Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Days will go on.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Days will go on. Empty
IndlægEmne: Days will go on.   Days will go on. Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 5:56 pm

Dato :: irl (27/11)
Årstid :: vinter
Dag :: fredag
Vejr :: koldt, og styrt-regner
Sted :: et random bord, inde på caféen.
Tid :: 17.00
Omgivelser :: mennesker og atter mennesker.

Han sad ved et bord, inde mit på caféen, med en cola. Han sad med sin notesblok, og skriplede ned, mens han roligt betragtede menneskene(m.m.). Han stenede mega og havde siddet der i 4 timer. Han havde drukket 8 Café Mocca's og havde besluttet at drikke noget cola istedet. Dette var hans anden store cola, og han havde været på toilettet 7 gange. Han lænte sig tilbage og kiggede afslappet på folkene. Han havde store sorte rande under øjnene, og han var helt bleg. Han havde ikke sovet i 100 år. Okay.. det passede ikke, men han havde ikke sovet i alverdens tid, og trængte virkelig til at sove, men havde på en måde ikke lyst.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Days will go on. Empty
IndlægEmne: Sv: Days will go on.   Days will go on. Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:00 pm

Amanda kom gående ind på Caféen, det første hun tænkte var, hvad lavede hun her? Hun kunne jo værken spise eller drikke. Hun snøftede kort op og lod som om hun var en smule forkølet. Hun så rundt og bed sig i læben. Der var ingen vampyrer i nærheden, der var kun mennesker, og ingen køtere. Skønt. Hun smilte lidt og satte sig ved et bord, imens hun så på en dreng der så bare en lille smule træt ud.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Days will go on. Empty
IndlægEmne: Sv: Days will go on.   Days will go on. Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:18 pm

Han kiggede automatisk op, da en smuk pige kom gående ind af døren, *Gaaard, pigerne i Forks er da bare guddommeligt smukke!* Han sukkede, "Men jeg har Amira..", mumlede han og smilte over tanken. Han gned sig i det ene øje, og lukkede øjnene for et par minutter - troede han - men de minutter blev til 40 min.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Days will go on. Empty
IndlægEmne: Sv: Days will go on.   Days will go on. Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:30 pm

Amanda så smilende på drengen, der nu var faldet i søvn. Hun ville ønske hun selv kunne gøre det, hun kunne snart ikke huske hvordan det var at sove. Hun ville så gerne huske det, og lade som om hun gjorde det. Nyde at man kunne være 100 % afslappet, men det ville hun aldrig komme til igen. Hun gik hen til drengen da han havde sovet i 40 minutter. "Heej." smilte hun og grinte lidt da hun vækkede ham. "Jeg tænkte på om jeg måtte sætte mig?" spurgte hun og så charmerende på ham. x)
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Days will go on. Empty
IndlægEmne: Sv: Days will go on.   Days will go on. Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 8:44 pm

Han blev forskrækket da hun vækkede ham, "Hva..? Nårh", han små-lo - ikke af noget specielt, bare fordi han var træt - "Øhm", han rynkede panden, "Jo da.. selvfølgelig", han kiggede på bordet og blev overrasket da alle hans tomme kopper og flasker var væk, og at der kun var hans halv-fyldte lunkne glas med cola i. Han smilte lidt, og kløede sig i nakken/baghovedet/håret.

//Mht. til de sidste ord, så er det altså fordi jeg ikke kan bestemme mig xD//
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Days will go on. Empty
IndlægEmne: Sv: Days will go on.   Days will go on. Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 10:22 pm

Amanda så kort på drengen og grinte kort. "Fik du dig en god lur?" spurgte hun og strøg en hånd gennem det silkebløde brune hår. "Mange tak," smilte hun og satte sig ned overfor ham imens hun lagde hovedet lidt på skrå, hun betragtede ham let og ville næsten ønske at hun også kunne tage en lur. Det savnede hun meget, at lægge og putte sig under dynen uden at lave noget andet end at sove. (x
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Days will go on. Empty
IndlægEmne: Sv: Days will go on.   Days will go on. Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 10:26 pm

Han rynkede panden, "Hvor lang tid har jeg sovet?", spurgte han forvirret, og kiggede der hvor hans ud plejede at sidde. Han sprang op, "FÅCK! Der er en der har stjålet mit ur!", Han bandede en masse grimme ord, og tog sig til hovedet.
Lidt efter hans raseri anfald, kom han i tanke om at han ikke havde taget ur på, den dag. Han rødmede og satte sig akavet ned, "Jeg tog ikke ur på i morges", mumlede han stille til hende. Hans hoved var knald-rødt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Days will go on. Empty
IndlægEmne: Sv: Days will go on.   Days will go on. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Days will go on.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: