Årstid - Efterår Dag - Lørdag Omgivelser - Huse og mennesker Vejr - Sol ^^ ( endelig xD() Tid - 11:04 Sted - I reservatet, ved Annikas hus. Påklædning - http://www.adriana-lima.com.ar/pictures/adriana-lima8.jpg med converse sko.
Annika sad på sin veranda og kiggede ud på alle mennskerne. Det var svært at sidde stille, især på en lørdag, men hun havde ikke noget at lave. Hun sukkede og lagde hovedet tilbage. " kedelig lørdag " mumlede hun og kiggede op i taget. *Gid der ville komme nogen?* alt andet en en vampyr. Annika smilte lidt og rejste sig, hun gik ud på græsplænen og lagde sig ned. I dag skulle hun nyde solen, for den kom jo ikke så tit. Annika lukkede øjnene og nød bare solen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kedelig lørdag Tirs Dec 08, 2009 3:03 pm
Frederik kom gårene nede ved græset, han smilede da han så en flot pige ligge i græset, hans hår sad perfekt, og hans tøj sad perfekt, han smilede, og tøvede længe indne han valgt og gå hen til hende med et smil, så han ned på hende "Hej" sagde han stillert
Annika Leaders
Erfaring : 435 Respekt : 16 Antal indlæg : 353
Emne: Sv: Kedelig lørdag Tirs Dec 08, 2009 3:06 pm
Annika åbnede øjnene, da hun ikke kunne mærke solens varme stråler i hendes ansigt. " goddag " sagde hun og satte sig op, mens hun smilte. Hun bed sig lidt i læben og lagde hovedet på skrå.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kedelig lørdag Tirs Dec 08, 2009 3:08 pm
Han smilede til hende og kiggede kort rundt "Hvad laver du så her" sagde han smilene og kiggede på hende igen han blev ståene og kiggede bare smilene på hende
Annika Leaders
Emne: Sv: Kedelig lørdag Tirs Dec 08, 2009 3:12 pm
Annika grinte lidt og kiggede op på huset. " jeg bor her " grinte hun og rejste sig langsomt op. " hva med dig?" spurgte hun smilende. Hun studerede ham lidt, mens hun smilte sødt til ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kedelig lørdag Tirs Dec 08, 2009 3:15 pm
Han smilede sødt tilbage, og trak kort på skulderne, "Havde ikke noget og lave" han sendte hende et smil og kiggede på huset "Nu mente jeg mere hvad laver du nede på græsset" han smilede nu sødt igen og kiggede ned på hende "Men flot hus" han bed sig lidt i læben, men smilede så
Annika Leaders
Emne: Sv: Kedelig lørdag Tirs Dec 08, 2009 3:17 pm
Annika grinte og følte sig lidt dum. " jeg keder mig" sagde hun og nikkede lidt. " tak " Hun smilte til ham og kløede hun i nakken, og bed sig dernæst i læben. Hun anede ikke hva hun skulle sige.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kedelig lørdag Tirs Dec 08, 2009 3:21 pm
Han smilede tilbage, og vidste heller ikke selv hvad han skulle sige, "Så lidt" han kiggede ned på hende inden han satte sig ned ved sidden af hende "Men jeg hedder Frederik" han smilede og rakte sin hånd frem mod hende og kiggede smilene på hende
Annika Leaders
Emne: Sv: Kedelig lørdag Tirs Dec 08, 2009 3:25 pm
Annika smilede og tog hans hånd og klemte den lidt. " Annika " sagde hun og fik lige pludselig lyst til at forvandle sig, men det ville nok ikke være for godt, når det var en dreng der sad ved hende..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kedelig lørdag Søn Dec 13, 2009 12:44 am
Han smilede og tog langsomt sin hånd til sig "Okay, pænt navn" sagde han smilene og kiggede så genert ned i jordern
Annika Leaders
Emne: Sv: Kedelig lørdag Tors Dec 17, 2009 8:49 am
Annika grinte svagt over hans generte udtryk. " jeg gør ikke noget " sagde hun drillende og puffede blidt til ham. Et lille smil strejfede hendes læber og hun lagde hovedet svagt på skrå.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …