Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 SYGT O_____O

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 9:25 pm

[klamme dame]
Hejsa... Dejlig stor fed og fyldig; lige vores smag. Vi er til store FEDE piger som ikke tør have foto på, samt ikke er den skapeste kniv i skuffen.
Kontakt os med et tlf.nr...
Vi kunne godt bruge dig, som slavetøs i weekenderne, på et dejligt ugeneret landsted nær Esbjerg. Med alle muligheder for at opdrage dig til det du er; af både min Herre og bestemt også af mig...
Samt også at berige dit liv både på det seksuelle område, det kulturelle og ikke mindst på det gastronomiske. Altså et livsnyderliv på mange plan, som det vi selv lever, med både, natur, skov og strand...
Venlig hilsen vilde

[mig]
emh iik for noget men sådan er jeg ikke, jeg er lidt buttet men er ikke fed, og jeg er faktisk rigtig klog, jeg er igang med HF. og jeg er glad for den måde jeg ser ud på og der er kommet billede på snart. har sendt et ind.

[Klamme dame]
Når du bliver mere seriøs og kommer med et foto; vender du bare tilbage for at se om vi kan bruge dig.
Venlig hilsen vilde

[mig]
jeg vil ikke bruges.

[klamme dame]
Du er ikke mere vær, vi regner dig ikke for andet end en brugsgenstand; som så mange andre.
Du fik chancen til at blive opdraget til et højere lag end hvor du kommer fra....

[mig]
OMG, lad vær med at skrive til mig din sindsforvirret dame. Du er da for ækel at høre på.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 9:28 pm

den klamme dame

SYGT O_____O 23t5oox


Sidst rettet af Amber Fre Jan 29, 2010 9:34 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 9:34 pm

klamme dames profiltekst

Jeg er en frisk/flot; lidt buttet kvinde med kvindelige former på de rigtige steder, som søger en veninde til pigeting/sex, m.m : Alderen bestemmer du selv, bare du er seriøs. Jeg er naturist, bor på et dejligt ugenert landsted i det sydvestjyske, hvor der er højt til loftet. Hvis du vil vide mere så kontakt mig.

Af skade bliver man klog, men sjælden rig:

Må dog krybe til korset, over de uintelligente samt meget useriøse kvinder der er her på siten. En ting er at man er ung og uerfaren; dog dette retfærdiggøres ikke at man også er dum . Samt til jer dumme kvinder; der lige som de unge der skriver til mig uden foto på jeres profil. Jeg viser mig uden tøven hvordan jeg ser ud. Så uden profilbillede (ansigtsfoto) vil jeg ikke i kontakt med jer. Ellers kontakter jeg selv jer hvis i er noget.

LIGE EN TING:
Er ikke til sexchat, samt er du uden MSN og ikke til telefonisk kontakt er alt henv. unødvendig.

KÆRE MÆND LÆS OG FORSTÅ MIN PROFIL ........ INGEN HENVENDELSER TAK !!!!
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeFre Jan 29, 2010 10:48 pm

AHAHAHHAHAHA. Fuck hvor klamt!


Hvor er det her taget fra? hvilken hjemmeside? kan jeg se hendes profil? XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeLør Jan 30, 2010 7:33 pm

ad, ad, ad, ad, AD!
fuck det er gustent og creepy! hun er sq den person man skal tjekke efter under sin seng om aftenen Oo'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeSøn Jan 31, 2010 10:42 am

OMG, lige sådan en som drenge som mig er fucking bange for Oo'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 1:41 pm

Ad ad ad >.< Hvad er der galt med folk!?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 2:57 pm

Njaaar, folk er søde, men hun er sådan lidt klammo .. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 3:04 pm

Okay, så lad mig omformulere xD

Ad ad ad >.< Hvad er der galt med hende!?

^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 3:09 pm

Beeedre ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 3:14 pm

Goodt ^^
Tilbage til toppen Go down
Grace
Leaders
Leaders
Grace


Erfaring : 71
Respekt : 18
Antal indlæg : 44

SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeTors Sep 23, 2010 8:43 pm

ADR ADR ADR!!!!! *skræmt fra vid og sans*
hvor er hun dog KLAM!! og SKRÆMMENE!!!
særiøst jeg kan klare og se mega scary gysere og hvad ved jeg men..
det her.. det er bare for meget! måske får jeg mit første mareridt i nogle år nu o0
virkelig hun skræmmer mig særiøst..
hvad er der galt med hende?!!?
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 1:05 pm

OMG!!! Hvad er der lige galt med hende!!!! Hun er mega creeby. AD AD AD AD AD!!!!
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitimeOns Okt 06, 2010 9:13 pm

Fuck hun er klam, hun stire bare på EN.
ADDD

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





SYGT O_____O Empty
IndlægEmne: Sv: SYGT O_____O   SYGT O_____O Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
SYGT O_____O
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Historier & Sladder-
Gå til: