham"undskyld"mumlede hun igen, og kiggede på ham med et bekymret blik"Du er en vampyr"Sagde hun til ham, og smilte let da hun så var guddommelig lækker han nu var blevet. ikke fordi at han ikke havde været det før. men nu var det bare tredobbelt så godt som før, da han var menneske.
Hun bed sig let i læben. Hun turde ikke nærme sig ham, da hun var bange for at han var vred på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 9:00 pm

Peter vågnede op, han kom til bevidst ned nu, han så på hende og hans syn var bedre end nogen sindefør, han kiggede rundt på hende, med et smule blik, "Vampyr? de der fra de der film?!"sagde han og grinede han troede det var en joke og det lød det også sådan, men så gik det op for ham at hun mente det, "Hvad..? hvad mener du? vampyr? hvad HVAD HAR DU GJORT VED MIG!"sagde han og rejste sig hurtigt som et menneske, han var vred på Zafira, han havde lyst til at dræbe nogen! Han tog langsomt nogle skridt tilbage fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 9:11 pm

Hun bed sig let i læben"brug dine instinkter, og fang et dyr! drik dets blod, indtil du er mæt!"hendes steme var kommanderende, og man kunne ikke rigtigt gøre andet end at lytte hvad hun sagde. Men det blide ansigt var der hele tiden."Jo du er en vampyr. Du sover ikke, du spiser ikke, du drikker kun blod. Du er stærk! meget stærk! og dog er jeg stærkere end dig! jeg er har en evne, det ved jeg ikke om du har, det vil du finde ud af! Du kan ikke modstå menneskeblod, så lad være med at trække vejret i nærheden af dem, medmindre du ønsker at dø..Du er smukkere end nogen anden dreng, du dufter tiltrækkende, og alt ved dig er perfekt..Du kan holde vejret i en uendelighed hvis du skulle være!"sagde hun.
Hun kiggede på ham da han begyndte at råbe op. Men hun var hele tiden parat hvis nu han løb mod byen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 9:46 pm

Peter stod foran hende, på en eller anden måde gjorder han ikke hvad hun sagde, det var jo skørt? skørt galt? Dumt? Ikke til at tro på, han gik nogle meter frem og tilbage"Ej nu stopper du med de løgne.. Jeg gider ikke hører på det, jag? et dyr hvor er du bare dum!"sagde han og skubbede hende og gik mod stien, da en lugt så dejligt, blød dejlig... lugtede så godt som aldrig før,
han fulgte lugten, men pludselig satte han farten op til vampyr farten han løb mod nogle mennesker, der var et stykke endnu men stadig. Han tænkte *Hvorfor er Zafira blevet så dum... Jeg kunne godt lide hende hun var noget af det bedste jeg nogen sinde har set i mit liv..*
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 9:51 pm

En hul knurren kom fra hendes hals da han skubbede hende. Hun tog fat i hans arm og rev ham hen mod sig, så han stod med front til hende. Hun vidste at han ikke længere ville kunne føle hendes kulde"Hvorfor tror du mig ikke?"Spurgte hun knurrende, men opgav det...hun havde ikke tålmodighed til det her!Hun kiggede ham ind i øjnene, og begyndte at slette hans minder om mennskelivet, og satte falske minder ind, om hvordan han altid havde været vampyr, i 100 år, og at han godt kune styre sin blodt tørst, over for mennesker, det var et lille side eksperiment.
Da hun var færdig, vidste han kun at han havde været vampyr i over 100 år, at han ikke måtte jage mennesker åbenlyst, eller i forks. Hun havde lært ham alle reglerne..Det eneste hun havde ladet blive tilbage i hans hoved, var mindet om de mennesker han havde mødt her i forks..bla. hende, og de følelser og tanker han havde haft for personerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 10:11 pm

Peter havde en dunkende hovedpine, Han følte som om han havde glemt noget men ikke andet, han rejste sig, han havde det meget underligt i hans hoved men valgte at lade værre med at sige noget, "Hva så?"spurgte han og så rundt på skoven i forks,
"jeg er meget tørstig!"sagde han og hoppede op i et træ og hoppede fra træ til træ og fandt noget, en dådyr, han hoppede ned fra det store træ og lige med tænder i den og sugede alt blodet fra den, han havde det bedre bagefter han kiggede efter Zafira.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 11:03 pm

Hun kiggede på ham med et stille smil."Lover du mig at stoppe med at trække vejret, når vi tager ind til byen igen?"Spurgte hun med smil. Han havde jo taget sin trøje af hjemme hos hende, så hun regnede med at han gerne ville have den tilbage.
Hun betragtede ham let da han flåede dyret fra hinanden. Hendes egne øjne var krystal blå for første gang i over en måned, og de skinnede smukt..smukkere end de sorte. DEr var også lidt mere liv i dem..De var ikke så..Tomme? længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeOns Feb 24, 2010 11:23 pm

Peter smilte til Zafira han toh hånden op og sagde "jeg sværger jeg aldrig vil trække vejret når vi tager indtil byen!"sagde han med et smil på læben og gik hen til hende og klemte hende om sig, "Det føles som et århundred siden!"sagde han og løftede hende op. "Hvad syntes du om mit nye tøj?"spurgte han med et smil og viste hende det, hans øjne hans blåe øjne virkede mere livlige send de havde gjort de sidste par dage for ham, de rædselfulde dage han havde glemt, han havde glemt alt om, i evig og altid.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 3:37 pm

Hun smilede glad og lagde armene om hans nakke, da han løftede hende op. Hun trykkede blidt sine læber mod hans, i et kort kys."Kom lad os komme tilbage til hotellet, så du kan få dine sko, trøje og jakke på, så ingen sætter spørgsmåls tregn ved dit udseende"sagde hun kærligt, og smilede varmt til ham inden hun pressede sine læber mod hans igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 10:56 pm

Peter kiggede på hende med et surt blik, "Hvor er du kedelig!"sagde han og løftede hende ned igen og smilede til hende og havde mest af alt lyst til at gøre det lige her, måske ville det virke. Han løftede hende igen op på skulderne og gik med hende op mod stien, da han kom til stien løftede han hende og satte farten op til byen, altså Forks, han havde ikke så stor fart på som han kunne, han skulle jo være sammen med Zafira.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitimeTors Feb 25, 2010 11:31 pm

"Hvorfor er jeg kedelig?"spurgte hun med et drillende, høvet øjnbryn og kiggede på ham med et drillende smil. Hun hvinede da han løftede hende ned og op. Hun smilede glad, det var første gang i lang tid hun havde gjort det. Hun bed sig let i læben, og krusede lidt op i det sorte hår, og smilede varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The hotel Room xD Empty
IndlægEmne: Sv: The hotel Room xD   The hotel Room xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The hotel Room xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: