Jeg efterlyser nogle modstandere * host* ofre* host* som tør tage kampen op mod mig og Claire xD
ligemeget om i er omega eller alfa, varulv, menneske eller vampyr. bare i dukker op, klar til en frisk * døds* kamp ^^
hvis i synes det lyder godt, så skriv da lige en besked xD
Jeres blod vil give jorden liv... jeres skrig vil advare de næste.. for i vil dø !...
er du imod, og tror du kan banke mig og Claire? så bevis det!
Claire Bruger
Erfaring : 3226 Respekt : 30 Antal indlæg : 2104
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Man Dec 21, 2009 11:13 pm
UhUh !! Jeg stiller fandme op !! xD hende Claire lyder maarjhet skræmmende .. så jeg stiller op gør jeg !! xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Man Dec 21, 2009 11:24 pm
*Angel træder op på en liidt høj skammel, og rømmer sig højlydt* JEG TAGER IMOD DENNE UDFORDRINGS-ting'ting xD - Aka stiller op.. ^^!! *Føler sig stor* xD You're going down xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Man Dec 21, 2009 11:27 pm
Jeg VIL være dødsfjende nr 1! You will fall for the power of werewolfs!
Gæst Gæst
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Man Dec 21, 2009 11:28 pm
Mocca smutter ind efter Angel, et smil breder sig på hans læber, banke Raiden, hvilken fornøjelse, det bliver jo skønt at se den ting ligge i den sorte muld xD
Læner sig tilbage med et munter blik "you going down ^^" dvs. jeg stiller op...
Gæst Gæst
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Tirs Dec 22, 2009 1:25 pm
*Charity kiggede hidsigt rundtt på Varulvene. "Jeg beordre jer til at la.." hun stopper sig selv og griner lumskt!*
- Varulve!? Vi holder sammen Right? Alle mod dem, og vi skal nok klare os, right? xD (Få flere til at joine, vi skal vise dem at hunde kan bide!!)
KAMPBRØØØØØØØØL!! xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Tirs Dec 22, 2009 2:39 pm
Holder sammen? Du må du putte flere detaljer på XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Tirs Dec 22, 2009 3:43 pm
Sar -.- Det kaldes at kæmpe som gruppe.. Så alle ikke dør, ikke? ;D
Kampbrøøøl?^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Tirs Dec 22, 2009 4:41 pm
Jeg støtter op omkring de smukke ulve xD - Rakie og Claire i kommer til at gå ned flaget xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Tirs Dec 22, 2009 6:19 pm
Wee go'go varulve! xD Vi skal give dem kamp til stregen!! xD En for alle og alle for en, varulve ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Tirs Dec 22, 2009 7:00 pm
Haha xD Sjovt nok er det kun VArulve der vil smadre dem (; (;
Det er godt Varulve ^^ *Stolt Blik* At holde sammen! (:
Gæst Gæst
Emne: Sv: EFTERLYSNING! Tirs Dec 22, 2009 8:57 pm
Idé, når du er færdig med at drikke mig (okay, det lyder pænt mærkeligt O.o) så slutter jeg mig til dig som var jeg din lille irreterende lillesøster. Muhaha xD
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …