Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hjemme hos kayli

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:14 am

¤Dato: irl
¤Årstid: irl
¤Dag: irl
¤Vejr: sne
¤Sted: Byen
¤Tid: 15:00
¤Omgivelser: Nogle få mennesker

Kayli kørte op og satte sin bil hun tog sin taske og åbnede døren hun gik stille ud og vende sig om og låse den hun så sig lidt om inden hun gik hen til sit hus og åbnede døren hun gik stille ind og kastede sin taske på en stol hun løb i vampyr løb ud i køkkenet og tog en sutteflaske og gjorte den klar så løb hun hen til bagdøren og åbnede den og løb ned til en lade og åbnede døren hun gik stille hen til en lille hjort "hej Bella" sagde hun glad og gav hende sutteflasken som hun drak af da hun var færdig så gik Kayli hen til døren og lukkede den inden hun løb op og gjorte flasken ren i køkkenet da hun var færdig gik hun ud og tog sin jakke og sine sko af
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:18 am

Et kvarter senere holdt Joey uden foran
hendes hus og lukkede bil døren, og låste
bilen. Han gik op mod huset med det sædvanelige
smil på læben. Da han stod foran hendes dør bankede
han hurtigt på og kiggede ud på gaden da han ikke vidste
hvor han ellers skulle kigge hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:21 am

Kayli gik langsomt hen til døren mens hun fniste hun åbnede stille døren og stod som en model "hej" sagde hun blidt og åbnede døren helt så han kunne komme ind hun smilte stort mens hun stadig fniste af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:29 am

Han kiggede på hende, han havde næsten glemt
hendes skønhed"Hey"Sagde han med et smil og trådte
langsomt ind."Smukt hus"Sagde han og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:34 am

Kayli smilte og lukkede døren efter ham og stod lidt op af den "jamen tak" fniste hun og så på ham mens hun bed sig i læben da han jo så meget godt ud for at være et menneske men som vampyr ville han være meget smukker også ville det jo heller ikke være lige så farligt at være sammen med ham hun smilte lidt mens hun så på ham
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:36 am

"Så bor du her alene?"spurgte han med et
charmerende smil og kiggede op og ned af
hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:48 am

hun nikkede "ja fra nui af gør jeg" sagde hun stille og smilte til ham "vil du havde nået at drikke ?" spurgte hun blidt om og gik ud i køkkenet

//jeg skal sove nu, men bare skriv så svare jeg i morgen//
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:50 am

"Så hvem boede du sammen med før?"spurgte han
nysgerrigt"øhm ja bare et glas vand tak"Sagde han
og smilede til hende og fulgte efter hende

//skal også selv logge nu (;//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 9:42 am

"mine forældre" sagde hun blidt og tog en stol og tog den hen til køkkenet bordet og kravlede op på den forat nå et skab hun åbnede skabet og tog et glas så vende hun sig om mens hun lukkede skabet og smilte til ham hun hoppede blidt ned og gik hen og fylde vand i "nået mere du vil havde ?" spurgte hun blidt om mens hun gik hen til ham med glasst
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 8:00 pm

"Nej tak, det er fint nok"Sagde han og
smilede til hende. han tog i mod glasset
og tog en tår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 8:11 pm

hun smilte til ham og så bare op på ham "smager det godt ?" spurgte hun stille om mens hun stille gik ind i stuen og satte sig i sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 8:36 pm

"Ja, det smager af vand"Sagde han med
et smil og gik efter hende derind og satte
ved siden af hende og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 8:49 pm

Kayli fniste lidt og prikkede ham i maven mens hun fniste
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 9:42 pm

"hey man må ikke prikke, smukke!"sagde han smilende
og fangede hendes hånd. Han blev overrasket over at hun
var så kold"Hey søde hvorfor er du så kold?"spurgte han
undrende og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:42 pm

"jo jeg må godt prikkede" sagde hun blidt og så ned på sin hånd mens hendes smil forsvand "je... jeg har det bare svært ved at blive varm, altså min hud er altid kold selv om jeg ikke fryser" mumlede hun og bed sig i læben da hun ikke havde lyst til at lyve til ham
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 3:32 pm

"Nej du må ej"sagde han med et grin. Han kiggede
på hende med et lille smil"Men vil du så ikke have
hjælp til at blive varm?"spurgte han med et drilsk
blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 4:59 pm

hun nikkede hurtigt "jo jeg må alt" mumlede hun og smilte op til ham og rystede på hovedet "du kommer aldrig til at få min hud varm" hviskede hun og rykkede sig lidt tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 6:37 pm

"Det er vi to om at bestemme"Hviskede han
i hendes øre og hev hende let ind til sig for
at varme hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 11:16 pm

Kayli rystede let på hovedet "søde slip mig hvis det bliver for kold" hviskede hun og kyssede hans skulder uden at tænke over det
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 11:33 am

"Okay det skal jeg nok, hvis det bliver for koldt"
svarede han lavt og nussede hendes arm. Han
forstod ikke helt hvordan det kunne være at han
sad her med den smukkeste pige i verdenen. Det
var for drømmeagtigt for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 1:26 pm

"godt for du skal jo ikke fryse" hviskede hun og lag blidt sit hovede mod hans hals hun var virkelig glad for at hun ikke var sulten ellers så ville hun jo aldrig kunne havde siddet her så tæt ved ham hun smilte lidt inden hun bed sig i læben hun legede lidt men hans trøje med et finger da hun ikke viste hvad hun skulle sige "hvad syntes du så om Forks ?" spurgte hun blidt om inden hun bed sig i læben igen
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeMan Nov 30, 2009 2:11 pm

"Det kommer jeg heller ikke til"Sagde han med et
smil, og nussede hendes ryg med en blid bevægelse
"Tja her er mange smukke piger! Især én"Sagde han
lav og smilede, da han hentydede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeMan Nov 30, 2009 7:47 pm

Kayli smilte til ham "ja efter min mening er det en fantastisk by" sagde hun blidt og bed sig lidt i læben "hvem ?" spurgte hun lidt dumt om og legede lidt med hans trøje mens hun nynnede for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 2:35 pm

"Tja jeg må ikke sige til hende at hun er smuk,
men hun sidder her i sofaen sammen med mig"
sagde han lavt og smilede varmt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 4:35 pm

Kayli så sig omkring inden hun så op på ham igen og pejede på sig selv inden hun rystede på hovedet "det mener du jo ikke" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 4:02 pm

"Det mener jeg da i hvert fald! Du er smuk"
Sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 4:57 pm

Hun så op på ham med et trist blik "søde ikke sige sådan nået" peb hun næsten og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 12:34 pm

Han kiggede på hende"okay så siger jeg bare at du
guddommelig lækker!"sagde han med et drillende smil
"Hvorfor er det du ikke vil kaldes smuk, når du er vidunderlig?"
Spurgte han undrende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeTirs Dec 08, 2009 2:06 pm

Kayli rystede på hovedet, som om hun ikke hørte det lidt efter stoppede hun "fordi jeg vil ikke skaffe venner på grund af mit udseende, men for den jeg er" sagde hun blidt og så ned i sofa'en med et skuffet blik
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 12:49 pm

"hey!?"sagde han stille og kyssede hendes
kind"Hvis du nu havde været en idiot, så ville
jeg ikke have siddet her! hvor smuk du så end
var og er. Jeg er bare heldig at du er smuk OG
dejlig!"sagde han varmt og kyssede blidt hendes
kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitimeOns Dec 09, 2009 1:01 pm

Kayli rejste sig hurtigt op "Joey.. se på mig" sagde hun højt og så med et stift blik på ham "ser du andet end skønhed her ?" spurgte hun om og tog fat i sit tøj "der er os en person indenunder"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjemme hos kayli Empty
IndlægEmne: Sv: hjemme hos kayli   hjemme hos kayli Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjemme hos kayli
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: