Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Searching for you..

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 9:51 pm

Dato :: 2.December
Årstid :: Vinter
Dag :: onsdag
Vejr :: varmt - især i forhold til Forks
Sted :: Inde i byen, Volterra.
Tid :: 12.20
Omgivelser :: mennesker, og atter mennesker
Påklædning :: http://chicbuying.com/wp-content/uploads/2008/06/hilary-duff-shop-6168-8.jpg bare med creme-farvet converse all stars

Chris var taget til Italien for at lede efter hendes elskede ven, Mizzar. Hun var lige ankommet, og var styrtet ud i byen, for at lede. Hun havde kun fået at vide at han var taget til Italien, men hun vidste udmærket godt hvilken by; Volterra. For der boede Volturrien, og han tænkte det værst-tænkelige; at han var taget derhen for at provokere dem.
Hun maste sig igennem menneskemængden, som kiggede hadefuldt på hende, men hun var ligeglad, for hun skulle finde Mizzar og det skulle være nu!
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 9:58 pm

Påklædningen : http://tengossip.com/wp-content/uploads/2009/08/taylor-lautner5.jpg

Mizz gik gennem folkemængden. Han skilte sig ikke rigtig ud men det var jo også lige meget.
Han havde haft en dum ide men havde slået den ud af hovedet.
Hans dumme ide havde været at finde Volturrien og provokerre dem, nu ville han bare starte et nyt liv i Italien også komme hjem til Forks når han en dag havde fået styr på sit liv. Så det ville være om ca. et par år.
Selvom han vidste at han ville såre asine nærmeste venner, ville de nok værdsætte det når han engang habvde lært at bruge hovedet ordenligt og tænkte før han handlede.
Han havde gjort de dummeste ting uden at tænkte over det også havde han såret sine venner.
Han ville aldrig kunne tilgive sig selv igen.
Den dumme plan havde han gemt væk, men han kunne huritgt tage den frem igen men lige nu var hans plan at lukke alle sine følelser væk og blive til en som ikke var barnlig eller sjov, men alvorlig og voksen...
En kedelig voksen....
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 10:15 pm

Hun skimmede hver enkelt menneske, og lugtede så godt hun kunne efter en vampyr.
Desværre var Italien hovedestaden for veltrænede, brune, sorthårede drenge. Så derfor gik hun rundt og nærstuderede hver evig eneste Mizz-lignende dreng i hele byen, hvilket var mange.
Hun havde hele tiden en lille fært af vampyr, da volturrien jo boede der, men hun kunne lugte en der var tættere på. Hun kiggede panisk rundt, og folk stirrede skræmt på hende.

Kom i tanke om at jeg glimtrer i solen: http://images.paraorkut.com/img/pics/images/h/hilary_duff-5387.jpg
- og samme hovedpynt som Alice i Newmoon.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 10:22 pm

Mizz pustede ud og stoppede op ved et springvand.
Han grinte lidt og kiggede så på en lille pige som stod med en rød ballon,
Mizz smilte lidt og pigen grinte så.
Det var rart for Mizz at vide at der var nogen der var glade for et smil nu og da.
Han gik grinende væk og kiggede rundt, han syntes at han kunne lugte en vampyr i nærheden,
men det var sikkert bare Volturrien han kunne lugte på lang afstand.
En lille gruppe turister gik forbi ham og snakkede hurtigt og på et sprøg Mizz ikke helt forstod.
Han smilte bare til dem, så man kunne se hans hvide tænder.
DEr var en bænk lidt væk, så han gik derover og satte sig og kiggede dernæst op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 10:31 pm

Han kunne virkelig tydeligt lugte den og så nu en meget Mizz-vellignende dreng som sad på en bænk og kiggede op i himlen.
Han var på den anden side af springvandet. Springvandet var gigantisk, og hun ville ikke risikere at han var væk, når hun endelig kom, så hun løb hen til kanten af springvandet, og masede sig forbi menneskene. Hun løb ud i vandet, og direkte igennem. Nogle turister tog billede af hende, da de synes det var morsomt.
Hun var helt over på den anden side, og hoppede op af vandet og løb hen til bænken og tog fat om drengens kinder og kiggede ham direkte i øjnene, "Mizz..", mumlede hun og gav ham et hårdt, savn-kram. Hvis vampyrer kunne græde, ville hun have gjort det nu. Af glæde, men dog af sorg, over at han var taget herud for at begå selvmord.. troede hun i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 10:33 pm

Mizz kiggede fovirret på Christa.
han tog sin ene hånd åp hendes ryg og aede hende og den anden op til sin kind.
Hun havde virkelig taget fat, xD
" av min kind" mumlede han og grinte lidt.
Han kyssede hende på kinden og smilte.
" hvorfor er du her ?" spurgte han forivrret og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 10:39 pm

Hun kiggede glad og trist på ham på samme tid.
Hun var så fantastisk glad for at have fundet ham, men så trist over hans selvvalgte skæbne.
"Fordi du er her!", hun sad på hans skød, fordi hun ikke ville risikere at han lige pludselig var væk, "Jeg fik at vide at du var taget til Italien og kunne nemt gætte hvilken by..", sagde hun med en skinger, ivrig stemme. Som om hun prøvede at sige noget inden det var forsent.
Hun smilte svagt, og kiggede på ham med sammenknebne øjne. Hun kunne ikke fatte at hun endelig havde fundet ham.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 12:31 am

//det hedder altså volturi, familien altså.. //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 3:00 pm

Mizz grinte nervøst og kiggede forivrret på Christa.
" selvfølgelig er jeg her" sagde han og grinte.
Han aede hende på ryggen og prøvedet at berolige hende.
" hvorfor skulle jeg ikke være her?" spurgte han udrende
og kiggede op folk der gik forbi dem.

// sorry, jeg er ikke for god til at stave deres navn ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 3:36 pm

//jaja, men vi forstår jo hinanden anyway.//

"Fordi.. Jeg var bange for at du.. du ved.. Var taget til Volturrien og..", hun trak svagt på skuldrene og kiggede bedrøvet på ham.
Hun sukkede et langt suk, og kiggede ned foran sig. Hun rynkede næsen og kiggede så på ham, "Du må ikke..", sagde hun stille, og kiggede ham i øjnene, og blev egentlig lidt sur - faktisk meget sur, men hun vidste det ikke - "Hvorfor i alverden vil du også gøre sådan?"
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 3:42 pm

Mizz sukkede og rodede hende i håret.
Han kunne sagtens forstå hvorfor hun var sur på ham.
" jeg ville ikke volde jer mere smerte" sagde han og smitle trist.
Han havde ikke helt tænkt over det før,
men nu da hun spurgte var det faktisk derfor...
Han smilte lidt og aede hende på kinden.
" jeg gør det ikke" lovede han hviskende.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 3:51 pm

Hun kiggede forfærdet, men stadig ked af det, på ham. Og omfavnede ham i et kæmpe kram,
"Forvolde os smerte? Du forvolder ingen smerte!", hun holdte godt fast om ham.
Hun rystede på hovedet, og han kunne sikkert mærke det på hans skulder.
"Du skal ingen gang tænke på at gøre det..", hviskede hun i hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 4:24 pm

Mizz grinte lidt da hendes hår kildede ham på halsen,
da hun rystede på hovedet.
" jeg tænker heller ikke på det mere" sagde han alvorligt.
Han aede hendes kind og smilte til hende,
han ville aldrig gøre hende ked af det igen.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 9:25 pm

"Godt..", hendes stemme knækkede svagt, men hun var for stædig til at lade det tage overhånd, så hun anstrengte sig for at tale normalt.
Hun slap langsomt grebet om ham, og holdte sit hovede lidt fra hans, og kiggede ham i øjnene.
"Hvis ikke..", hun afbrød sig selv, "Hvorfor tog du så hertil?", spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 2:58 pm

Mizz smilte lidt forlegent.
" jeg skulle da finde en julegave
til min bedsteven også skulle
jeg lige ordne noget privat" sagde han
og hævedet øjenbrynene.
Han grinte lidt og kiggede så
Christa i øjnene...
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 3:36 pm

Hun kneb øjnene sammen, og kiggede på ham, med hovedet på skrå.
"Privat?", hun hævede det ene øjenbryn og kiggede ham stadig i øjnene.
Hun ville ikke snage, men han var jo trods alt hendes bedste ven.

//Hey, din avatar er ikke Taylor længere Sad..//
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 5:51 pm

Mizz grinte lidt og legede med en tot af hendes hår.
" ja, privat" hviskede han og trak på skuldrene.
Christa ville sikkert elske at høre om hans far,
men han var ikke så glad for at tale om det ...

// der er for mange der har ham O.o Men ser om jeg kan finde et voldt sejt billede med ham xD //
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 6:37 pm

Hun kiggede på en måde roligt på ham, men på en måde ikke.
"Noget du vil snakke om?.." hun smilte forsigtigt, "Jeg kan hjælpe dig?", sagde hun lidt ivrigere, og kiggede på ham med hundeøjne. Da hun kiggede ham i øjnene indså hun hvor meget hun egentlig havde savnet ham, det var godt at have ham tilbage.. selvom han teknisk set ikke var tilbage, da de var i Italien og ikke i deres hyggelige lille Forks i USA.

//Det billede du har nu, er da vold-lækkert? xD//
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 6:43 pm

Mizz grinte lidt og sukkede så.
Lige i dag var han i alt for godt humør.
Han kiggede på hende med hævedet øjenbryn.
" er du sikker ?" spurgte han og kiggede alvorligt på hende.
Hans far ville sikkert tro at de var kærester,
men det var en mærkelig mand han havde som far.
Den tanke fik et smil til at spilde i Mizz's ene mundvige.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 6:50 pm

"Mere end sikker!", sagde hun ivrigt og smilte stort.
Hun undrede sig over hvad det var der var så privat, hun rynkede næsen, og overvejede de forskellige ting,
men kunne ikke komme i tanke om én eneste ting som hun troede Mizzar ville lave i Italien.
Hun sukkede let irriteret, men kun fordi hun ikke selv kunne regne ud hvad det var.
Hun smilte så igen, og kiggede på Mizzar igen - afventende på et svar.

//Du lyder som om det er en dårlig ting at være kæreste med Chris, humf Sad//
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 6:58 pm

Mizz grinte og kyssede hende på kinden.
" jeg besøgte min far" hviskede han i hendes øre og sukkede lidt.
Det var sjovt nok at besøge ens far,
men man skulle ikke være tørstig for hans far duftede utrolig godt.
Ellers var det bare noget Mizzar troede.
Han grinte lidt og tænkte.
" vil du med over og besøge ham?" spurgt ehan stille og grinte svagt.

// det er det ikke ! O.o men det er ho fordi at han er hendes ven ellers ville han da gerne være kærester med hende ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 7:40 pm

*Far?* hun undrede sig lidt, men kom i tanke om at Mizzar også var newborn, så hans forældre levede selvfølgelig stadig.
Hun smilte stort, "Selvfølgelig", hun lo, "Hvis du da vil have mig med?", hun kiggede afventende på ham, med et triumferende smil. *Nøij, hvor er det længe siden jeg har snakket med ham.. Kæft hvor er det dejligt!*, tænkte hun og smilte fraværende over sin egen tanke.

//Haha, jeg ved det godt, bette xD - jeg synes bare lige jeg ville drille dig, for det kunne godt lyde sådan..//
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:09 pm

Mizz grinte lidt og tog hende hurtigt op i sine arme.
Han grinte og begyndte at gå.
Det var lidt pinligt for Mizz at folk gloede på ham fordi at han bar hende på den måde,
men det morede ham selv.
" vi skal faktisk ikke særlig langt" sagdehan og klukkede svagt.
Han kiggede ned på hende og ventede på at hun sagde et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:19 pm

Hun lo. Det var sjovt at blive båret, for hun følte sig ikke tung, da hun vidste at Mizzar sagtens kunne klare at løfte hende.
Hun smilte bare venligt til de folk der gloede, og smilte et HA-smil til de piger der måbede over Mizzar og var sure over at det ikke var dem der var i hans arme.
"Fintfint", hun kiggede op på ham og smilede, "Hvordan er han? Har i nogle specielle regler som jeg skal overholde?"
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:25 pm

Mizz grinte og kiggede ned på Christa når hun sendte Ha-smilet til de andre piger.
" du nyder det her" grinte han og kiggede lidt rundt. " vi har ikke nogle specielle regler.."
han tænkte sig lidt om enden han fortsatte. " jo måske en.." sagde han og grinte.
" man skal have det sjovt" sagde han og grinte lidt.
Han kiggede ned på Christ aog smilte. Mizz blik flakkede hurtigt op på et kæme hus lidt derfra.
Der spillede et lille smil på Mizz's læber. Han nikkede imod det og grinte så.
Han kiggede ned på Chirsta med spændte øjne
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:29 pm

"Meget", han smilte stort, og fulgte Mizz' blik.
Hendes øjne blev store og hendes mund hang lidt, "WOOOOOW", hun stirrede på det gigantiske hus foran dem, og kiggede så op på Mizz, "Er det?", spurgte hun og nikkede én gang, mens hun snakkede, "Det er jo enormt!" hun kiggede over på huset igen, og begyndte at grine over hendes egen reaktion - det måtte have set hyl-agtigt ud.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:36 pm

Mizz grinte og nikkede hurtigt. " han ved godt hva jeg er " sagde han og grinte lidt.
Han kiggede rundt og der var ingen mennesker i området,
så han løb i vampyr-løb hen til huset og bankede på.
" hey, gamle mand! " råbte han med sin dybe, men smukke stemme.
Der var en pige der kom forbi huset da han råbte og stirrede misundeligt på Christa.
Mizzar grinte lidt og bankede hårdt på døren igen.
" han er lidt langsom" sagde han utålmodigt og grinte så.
Man kunne høre dovne skridt der var på vej,
men man kunne sagtens ogsåå høre at manden var i godt humør-
" jeg er ikke ung længere !" skreg en dyb stemme tilbage inmde fra huset.
Mizzar grinte lidt og kiggede ned på Christa.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:46 pm

Hun lo. Det gjorde det hele meget nemmere at faren vidste hvad han var.
Hun smilte triumferende til pigen der gloede på hende og Mizzar.
Hun lyttede til de langsomme skridt, og kunne se at der blev taget i håndtaget.
Hun kom i tanke om at Mizzar bar hende - hvad ville hans far ikke tænke - hun hoppede hurtigt ned i vampyr fart og stod nu ved siden af ham, og smilte ivrigt til Mizzar.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:51 pm

Mizz surmulede for sjov og grinet så højt og døren stoppede hurtigt.
" undskyld gamle mand" gritne han og skubbede døren til side.
Der stod en mande i læderjakke og et par slidte bukser.
Mizz smilte til manden og klappede ham på skulderen.
" Goddaw far" sagde han og hev Christa med ind i stuen. " det her er christa " sagde han til sin far og pegede på hende " og Christa det her er Selveste Erik Ring" sagde han og brast i latter.
Hans far var kun kendt motorcyklist i Italien så han vidste ikke helt om Christa kendte til ham,
det var det der havde fået ham til at grinte.
Manden kiggede på Christa og smilte til hende. " min søn har fortalt mig meget om dig. Hans ene bedste ven" sagde han med Italiens accent
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:55 pm

Hun smilte forlegent og fulgte efter Mizzar, "Hej Erik", hun rakte hånden frem imod manden.
Hun kiggede op på Mizzar og rynkede næsen, "Burde jeg genkende det navn?", mumlede hun så lavt at det kun var Mizz der kunne høre det. Hun smilte venligt og kiggede på manden igen.
*Iiih, jeg elsker italienere..*
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 9:00 pm

Mizz grinte og rystede svagt på hovedet. " han er kun kendt i Italien" hviskede han tilbage.
Han gav Christa Ikke-spise-ham blikket og kiggede så på sin gamel mand igen.
" hvorn går det så?" spurgte han og løb hurtigt ud i køkkenet og kiggede lidt rundt.
* ikke noget nyt der* tønkte han og grinte lidt.
Det var noget han altid gjorde, han gennemsøgte huset for nye ting.

Manden grinte og fulgt Mizz med øjnene " det går fint. hva med dig og den unge dame?" spurgte han og grinte lidt.
Erik vendte blikket mod Christa og smilte til hende. " hvor længe har du så kendt min søn?" spurgte han med tør stemme,
man kunne høre at han trængte til noget at drikke.

Mizz løb ud i køkkenet og hentede noget vand til sig far. " det går fint med mig" sagde han og kiggede ned på Christa.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 9:08 pm

"Jeg skal nok være sød", hviskede hun til Mizzar da han sendte hende 'ikke-spise-ham'-blikket. Hun klukkede, da Mizz rendte rundt som en gal inde i huset.
Hun kiggede smilende på faren, "Jaé.. ehmm", hun skævede lidt over til MIzzar, "Ca et par måneder..", hun smilte forlegent.
Hun kiggede lidt rundt i den gang de stod i, og betragtede den flotte gang hun stod i.

Han puffede lidt i hendes hår, og kom til at indånde lugten af hans far - som duftede yderst indbydende, men hun have ingen gang så meget som tænkt på at spise ham, da det ville såre Mizzar - og hende selv. Og hun prøvede også at stoppe med at spise mennesker - selvom det var ulideligt svært.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 9:20 pm

Mizz smilte glad til Christa og kiggede på uret.
" far er der ikke noget du skal?" spurgte Mizz nervøs.
Han kunne hsuke alle tiderne han far skulle køre ræs.

Manden smilede til Mizzar og gik så hurtigt ud af døren. inden han gik sagde han noget. " Vi ses vel børn lille" så gik han grinende ud af døren. man kunne høre motorcyklen da den kørte væk.

Mizz kiggede ned på Christa og smilte så. " hva ska vi så lave?"
han kiggede llidt rundt i det store hus. * et kæmpe hus helt for os selv* tænkte han og sukkede lidt
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 11:23 pm

Han nåede lige hurtigt at sige farvel inden døren lukkede i.
Hun kiggede op på Mizz, "I have NO idea", han smilte skævt, og trak skuldrene helt op under ørene, men lod dem falde ned igen.
"Du kunne vise mig rundt?", hun blinkede uimodståelig med øjnene og kiggede på ham.
Han klappede ham blidt på brystet med håndfladen, og gik lidt længere ind i huset.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 9:05 am

Mizz grinte sit bjørne grin og sukkede så.
" hva vil du se først ?" spurgte hun drillende
og aede hende på hovedet.
Et lille smil spillede om hans læber,
han var utrolig glad for at se Christabel igen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 10:37 am

Claire havde forfulgt Mizzar og Christabel nærmest lige fra starten af. Hun var iført nogle stramme sorte bukser, en stram og stropløs top og en kappe der hang fra hendes skuldre. Læderstøvlerne sad helt perfekt men der var et eller andet over hende da det var at hun hørte at han skulle besøge sin menneskefar. Hun fugtede let sine læber og hendes øjne var ved at blive godt og grundige vildagtige og røde. Hun smilte skævt.. hun var tørstig! Og ingen ville lægge mærke til hvis hun nu kom ind i huset og tog noget blod fra denne mand!? Hun forfulgte dem derfor i lidt længere tid imens at hun så Mizzar have tøsen i sin favn. Hun ville have ønsket at der var nogen som hun kendte der var kommet for at besøge hende. Men nej.. der var ikke rigtig kommet nogen og hun havde sendt et brev til Daniella, dog uden nogen som helst svar!? Det var nemt for Claire at få de to vampyre til at lade være med at kunne dufte hende. Godt nok havde Mizzar hjulpet hende med at slippe væk fra politiet og vareulvene nede i Forks, men det havde hun jo fuldstændig glemt? Da det var at hun havde brugt sin egen evne imod sig selv. Så hun mente ikke at hun overhovedet skyldte Mizzar noget som helst. Så da de havde åbnet døren var hun kommet ind uden at du overhovedet havde lagt mærke til det. I det øjeblik de så trådte ud, koncentrerede hun sig ikke længere om sin duft så det kunne sagtens være at Mizzar og Christabel kunne dufte hende. Hun så på manden og smilte skævt, "halløj.." sagde hun roligt og hendes stemme var fuldstændig blid. Men manden kunne godt mærke at hun var farlig og gik nogle skridt tilbage. "Tag det dog roligt! Jeg er bare en smule tørstig..". De fleste som Claire kendte vidste at hun havde det med at dræbe sine ofre. Men først få dem til at lide en meget smertefuld død. Og hun gjorde selvfølgelig ingen forskel.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 6:10 pm

Mizz stivnede med det samme,
han kunne lugte Claire og hans far og det tegnede ikk godt.
" Claire " hviskede han og var hurtigt henne ved døren og smækkede den op.
Hans udtryk viste ingen følelser, men han var ved at eksplodere af vrede.
" DU RØR HAM IKKE CLAIRE !" Råbte han af hende og var hurtigt henne ved sin far.
Mizz stod i angrebs stille foran sin far, og var klar til at springe på Claire vis hun ville dræbe hans far.
" Find en andens far" hvislede han gennem sine tænder og så med flammende øjne på Claire.
Han ville gære ALT for at beskytte sin far/ sin gamle mand.
Han kunen lige se Claire, prøve at dræbe hans far, men så komme til at dræbe Mizz istedet for.
Selvom Mizz var meget vred viste han ingen følelser udenpå, men i hans stemme kunne man høre hans surlige vrede
og han havde helt glemt at Chris stod inden for i huset.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 6:14 pm

Hun var lige ved at gå på manden da det var at Mizzar kom brasende. Hun grinte af ham og rystede på hovedet. "Tro mig.. jeg kan meget let komme forbi dig!" hvislede hun irriteret og man kunne se sulten i hendes øjne. Hvis hun ikke havde været så tørstig havde hun med det samme set at det var Mizzar der stod foran hende også ville hun med det samme havde stoppet. Hun var ikke den person der dræbte de mennesker som var i familie med dem hun holdte af. Men man vidste ikke helt hvad det var der forgik oppe i Claires hoved. Hun var tørstig og tænkte ikke videre på det. "Så flyt dig!" hvæsede hun koldt og lavede en truende bevægelse over imod ham. Hun kunne meget hurtigt få ham væk, men nu ville hun også give ham en chance til at flytte sig fra manden. Hun lod tungen glide hen over hendes underlæbe. Hun kunne overhovedet ikke huske Mizzars ansigt. Hun kunne overhovedet ikke genkende det ansigts udtryk hun ellers plejede at være så vild med!? Nej.. man kunne mærke at det var en helt anden side af Claire der var fremme lige på dette tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 6:43 pm

Mizz kunne mærke vrede i ham boble og fike n utrolig tran til at kaste sig over Claire,
Han lod viste tænder og snerrede af Claire, selvom hun var mege stærkere end ham
vidste man aldrig hva en vampyr kunne når vampyren forsvarede Familie.
" Du rør ham ikke !" snerrede ham og hans stemme lød syrlig kold og meget vred.
Øjnene som næsten altid var glad, var blevet sorte og fuld af vrede De flammede nærmest op.
Et brøl boblede inde i hans bryst og kæmpede sig vej op til frihede, Mizz brølede ( xD ) af Claire
og rykkede sig ikke ud af flækken. Ingen, nej INGEN skulle dræbe hans Far for øjnene af ham eller overhovedet dræbe ham. Mizz stod klar til at beskytte en af de mest dyrebare personer i hans liv, og han ville ikke miste flere personer.
" Skrid Claire !" brølede han af hende og hans øjne var kolde, vred og flammende.
Han skubbede sin far lidt tilbage og han kunen mærke at han var rædselslagene.
" Du giver sq' min gamle mand et hjerte stop, Claire!" brølede han igen og kiggede surt på Claire.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 9:44 pm

Chris blev chokeret, da Mizz reagerede på Claire's lugt. Hun havde ikke tænkt over at der lugtede af vampyr, da der var mange vampyrer i Italien, og hun havde heller ikke mødt Claire før, så hun kendte ikke hendes lugt. Christabel havde hørt mange ting om denne Claire.. Og de var alle dårlige. Efter hvad hun havde hørt om Claire, var Claire fuldstændig kold og følelsløs.. og alfa. En stærk alfa. Hun var på et splitsekund hende ved siden af Mizz - foran Mizz' far - og stod i forsvarsposition.
Hun snerrede, og bevarede blikket på Claire. Claire var ligeså smuk, som folk beskrev hende som, men selvfølgelig var hun det.. hun var jo vampyr.

//Sorry, kan virkelig ikke finde på mere i; //
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:16 pm

Hun grinte af dem begge to og rystede på hovedet. "Jeg advarede jer!" sagde hun koldt og kynisk. Hun lod tungen glide hen over hendes overlæbe og sprang derefter på dem. Det var svært at reagere når det var at hun angreb, fordi at hun var så meget hurtigere end almindelige vampyrer. Hun tog med det samme fat i begge to og lettere som ingen ting rev hun dem op over hende og hårdt ind i væggen. Hun grinte lidt og rystede på hovedet. Tænk engang at de havde troet at de kunne overgå hende!? Hun vendte sig med det samme om imod denne mand og så på ham. Hun smilte skævt og derefter tog hun med det samme fat i ham og fik ham over hendes skulder. Hun ville ikke risikere at hun blev stoppet i at tappe blod fra ham, da de to vampyrer jo nok stadig ville prøve at stoppe hende i det hun var igang med.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:20 pm

Mizz brølede og rejste sig hurtigt op efter han havde ramt muren,
alle hans tanker lynede og det gjorde hans øjme også.
Claire havde åbenbart ikke lagt mærke til det men han var jo blevet Omega.
I hans tanker så han Claire vride sig af smerter og han kiggede på hende med lynende øjne,
når han tænkte sådan ville personen få stød igennem kroppen.
Claire ville kunne mærke en masse strøm gå igennem sin krop, mens Mizz gik imod hende.
" Slip ham NU, Claire ! " råbte han og hans øjne lynede mere og mere.
Mizz kunne mærke elektrisitet danse på hans hud og han rækte hånden frem mod Claire,
lige nu så han hende som en fjende så vis hun rørte ham ville hun få en masse volt gennem sig.

// ikke så krea xD -.-
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 2:14 pm

Chris var overrasket over at det ikke gjorde specielt ondt at blive kylet direkte ind i en stenmur. Hun havde jo heller ikke prøvet at slås, men et væsen før - og da slet ikke en alfa.
Hun rejste sig og var hurtigt hende ved Mizzar. Hun holdte sig et par skridt bag ham, da hun ikke rigtig vidste hvad han havde gang i. *Hvad sker der lige?* Hun stirrede spørgende på Mizzar, selvom han ikke kunne se hende, men kiggede så på Claire. Og begyndte bare at snerre helt vildt. Det var vidst et instinkt hun havde.
Hendes spidse hjørne-tænder kom pludselig til syne i hendes mund, og hendes øjne lynede.
Claire var virkelig ond, værre end folk havde beskrevet hende som.
En ond alfa, var ikke nogen god ting, tværtimod.
Idet hun kiggede på på Claire, førte hendes blik hende op til Mizz' far, som så skrækslagen ud. Det fik Chris' blik til at se lidende ud, da det måtte være forfærdeligt at vide man skulle dø, og at ens søn ville prøve at redde én og måske dø i slaget.

//Undskyld, jeg er ukreaisk //
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 5:57 pm

Hun så på Mizzar og fnøs. Hun vidste egentlig godt hvad det var han var. Men han tænkte vist ikke over at hvis det var at han rørte hende, ville volten også komme over i hans far også var hun ikke den eneste der sådan uden videre kom til skade. Desuden ville hun ikke dø af det men manden ville højst sandsynligt. Hun rystede på hovedet af dem før det var at hun meget hurtigt forsvandt ud af et åbent vindue. Selvom at hun var vild, var hun ret elegant og meget lydløs, så det ville tage lidt tid før man ville indse at hun egentlig var smuttet ud af vinduet med manden over skulderen.


// er heller ikke krea så lad være med at brokke jer hele tiden !? xD
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Sponsoreret inhold





Searching for you.. Empty
IndlægEmne: Sv: Searching for you..   Searching for you.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Searching for you..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: Italien-
Gå til: