Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Eftersøgning af tvilling.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 6:55 pm

(FØRST!! Jeg søger en Tvillingebror, hvis i er intreserret så giv mig en besked. Så finder vi ud af noget :b)

Dato : Irl
Årstid :Irl
Dag :Irl
Vejr :Irl
Sted :: Skoven
Tid :Irl
Omgivelser : Træer.

Cecilie sad og kiggede på sit billede, det var en dreng, lignede hende på en prik. Hendes Tvilling..
Hun sukkede og lagde sig ned på den gren hun sad på. *Bare jeg vidste hvad han er, vampyr? Menneske? Varulv?* Den sidste tanke skræmte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:51 pm

"Hvad ser du på?" spurgte Saria og så på hendes billede.
Hun var kommet lydløst og hun havde lige været i bad, og brug en meget kraftig parafume, for at fjerne varulv duften.
Hun stod bag hende.
// Skal lige i bad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 7:57 pm

"Kan du ikke se det?" Hun vendte sig rundt, hun lignede ham ud over hendes mørkebrune hår, næsten sorte. Hvor hans var lysebrunt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:00 pm

Kevin kom langsomt gående på stigen i skoven
han kiggede os på et billede som var helt magen til hendes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 2:21 pm

Hun sukkede, og lagde billedet tilbage på sin plads ved hendes bryst.
"Hvad skal jeg gøre?" Mumlede hun til sig selv, inden hun faldt ned af træet af overraskelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 2:34 pm

Kevin gik hen & satte sig under et træ nær de 2 andre men hørte dem ikke for musiken
men han kunne dog lugte en varulv & lidt en vampyr men ville ikke til at undersøge det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 2:41 pm

Cecilie ramte jorden med et brag.
Hun stønnede da hun ramte en sten.
"Fandens!" Klynkede hun, og kiggede mod stien hvor hun havde set en hun syntes hun kendte, men der var ingen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 2:48 pm

Kevin hørte noget falde på jorden & knipset med hånden & fik en hættetrøje på & sorte skaterbukser & sortearm handsler
Kevin rejste sig & gik mod pigen & så ikke med det samme hvem det var
men gik bare derhen
"Er du oki" Sagde Han mens han stod bagved hende
Hætten var trukket ned over hans ansigt
så det ikke kunne ses
Han kunne dog med det samme dufte at det var en vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 2:51 pm

Hun vendte sig om, og kiggede på den hætteklædte mand. "Ja.." Mumlede hun og kom yndefuldt på benende, hun var flov over at han havde set hun var faldet, og det fik hende til at se en smule menskelig ud.
Hun vidste det var en vampyr på duften, ellers tænkte hun ikke mere over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 2:54 pm

"Hi Cecilie" Sagde Han lavt & Smilet venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 2:55 pm

Hun kiggede på ham med storer øjne, "har vi mødt hinanden?"
Hun prøvede at se ansigtet under hætten, men kunne ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 2:58 pm

"Jeg har i værdigfald mødt dig før" Sagde Han & sagde noget til hende som han altid have sagt før i tiden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 2:59 pm

Hun måbede, så tog hun hatten af ham, hurtigt.
Hun gispede.
"Kevin?" Hendes hånd lå skælvende på hans hætte ved hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:01 pm

Han smilet stort & så på hende
& så bare på hende & kunne ikke rigtig fatte hun virkelig var der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:04 pm

Hun lignede en der kunne græde, og hvis hun kunne havde hun gjort det.
"Det kan ikke være rigtigt.." Mumlede hun, og tog skælvende sin hånd tilbage, og vaklende et skridt tilbage, inden hun tog sit billede op fra sit bryst, og kiggede på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:05 pm

Kevin så på hende & Smilet & fremdrog det samme billede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:11 pm

Cecilie så på det, inden hendes ben ikbe kunne holde hende mere, og hun begyndte at falde mod jorden med lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:12 pm

Kevin Greb hende & Lagde hende stille ned på hans bluse som han have lagt ved hendes hovede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:15 pm

Hun trak vejret hurtigt, og åbnede øjnene med et sæt.
"Det ærger mig du ikke dufter som du plejer." Sagde hun hæst, imellem et af hendes gisp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:22 pm

Han smilet stille
"Jeg har ikke længere noget af den speciele parfume der kunne dække min vampyr lugt" Sagde Han Så kun de kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:24 pm

"Jeg mener da du var menneske." Hun tog hans hånd, for at være sikker på han var virkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:25 pm

Han så ned i jorden
"Jeg blev født Vampyr det var grunden til vores forældre ikke ville have mig" Sagde Han & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:26 pm

Hun gloede på ham et stykke tid. "Hvad?" Fik hun frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:29 pm

"Jeg ville have fortalt dig det" Sagde Han Ærligt & så på hende
"Håber ikke du er sur på mig" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:40 pm

"Sur?" Spurgte hun uforstående, og satte sig op, så hun var tæt ved hans ansigt, og knugede hans hænder. "Jeg kunne aldrig blive sur på dig af den grund." Mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:42 pm

"Var mest fordi jeg bare stak af dengang" Sagde Han
"Jeg ville ikke såre dig men var på flugt af en masse der gerne ville have mit hovede"
"Headhunters"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:56 pm

Hun strøj ham forsigtig over hans kind. "Tak." Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 3:57 pm

"Du behøves ikke takke" Sagde han & så bare på hende
"Er du oki" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:00 pm

"Ja." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:06 pm

Han hjælp hende op at stå igen & renset sin jakke enden han tog den på igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:10 pm

"Tak." Smilede hun strålende, og børstede sine bukser af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:10 pm

"Hvor bor du så henne nu" Spurgte han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:14 pm

"Hos min veninde.. hendes søster" Smilede hun "Medelaine og Claire"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:18 pm

"Har Claire da aldrig fortalt mig" Sagde Kevin undrende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:20 pm

Hun smilede undskyldende til ham. "Hun vidste det vel ikke."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:26 pm

"Hvad mener du" Sagde Kevin undrende
"Hvorfor skulle hun ikke vide det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:33 pm

"Du har været væk i mange år." Sagde hun sørgmodigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:35 pm

"Mente at de har dig boende altså at de har dig boende ved dem" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:42 pm

Hun trak på skuldrende. "Hvorfor skulle hun, man fortæller vel ikke sådan noget til alle og en enhver."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:42 pm

"Måske har du ret" Sagde Han & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:45 pm

Hun smilede. "Det plejer jeg at have."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:47 pm

"Ja for det meste" Sagde Han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:50 pm

Hun lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:52 pm

"Men hva så nu hvad bragte dig hertil" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:58 pm

Hun trak på skuldrende. "Jeg ville have et liv." Sagde hun blot.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:59 pm

"Jeg gættede med det samme at du ville komme hertil hvis du hørte om stedet" Sagde Kevin Stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:01 pm

"Du kender mig for godt.." Smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:01 pm

"Ja Åbenbart" Sagde Han stille & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:03 pm

Hun kyssede ham på kinden inden hun satte i løb, og begav sig på jagt.
Hun råbte efter sig: "Jeg tager på Jagt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:04 pm

"Jeg tager hjem til mig selv vi ses nok en anden gang" Sagde Han & vinket efter hende før han begyndte at gå tilbage til sin bil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Eftersøgning af tvilling. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftersøgning af tvilling.   Eftersøgning af tvilling. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Eftersøgning af tvilling.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: