[klamme dame] Hejsa... Dejlig stor fed og fyldig; lige vores smag. Vi er til store FEDE piger som ikke tør have foto på, samt ikke er den skapeste kniv i skuffen. Kontakt os med et tlf.nr... Vi kunne godt bruge dig, som slavetøs i weekenderne, på et dejligt ugeneret landsted nær Esbjerg. Med alle muligheder for at opdrage dig til det du er; af både min Herre og bestemt også af mig... Samt også at berige dit liv både på det seksuelle område, det kulturelle og ikke mindst på det gastronomiske. Altså et livsnyderliv på mange plan, som det vi selv lever, med både, natur, skov og strand... Venlig hilsen vilde
[mig] emh iik for noget men sådan er jeg ikke, jeg er lidt buttet men er ikke fed, og jeg er faktisk rigtig klog, jeg er igang med HF. og jeg er glad for den måde jeg ser ud på og der er kommet billede på snart. har sendt et ind.
[Klamme dame] Når du bliver mere seriøs og kommer med et foto; vender du bare tilbage for at se om vi kan bruge dig. Venlig hilsen vilde
[mig] jeg vil ikke bruges.
[klamme dame] Du er ikke mere vær, vi regner dig ikke for andet end en brugsgenstand; som så mange andre. Du fik chancen til at blive opdraget til et højere lag end hvor du kommer fra....
[mig] OMG, lad vær med at skrive til mig din sindsforvirret dame. Du er da for ækel at høre på.
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: SYGT O_____O Fre Jan 29, 2010 9:28 pm
den klamme dame
Sidst rettet af Amber Fre Jan 29, 2010 9:34 pm, rettet 1 gang
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: SYGT O_____O Fre Jan 29, 2010 9:34 pm
klamme dames profiltekst
Jeg er en frisk/flot; lidt buttet kvinde med kvindelige former på de rigtige steder, som søger en veninde til pigeting/sex, m.m : Alderen bestemmer du selv, bare du er seriøs. Jeg er naturist, bor på et dejligt ugenert landsted i det sydvestjyske, hvor der er højt til loftet. Hvis du vil vide mere så kontakt mig.
Af skade bliver man klog, men sjælden rig:
Må dog krybe til korset, over de uintelligente samt meget useriøse kvinder der er her på siten. En ting er at man er ung og uerfaren; dog dette retfærdiggøres ikke at man også er dum . Samt til jer dumme kvinder; der lige som de unge der skriver til mig uden foto på jeres profil. Jeg viser mig uden tøven hvordan jeg ser ud. Så uden profilbillede (ansigtsfoto) vil jeg ikke i kontakt med jer. Ellers kontakter jeg selv jer hvis i er noget.
LIGE EN TING: Er ikke til sexchat, samt er du uden MSN og ikke til telefonisk kontakt er alt henv. unødvendig.
KÆRE MÆND LÆS OG FORSTÅ MIN PROFIL ........ INGEN HENVENDELSER TAK !!!!
Daniella Bruger
Erfaring : 2726 Respekt : 30 Antal indlæg : 1628
Emne: Sv: SYGT O_____O Fre Jan 29, 2010 10:48 pm
AHAHAHHAHAHA. Fuck hvor klamt!
Hvor er det her taget fra? hvilken hjemmeside? kan jeg se hendes profil? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: SYGT O_____O Lør Jan 30, 2010 7:33 pm
ad, ad, ad, ad, AD! fuck det er gustent og creepy! hun er sq den person man skal tjekke efter under sin seng om aftenen Oo'
Gæst Gæst
Emne: Sv: SYGT O_____O Søn Jan 31, 2010 10:42 am
OMG, lige sådan en som drenge som mig er fucking bange for Oo'
Gæst Gæst
Emne: Sv: SYGT O_____O Tirs Feb 02, 2010 1:41 pm
Ad ad ad >.< Hvad er der galt med folk!?
Gæst Gæst
Emne: Sv: SYGT O_____O Tirs Feb 02, 2010 2:57 pm
Njaaar, folk er søde, men hun er sådan lidt klammo .. ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: SYGT O_____O Tirs Feb 02, 2010 3:04 pm
Okay, så lad mig omformulere xD
Ad ad ad >.< Hvad er der galt med hende!?
^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: SYGT O_____O Tirs Feb 02, 2010 3:09 pm
Beeedre ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: SYGT O_____O Tirs Feb 02, 2010 3:14 pm
Goodt ^^
Grace Leaders
Erfaring : 71 Respekt : 18 Antal indlæg : 44
Emne: Sv: SYGT O_____O Tors Sep 23, 2010 8:43 pm
ADR ADR ADR!!!!! *skræmt fra vid og sans* hvor er hun dog KLAM!! og SKRÆMMENE!!! særiøst jeg kan klare og se mega scary gysere og hvad ved jeg men.. det her.. det er bare for meget! måske får jeg mit første mareridt i nogle år nu o0 virkelig hun skræmmer mig særiøst.. hvad er der galt med hende?!!?
Zoey Bruger
Erfaring : 330 Respekt : 2 Antal indlæg : 284
Emne: Sv: SYGT O_____O Fre Sep 24, 2010 1:05 pm
OMG!!! Hvad er der lige galt med hende!!!! Hun er mega creeby. AD AD AD AD AD!!!!
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …