Hvis f.eks Taron oplever Prægningen med en menneske pige, må han så godt fortælle hende om hemmeligheden, eller hvordan det nu er de gør i bøgerne med prægningen, så jeg er helt sikker om det er en undtagelse for at fortælle hemmeligheden. Eller om det ikke er ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Prægningen Lør Dec 26, 2009 10:18 pm
det er det ;D men husk at du hverken kan prægne på varulve eller vampyrer (tough luck, I know you want me xD)
og hvis jeg var dig ville jeg slet ikke prægne på nogen, men det er jo smag og behag xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Prægningen Lør Dec 26, 2009 10:30 pm
Haha meget morsomt xD Men ja det ved jeg godt, havde nu heller ikke tænkt mig at prænge på vampyrer oO
Man ved jo aldrig om man finder den eneste ene Heh xD Men tak alligevel ^^
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: Prægningen Søn Dec 27, 2009 12:07 am
du kan også have prægning på hybrider da de er halv menneske! (;
Gæst Gæst
Emne: Sv: Prægningen Søn Dec 27, 2009 1:41 pm
Virkelig!? oO Det havde jeg ikke lige skænket en tanke, men okay så ved jeg det nu xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Prægningen Tirs Dec 29, 2009 6:31 pm
Og du skal også lige huske at når man prægner på en person sker det med det samme at man ser hende
dvs. at mens du er varulv kan du ikke først lære hende at kende og SÅ prægne på hende. Men hvis det feks. er sådan at i kendte hinanden før du blev varulv, vil du bare prægne på hende lige med det samme du ser hende første gang som varulv..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Prægningen Tirs Dec 29, 2009 6:54 pm
For mere information se Breaking Dawn, kapitlet hvor Jakob Black ser Renesme for første gang
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …